Violette
Kanta-astroilija
Lips!
|
|
« : 15.12.2009 22:06:19 » |
|
Olenko yhtään oikeilla jäljillä, kun minusta tuntuu, että kuu ravussa tekee ihmisestä keskivertoa mystisempiä tapauksia? Herkkiä ja intuitiivisia? Minulla on kuu ravussa, ja "syytän" sitä henkisyydestäni ja äärimmäisestä herkkyydestäni. Tajusin, että lähipiirissäni pyörii keskivertoväestöä enemmän -tyyppejä. He tuntuvat juuri sellaisilta, joiden seurassa koen vaistomaista yhteisymmärrystä. Me kaikki olemme herkkiä ja olemme kiinnostuneet henkisistä asioista. Eikö olekin niin, että jos merkki on omassa planeetassaan, korostuu merkitys erittäin paljon? Esim. yhdelle ystävälleni oli astrologi sanonut, että hänen on niin hallitseva, että se kumoaa monien muiden merkkien vaikutuksen. Ravun lisäksi omassa planeetassaan minulla on ja . Minusta tuntuu, että oinas on kumoutunut vahvan ja takia, skorpionista taas en osaa sanoa mitään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #1 : 16.12.2009 13:05:57 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.12.2009 13:10:58 kirjoittanut In »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 16.12.2009 13:58:53 » |
|
Kuu ravusta tulee kyllä voimakkaasti myös se äidillinen hallitsevuus, onhan se johtava merkki. Eli sellainen omien tunteidensa kautta toisten hallitseminen (ääriesimerkkinä tämä itkullaan manipuloiva nainen), ja sitten toisten tunteiden hallitsemisen halu. Ja siis, onhan tästä sitten kehittyneempiä ja kehittymättömämpiä versioita miten sitä toteutetaan. Kaiken kaikkiaan se, että haluaa sulkea toiset syliinsä pois pahasta maailmasta. Ja ainahan kun toisia ei vaan voi suojella pahalta, vaan heidän pitää antaa oppia omat läksynsä itse.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Violette
Kanta-astroilija
Lips!
|
|
« Vastaus #3 : 17.12.2009 20:31:50 » |
|
Ehkä sitten muut planeetat vaikuttavat henkisyyteen enemmän, mulla on saattanut olla väärä mielikuva. Kuu kai luo sellaista herkkyyttä ja intuitiivisuutta, mikä saattaa altistaa ihmiset henkisille asioille. Toisia sitten kiinnostaa, toisia ei. Äitimäisyyden unohdin, sehän on erittäin rapuisaa. Anoppini on oikea megarapu, hänellä oli ainakin , muitakin oli, mutten nyt muista. Hän on suorastaan kosminen äiti. Rakastaa kaikkia, pursuaa rakkautta ja olisi aina halimassa ja pusimassa, eikä edes välitä, ovatko ihmiset tuttuja. Ottaa kaikki siipeänsä suojaan, teinimurhaajaakin jaksoi hyysätä. Valitettavasti myös lähes kaikki miehet hänen elämässään ovat etsineetkin naisen sijaan äitihahmoa, ovat olleet rassukoita, esimerkiksi alkoholiongelmaisia tai jotenkin sairaita (uusin ihastus on pyörätuolissa).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #4 : 17.12.2009 21:45:11 » |
|
Minunkin tuttavapiirissä on muutama ja ovat aivan ihanan luonnollisia ihmisiä, sellaisia aitoja luonnon ihmisiä, ainakin pohjimmiltaan.
Sukurakkaita ja kiinni perheissään ja suvussaan.
Mukavia, kilttejä,ja herkkiä, mutta ailahtelevia tunteissaan.
Minun ilma - merkkinä on joskus vaikea ymmärtää sitä aallon pohjassa rypemistä..mutta sehän onkin vain minun ongelmani..
Kaikki kodin piirissä tapahtuva toiminta, perinteinen, kuten leipominen, ruoanlaitto...jne...saavat heidät onnelliseksi. Ja lasten kanssa tulevat hyvin toimeen.
Näin niinkuin yleistyksenä...en jaksa nyt alkaa katsomaan, mitä aspekteja heidän Kuunsa mahtanee tehdä...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 18.12.2009 16:26:58 » |
|
Mulla on hyvä ystävä, joka on ainakin , kaikki 12.huoneessa, siinä on tunneheilahtelujen kanssa kestämistä Äiti on hänelle kaikki kaikessa (osti hänelle muun muassa silikonit), TODELLA ulkonäkökeskeinen (mitä monista rapu-naisista huomaa esim. martina aitolehti) lähinnä itselleen, arvostelee kyllä muitakin mutta ei kuitenkaan mitenkään enemmän kuin muutkaan, hän osaa olla todella pisteliäs ja röyhkeä sanomisissaan ja on monesti riidoissa muiden voimakkaiden persoonien kanssa, lisäksi hän on tosi kranttu: ei ole vielä kelpuuttanut ketään miestä rinnalleen (ikää 23) vaikka niitä pörrää hänen ympärillään kuin mehiläisiä...Silti monesti käy niin, että kun rapu on kiinnostunut oikeasti jostain miehestä niin miehen mielenkiinto puolestaan lopahtaa, säädöt kestävät noin 2 viikkoa...Lisäksi kaveriporukassa hän "omii" itselleen aina yhden kaverin, joka toimii hänen "esiliinanaan" koko biletysillan...Lisäksi hänellä on jonkin sorttinen syömishäiriö/yliliikuntajuttu, koska hän projisoi kaikki epäonnistumisensa liikuntaan (3 kertaa päivässä jumpassa) ja syömisen rajoittamiseen (päivässä syö yhden omenan ja energiajuoman)..Kuulostipa kamalalta, mutta tässä tiivistettynä hänen huonot puolensa.. Hyviä puolia hänessä on kuitenkin paljon..Hän on todella ymmärtäväinen ihmisten todellisille vaikeuksille/huonoille puolille ja hän osaa luoda uskoa parempaan, monestikohan tämäkin on valitellut ravulle mokistaan ja räjähdyksistään..Siltikään hän ei vakavien asioiden kohdalla tuomitse minua toilailuistani...Lisäksi hänellä on todella hyvä huumorintaju, sarkasmia parhaimmillaan...Hän pitää hänelle uskotut salaisuudet omana tietonaan, ei ole tarvetta puhua eteenpäin jos kyseessä on tosi ystävä.. Hän on todella herkkä mutta peittää sen kovan ja pisteliään kuorensa alle...Ottaa todella paljon itseensä, jos hänelle mainitsee hänen "huonommista puolistaan"..Ulkonäkö asia hallitsee tätä nykyään hänen elämäänsä, veikkaan että sekin osaltaan pelottaa potentiaaliset aviomiesehdokkaat tiehensä, koska eivät näe pintaa syvemmälle..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 18.12.2009 16:27:57 » |
|
Ai niin hän on todella lapsi- ja eläinrakas sekä tykkää paljon matkustelusta mutta siltikin oma koti on hänelle aina se oikea koti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #7 : 18.12.2009 20:31:38 » |
|
Mulla ainakin 4 rapu-kuu ystävää ja kaikki ovat erittäin tunteellisia ja silmät vettyvät tavallista herkemmin. Ihania ihmisiä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #8 : 19.12.2009 09:56:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #9 : 19.12.2009 10:37:51 » |
|
Mä kans näen enne-unia,rapua ei ole mulla ollenkaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #10 : 19.12.2009 17:02:04 » |
|
Taalla myos Kuu Rapu ja intuitiivinen ja mystinen tapaus. Minulla viela Nousu Kauris tekee enemman mystisemman kuin pelkka Kuu Ravussa ja kuulekin siita valilla ihmisilta. Yleisin kommentti on, ettei minusta ota selvaa. Tama ehka siksi etten esimerkiksi kertoile menneisyydestani ihmisille koska minusta menneisyys on menneisyytta eika siita tarvitse puhua, ahahah! Sita paitsi jos joku minuun tutustuu syvemmin niin on tarkoitettu ja tiedan heti etta voin avautua tuolle ihmiselle vaikka heti ensimmaisella tapaamisella. Intuitiivisuus minussa osaa poimia heti sen voiko ihmisille kertoa asioista ja mista asioista voi kertoa.
Sori kun ei ole noita erikoiskirjaimia, olen Japanissa xDD
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #11 : 20.12.2009 11:43:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #12 : 30.12.2009 12:19:42 » |
|
Tuntemallani :rapu:naisella on tapana aina aika-ajoin hautautua kotiinsa huolineen ja murheineen, kunnes taas nostaa päätään ja saa hänet ihmisten ilmoille... Baariin yleensä. Alkoholi tuntuu maistuvan, eikä kontrolli oikein pelaa. Putkassa vietettyjä öitä, ihmissuhdesotkuja, kännisekoiluja, lasten -no jos ei nyt heittellejättöä niin- laiminlyöntiä. Hänellä siis ja kauniisti tiukassa yhtymässä siihen. Viehätysvoimaa riittää, samoiten sanavalmiutta. Hänen seuraansa ei kyllästy. Jutut vaan ovat aivan omaa luokkaansa. Huumori mitä parhain ja ulosanti luontevaa. MUTTA Erittäin nihkeästi päästää ihmisiä lähelleen. Siis elämäänsä. Ystävät ovat tärkeitä ja niistä pinnallisimmat karsiutuu heti kättelyssä. Ei petä luottamusta kuuna kullan valkeana. Tunne-elämän epätasapaino rassaa häntä eniten. On kausia jolloin ei olla köyhiä eikä kipeitä, on kausia jolloin ollaan köyhiä ja kipeitä, kausia jolloin viina vie ja kausia jolloin leivotaan pullaa lasten kanssa ja syljetään lasiin. Naispuoleinen M. Nykänen.
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
|