Mystery Woman
Kohtuuastroilija
|
|
« : 18.12.2009 10:58:54 » |
|
Kuuntelin aamulla joulukalenterista Sepon nousevan skorpparin. Samalla kiinnostuin miten perhe näkyy astrologiassa yleensä. Sen tiedän, että kartan painotus on yksi, mutta entä millä muulla tavoin? Minulla on kolme lasta (jo aikuista) ja meillä on eri aurinkomerkit, mutta kaikki ovat nousevia skorppaneita. Lisäksi jokaisella on askendentilla joku planeetta: aurinko, venus, uranus ja neptunus. Ja lasten aikuisuuden myötä on myös tullut selväksi, että kaikki ovat vahvoja persoonia.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
|
|
|
linjalla
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 20.12.2009 15:36:32 » |
|
Hei Pirjoa! Ensimmäinen lapsi sinun 5. huone, toinen lapsi 7. huone, kolmas lapsi 9. huone jne. Mikäli partnerillasi olisi lapsi aikaisemmasta suhteesta, tämä (tai vanhin niistä) löytyisi huoneesta 11., seuraava huoneesta 1. jne. Kyseisten huoneiden merkit eivät aina tietenkään ole samat kuin kyseisten henkilöiden aurinkomerkit tai Asc, mutta kuvaavat selkeästi näiden persoonallisuuksia. Perheissä myös usein periytyy samat aspektit/teemat. Esim. äidin horoskoopissa on , lapsen horoskoopissa tai isällä , lapsella tai isoäidillä sekä lapsen lapsella . Eli aspektit/teemat toistuvat myös sukupolvien yli. Omasta mielestäni erittäin mielenkiintoinen tutkimusalue. Kannattaa tutkailla oman suvun karttoja, vaikka tarkkoja syntymäaikoja vanhempien sukupolvien kohdalla ei tiedossa olisikaan, jo pelkästään syntymäpäiville tehdyt kartat paljastavat paljon mielenkiintoista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 21.12.2009 10:33:24 » |
|
Hei Pirjoa!
Kyseisten huoneiden merkit eivät aina tietenkään ole samat kuin kyseisten henkilöiden aurinkomerkit tai Asc, mutta kuvaavat selkeästi näiden persoonallisuuksia.
Lasten aurinkomerkit ja huonesijaintini kyllä vaativat aikamoista mielikuvista. Voisi melkein kysyä kuka näiden lasten äiti oikein on. Oma 7. huone on härässä, lapsi on neitsyt. En tunnista hänessä härän (isä on härkä aurinkomerkiltään ja hänen oma deskendenttinsä) piirteitä, mutta hänen askendentillaan on Venus, joten tämäkö se on? Oma huoneeni on leijonassa, lapsi on skorppari. Ei varmaan ensimmäisenä yhteydet tule mieleen paitsi taas se askendenttimerkki, joka hänellä on Aurinko. Olen samaa mieltä, että tämä on mielenkiintoinen aihe.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
linjalla
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #3 : 21.12.2009 12:17:04 » |
|
En nyt ymmärtänyt sinun vastauksestasi, onko 2. lapsesi neitsyt ja 1. skorpioni. Parhaiten pystyn auttamaan - mikäli niin haluat - jos laitat tietoa omista huoneittesi kärjistä merkeissä (huoneet 1-6 riittävät eli Asc merkissä X, huone 2. merkissä Y jne.). Tai voit laittaa minulle yksityisviestinä sinun sekä lapsiesi syntymäajat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #4 : 26.12.2009 01:31:45 » |
|
"Ensimmäinen lapsi sinun 5. huone, toinen lapsi 7. huone, kolmas lapsi 9. huone jne." Viitos huoneeni on Jousimies mutta kärki skorpioonissa ja ensimmäinen lapseni on Jousimies. 7 huoneeni on Vesimiehessä ja toinen lapseni kuitenkin on Kaksonen. Yhdeksäs huoneeni on Kaloissa ja kolmas lapseni on Vesimies. 11:sta huone on Härässä ja neljäs lapseni on Kauris. Siis mitä tuo lainaamani teksti tarkoittaa : ?
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 28.12.2009 14:36:29 » |
|
Huomasin, että Juhani Nummelan kirjassa on luku, jossa käsitellään periytyvyyttä. Tavallisimmat ovat hänen mukaansa ja sekä jo tässä ketjussa mainitut aspektit. Pitäisi ehtiä jossain vaiheessa tutkia tarkemmin omaa ja lasten karttaa muittenkin tekijöiden kuin suhteen. Se kaikilla lapsilla on samassa merkissä kuin minulla ja itse asiassa lasten isä on aurinkomerkiltään joten aika selkeä ketju
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 28.12.2009 15:34:50 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.12.2009 15:36:21 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 28.12.2009 15:42:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #8 : 28.12.2009 16:02:12 » |
|
N222:n tavoin katselen asiaa nyt lapsen näkökulmasta, koska omia lapsia ei ole Itse olen - äitini on . Siskoni on , mutta myös mun tapaani . Eli äidin Aurinkomerkki on periytynyt meille lapsille Kuumerkiksi... Isäni on - jotain kummaa tuossa Leijonassa nyt on... Lisäksi meidän lasten Nousumerkit ovat harmonisessa aspektissa äidin Nousumerkin kanssa. Äiti 13 o , sisko 15 o ja mä 14 o . Eli mulla ja äidillä , äidillä ja siskolla Mitäs muuta... Äidin 5. huoneen kärki , 5. huone tyhjä. 5. huone kuvaa siis ekaa lasta, siskoani. Kauris on kyllä ihan väärä merkki kuvaamaan siskoani! No, kovuutta itseä kohtaan ja tietty raskas aura siskossani on, joten siltä osin sopinee... No, näyttäisi Saturnus siskolla olevan aika aspektoitunut, tosin siskoni ilmeisesti murtunut tuon raskaan Saturnus-taakan alle (aiheesta lisää toisessa topiikissa) Äidin DC , 7. huoneen kärki, kuvaa siis mua. Sopii paremmin kuvioihin. Mun kartalla Neptunus on vahvasti aspektoitunut, joten se tuo Jousi-stelliumiin paljon herkkyyttä. Olen Jouskariksi poikkeuksellisen herkkä ja "pehmis". Hiukkasen liian sinisilmäinen ja liian hyväntahtoinen Mielikuvitus on vahva, samoin vaistomaisuus. Mulla isäsuhde eli IC , 4. huone tyhjä - 11. huoneessa (IC:n hallitsija). Äitisuhde eli - hallitsija 9. huoneessa. 10. huoneessa mulla .
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #9 : 28.12.2009 16:07:07 » |
|
Noista aspekteista puheenollen, meidän suvussamme tuntuu periytyvän aika vahvasti Auringon ja/tai Kuun Uranukselle ja Plutolle. Vanhemmillani tätä ei näy, mutta isän vanhemmilla on kumpaisellakin . Minulla , isoveljellä ja pikkusiskolla samat kahdeksan vuoden ikäerosta huolimatta edelliseen, jonka lisäksi Kuu on yhtymässä hänellä ainakin Uranukseen. Suvussamme näyttää olevan yleisiä myös ja -aspektit Nykyisellä miehellä on vaikuttavan näköinen askendentin tuntumassa, joka luonnollisesti löytyy myös hänen kaksoissiskonsa kartalta, mutta myös -muodossa vanhemman veljen kartalta. Miehen suvussa myös Kauriin ja Neitsyen merkit tuntuvat olevan hyvinkin hallitsevia. Meille syntyy lapsi näillä näkyminen maaliskuun lopulla, ja jos laskettuna päivänä syntyy, niin Pluto-Uranus -teemat jatkuvat... mutta tässä vaiheessa on vielä liian aikaista sanoa mitään, pitänee odotella, että pikkuherra putkahtaa ensin maailmaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 29.12.2009 14:43:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #11 : 02.01.2010 12:47:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
Mimia
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 18.01.2010 02:01:12 » |
|
Meillä ainakin olen huomannut , ja periytyvän.
Minä:
Mies:
Poika: (minun kuuni) (miehen AC)
Itse olen perinyt äidiltäni :n (hänellä sama) ja isältäni perin (hänellä kuu)
Ja noiden peritymis juttujen mukaan katsoin meidän pojan syntymän kahden tunnin tarkkuudella ja kirjoitin sen vihkoon ylös paljon ennen syntymää ja aika lähelle pääsin.. Ja samanlailla olen tehnyt lähipiirin syntyneiden vauvojen kanssa ja aina olen päässyt todella lähelle itse syntymäaikaa..
Muistan vielä synnytyssalissa, kun lääkärit miettivät että miksi yhtäkkiä tilanne jäi junnaamaan paikalleen, niin olin vain todennut, että juu, eihän se vielä voi syntyäkään pariin tuntiin kun Kuu on Jousimiehessä, että sitten kun se siirtyy Kauriiseen niin alkaa tapahtumaan ja näin myös tapahtui!
On myös sanottu, että lapsen kuumerkki kuvastaisi synnytystilannetta ja ainakin meidän ja tuttujen kohdalla se pitää paikkaansa. Meillä kun oli tuo Kauris, niin tilanne oli aika vakava. Synnytys oli pitkä ja sektioon lähtö oli koko ajan päällä, josta tuli suorittamisenpaine ja muutenkin koko tilanne tuntui hirmuisen viralliselta. Huoneessa pyöri koko ajan lääkäreitä ja kätilöitä. Lopputilanteessa huoneessa oli viisi kätilöä ja kaksi lääkäriä ja mies oli häädetty nurkkaan seuraamaan tilannetta ja kun poika syntyi niin hän ei aluksi hengittänyt ja en ehtinyt nähdä kuin pienet siniset varpaat ja sitten mentiin. Päästiin vasta kahden tunnin päästä katsomaan poikaa lastenosastolle, joten aika kolkko, virallinen ja karu tunnelma oli. Kun taas itsellä on kuu Kaloissa, niin äiti kertoi, että hänen synnytys oli erittäin herkkä, tunnelmallinen ja rauhallinen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ancelica
|
|
« Vastaus #13 : 18.01.2010 13:58:17 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.01.2010 14:00:05 kirjoittanut ancelica »
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 18.01.2010 17:09:29 » |
|
Hei pikakyssäri vaan tähän väliin, miten teidän kartoillanne näkyy isän ja äidin olemus MC-IC-akselilta katsottuna? Sanotaan että MC kuvaa äitiä ja IC isää. Onko sijainnissa jotain tai akseleihin planeettoja kytköksissä jotka liittyvät vanhempiinne?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|