Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartan tyhjä huone?  (Luettu 5959 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
pauliinak
Vieras
« : 20.12.2009 22:35:53 »

Kysyisin mitä ja mistä kertoo se, että syntymäkarttani 1 huone on tyhjä?

Etukäteen vastauksesta kovasti kiittäen Smiley

pauliina 22.6.1975 22:20 vaasa
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.12.2009 07:51:32 »

No niin on minullakin. Joillain on joillain ei. Se lienee niinkin että sen huoneen teemat eivät ole varsinaisesti esillä tässä elämässä tai mahdollisesti jo opittu aiemmissa elämissä, luulisin..
tallennettu
pauliinak
Vieras
« Vastaus #2 : 23.12.2009 11:45:48 »

Kiitos vastanneille Smiley Itse olen kyllä tilannut tulkinnan, mutta siinä ei kerrota miksi jokin/jotkin huoneet on tyhjiä. Itselläni on tuon 1 huoneen lisäksi vielä neloshuone tyhjä, ja jotenkin kuitenkin aika merkityksellisiä huoneita kuitenkin, joten siksi kyselin täältä viisaimmilta Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #3 : 23.12.2009 12:12:31 »

Huoneita on 12 ja planeettoja +  aurinko ja  kuu yhteensä 10 joten jokaisella jää joku huone tyhjilleen tällä jaolla. Sitävastoin kun otat mukaan enemmän asteroideja niin moniin huoneisiin kyllä tulee jokaiseen jotakin.
 Minullakin on 1. ja 5. huone tyhjä, oman persoonan asiat tulevat esiin kuitenkin muilla tavoin kartalla. Lapsiakin on vaikka 5. huone on tyhjä, joten kun etenet astrologian opinnoissa huomaat että asioita joita tiettyihin huoneisiin liitetään tulee kyllä ilmi muuallakin kartallasi. 1. huonetta hallitsee Oinas ja siten Mars, katso näitä kartallasi, mitä niihin osuu?
 4. huonetta hallitsee Rapu ja siten Kuu, näihin osuvat planeetat ja aspektit taas kertovat omaa tarinaansa niihin teemoihin liittyen jotka liitetään myös 4. huoneeseen Smiley.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #4 : 23.12.2009 13:19:44 »

Mulla on 2., 4., 5. ja 12. huoneet tyhjiä Smiley  Näiden huoneiden teemat eivät sinällään ole koskettaneet mua.

4. huoneen teemat toteutuvat tosin mun DC:n kautta: yhteisen kodin perustaminen, perusturvallisuuden hankkiminen, paikoilleen asettuminen on mulle tärkeää. Mulla DC  rapu ja DC:n hallitsija  kuu parisuhteen huoneessa eli 7. huoneessa Smiley

5. huone tyhjä - lasten hankkiminen ei ole koskaan ollut mulle "se" juttu. Mielipide pitää vielä näin 27-vuotiaana. Olen kyllä kiintynyt ystävieni lapsiin ja heitä on kiva nähdä, mutta omia ei mieli tee. Tietysti, jos vauvakuume jossain vaiheessa herää, niin silloin miettisin enempi adoptiota Smiley  Mutta nämäkin mielipideasioita - jokaisella on oma kanta asioihin eikä mun kanta ole se ainut oikea Smiley

Ja ehkä voisin sanoa, että 12. huone on tavallaan sillä tapaa esillä, että mulla on erittäin vahvasti aspektoitunut Neptunus, 12. huoneen hallitsija. Itse Neppari on tosin mun 11. huoneessa, mutta tekee sieltä paljon aspektia.

Itse olen ymmärtänyt asian siten, että jos joku huone on tyhjillään, vaikuttaa huoneen teemat silloin puhtaimmillaan, eli siellä ei ole mitään "opinläksyä" (planeettaa, asteroidia) odottamassa ja "sotkemassa" Wink  Tosin tällöin on hyvä tsekata, missä tyhjän huoneen hallitsija sijaitsee, se voi antaa vastauksia ja selvyyttä tyhjän huoneen teemoihin.

Esim. mulla tyhjän 2. huoneen kärki  oinas , Oinaan hallitsija  mars mulla 1. huoneessa. Tämä on ainakin mulla toteutunut siten, että rahaa tulee sen verran, miten paljon jaksaa töitä painaa (paljon!). Ja kun mulla on vielä  mars ylennyksessä, eli  kauris :ssa, niin tämä vaan vahvistaa työnarkkiksen moraalia Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Asteria
Kohtuuastroilija
**

Aalloillakin on kasvot

Profiili
« Vastaus #5 : 23.12.2009 20:31:52 »

Jaaha. Mitään mistään ymmärtämättä katsoin syntymäkarttaani ja näyttäisi siltä, että huoneet 2, 4, 5, 8 ja 11 ovat tyhjiä, tässä linkki ikävän epäselvään kuvaan:
http://img17.imageshack.us/img17/829/natalchart.jpg
Tästä ketjusta selvisi 4:nnen ja 5:nnen huoneen tyhjyyden merkitys, mutta mitäs nuo 2, 8 ja 11 ovat,
kyselee tiedosta kiitollinen!  smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 23.12.2009 22:08:23 »

Minulla on 4 tyhjaa huonetta
1 huoneen karki on 4 ast. neitsyt
2 huoneen karki on 18 ast myos  neitsyt
7 huoneen karki on 4 ast. kalat
8 huoneen on myos 18 ast  kalat
Mita tama karki sitten kertoilee?
Ykkosesta tiedan, etta sen pitaisi olla sosiaallinen mina ja mina olen hyvin sosiaallinen-eika seuraa puutu, mutta muut ovat pimennossa  idiot2
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 30.12.2009 13:47:33 »

Tästä ketjusta selvisi 4:nnen ja 5:nnen huoneen tyhjyyden merkitys

Oma 5 huone tyhjääki tyhjempi, vaikka lisäisi asteroideja kuinka niin tyhjänä pysyy. 4,5,6 ja 7.

Lapsia on pari kappaletta ja haaveissa vielä kolmaskin, kunhan kerkiää. coolsmiley
5. huoneen kärkikin on niin merkillisen äidillisessä merkissä kuin  vesimies, joten se siitä teoriasta. 2funny
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: