Mulla on 2., 4., 5. ja 12. huoneet tyhjiä
Näiden huoneiden teemat eivät sinällään ole koskettaneet mua.
4. huoneen teemat toteutuvat tosin mun DC:n kautta: yhteisen kodin perustaminen, perusturvallisuuden hankkiminen, paikoilleen asettuminen on mulle tärkeää. Mulla DC
ja DC:n hallitsija
parisuhteen huoneessa eli 7. huoneessa
5. huone tyhjä - lasten hankkiminen ei ole koskaan ollut mulle "se" juttu. Mielipide pitää vielä näin 27-vuotiaana. Olen kyllä kiintynyt ystävieni lapsiin ja heitä on kiva nähdä, mutta omia ei mieli tee. Tietysti, jos vauvakuume jossain vaiheessa herää, niin silloin miettisin enempi adoptiota
Mutta nämäkin mielipideasioita - jokaisella on oma kanta asioihin eikä mun kanta ole se ainut oikea
Ja ehkä voisin sanoa, että 12. huone on tavallaan sillä tapaa esillä, että mulla on erittäin vahvasti aspektoitunut Neptunus, 12. huoneen hallitsija. Itse Neppari on tosin mun 11. huoneessa, mutta tekee sieltä paljon aspektia.
Itse olen ymmärtänyt asian siten, että jos joku huone on tyhjillään, vaikuttaa huoneen teemat silloin puhtaimmillaan, eli siellä ei ole mitään "opinläksyä" (planeettaa, asteroidia) odottamassa ja "sotkemassa"
Tosin tällöin on hyvä tsekata, missä tyhjän huoneen hallitsija sijaitsee, se voi antaa vastauksia ja selvyyttä tyhjän huoneen teemoihin.
Esim. mulla tyhjän 2. huoneen kärki
, Oinaan hallitsija
mulla 1. huoneessa. Tämä on ainakin mulla toteutunut siten, että rahaa tulee sen verran, miten paljon jaksaa töitä painaa (paljon!). Ja kun mulla on vielä
ylennyksessä, eli
:ssa, niin tämä vaan vahvistaa työnarkkiksen moraalia