Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusiutumista kohti uutta elämää  (Luettu 13011 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 26.12.2009 16:35:36 »

Olen tehnyt rajun uudistuksen...puhdistuksen elämässäni. Kuuluu aikaan,  pluto on  kauris :ssa,
kuten on  aurinko :n lisäksi  merkurius, venus ja  kuunsolmu.

Tämän päivän transiiteista itselläni  tuo oinas kuu pommittaa 5. huonetta ja
tekee  aspect_squ  venus
 aspect_con chiron
 aspect_opp uranus
 aspect_sex merkurius :lle.

Laitoin elämästäni pois ihmisiä, näin Joulun kunniaksi ja heidän suureksi yllätykseksi
ja hyvin pioneerimaisella tavalla.
Koen heidän joko jarruttavan, olevan rasitukseksi elämälleni tai muuten vain huonoa seuraa,
joka estää minua pääsemästä elämässäni eteenpäin.

Lähtöpassit sai yhdeksän henkilöä. Katselin tässä heidän karttojaan, niin yllätyksekseni
heitä yhdistää  kauris , joka on joko  aurinko askendentti tai  kuu ,
joista suurin osa  aurinko ja  kuu kauris :ta.

Koin, että heihin ei voi luottaa sen suhteen, ettei sieltä tule jotain ikävää yllätystä
ja sitten sitä ainaista hyvittelyä hyvin materialistisin keinoin, kun sitten kokevatkin tarvitsevan minua.

Arvatkaa, onko puhelimeni ja etenkin muiden ystävieni puhelimet soineet asiasta. buck2
Ainakin niiden  aurinko / askendentti  kauris :ien, joilla  kuu kaksoset / vesimies
ovat reagoineet asiaan näkyvästi.

Osalle sanoin, että ystävyys voi jatkua, mutta toisella tavalla tauon jälkeen
ja heistä itsestään riippuu, miten he tulevat asian miettimään, mutta minä en kaipaa
ainaisia ongelmia, tunnekylmyyttä ja julmuutta elämääni, enkä halua olla sotkettuna
heidän ongelmiinsa ja tunnekylmiin ratkaisuihin, joista minä saan täysin sivullisena
syitä niskoilleni.

Päätös oli raskas, koska sisällytin tuohon 9 ihmisen koplaan Veskarini ja Erikan
ja heille se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, ilman edes hienoista vihjettä,
mutta koin sen välttämättömäksi oman itseni ja tulevaisuuteni kannalta ja olin miettinyt sen.

Elämä on täynnä kuolemia ja uusia alkuja ja vanhan pitää väistyä tehdäkseen tilaa
uudelle ja paremmalle.

Tosin tiedän, että Veskari ja Erika tulevat vielä yrittämään ja se todellinen
raskas päätös on vielä edessä. Se ei ollut tässä, heidän periksiantamattomuuden tuntien.
Siksi taktikoin päätöksestäni kertomisen tähän Jouluun, koska on loma-aika, he eivät voi
reagoida käytännössä muutoin kuin puhelimitse ja pyhien jälkeen olen menossa Suomeen
ja sen jälkeen USA:han, joten pöly ehtii laskeutua hyvin.

Muilla samoja kuvioita?
« Viimeksi muokattu: 26.12.2009 16:37:59 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 26.12.2009 16:49:55 »

Huomenna minulla  kuu menee 6.huoneeseen ja  uranus aspect_tri venus ,
joka tuo uusia tulokkaita ainakin Astro.comin mukaan rakkaus -ja ystävyyssuhteisiin
ja erilaisista piireistä ja ihmisistä, mihin olen tottunut. Käy hyvin yksiin tekoni kanssa,
mutta sanoo myös, että jos olen suhteessa jo, niin se uusiutuu radikaalisti uudeksi.
Se voi koskettaa näitä pois luotsaamiani ihmisiä myöskin.

Pidemmät vaikutukset copy+pastena Astro.comista;

"Transient relationships" (Uranus Trine Ascendant)
"Radically different" (Uranus Square Mercury)
"A difficult task" (Chiron Square Ascendant)

ja tämä näkyy. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 26.12.2009 17:05:28 »

Jos tässä vielä puran, niin reaktiot näiltä ihmisiltä ovat olleet...ovat hyvin materialistis-painotteisia;

Autoin sinua siinä ja tuossa, annoin sitä ja tätä, autoin sinua menestymään elämässäsi,
löytämään oikeat ihmiset työtäsi varten jne. ja nyt sinä teet tämän minulle.

Siellä ei ole ainuttakaan reaktiota näiltä  kauris-painotteisilta ihmisiltä,
että luulin, että olit ystäväni, luulin, että sinulla on tunteita minua kohtaan tms.
joka olisi saanut mieleni muuttumaan päätökseni suhteen,
vaan kaikki liittyy materiaan, menestykseen ja rahaan jollain tavoin.

Noista suhteista toki tuli materiaalista hyvää, mutta samalla sieltä tuli järjettömän paljon
turhia ongelmia, draamaa, kun ei osata käsitellä tunteita, eikä uskalleta tuntea niitä
ja todella paljon puheita, joilla ei ole mitään muuta merkitystä kuin painaa joku toinen alas
ja nostaa itsensä ylemmäksi. Sitten taas toisaalta omistushaluisuus, mustasukkaisuus ja kateus
sen suhteen, mitä teen, kenen kanssa, mitä saavutan, miten elän jne.
mutta se periksiantamaton roikkuminen henkisesti kiinni minussa ja elämässäni.

Raskasenergisiä ihmisiä.  buck2

No nyt siellä on oikea  kauris -armeija vastassani tekoni jälkeen. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 26.12.2009 18:47:15 »

miksi kaksosten elämä on niin ihmis-eikä asiapainotteista? minun ei tarvitse poistella ketään, sallin ihmisten tulla ja mennä. lähetin oikein 9 henkilölle lisää hauskoja joulutoivotuksia. en koe että ketään on pakko radikaalisti poistaa. ensin siis pitää olla ihmisiä, joita vastaan peilata itseään, sitten heitä pitää poistaa ja "uudistaa" ja taas ollaan samassa ja ihmetellään, että kuinka ne minua kaipaavatkaan (mut minä en heitä)  Wink Wink samanlaista porukkaa sitä aina tulee ympärille

mietin vaan mikä on kenenkin funktio tulevana vuonna - vai olisiko paras ottaa heidät vain esittäjinä näytelmässä? sillä sitähän tämä on. toisaalta toivoisin hieman aktiivimpaa porukkaa lähettyville - tai sitten, heistähän voisi vaikka kirjoittaa. kun ovat niin hauskoja.  Grin
« Viimeksi muokattu: 26.12.2009 18:50:01 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #4 : 26.12.2009 20:14:27 »

miksi kaksosten elämä on niin ihmis-eikä asiapainotteista? minun ei tarvitse poistella ketään, sallin ihmisten tulla ja mennä. lähetin oikein 9 henkilölle lisää hauskoja joulutoivotuksia. en koe että ketään on pakko radikaalisti poistaa. ensin siis pitää olla ihmisiä, joita vastaan peilata itseään, sitten heitä pitää poistaa ja "uudistaa" ja taas ollaan samassa ja ihmetellään, että kuinka ne minua kaipaavatkaan (mut minä en heitä)  Wink Wink samanlaista porukkaa sitä aina tulee ympärille

mietin vaan mikä on kenenkin funktio tulevana vuonna - vai olisiko paras ottaa heidät vain esittäjinä näytelmässä? sillä sitähän tämä on. toisaalta toivoisin hieman aktiivimpaa porukkaa lähettyville - tai sitten, heistähän voisi vaikka kirjoittaa. kun ovat niin hauskoja.  Grin

Vaivaako sinua jotenkin että joidenkin elämä on jotain painotteista? Miksi ei saisi olla?
Toiset ovat erilaisia,
etkä sinä tai ne muutkaan ole toistaan parempia.

Päätä omat funktioisi, ne sopivat sinun elämään,
mutta,
eivät välttämättä toisten.
Toisilla on omansa.
Ja hanki niitä aktiivisia lähellesi...mutta älä sitten valita, jos niiden aktiivisuus ei vastaa sinun tasoasi.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 26.12.2009 20:19:36 »

Taivahan kuviot  saturnus 4  vaaka aspect_squ aurinko 4  kauris
ainakin kuvaavat Sashan toimintaa, ei niinkään  pluto kauris,no ehkä yhtyneenä aurinkoon aattona,
suhteet ruotuun ja järjestykseen, maan luvulla 4 "maan tasalle"?
miksei myös hidas  merkurius 21  kauris aspect_con kuunsolmu 21  kauris,
joista kohtaamisista  merkurius lähti sitten perääntymään tänään.
Se mikä Sashan kartalla on henk.kohtasesti "kiitti mulle riitti" lienee
tr Pholuksen  jousimies  aspect_sex kuulle,
ja väljä oppositio  juno:lle.
Ja vesi-tunne-kolmion "fokusoituminen" Uranuksen transiitilla.
 vesta kalat  aspect_tri venus rapu aspect_tri askendentti skorpioni.
ja sorgen että näin ihan pyytämäti tulkkaan....
mut,
ei siis vastaavaa täällä.
Paremminkin yllättäviä kohtaamisia,
 merkurius kuunsolmu aspect_opp oma  pallas rapu.
oivalluksia toisen kartasta.. Smiley
tr  saturnus se sulla ruotii jyvät akanoista tuolla korkeimmalla kohillaan,
ja tuo sinut saturnus-maahan,  aspect_opp IC.

« Viimeksi muokattu: 26.12.2009 20:32:25 kirjoittanut nikki » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #6 : 26.12.2009 20:39:15 »

"Transient relationships" (Uranus Trine Ascendant)
"Radically different" (Uranus Square Mercury)
"A difficult task" (Chiron Square Ascendant)

ja tämä näkyy. Smiley

heh...Sashalla sama  askendentti ja asteineenkin kuin mulla...mulla myös  jupiter  aspect_con  askendentti...samassa veneessä... , jota Uranus keikuttaa...2funny 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 26.12.2009 22:18:23 »

Taivahan kuviot  saturnus 4  vaaka aspect_squ aurinko 4  kauris
ainakin kuvaavat Sashan toimintaa, ei niinkään  pluto kauris,no ehkä yhtyneenä aurinkoon aattona,
suhteet ruotuun ja järjestykseen, maan luvulla 4 "maan tasalle"?

No aattona mie täräytin tuon ulos, vaikka ajattelin ensin, että tänään olisi ollut parempi päivä siihen,
mutta en mie pystynyt  Lips Sealed  enään, joten otin taksin tyynesti kotiin jättäen hämmentyneen
ja jokseenkin järkyttyneen sakin taakseni puhelimen vinkuessa soittoja ja sms:iä mihin
en ole vastannut kuin Veskarille yhden, että se todellakin oli tässä ja hyvin lyhyen perustelun,
kun kysyi.

Sitten olenkin pysynyt hiljaisuudessa, myös suurimmalle osalle täysin sivullisia,
jotka ovat kyselleet että miksi, onko ok, mitä tapahtui, onko jokin erityinen syy jne.

miksei myös hidas  merkurius 21  kauris aspect_con kuunsolmu 21  kauris,
joista kohtaamisista  merkurius lähti sitten perääntymään tänään.
Se mikä Sashan kartalla on henk.kohtasesti "kiitti mulle riitti" lienee
tr Pholuksen  jousimies  aspect_sex kuulle,
ja väljä oppositio  juno:lle.
Ja vesi-tunne-kolmion "fokusoituminen" Uranuksen transiitilla.
 vesta kalat  aspect_tri venus rapu aspect_tri askendentti skorpioni.
ja sorgen että näin ihan pyytämäti tulkkaan....
mut,
ei siis vastaavaa täällä.
Paremminkin yllättäviä kohtaamisia,
 merkurius kuunsolmu aspect_opp oma  pallas rapu.
oivalluksia toisen kartasta.. Smiley
tr  saturnus se sulla ruotii jyvät akanoista tuolla korkeimmalla kohillaan,
ja tuo sinut saturnus-maahan,  aspect_opp IC.

Miulla on menossa  uranus  aspect_tri  askendentti, venus ja aspect_squ merkurius,
jotka alkoivat tuossa  Lokakuun lopussa,  aspect_squ Marraskuun puolessa välissä
ja loppuvat tammikuun lopulla ja  aspect_squ Helmikuun puolessavälissä.

chiron aspect_squ askendentti ja  aspect_tri merkurius ja miun vaikea kestää yhtään turhaa
valittamista ja ongelmien tekemistä sinne, missä niitä ei ole.
Mie en voi sietää ihmisiä, jotka eivät osaa nauttia elämästä ilman ongelmia
ja negatiivista elämänasennetta. buck2

Samalla  jupiter pommittaa  aspect_squ uranusvenus aspect_sex uranuschiron aspect_squ askendentti ja  chiron aspect_tri merkurius.

Lisäksi Venus tekee useampaa kuviota ihan mukavasti.

Mutta... noita yllättäviä tapaamisia on tullut silti tänään ja eilen, osa sellaisia, ettei heille olisi ollut tilaa
ja energiaa aikaisemmin ja totaalisen eri tyyppisiä ihmisiä.
Avoimia, hauskoja, rentoja ja tunteensa näyttäviä ihmisiä. Ainakin vaikuttavat sellaiselle tällä hetkellä.  Tongue

Kaksi on sellaista, jotka olen "tuntenut", mutten kovin hyvin ja molemmilta tuli viestiä,
kuinka he ovat miettineet pitkään, miten päästä yhteyteen kanssani.
Jotenkin ovat jääneet pienemälle huomiolle, en tiedä miksi,
mutta ensi viikolla treffeille ja oppimaan tuntemaan heidät paremmin. Smiley

Vanhan tilalle tulee aina uutta.  Smiley

Veskari.. hänen henkilökohtainen horoskooppi Astro.comissa ennusti ikäviä yllätyksiä
ja mulla on vahva tunne, ettei se ihan niele tätä. Se miettii hetken aikaa ja tekee ylläri-hyökkäyksen,
laittaa peliin hiukan isomman tarjouksen tai vähintäänkin uuden tarjouksen, jonka "menetin".
Mutta mie tunnen sen ja sen tavat. Se ei kuitenkaan tule luopumaan eräästä jutusta elämässään,
joka on tehnyt meidän väliin niin kovin paljon ongelmia.
Ja se ei ole sen mennyt avioliitto.

Erika voi ilmestyä oveni taakse ja olla siellä vaikka 20 h syömättä, juomatta ja vaikka minkälaisessa
pakkasessa niin kauan, että avaan oven sille.
Siinä syy miksi Erikan pitää lähteä. Se on tehnyt sen muutaman kerran, eikä vain minulle.

Time to move on. Smiley
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 26.12.2009 22:33:54 »

Aika hurjalta kuulostaa,
mutta niinhän sitä on tehtävä,
miten itselle parhaimmalta tuntuu.

Olitkos sää lähdössä muille maille?
Sehän se olisi helpoin tapa jättää pölyt taakseen...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 26.12.2009 22:44:06 »

Aika hurjalta kuulostaa,
mutta niinhän sitä on tehtävä,
miten itselle parhaimmalta tuntuu.

Olitkos sää lähdössä muille maille?
Sehän se olisi helpoin tapa jättää pölyt taakseen...

No mie pyörähdän muutaman päivän Suomessa ja sitten USA:han ainakin hetkeksi. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 26.12.2009 22:56:40 »

....mutta näyttäisi, etten ole ainoa, joka on laittanut Jouluna tuulemaan!  Cheesy

Eräs miespuolinen ystäväni kirjoitti juuri tekstarin, että hän laittoi Jouluna kaikki valheelliset suhteet
pois elämästään, koska ei halua pitää yllä niitä ja virittää uuden Mausefallen,
joka on hiirenloukku käännettynä, mutta täällä kutsutaan tyttöjä ja naisia
hellyttelynimellä Mausi, joka on hiiri, mutta saman arvoinen merkitys kuin murusella tms.
mutta on söpö hellyttelynimi naiselle. Hankala selittää..
Saksaa puhuvat tietää, mitä tarkoitan. Wink

Hän ei tiedä minun tempauksestani mitään!

Samat transiitit päällä..?  Tongue
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 27.12.2009 00:03:55 »

Ovathan ne sillain samat transiitit päällä,
siis tämä aika astrologisesti otollinen noille hiirenloukuille, mille lie..
Ehkä  mars leijona aspect_kvi merkurius kauris tässä aiemmin jo aiheutti kitkaa ihmisten välillä, jännitettä, viritti  murusilla loukun.
 Tavallaan ihmisillä on ollut tarve puolustaa omaa reviiriään,
omaa "aurinkoaan", joka leijonaa hallitsee.
Jouluaaton  pluto aurinko kauris ja samalla  merkurius kuunsolmu kauris lie ollut sitten sellanen "voimainkoitos", piuhoja irti ja uusia kytkentöjä noin kuvainnollisesti.
Vesimiehet taas ovat  neptunus jupiter chiron kourissa olleet jo tovin jos toisenkin.
Täälläkin huomattu. Velipoikakin  aurinko vesimies käynyt jo pari  chiron kirurgista operaatiota läpi. Toisilla voivat sitten olla henkistä sorttia?

Sasha,
minulla on sinun karttatietojasi ajalta Asterix,siks näitä ruodin tässä. Sinun toimintaa voisi kuvata jollain muotoa "pakottavaksikin", osin siinä on mukana yhen sortin päähänpistoa ja kuitenkin se on myös tarkoin harkittua.
 vestaneitsyt (fokusoituminen, oman tulen ylläpito, työrauha?)  aspect_sex pallasskorpioni (soturimeininkiä, oivallusta, uranaista?) ja nämä sitten  aspect_kvi sinun äkkipikaiselle  mars oinas:lle (taistele tai kuole,heh) eli sinulla onpi nyt väliaikainen yod tuossa hollilla,
ja yllätys yllätys yodin kantana onpi  pluto vaaka, joka pistää sitten suhteet uusiksi.
Ja  aurinko:asihan sinä tässä puolustat.
Vestalta neliö ja Pallakselta kvinkunssi.
Ja eikös vain aurinkosi olekin sotatantereella 7 huoneessa?

Ja sillä saturnus-maalla tarkotin juurikin Suomea  Wink
tr  aurinko on nyt neliössä sinun MC / IC-akselille.
Kotirauha, työrauha, turva mikä lie. Yhen sortin "kotiinpaluu"?
Juurilleen juurilleen, kohtalonomaisesti, kun tr  merkurius kauris retroilee antivertexin asteisiisi.
Ja tr  mars retroilee oppositioon kuullesi tässä kunhan kerkiää.
Have a nice journey!
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 27.12.2009 00:22:51 »

Uusiutumista täälläkin suunnassa, laitoin asuntohakemuksen menemään. Tuli viimein mitta täyteen ja no johan sitä kaikkensa on tehnyt parisuhteensa eteen. Jos joku ei toimi niin se ei toimi.

Kyllähän se on astrologisestikin selitettävissä ja päätöstä olen kypsytellyt riittävästi.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 27.12.2009 02:08:41 »

Ovathan ne sillain samat transiitit päällä,
siis tämä aika astrologisesti otollinen noille hiirenloukuille, mille lie..
Ehkä  mars leijona aspect_kvi merkurius kauris tässä aiemmin jo aiheutti kitkaa ihmisten välillä, jännitettä, viritti  murusilla loukun.
 Tavallaan ihmisillä on ollut tarve puolustaa omaa reviiriään,
omaa "aurinkoaan", joka leijonaa hallitsee.
Jouluaaton  pluto aurinko kauris ja samalla  merkurius kuunsolmu kauris lie ollut sitten sellanen "voimainkoitos", piuhoja irti ja uusia kytkentöjä noin kuvainnollisesti.
Vesimiehet taas ovat  neptunus jupiter chiron kourissa olleet jo tovin jos toisenkin.
Täälläkin huomattu. Velipoikakin  aurinko vesimies käynyt jo pari  chiron kirurgista operaatiota läpi. Toisilla voivat sitten olla henkistä sorttia?

Sasha,
minulla on sinun karttatietojasi ajalta Asterix,siks näitä ruodin tässä. Sinun toimintaa voisi kuvata jollain muotoa "pakottavaksikin", osin siinä on mukana yhen sortin päähänpistoa ja kuitenkin se on myös tarkoin harkittua.
 vesta 6  neitsyt (fokusoituminen, oman tulen ylläpito, työrauha?)  aspect_sex pallas 6  skorpioni (soturimeininkiä, oivallusta, uranaista?) ja nämä sitten  aspect_kvi sinun äkkipikaiselle  mars oinas:lle (taistele tai kuole,heh) eli sinulla onpi nyt väliaikainen yod tuossa hollilla,
ja yllätys yllätys yodin kantana onpi  pluto vaaka, joka pistää sitten suhteet uusiksi.
Ja  aurinko:asihan sinä tässä puolustat.
Vestalta neliö ja Pallakselta kvinkunssi.
Ja eikös vain aurinkosi olekin sotatantereella 7 huoneessa?

Ja sillä saturnus-maalla tarkotin juurikin Suomea  Wink
tr  aurinko on nyt neliössä sinun MC / IC-akselille.
Kotirauha, työrauha, turva mikä lie. Yhen sortin "kotiinpaluu"?
Juurilleen juurilleen, kohtalonomaisesti, kun tr  merkurius kauris retroilee antivertexin asteisiisi.
Ja tr  mars retroilee oppositioon kuullesi tässä kunhan kerkiää.
Have a nice journey!

Niin, mulle riitti nämä ainaiset samat ongelmat, joihin minulla ei ole osaa, eikä arpaa.

Kiitti Nikki tulkinasta ja toivotuksista.  Smiley
Kyllä mie kuitenkin ensin odotan tuota  pluto aspect_squ MC ,
(joka on tuossa alkamassa heti tässä pyhien jälkeen ja kestää tuonne Kesäkuun alkuun)
ja master-ottelua ainakin Veskarin ja Erikan osalta ja tuleeko muutto uuteen maahan,
ainakin hetkeksi..? Sellainenkin idea on olisi liipaimisella tällä hetkellä. Smiley

Nimittäin jännittävä puoli vuotta on alkamassa, koska MC:llä kiikkuu omakin kartan  pluto. Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.12.2009 02:14:34 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 27.12.2009 06:27:08 »

Nikki, miten sie näet tuon miun ammatinvaihdon, siis opiskelemaan lähdön uutta alaa
noista transiiteista? Mitä sieltä kannattaisi katsoa?

Kappas, kun tuohon opiskelujuttuun on tullut sellainen homma,
että saattaisin lähteä opiskelemaan sitä ihan toiseen maahankin ja nopeammin kuin luulin. Shocked

....siis niin nopeasti, että se voi olla katastrofikin, vaikka en mie välitä,
kun ei tässä konkurssissa paljoa paina, kun pohjakosketuksissa ollaan muutenkin eletty jo pitkään. Tongue

Tähän hyppäsi ihan yllättäen puskasta ihminen, joka tukee miun ajatustani ja ideaani,
voi poijaat, se mies ei antanut kuulkaas periksi, vaikka latasin pahimmat sarkasmini,
nenän vartta katsomiset, suorat ja piilovtuilut, töykeydet, loukkaukset
ja jopa rasistisiksi luokitteltavat arvonalennukset ja henkilökohtaiset loukkaukset.

Se vain hymyile ja killitteli ja väisti kaikki heittoni ja hemmetti, on  aurinko kauris
ja melkein kaikkea sitä, mitä en voi sietää ja inhoan ja saa karvani pystyyn.  Smiley

...mutta hän on onkin psykiatri!  Grin 2funny

Sitähän mie olen tarvinnut jo ajat sitten! Tongue Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: