Mahtavaa, että ootte vastailleet! Kiitos! Eli, jos mä nyt oikein ymmärsin niin kukaan teistä ei pidä skorpioneja pelottavina. Paitsi tietty varmaan ne, joilla oli noita ihan hirveitä tuttuja...varmaan sellasia pelkää! Mut siis, ettei skorpionilaatua sinänsä pidetä pelottavana...?
Yhteistä näille on se, että he ovat varsin tarkkanäköisiä muiden ihmisten suhteen, mutta eivät mielellään omista asioista juuri avaudu.
Pitää ainakin mun kohdalla paikkansa. Ja se, ettei omista asioista kauheasti ainakaan samantien jonkun tavattuaan kerro, ei ole sellaista "onpas kivaa olla vähän salamyhkäinen"-tyyppistä huomion hakua vaan johtuu ihan siitä, että yksityisyys on tärkeää ja kestää aikansa ennen kuin luottaa ihmisiin. Toinen juttu, minkä usein näkee/kuulee skorpioneihin liittyen on se, että skorpioni saisi vastakkaisen sukupuolen edustajan juuri tällä mystisyydellään pauloihinsa. Tuntuu aika kummalliselta mun mielestä. Varsinkin kun itse olen lähinnä vaan joutunut ongelmiin sen takia, ettei tunteista ole ollut helppoa puhua. Mä arvostan sitä kun ihmiset uskaltaa sanoa suoraan ja laittaa itsensä likoon. Silloin tiedetään missä mennään, eikä tarvitse lähteä mihinkään arvailuleikkeihin! Kuten jossain ketjussa jo mainitsinkin, skorppari antaa kun sille annetaan ensin. Eli ensin ollaan varuillaan ja tutkaillaan ja itse ainakin lähes poikkeuksetta odotan, että toinen antaa itsestään jotain ensin. Sitten kun tunnetaan tarpeeksi ja luottamusta löytyy voidaan keskustella hyvinkin henkilökohtaisista asioista. Usein käykin sitten niin päin, että skorppari keskustelisi syvällisemminkin ja toinen ei halua/pysty, eli roolit tavallaan vaihtuvat.
En minäkään
-immeisiä mitenkään pelottavina pitäisi..
Tuo tarkkanäköisyys pitää omissa kokemuksissani paikkansa, mistä Lilli mainitsikin.
Toinen melko yhteinen piirre tuntemilleni :skorpioni:tapauksille on ollut valikoivuus.
Siis aivan kaiken suhteen.
He ovat olleet kaikki hyvin valikoivia seuran, ruuan, harrastusten, kaiken ympärillään olevien asioiden suhteen.
Niin ja eivät oikein ylläty mistään...tai tabuja ei liiemmin ole.
Ihan tuntemisen arvoisia ihmisiä. Ymmärrän heitä oikein hyvin, kun itsestä löytyy samaa :pluto:energiaa..
Eivät OMAN kokemukseni mukaan ole mitään ´kevyttä`seuraa...
Nämä kaikki allekirjoitan myös. Aina ei kuitenkaan tarvitse niitä syntyjä syviä miettiä, joten kai ihan hauskaa ja "kevyttä" seuraakin osaan olla! Mutta ymmärrän toki mitä tuolla tarkoitit...
Pelottavia..? Naa.. -jos sinulla on puhtaat paperit, etkä valehtele epäkohdistasi
ja yritä maalata parempaa kuvaa kuin mitä se on todellisuudessa.
kyllä hyväksyy epäkohdat ja puuttet, mutta ei tykkää huijausyrityksistä
maalata asiat paremmiksi, mitä ne ovat ja silloin pistää ikävästi
ja vetää likapyykkisi kostoksi valehtelusta kaikkien nähtäville,
mutta ei se sen kummempi juttu ole. Uusi alku sille huijarille vain puhtaalta pöydältä,
kun likapyykki on pesty.
tuo päivän valoon asioita, koska sille on luontaista kulkea
valossa, että pimeässä. Siksi se myös ymmärtää ja hyväksyy ihmisten heikkouksia, puutteita
ja vikoja, mutta ei ymmärrä, miksi niistä pitää valehdella, kun jokaisella on kuitenkin on.
Juuri näin!
Parisuhteessa aina oikeassa. Tosin yritän olla sanomatta "minähän sanoin" kovin usein. :
Kieroilua ja salailua en hyväksy. Ja olen aika suorasanainen.
Joo se voi olla hankalaa olla sanomatta "minähän sanoin" kun on vielä niin usein oikeassa!
Mietin tuota suorasanaisuutta...onko sulla jouskaria kartalla? Kun mä oon ite miettiny, että miten mulla toi
toimii
-painotuksen kanssa...
Syvä huokaus kertokoon kaiken. Okei, skorpparit ei ole niitä helpoimpia ihmisiä minulle, valitettavasti vaan saan aina vääntää heille kaiken rautalangasta vaikka miten sitä yrittäisi ymmärtää heidän ajatuksenjuoksua niin ei.
Niin...kaikki ei ymmärrä kaikkia. Millaiseksi skorpionien ajatuksenjuoksia kuvaisit? Vai meneekö niiden kanssa niin hankalaksi, etti sitä voi edes kuvailla?
Skorppioneissa on sellaista itsekkyyttä, jota minä en ymmärrä, he ajavat mielestäni ensisijaisesti omaa etuaan ja silti väittävät toista. Minulla on ollut aina pienoinen luottamuspula heitä kohtaan, se ei johdu siitä, että he olisivat tietoisesti ilkeitä tai omanedun tavoittelijoita vaan siitä, että heidän näkökulmansa asioiden katsomiseen on aivan erilainen kuin omani, kaksosen näkökulma.
Nyt mä en sitten ymmärrä tässä sun ajatuksenjuoksua
Eli siis mielestäsi ajavat omaa etuaan tahattomasti?
Asialleen omistautuvia he ovat ja varsinaisen määrätietoisia.
Joo, se mikä päätetään niin se tehdään kunnolla ja vastoinkäymiset vaan sisuunnuttaa!
Aluksi viileitä, ei pääse lähelle...Sitten kun sattuvat kiinnostumaan, et pääse heistä ikinä eroon
Tää oli jotenkin hauska tokaisu! Tarkennappas vähän tuota eroonpääsemättömyysjuttua
Parisuhteessa? Kaverisuhteessa?
Eräs astrologi teki pojalleni tulkinnan ennen matkaa, jonka poika sitten luki. Yhden lauseen hän sieltä minulle sanoi, että pitää paikkansa: ' Se on kyllä totta, että en voi tuntea syvemmästi tyttöön, jos hän ei pysty keskustelemaan minun tasollani ja ajattelemaan vähän muutakin kuin itseään.'
Olikohan tuossa taas jotakin hänen ehdottomuudestaan?
Kyllä tuo sun pojan ajatuksenjuoksu tutulta kuulostaa
En koe skorpioneja minäkään pelottaviksi. Mutta kun mietin niitä ihmisiä jotka ovat suorastaan sadistisia, löytyy niistä vain aurinko skorpioneja.
Kuulostaapa kauheelta...toivottavasti et tunne montaa sellaista!
Silti myös parhaat tuttavuuteni ja ystäväni ovat skorpioneja ja aivan ihania ihmisiä
Hyvä hyvä!
Mä olen
aina tullut skorppareiden kanssa oikein hyvin toimeen
ja aina ihmetellyt miksi skorppareista sanotaan mitä sanotaan kun puhutaan negatiivisista puolista. JOS sellainen "ihme" on tapahtunut, että en ole tullut toimeen niin syynä on ollut se, että henkilön syntymäkartalla on ollut ihan liikaa maamerkkiä. Itse olen aurinkomerkiltäni maamerkin edustaja mutta en kyllä oikein sen merkin tyypillinen edustaja :
kun löytyy sitä muuta merkkiä kartalta.
Löytyykö sulta miten skorpionia omalta kartalta?