Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herra Avio-Jousimies  (Luettu 74660 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 03.01.2010 18:51:16 »

No mitä mie sanoin tuolla uusiutumisketjussani!  Cheesy
Tällä miehellä on pakko olla  neitsyt painotusta ja niinpä on!  askendentti neitsyt Tongue

Jännää tässä on se, että hän nyt Mister Nr. 4, jonka kanssa avioituminen on suunnitteilla
ja niin kappas kun kaikki hänen kolme edeltäjäänsäkin ovat  askendentti neitsytkuu kaksoset
ja  venus skorpioni tai  rapu,  kun vilkaisin heidän karttojaan.  Tongue

askendentti neitsyt ja  kuu kaksoset ovat ainakin äkkipäältään yhdistävä tekijä
näille aviomieskandinaateille.

Tämä Jouskari herra on koulutukseltaan poliisi, jatkoi siitä poliisin erikoisjoukkoihin
ja siitä salaiseen poliisiin, jonka kanssa matkusti ympäri maailmaa
ja jäi "eläkkeelle" siitä, koska ne jäävät nuorina niistä hommista.
(eli lain kanssa olen edelleen tekemisissä, ex on juristi)

Omistaa nykyisin kansainvälisen keskikokoisen rakennus -ja kiinteistöalan yrityksen,
jolla on toimistoja Keski-Euroopassa ja UAE:ssa. Itävaltalais-syntyinen,
vakinainen osoite Dubaissa.

Kerran naimisissa aiemmin, eronnut, ei lapsia.

Kartta on +/- 10-20 min, koska hänen äitinsä on kuollut
ja täysin tarkkaa kellonaikaa ei ole tällä hetkellä saatavilla.

Mie sitten tykkään tuosta  kuu kaksoset ja  venus skorpioni ... flirtti ja seksuaalinen kun olen.
Ex-Vaaka oli myöskin ah niin  venus skorpioni ja tässä  jousimies -miehessä on siltä osin hyvin samaa. coolsmiley
 kuu kaksoset on älykäs ja hyvä keskustelija.

Tuo  askendentti neitsyt mua vaivaa, miksi se (myös) on kaikilla aviomies kandinaateilla,
mutta mun  venus rapu ja  kuu vesimies tykkää kauniista ja elegantista,
niin sekö..? idiot2

Tuntuu, että tätä miestä on vaikea saada suutuksiin, mutta samalla on tunne,
että jos ja kun sen teen, niin se on niks-naks, niskat nurin tältä tytöltä. Lips Sealed

Hän harrastaa itämaisia kamppailulajeja ja ammuntaa, joista myös allekirjoittanut on kiinnostunut
ja on harrastanut ja saimme heti yhteiset harrastukset. Smiley
Hän tykkää matkustaa, käydä salilla ja bailaamassa sopivasti ja tanssii jumalaisesti
(speciaalina kuumat latino-tanssit) kuin vain kaikki  aurinkokuu ilma +  venus skorpioni tanssivat.. coolsmiley smitten

kuu kaksoset tykkää ilmasta ympärillään, joten vaikka hän on (ainakin nyt) hyvin
omistava, niin sanoo kuitenkin, että jos haluat sen 3-somen tai vaikka 10-somen,
niin kerro ja se toteutuu, mutta älä tee mitään minun selän takanani salaa.

Tuo  jupiter aspect_opp uranus tykkää myös vapaudesta..?

aurinko aspect_opp kuu on vaihtelunhaluinen kuten minä olen luonnostani?

Myöskin tuo  uranus aspect_con askendentti on kekseliäs, sopeutuvainen
ja haluaa koko ajan uutta? (niin kuin mie olen luonnostani)

Hui... mites nuo  pluto :n aspektit tekee rakkauteen..? Mustasukkainen ja rakkauden nälkäinen?
Nimittäin molemmista on merkkejä jo nyt, mutta kuitenkin hyvin siedettävästi.
Ja sitä paitsi kaikki miehet ovat omistushaluisia ja mustiksia, sanoo tämä ilman hallitsija.  Tongue

Millaisen miehen kanssa mie olen mahdollisesti menossa naimisiin? angel

HUOM! ASIA ON HARKINNASSA VIELÄ!!! Tongue

Miulla on tunne, että kyllä se miusta hyvän huolen pitää, mutta ajottaiset kovat myrskyt saattanevat
keikuttaa venettä, kun tämä tyttö haluaa hengitystilaa ja miun spontaanit tempaukset
saa sen hermostumaan, vaikka olen pyhästi luvannut jotain, mutta kun mie elän (tässä) hetkessä! Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 03.01.2010 18:53:22 »

tsori kun taas näitä näkee ennen kirjautumista.. eikös Sasha ole juuri jouskarit haukkunut tuhat kertaa ennen tätä??  2funny  ja onko herra tunnettu taas noin 1 kk vai vanhaa tavaraa
« Viimeksi muokattu: 03.01.2010 18:55:10 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 03.01.2010 19:01:57 »

tsori kun taas näitä näkee ennen kirjautumista.. eikös Sasha ole juuri jouskarit haukkunut tuhat kertaa ennen tätä??  2funny  ja onko herra tunnettu taas noin 1 kk vai vanhaa tavaraa

Kyllä, mie vihaan niitä yli kaiken. Smiley
Mie olen "tuntenut" tämän herran 4-5 vuotta,
mutta en tähän asti kovin hyvin. Samoissa piireissä liikkuu, jokseenkin vain hiukan
paremmissa piireissä kuin minä tähän asti. Sosiaalinen askel hierarkiassa ylöspäin
ja tällä kertaa kun se on vapaa mies jo valmiiksi, niin se askel ei ole niin epävarma
kuin naimisissa olevan juristi-Veskarin kanssa.  Tongue
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.2010 19:22:26 »

Hyvinhän tuo vois sopia sun maalailemaan tulevaisuuden kuvaan...

4 huone  jousimies ; koti maailmalla ja oma vapaus olla möllötellä siellä niinkuin tykkää.
 pluto  askendentti varmaan sitä omaa möllöttelytilaa tarviikin ja siinä vaiheessa sopii että välimatkaa on riittävästi.
 aurinko  jousimies sehän on sun vastamerkissä ja vetää sen takia puoleensa?
Viha-rakkaussuhde tai jotain...
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #4 : 03.01.2010 19:56:52 »

Vakka ja kansi?
 Wink          Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 03.01.2010 20:34:24 »

Kun tein composiitti-kartan, niin pelkkää stressiä linjalla  neitsyt ja  kalat
mutta joka ainoa mies = stressi, joten siinä ei ole mitään uutta.  Tongue

Mie lasken tuon avioliiton onnistumisen tuon välimatkan varaan.
On rakkautta ja kumppani, mutta se ei ole iholla kiinni koko ajan.

Tosin  jousimies :llä on yksi vtumainen piirre ja se on se, että ne saattaa
jäädä pakkomielteisesti roikkumaan kiinni ja tämä mies näyttää jo nyt soittelevan liikaa buck2
ja jos tulee riitaa, tämä  aurinko kaksoset  kuu vesimies sanoo adios!
ainakin hetkeksi, niin 100000000000000000000000000000000000000000000000000000% :n
varmuudella se tulee perässä ruikuttaen, kitisten, vtuillen, uhkaillen jne.
vaikka tehokkaamman vaikutuksen tekisi antamalla minun olla omissa oloissani 2-3 päivää
ja olisi hiljaa.

Siinä on nimittäin 3.maailmansodan ainekset pystyssä, kun  askendentti skorpioni ja  mars oinas
ydinohjus  merkurius kaksoset ja  uranus aspektikärjellä aktivoituu.  Lips Sealed

« Viimeksi muokattu: 03.01.2010 20:36:50 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #6 : 03.01.2010 21:53:06 »

Huh aikamoinen pelko on kyllä tuossa, JO nyt  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 03.01.2010 22:03:18 »

Sinun olemus  askendentti skorpioni vastaa hänen naisihannettaan  venus skorpioni.
Vahvistusta vaimoksi fokusoitumiselle miehen  vesta juno 23  neitsyt  aspect_sex sinun  askendentti.
Mutta proge kuu:sihan etsii  harka:mäistä turvallisuutta ja vielä IC:llä,
eikä arvaamattomia ,padottuja  mars leijona miehisyyden osoituksia 12 huoneesta.

ps. mie-sana kuulostaa tosi  mars rx  aspect_kvi :merkurius:rx  kauris sinun suustasi.. Lips Sealed
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 03.01.2010 22:44:01 »

Jaa no odotapas jos tai kun se hääpäivä saadaan lyötyä lukkoon,
niin millaisia valtavia pelottavia piruja maalailenkaan seinille!  Kiss

Ja jo niin käy, niin tulette näkemään senkin hetken, kun Sasha todella menee pois tolaltaan,
masentuu, itkeskelee paranoidisen lohduttomasti maailman pahuutta ja julmuutta
ja mietitte, että mikä sitäkin vaivaa, onko sen lääkitys vinksallaan
vai vain liian pitkä loma suljetulta..?  Cheesy Grin

angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 04.01.2010 00:25:23 »

Sinun olemus  askendentti skorpioni vastaa hänen naisihannettaan  venus skorpioni.
Vahvistusta vaimoksi fokusoitumiselle miehen  vesta juno 23  neitsyt  aspect_sex sinun  askendentti.
Mutta proge kuu:sihan etsii  harka:mäistä turvallisuutta ja vielä IC:llä,
eikä arvaamattomia ,padottuja  mars leijona miehisyyden osoituksia 12 huoneesta.

No et arvaa kuule oliko se illallinen hassu, kun se ei saanut silmiään irti miusta,
viimein ei edes käsiään ja huuliaan..  :Smiley
Hänen mielestään kaikki laukomani typerimmätkin jutut olivat muka hauskoja, älykkäitä
ja seksikkäitä.  Grin

Oikeasti olin ystäväni (mies) kutsumana ko. illallisille ja ystävälläni oli hiukan muita suunnitelmia
varalleni, mutta kävi nyt näin.  Tongue

Mie kanssa luulen, että sieltä tulee esiin vielä jotain sellaista, mitä se ei ole miehenä vielä
naisen kanssa kokenut.. ..mutta mie olen kyllä sopiva nainen kaikkeen ilmaisuun...  Tongue :Smiley

ps. mie-sana kuulostaa tosi  mars rx  aspect_kvi :merkurius:rx  kauris sinun suustasi.. Lips Sealed

Maskuliininen..?  Wink Olen saanut yhdistettyä jotenkin tasapainoisesti feminiinisen outlookkini
ja sisäisen maskuliinisuuteni, mutta silti se järkyttää (muita) ja vetää puoleensa
sisäisesti feminiinisiä ja ulkoisesti maskuliinisia miehiä.  idiot2

...mutta myös hyvin feminiinisiä naisia! Tongue

Miun miehet ovat aina hämmentäneet, ovatko ne bi-seksuaaleja vai homoja
mutta aivan varmasti metro-seksuja.  Wink

Tämäkin mies urheilullinen, pukeutuu tyylikkästi ja on elegantti ja käy manikyyrissa.
Sliipattu maskuliinisen näköinen, mutta käytös on pehmeää ja hienostunutta,
että se vaikuttaa jo hiukan feminiiniseltä. Tosin yhtä feminiininen, mitä ex-Vaaka oli,
tämä ei ole. Tämä on miehekkäämpi, mutta paljon tunteellisempi. Smiley

Kyllä hänestä ulkoisesti uskoo, että poliisin erityisyksikössä se on palvellut,
vaikka nykyään tuo virkapuku on Armanin businesspuku.

Hän sanoo itsekin, että työssään hän on hyvin brutaali ja tunteeton,
etenkin kun oli vielä valtion palveluksessa.
Huomautan, että Itävallan poliisi on tunnettu brutaalisuudestaan ja mielivallastaan,
etenkin salainen poliisi ja Jouskari kertoi, että palveluksessa oli helppo purkaa
angsteja n*ekereihin ja muihin huonoon ja rikolliseen maahanmuuttaja -ja ulkomaalaisainekseen.  Tongue

Hän oli paljon ulkomailla poliisin tiedustelutehtävissä ja siksi kait tulee niin hyvin juttuun
noiden rättipäidenkin kanssa nykyisissä busineksissaan. Tongue

Hän sanoo, että on siviilissä tarvinnut aina vastapainoa ja on siksi hyvin hellyyden
-ja rakkauden kipeä ja tykkää osoittaa sitä. Ja mielestäni se voi tehdä sitä liiallisuuksiinkin,
mutta voi olla tätä alkuhuumaakin. Minulla oli kurkku hiukan karhea eilen
ja heti se vain oli valmis peruuttamaan tapaamisiaan
ja jäämään hoitamaan mua, haloo..? uglystupid2 buck2

Hyvin sympaattinen ja sydämellinen tyyppi privaatissa ystävienkin mielestä,
mutta työssä ei sitten kuulema enää olekaan.
Tosin hyvä, että näin, kun noilla business-miehillä on yleensä tapana olla juuri toisin päin.  Wink

BTW, olen kolumnistina eräällä saitilla nimimerkillä ja minua yleisesti pidetään miehenä.
Kukaan ei usko, että olen nainen.  Tongue
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 04.01.2010 00:48:26 »

Hän muuten harrastaa urheilua, kamppailulajeja ja ammuntaa (aloitamme harrastamaan yhdessä),
joten uskoisin tuon  mars leijona energian kanavoituvan. Huh

Ihmiset sanoo, että se on hyvin armoton ja kova työssään, mutta privaatti on eri juttu
-toivottavasti.  angel
Kiehtova persoona kaiken kaikkiaan  :smitten:ja mulle tuo avioliitto voisi tehdä hyvääkin
-ainakin se on kaikin puolin järkevää tämän tyypin kanssa ja järkevästä hommasta mie tykkään. Afro

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 04.01.2010 07:18:01 »

Kestätköhän sinä Sasha tuollaista pluto askendanttimiestä? Tuli vaan mieleen, kun olethan sinäkin skorppari nouseva mutta tuo pluto askendantti on myös aika dominoiva. En jotenkin vaan usko että päästää sinut heilumaan vapaana ympäriinsä. Käsittäisin ennemminkin että tuo pluto askendantti antaa mennä mutta rajatusti  Smiley Mustasukkainen kyllä! Ettei vaan tulisi se kolmas maailmansota  Cool
Harkitse huolella  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 04.01.2010 12:02:40 »

Kestätköhän sinä Sasha tuollaista pluto askendanttimiestä? Tuli vaan mieleen, kun olethan sinäkin skorppari nouseva mutta tuo pluto askendantti on myös aika dominoiva. En jotenkin vaan usko että päästää sinut heilumaan vapaana ympäriinsä. Käsittäisin ennemminkin että tuo pluto askendantti antaa mennä mutta rajatusti  Smiley Mustasukkainen kyllä! Ettei vaan tulisi se kolmas maailmansota  Cool
Harkitse huolella  Smiley

Tämä on se ikuisuuskysymys, jonka kanssa painin joka ainoassa suhteessa,
kun mie en tykkää ihan lässyistäkään miehistä, jotka antaa ja ottaa ihan mitä vain vastaan,
koska mua alkaa vtuttamaan hyvin helposti miehet (siis ihmiset ylipäätään),
joilla ei ole mitään itsekunnioitusta, eikä mitään elämän tulta ja intohimoa.

Mie dominoin tahattomasti, kun mie olen ilmapainotteisena niin vilkas ja ehtiväinen
ja omaan vahvat mielipiteet, koska tiedän mitä haluan.  
--> askendentti skorpioni,  mars oinas ,  pluto vaaka MC Tongue

Mie yritän tasapainoilla tuon vapauden saamisen ja rajoittamisen välillä.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2010 12:04:52 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 04.01.2010 12:30:16 »

Niin no intohimoa luulisi pluto askendantti tyypissä olevan. Ja sitä potkua.
Toisaalta, se voi olla myös rajoittava. Mieti mieti tarkkaan  Grin

Toisaalta, sellaisessa ihmisessä on syvyyttä ja kipinää, toisaalta taas voi olla melko tukahduttavan mustasukkainen.

Omalla miehelläni on pluto askendantilla ja hän kyllä antaa minun olla ja mennä, eikä ole kovin mustasukkainenkaan ulospäin, tiedä sitten mitä päässään hautoo. Ehkä hän on luonnonoikku  Cheesy
Tempperamenttia kyllä löytyy toisinaan reilustikkin ja tahtoa.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 04.01.2010 12:44:10 »

Niin no intohimoa luulisi pluto askendantti tyypissä olevan. Ja sitä potkua.
Toisaalta, se voi olla myös rajoittava. Mieti mieti tarkkaan  Grin

Toisaalta, sellaisessa ihmisessä on syvyyttä ja kipinää, toisaalta taas voi olla melko tukahduttavan mustasukkainen.

No kyllä ennemmin se intohimo ja potku lieveilmiöineen kuin täysin ilmaa
ja ihan kaikki käy, en välitä-tyyppi.  Tongue

Omalla miehelläni on pluto askendantilla ja hän kyllä antaa minun olla ja mennä, eikä ole kovin mustasukkainenkaan ulospäin, tiedä sitten mitä päässään hautoo. Ehkä hän on luonnonoikku  Cheesy
Tempperamenttia kyllä löytyy toisinaan reilustikkin ja tahtoa.

Kiitti lohdutuksesta.   Grin
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: