Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herra Avio-Jousimies  (Luettu 74671 kertaa)
0 jäsentä ja 29 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #15 : 04.01.2010 14:06:04 »

Sasha, kuuntele vain sydäntäsi (tietty järkeäsi unohtamatta)  - ja anna palaa  police

JOS ON sellainen nyttaieikoskaanfiilis, niin sitä vain ei VOI vastustaa   angel
Ja entäs sitten sielunsopimus  :Smiley
Meinaan vain, että jos ei ole oikein aikaa tutkailla karttoja ja muita ulkoisia merkkejä, niin tunnehan sen sanoo  smiley6600
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 04.01.2010 14:26:08 »

Miks hän tahtoo HETI naimisiin?  Huh Eikö tunnu kahlitsevalta, että ennen kuin tutustuu kunnolla, sidotaan ensin kunnolla...  Lips Sealed

Naa.. Itävaltalaiset miehet ovat intohimoisia, vaikka niistä ei heti sitä uskoisikaan
ja se on ihan normaalia, että ne alkaa suunnitella avioliittoa heti kun sopiva nainen
osuu kohdalle ja se on naisen valinta, suostuuko se siihen vai ei. crazy2
Täällä mennään nopeasti naimisiin. Smiley

Ei ole ensimmäinen, eikä ainoa mies tällä hetkellä, joka on väläytellyt avioliittoa,
mutta tämän miehen kosinnasta mie olen kiinnostunut. Tongue

Itävaltalaiset ovat vanhana monarkisti-kansana erittäin vanhanaikaisia ,
mitä tulee rakkauteen, intohimoon ja avioliittoon ja ne ovat siinä tosissaan.
Naisesta kilpaillaan, häntä kositaan hyvin nopeasti ja niitä kosintoja voi olla muutamia
päällekkäin ja joku jää aina lehdelle soittelemaan katkerana ja sitä katkeruutta voi kestää
sen jälkeen kauan, ainakin siihen asti, kunnes se saa uuden kohteen.  Tongue

PS/ minun mies on Pluto-mies, mutta hän on oppinut kontrolloimaan itseään tosi hienosti  :Smiley
Hänellä siis tosipahoja Pluton aspekteja. Kertaakaan ei ole näyttänyt mustasukkaisuuttaan, vaikka sitä on tuntenutkin.

Kiitos lohdutuksesta! Grin

Pakko sanoa että mun vaisto on ollut hälytystasolla jo punaisen puolella ja summerilla heti kun asiasta palstalta luin. Kehoitan harkitsemaan HYVIN tarkkaan. Just tuo pluto mua varmaan tuolla häiritsee...

annaelen

Ei se siitä kahden vuoden miettimisellä yhtään paremmaksi tule mitä se tulee
kahdessa kuukaudessa.  Grin Mie olen tarkka muutenkin, ketä päästän seurapiiriini. Tongue

Tulee vain paniikki siitä sitoutumisesta. Tongue

Olen mie hänet tiennyt aikaisemmin jo kauan, mutta en lähemmin ja intiimisti. Smiley

Njääh.. Ei se pluto tee mitään Grin Minähän olen  pluto aspect_con askendentti kaiken muun kitkan lisäksi ja pidän niin paljon vapaudesta, että hyvin mieluusti näen sen toisenkin olevan sellainen Afro Voihan mun asenteeni johtua myös muistakin aspekteista, mutta silti mun on vain PAKKO saada tuntea itseni vapaaksi -ja sehän kielii plutonisista kaiuista Cool

Mustasukkaisuus ja kontrollointi ovat enemmänkin luottamussidonnainen asia..

Haaahahahahahaaa....! Cheesy
Mieti, mikä plutonikko mie olen!   Cheesy
askendentti skorpionipluto aspect_tri aurinko kuuaspect_opp mars jupiteraspect_sex neptunus

Sasha, kuuntele vain sydäntäsi (tietty järkeäsi unohtamatta)  - ja anna palaa  police

JOS ON sellainen nyttaieikoskaanfiilis, niin sitä vain ei VOI vastustaa   angel
Ja entäs sitten sielunsopimus  :Smiley
Meinaan vain, että jos ei ole oikein aikaa tutkailla karttoja ja muita ulkoisia merkkejä, niin tunnehan sen sanoo  smiley6600
 smitten

No kyllä se hiukan tuntuu, että nyt tai ei koskaan.  Wink

Saahan siitä eron sitten mukavilla elatusmaksuilla Itävallan lakien mukaan.  Tongue
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 04.01.2010 14:54:35 »

Njääh.. Ei se pluto tee mitään Grin Minähän olen  pluto aspect_con askendentti kaiken muun kitkan lisäksi ja pidän itsekin niin paljon vapaudesta, että hyvin mieluusti näen sen toisenkin olevan sellainen Afro Olis se kumma, että sitoisin sen jonkun vaikka itse tukahtuisin hengiltä Grin Sadismi ei ole kuitenkaan ihan mun juttu..
Voihan mun asenteeni johtua myös muistakin aspekteista, mutta silti mun on vain PAKKO saada tuntea itseni vapaaksi -ja sehän kielii plutonisista kaiuista Cool

Mustasukkaisuus ja kontrollointi ovat enemmänkin luottamussidonnainen asia..
Mulla sama ja täysin samaa mieltä tästä.

Muuten tähän Sashan aviokuvioon en voi ottaa millään lailla kantaa, koska vaikuttais siltä, että ainakin mitä tällaisiin juttuihin tulee, meidän ajatumaailmat ei vois kauempana toisistaan olla! Mutta onnee ja menestystä uudelle suhteelle ja Sashalle toki toivotan! Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 05.01.2010 13:17:18 »

Thx. Smiley

Tämä tyttö lähtee Dubaihin ensi viikolla miettimään sitä kosintaa.  Smiley
Pakko myöntää, että näin sympaattista ja sydämellistä miestä minulla ei vielä ole koskaan ollut. Smiley
Kyllä ne ovat olleet viileämpiä ja mutkikkaampia. Tämä on suora ja sanoo, ettei ole leikkimässä enään.
Eilen hän mietti, miten hänellä on tunne, kuinka hän on tuntenut minut jo ikuisuuden.
Kieltämättä meillä ei ole sitä normaalia alkusuhteen häveliäisyyttä eikä ujoutta.  idiot2

Monelle tämä on yllätys, Veskarille ja parille muulle shokki, mutta ymmärtävät
-ihme kyllä. Pahempaa vastustusta  ympäristöltä tuli kun aloitin seurustelun Veskarin kanssa
ja sitä ennen Vaa'an kanssa, mutta nyt kaikki on vain lähinnä hämmästyneitä,
mutta suurin osa sanoo ymmärtävänsä meitä.
Erikoista.  Tongue
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #19 : 05.01.2010 13:28:16 »

Onnea Sashalle, kannattaa tehdä just siten, miltä itestä tuntuu, ulkopuoliset eivät voi tietää teidän suhteenne laatua/syvyyttä...Nimimerkillä ulkopuolisissa voimakkaita tunteita herättävä Dubaiin helmikuussa matkustava  oinas/ vaaka -pariskunta Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 05.01.2010 21:26:43 »

Onnea Sashalle, kannattaa tehdä just siten, miltä itestä tuntuu, ulkopuoliset eivät voi tietää teidän suhteenne laatua/syvyyttä...Nimimerkillä ulkopuolisissa voimakkaita tunteita herättävä Dubaiin helmikuussa matkustava  oinas/ vaaka -pariskunta Grin

Niin, en minä ole täällä kysymässä, että naimisiin vai ei tai hakemassa hyväksyntää asialle,
vaan kysymässä millainen mies kartan perusteella.  Smiley

Mie teen itse omat päätökseni tavallisen arjen perusteella, enkä sen, mitä muut ajattelevat
tai syntymäkartta sanoo.

Henkisillä ja herkillä ihmisillä saattaa välillä kadota käytännön arkielämän punainenlanka
musta-tuntuu-että-hössötykseen ja unohtavat, että kaksi ihmistä ei suunnittele
avioliittoa, elleivät koe toisiaan sopivina toisilleen.

Koen tämän liiton ennenkaikkea järkiavioliittona, joka minun kannattaa ottaa vastaan kaikinpuolin.
Vähän sama kuin työpaikka -> se vaikuttaa jokapäiväiseen elämään ja sen laatuun
ja elämän mielekkyyteen, mitä se kellekin on.

Avioliittoon on mielestäni erittäin ja hyvin typerää mennä pelkillä tunnesyillä.
Tunteet menee ja tulee, positiiviset ja negatiiviset aika ajoin, mutta käytännön arki pysyy
ja on se suurin vaikuttaja niihin tunteisiinkin. Wink

Käytännössä hän on hyvin tasainen luonne, hyvin luotettava ja sympaattinen.
Mie olen kyllästynyt elämämään varpaillani miehen kanssa,
joka tänään näin, huomenna toisin ja on ylihuomenna onkin muuttanut jo mielensä,
koska olen itse sitä ja kaipaan turvallisuutta ja pysyvyyttä.

Se on henkisestikin itsenäinen ja sillä elämä ja talous tasapainossa.
Ok, hän ei ole mikään super rikas, mutta ei köyhäkään ja kyllä sillä paremmin
on talous hallinnassa kuin Veskarilla juristina,
joka husaa uskomattomia summia niin hölmöihin asioihin ja sitä ei ole koskaan silloin tarpeeksi,
kun sitä oikeasti tarvitsisi.

Valehtelisin jos väittäisin, ettei taloudellisella hyvinvoinnilla olisi mitään merkitystä suhteessa minulle.
Raha on kuitenkin se, joka sitä arkea pyörittää ja arkea tässä eletään yhdessä.
Kyllä nuo tyhjätaskut ja tyhjän pullistelijat on tullut jo koettua, eikä koskaan enään!
Se on kamalaa elämää kaikkine stresseineen. buck2

Tuossa miehessä ei ole suurempia perusvikoja kehitettävänä, eikä muutettavaa,
vaan se valmis pakkaus ja loistava juuri sellaisena kuin on.  Smiley

Jos tässä ei ilmene suurempia epäkohtia tai vikoja, niin ei tuo avioliitto pelota itseasiassa yhtään,
-ihme kyllä, vaikka olen niin sitoutumispelkoinen.  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #21 : 05.01.2010 21:43:39 »

kun varakas mies kuolee, löytyy aina uusi kustantaja.. pitääpä lähteä uudestaan Itävaltaan, mutkun ajattelin mennä vain Ruotsiin. voih. no mutta Italiassa voisi olla jotain sitten? aatelinen Espanjasta tai Skotlannista, mutta olisiko se köyhtynyt? käy nyt nämä vaihtoehdot jotenkin suppeiksi. onneksi jousimiehen ei tarvitse kuin plärätä sopiva maa esiin, niin kyllä se siitä. uusrikas Venäjältä? vanha raha.. Sveitsistä? juppi Amerikoista? Kuwaitista joku.. öh, sivistynyt? :Smiley  Kiss  angel  Wink  jos laittaisi googleen hakusanan, avioehto, elatusraha, tms? vai soitanko valmiiksi juristille, joka tuntee kansainvälisen lain? miehellä olisi tietysti rakastajatar ja minulla rakastaja, täytyy katsoa missä maassa, sillä elatusrahakin saattaa huveta kun tapaisi miestä nro 2 kovin kaukana siitä maasta, jossa laki määrää rahat itselleni. kun oikeasti en kestäisi ketään näistä miehistä, niin pitää ajatella asiat niinkun tarkemmin; oikeastaan vihaan miehiä, mutta heidän rahansa nam. tai siis en vihaa, kaikkina päivinä ei, tai kaikkia merkkejä, ei ainakaan jos on rahaa. silloin voin vähän rakastaa, ei paljon, jos antaa paljon, ei saa.  :Smiley Grin   2funny onnee vaan.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.01.2010 22:01:36 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 06.01.2010 20:20:30 »

Miehen kartan perusteella sanoisin, että uskoisin, että teillä on kuitenkin aika erilainen käsitys siitä mitä avioliiton tulee olla. Tämä mies suhtautuu selkeästi sekä avioliittoon kuin rakkaussuhteisiinkin aikamoisella tunteella, Plutoa ja Saturnusta vaikuttamassa - vakavuutta, hallitsevuutta.

Pluton tehdessä yhtymää Nousumerkkiin ja neliötä Aurinkoon ja Kuuhun, niin sanoisin, että tämä mies on hyvin seksuaalinen, syvällinen ja voimakastahtoinen, mutta myös hallitsevuuteen taipuvainen. Veikkaan, että tuo Uranus nousumerkillä ehkä vähän hämää ja saattaa aluksi antaa miehestä "ilmavamman" ja lopulta ehkä vähän erilaisen kuvan kuin mitä hän onkaan. Uranus usein luo myös jännittyneisyyttä ja hermostuneisuutta varsinkin suoraan askendentilla majaillessaan.

Ehkä teitä juuri yhdistää tuo hänen 3.huoneensa Venus Skorpionissa ja Neptunus siellä, sanan seilä heiluu ja varmasti yhteistä puheenaihetta riittää.

Voi kuitenkin olla, että itsenäisyyden tarpeesi voi kasvaa liian suureksi tässä suhteessa. Hän kaipaa suhteessa myös aikamoista haavojen parantajaa (Chiron aika pahasti aspektoitunut ja vielä 7.huoneessa) ja hän kasvaa juuri parhaiten ilmentämällä sitä hoivaavaa puolta itsessään (Aurinko 4.huoneessa on aikamoinen kotirotta). Eli karttojen perusteella sanoisin, että teillä saattaa kyllä olla aika erilaiset toiveet avioliiton suhteen. Kannattaa myös muistaa, että vaikka hän onkin Kuu Kaksonen, niin Kuu saa sen verran pahaa hittiä vähän joka suunnalta, että hän ei kyllä välttämättä Kuu Kaksoselta oikein tunne-elämältään vaikuta, vaan siinä on selvästi enemmän Kuu Kauriin piirteitä....

Mutta todella hyvä, että hän harrastaa noita erilaisia urheilulajeja, pääsee tuo Mars 12.huoneesta purkamaan energiaansa. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 06.01.2010 20:51:13 »

Kiitti Ebenia, asiallinen ja hyvin kuvaava teksti, mutta sä oletkin mode.  Tongue

Hän hyvin hoivaava tyyppi ja se on molempien erittäin hyvässä tiedossa, että avioliitolta odotamme
aivan päinvastaistaista, mie en edes tiedä tarkalleen, mitä mie haluan, olenko koskaan tiennytkään.  Grin

Hän suorastaan omistaa elämänsä mun hyvinvoinnille ja mie tykkään siitä. angel
Hoitaa mun haavoja, että ihan kipeää tekee ja mun ei tarvitse aina olla eturintamassa
miekka ojossa ottamassa iskuja vastaan ja puolustamassa näkemystäni
ja olla pioneeri ja se ensimmäinen. Suo mulle sen rauhoittumispaikan, mitä kaipaan. Smiley

Keskustelut ovat avoimia ja runsaita. Hän sanoo opettavansa miut rakastamaan,
eikä välitä, ottaako se 10 vai 40 vuotta.

Tuo  mars 12. huoneessa, niin hän on ollut siis salaisen poliisin kansainvälisissä tiedustelutehtävissä,
siis käytännössä mm. entisen Jugoslavian sodassa ja Afganistanissa.
Hän on ollut useassa taistelussa mukana.
Poliisin erikoisjoukoissa se tyyppi, joka hilaa itsensä katolta terroristin ikkunalle,
syöksyy sisään ja ottaa hengiltä muutaman tyypin, jos tarvis ja pidättää loput.

Siis arkielämän oikea James Bond hän on ollut ja sillä on kehossaan ampumahaavoja,
puukotusjälkiä ja muita työn ohessa saatuja arpia.

Hän kuulema ihan täynnä sitä brutaalisuutta ja toden totta,
hellempää miestä minulla ei ole koskaan ollut. Olisikohan jo tuohon ikänsäkin puolesta
ottanut hallintaan tuon aspektinsa? Wink

Nykyisin hän toimii keskisuuren rakennus -ja kiinteistöyrityksen CEO:na.

Super turvallinen mies fyysisesti, henkisesti ja taloudellisesti. Tasainen luonne.
Jos se avioituminen pitää tehdä, niin ehdottomasti tämän miehen kanssa
kuin jonkun epävakaamman tyypin kanssa. Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 06.01.2010 21:11:16 »

^ Hän on kyllä kieltämättä hyvin valjastanut tuon Mars-energiansa käyttöön, vaikka se piileskeleekin 12.huoneessa. Se onkin ehkä yksi hänen suurimpia vahvuuksiaan kartan perusteella. Kieltämättä kartasta kyllä voi nähdä syitä siihen, miksi vetovoimatekijöitä löytyy - aika sitten kai näyttää miten lopulta lähtevät asiat uriutumaan...Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 06.01.2010 22:04:47 »

No mielestäni ainakin on ottanut haltuun tuo  mars -energian tekemällä uran
poliisin erikoisjoukoissa, jonne pääsee hyvin harva.
Sen vuoksi hän on myös joutunut tinkimään normaalista parisuhteesta ja perhe-elämästä,
luonnollisesti.

Jos unohdetaan kartat  (kuka ylipäätään nyt elämänratkaisujaan pelkkien astrologisten karttojen
perusteella tekeekään?! uglystupid2 ), niin kyllä se hänen vetovoima on älyssä, keskustelutaidossa,
kauniissa tavoissa, yleisessä herrasmiesmäisyydessä, turvallisuudessa, tasaisuudessa
ja seksuaalisuudessa, joka huokuu hänestä.

Ja koska olen  askendentti skorpioni , niin minua kiehtoo tuo hänen uransa
salaisen poliisin tehtävissä. Siihen koulutetaan armeijan kautta täällä,
eikä niin kuin Suomessa, että 9 kk jotain ja sitten ollan jotain bubba-poikia poliisina.
Ex natsi-maa ja kylmänsodan keskusmaa, so perinteitä heidän koulutukseensa riittää. Wink

Harrastukset myöskin yhdistää. Harrastan ammuntaa ja olen harrastanut karatea nuorempana
ja aloittanut kick boxingin viime syksynä, mutta nyt siirryn hänen valmennukseensa
kunnon itsepuolustuslajeista, minkä hän hallitsee ex-uransa vuoksi.

Mutta kaikki voi vielä muuttua tämän Kaksosen mielessä ja hänestä tulee aivan varmasti
jäämään hyvä ystävä, jos vaikka (avio-)eroon lähdenkin.

Sehän minua tässä kiehtookin, kun tiedän, ettei sieltä tule mitään draamoja.
Se on nähnyt elämässään niin paljon, että häntä ei hämmästytä ja järkytä mikään enään,
eikä hän ole laittamassa sotaa pystyyn pikkujutuista.

Lainaus
Trini Aurinko - Mars yhtymä
Auringon ja Marssin välisissä aspekteissa ilmenee se, miten sinun perusvoimasi toimii. Olet voimakas persoona, mutta hillitset jo Marsin alhaisimmat värähtelyt, et pistä sotaa pystyyn ihan pikku asiasta. Osaat kanavoida energiaimpulssit tuottavasti urheilun tai jonkun muun fyysisen toiminnan kautta.

Osa minusta kaipaa rauhaa, pysyvyyttä, tasaisuutta ja lepoa.

Tokihan, jos olisin kirjoittanut suunnitelmistani hänen kanssaan ajan kanssa,
että laitoin poikki Veskarin kanssa, tavannut mielenkiintoisen miehen
ja laittanut nuo avioliitto-jutut myöhemmälle ja lisännyt juttuun jotain kamalaa elämän surkeutta
ja epävarmuutta, niin porukka katsoisi positiivisemmin tuota karttaa. Wink

Kartasta voi laittaa edelleen kommenttia, mitä tulee mieleen,
mutta kunnioittakaa minun päätöstäni, mikä se sitten tulee olemaankin,
koska minä en ole kysymässä teiltä, mitä mun pitäisi tehdä tai ei.

Minä en tee päätöstä jonkun syntymäkartan perusteella, vaan arkielämän kokemuksen perusteella. Smiley

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #26 : 07.01.2010 00:14:57 »

Mietin hieman myös tuota Uranuksen yhtymää askendenttiin, tuollainen yhtymä voi olla hieman hmm ennalta-arvaamaton, tuoda erikoista ulkonäköä ja vastaavaa myös. Minun tuttavallani on  uranus  aspect_con  askendentti ja hän tekee ns ohareita usein, katoaa eikä ole tavoitettavissa pitkiin aikoihin. Se ei tietenkään ole muiden päänsärky kuin heidän jotka jotain häneltä odottavat  Smiley. Mutta hänen liikkeistään ei oikeastaan koskaan tiedä, viileä tyyppi. On myös äärimmäisen älykäs Smiley.

Miehelläni on  kuu  kaksoset, hyvää seuraa  Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #27 : 07.01.2010 00:39:50 »

Mun Vaaka-ukollani on myös tuo uranuksen aspekti ja  kuu kaksoset..Lisäksi oli jokin Urkin ja Kuun oppositio, mikä toisi myös ristiriitaa käytökseen...Hän on erikoisen näköinen, viileäksi sanottu, voisi saada myös tunteettomankin kuvan...Mutta minun kanssani todella huomaavainen, omistautunut ja pitää kiinni sovituista asioista, osaa keskustella älykkäästi..Sen olen huomannut, että tarkkaavuus saattaa olla välillä melko huono ja vaihtua alati mutta se pitää vain hyväksyä osana hänen luonnettaan, sen voi käsittää aluksi väärin välinpitämättömyydeksi..Suunnitelmallisuutta voisi vielä kehittää..Välillä jotain irrallisuutta persoonassa, ei oikein tiedä kuka on..Avautuu todella harvoille ihmisille..mun "vakavuus" tasoittaa hänen piirteitään ja samoin mun rehellisyys, suoruus, joskus kovasanaisuus, opettaa häntä itsestään..Kartta näyttää ensi alkujaan kaamealta mutta ikuisena kriitikkona ja marmattajana en vielä ole törmännyt mihinkään ylitsepääsemättömään Grin Hänellä on lisäksi  venus skorpioni, mikä varmasti vaikuttaa siihen, että hänellä on ne harvat ja valitut uskotut kelle avautuu..Muille on sitten se viileä ja välinpitämätön tyyppi

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 07.01.2010 01:41:06 »

Hänellä on persoonallinen ulkonäkö, komea ja charmikas, mutta tavallisuudesta poikkeava. Smiley

Oharit.. :Smiley ..hahaha... Katso mun karttaa ja kysy, kuka tekee ohareita ja katoamistemppuja. Grin
Mä olen vähän niin kuin master of this. Mä katoan, koska mulla tarve hengittää yksin
ja vältellä ongelmia.
Siksi mua ei vaivaa yhtään, jos mies ei soita vaikka 2-3 viikkoon. En minäkään. angel
En piruuttanikaan, jos niikseen, koska miehen tulee juosta minun perässä ja palvoa ja itkeä mua
ja niin tapahtuu.  Tongue

Me olemme päättäneet, että pidän oman asuntoni Wienissä.  Wink
Voin tulla tänne koska vain kun niin koen ja tarvitsen omaa aikaa.

Mä olen edelleen ystävä exieni kanssa, enkä ole eronnut ovet paukkuen ja siltoja poltellen,
puukot selässä ja lähestymiskiellot vetämässä.
Jätin kaiken sellaisen Suomeen, kun muutin pois. Smiley

Tuo mies saisi "kadota" hiukan, mutta puheluita ja tekstareita tulee jo heti aamusta,
kun hän on Dubaissa ja minä täällä Wienissä. Toisaalta mä taas tykkään siitä.

Jos vilkaiset minun karttaa ja mietit minun olevan jonkun sinulle tärkeän henkilön
uusi tyttöystävä ja hän sanoo naivansa minut, niin mitä kaikkea löydätekään..? Grin

Seksuaalinen aktiivisuus, flirttailu, uskottomuus, tunteet menee ja tulee, ihastuu helposti,
suuttuessa on oksat pois, poltettu ja kustu päälle. Laaja sosiaalinen piiri,
joka tarkoittaa myös paljon miehiä ympärillä ja paljon kiusauksia.

Ja tämä mies tietää sen. Se on ollut samoissa piireissä vuosia ja vaikka mä en ole aikaisemmin siihen
kiinnittänyt niin paljon huomiota, niin hän on seurannut minua ja vaiheitani.

Mustasukkaisuus ja omistushaluisuus halu on siellä,
mutta molemmat tietää sen ja enkä mä mikään avuton miehen armoilla elävä rupusäkki ole,
joka ei kykene sanomaan ja keskustelemaan, missä se oma siedättävyyden raja menee,
eikä se ole mikään idiootti, joka ei ymmärrä tehdä töitä itsensä kanssa,
kuten en ole itsekään ja töitä munkin pitää tehdä, että spontaani uskottomuuteni saan kuriin.

Täällä päin ihmiset keskustelee ongelmistaan ja vioistaan keskenään.

Minä lupaudun tekemään töitä itseni kanssa hänen kanssaan,
että se arki on mahdollisimman miellyttävää molemmille osapuolille.
Hän tekee oman osansa, ettei ole repimässä hiuksia päästään tai minun päästä,
tempauksieni johdosta.

Väitän, että minä tulen olemaan se vaikeampi osapuoli tässä suhteessa,
koska tuo mies tuo kaikki rakkauteen, parisuhteeseen ja sitoutumiseen liittyvät
traumani ja haavani esiin.

Joku päivä nekin on vain kohdattava ja käsiteltävä. Nyt on hyvä aika ja tilaisuus. Smiley

Jos se ei toimi, niin ei toimi ja elämä jatkuu ja miehiä maailma puolillaan.
Muistot jää, kuten sen kaunis sukunimi, jota en tule muuttamaan pois, jos sen otan
ja ystävyys aivan varmasti.
Lapsikin jos niikseen ja sillä on silloin loistava isä. Smiley

Aina kannattaa yrittää, muutoin jää elämässään polkemaan paikoilleen
jonnekin perähikiälle nurisemaan kaikkia vaivojaan.  Tongue

Me olemme lähdössä avioliittoon hyvin realistiselta pohjalta.
Ei miltään suurilta tunteilta mun puolelta, jotka hän kyllä yrittää opettaa mulle.
Mun puolelta tämä tulevaisuutta ajatellen erittäin järkevä veto, jota voisi verrata
hyvän työtarjouksen vastaanottamiseen, mutta privaatti-elämässä. Smiley

Mä saan vakaan pohjan elämälle, arvostetun nimen, hyvän taloudellisen turvan (olenhan lähdössä
opiskelemaan seuraavaksi 4-5 vuotta lääkäriksi)
ja kunniallisen aseman kahden naimisissa olleen miehen rakastajana olemisen jälkeen.
Mä elän kuitenkin Keski-Eurooppalaisessa ja katolilaisessa kultuurissa,
enkä Suomessa ja näillä asioilla on jonnin verran merkitystä täällä.

Hyvän ystävän voi aina naida, mutta ei suurta rakkautta, koska se rakkaus sammuu
3 kk- kahdessa vuodessa ja sen jälkeen kärvistellään katkerina siinä kylmässä suhteessa.
Ei sekään kovin kiehtovalle kuullosta. Parempi hyvä ystävä ja kumppani se aviomies,
niin voi tehdä virheitäkin ja olla oma inhimillinen itsensä. Wink

Ystävän kanssa se sitä paitsi on hauskempaa.  Tongue
Se kehittyy sitten aikanaan rakkaudeksi, jos niikseen on käyvä.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 07.01.2010 02:21:34 »

Mun Vaaka-ukollani on myös tuo uranuksen aspekti ja  kuu kaksoset..Lisäksi oli jokin Urkin ja Kuun oppositio, mikä toisi myös ristiriitaa käytökseen...Hän on erikoisen näköinen, viileäksi sanottu, voisi saada myös tunteettomankin kuvan...Mutta minun kanssani todella huomaavainen, omistautunut ja pitää kiinni sovituista asioista, osaa keskustella älykkäästi..Sen olen huomannut, että tarkkaavuus saattaa olla välillä melko huono ja vaihtua alati mutta se pitää vain hyväksyä osana hänen luonnettaan, sen voi käsittää aluksi väärin välinpitämättömyydeksi..Suunnitelmallisuutta voisi vielä kehittää..Välillä jotain irrallisuutta persoonassa, ei oikein tiedä kuka on..Avautuu todella harvoille ihmisille..mun "vakavuus" tasoittaa hänen piirteitään ja samoin mun rehellisyys, suoruus, joskus kovasanaisuus, opettaa häntä itsestään..Kartta näyttää ensi alkujaan kaamealta mutta ikuisena kriitikkona ja marmattajana en vielä ole törmännyt mihinkään ylitsepääsemättömään Grin Hänellä on lisäksi  venus skorpioni, mikä varmasti vaikuttaa siihen, että hänellä on ne harvat ja valitut uskotut kelle avautuu..Muille on sitten se viileä ja välinpitämätön tyyppi

Kuullostaa tältä Jouskarilta kuin myös. Kiitos N222!  smitten
Tämä näyttää pitävän kiinni siitä, mistä on sovittu.

Esim. Veskari oli huomattavasti enemmän niin sun näin ja sen lupauksiin pitää aina
suhtautua hyvin varauksella, kun se on tänään näin ja huomenna noin.
Siitäkin huolimatta, että se on juristi ja sillä pitäisi olla edes jokin periaatteellinen touchi siihen.

Uskomaton fiilis, kun yhtäkkiä johonkuhun voikin luottaa enemmän,
eikä tarvitse aina tehdä suunnitelma B:tä tai ainakaan käyttää sitä.  crazy2
Tosin en ole koskaan ajatellutkaan luottaa kehenkään aikaisemmin. askendentti skorpioni  Wink

Avoin ja keskusteleva hän on minun kanssani, mutta ei kertonut edes parhaalle
kaverilleen, joka on minun ystävä myöskin, että olemme yhdessä,
vaan asia tuli esiin Uuden Vuoden juhlien keskeltä paikallisen seurapiirimedian kautta
netistä, jossa oli kuvia että Herra XXXXXXXX yhdessä/läheisissä
tunnelmissa Frau XXXXXXXX:n kanssa ja vastasi vasta kysyttäessä,
että jep, olemme yhdessä ja olen kosinut häntä.

Tämä tarkkanäköinen  askendentti skorpioni ei koe, että tällä miehellä olisi salattavaa
tai jotain pimitettävää. Suora ja reilu ja puhdas pöytä. Sitä mie arvostan. Smiley

Ei mullekaan nuo maalatut kauhukuvat kartalta näyttäydy ylitsepääsemättömiltä.
Se ei ole mikään idiootti, joka ei ymmärrä, eikä osaa keskustella,
kuten ei ole allekirjoittanutkaan. Realisteja olemme molemmat.

Miksi sen avioliittoon tai ylipäätään suhteeseen menemisen pitää aina sisällyttää
ruusun punaisia kehyksiä, valtavia tunteita, romanttisia haaveita blah-blah..

Tuo tyyppi on loistava rakastaja, älykäs, hyvä seuramies, taitava keskustelija,
charmikas, tasainen ja sympaattinen luonne, omaa asemaa, rahaa ja hyvän nimen
ja on avioliitto ja lapsi orientoitunut ja pitää naisestaan ja perheestään huolta
ja pitää lupauksensa, mitä muuta voi nainen enään toivoa aviomieheltään?

Rakkautta..? Eikö se sisälly tuohon edellä mainittuun, että hoitaa ne hyvin? uglystupid2

Vai pitäisikö mennä tunteiden perässä ja valita se rakkaus ja aivan kaamea käytännön elämä?
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: