Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herra Avio-Jousimies  (Luettu 74656 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #45 : 21.01.2010 22:35:53 »

Kyllä siinä totuutta on, kun sanotaan, että kannattaa riidellä ensin, niin näkee millainen ihminen
toinen todella on.  Grin

Tämä mies menettää kaiken selväjärkisyyden ja näköisyyden suuttuessaan.
Hän tulee sokeaksi vallitseville faktoille, johon elämä perustuu ja se menee
apinanraivolla laukkaavan mielikuvituksensa perässä. Tyypillistä  jousimies :täkö? idiot2
Lievää taipumusta paranoiaan? Huh Apinanraivo tuo plutonisuutta? Huh

Nimittäin tällä mun ilmamäärällä ei oikein ymmärretä sitä.
Siis miten joku voi sokeutua tai mennä niin sumuun ihan selkeille ja järjellisille olosuhteille?
Siinä suhteessa se on hiukan arveluttavaa, että kun ei tiedä, mitä se siinä sokeudessaan
näkee/kuvittelee ja tekee johtopäätöksiä sen perusteella.

Erittäin kova mustasukkaisuus, mutta se voi laantua ajan kanssa.. tai sitten ei.  Tongue
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #46 : 21.01.2010 22:49:51 »

Laitanpa nyt lusikkani tähänkin soppaan. Mutta ei hyvältä kuulosta.

Vertailen, vaikkei niin tietenkään mitään järkeä ole tehdäkään:
suhde mieheen, jonka kanssa fyysinen, henkinen, emotionaalinen ja syvä kumppanuussuhde - materiaalisia ponareita vähän, mutta en minä sellaisia tilannutkaan, vaan romanttista, kestävää, lujaa rakkautta ja hyvää seksiä - toimii.

Suhtautuisin Sasha sinuna kyllä aikamoisella varauksella tähän mieheen, vaikka ihania piirteitä hänessä olet nähnytkin. Mutta - minä siis olen tällainen. Varoitusmerkit on varoitusmerkkejä. Jos tulee se fiilis oikeasti, että mitä vittua toi meinaa, niin ei. Varsinkin kun sulla taitaa olla se magneetti niille paskoille kokemuksille, niin kuin huipuillekin.

kauris puhuu. Minnen mitään paskaa siedä, vaan lähden samantien lätkimään. Olen aika montaa selkärankaa suoristanut, mutta nykyisen kundin ei tartte. Tällätteen fiilis tuli, sori - ja lykkyä pyttyyn!

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #47 : 21.01.2010 23:06:30 »

Niin, mutta mulla on tunne, että mun pitää kasvaa ja kehittyä, eikä se onnistu miehen kanssa,
jonka kanssa kaikki sujuu ja on balansissa.  Huh

Tuossa Jouskarissa on mahdottoman loistavia piirteitä, mutta tuo valtava suuttuminen
ja sen myötä sokeutuminen realiteeteille ja vallitseville faktoille on aika pelottavaa kieltämättä. Huh

En ole montaa miestä tavannut, jotka menettää käytännöllisesti katsoen järkensä
suuttuessaan ja yleensä olenkin kiertänyt ne kaukaa, mutta ehkä mun nyt pitää vihdoin
kohdata tälläinenkin.  Smiley

Mä varmaan kuolen tämän miehen käsissä, joko sen toimesta tai se kiduttaa ja tyrannisoi
mut siihen pisteeseen, että teen sen itse.  Tongue

No on tässä tätä elämää jo tarpeeksi nähty, eikä siinä mitään uutta auringon alla. Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 21.01.2010 23:10:14 »

Ok. T: äiti

Toivon turvallista meininkiä yhteisellä taipaleellanne!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #49 : 21.01.2010 23:14:44 »

Niin, mutta mulla on tunne, että mun pitää kasvaa ja kehittyä, eikä se onnistu miehen kanssa,
jonka kanssa kaikki sujuu ja on balansissa.  Huh

Ihmissuhteet on mullekkin oppimisen ja kehittymisen paikka..varsinkin parisuhteessa miesten kanssa.

Ja kai sitä ihminen tarvitsee omat kokemuksensa ja kehittyy sitten niiden kautta.

Ja voi mennä kauan ja monta miestä,  :Smiley
monia kokemuksia,
 ennenkuin on siinä pisteessä,
että voi olla sellaisessa seesteisessä suhteessa.

Kyllä kai sitä hakee sellaista suhdetta, mitä itse tarvitsee, vaikka tiedostamattaan…

En kylläkään nyt tarkoita mitään väkivaltaisia suhteita, mutta niitä ristiriitoja…
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #50 : 21.01.2010 23:31:02 »

Tuosta tuli vielä mieleen, kun luin yhtä kasvatusalan kirjaa,
jossa oli siitä, kun lapset hakeutuvat toistensa seuraan,
 vaikka heillä on selvästi viha-rakkaus suhde toisiinsa.

Pitävät toisistaan, mutta ärsyttävätkin.

He haluavat valita itse seuransa,
 vaikka aikuiset olisivat mitä mieltä tahansa..
heitä voidaan houkutella  leikkimään muiden lasten kanssa,

mutta tämä ei onnistu lähes milloinkaan.

Siinä todettiin,
että he eivät ole valinneet toisiaan sattumanvaraisesti ,
vaan he tarvitsevat toisiaan.
 Molemmat antavat ja molemmat saavat.

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 21.01.2010 23:33:25 »

Siinä todettiin,
että he eivät ole valinneet toisiaan sattumanvaraisesti ,
vaan he tarvitsevat toisiaan.
 Molemmat antavat ja molemmat saavat.

Ihana  smitten ja jollain tavalla niin järkevää, tekee järkeä.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 21.01.2010 23:38:45 »

Ok. T: äiti

Toivon turvallista meininkiä yhteisellä taipaleellanne!  smitten

Kiitti! smitten ..mutta tein minä eilen (taas kaksosmaisen nopean) liikkeen ja päätöksen,
että menen ensin USA:han yksin miettimään, mitä elämältäni haluan
ja ehkä sitten vasta sinne Dubaihin, kun juttelin Veskarin kanssa ja hänkin oli,
erikoista kyllä, huolissaan, että onko tämä nyt varmasti ihan oikea ratkaisu mennä sinne Dubaihin
ja oli sitä mieltä, että ensin sinne USA:han, että mun pää selkiintyy.

Veskari ei ole koskaan ollut huolissaan musta ja se tuntui musta itseasiassa erikoisen hyvältä. Tongue
Se ei pidä mua oikein täysipäisenä tällä hetkellä, vaan sanoo,
että olen astumassa junan alle tieten tahtoen.  Undecided

Mun mieli voi vielä muuttua tuon Dubain suhteen, kun Jouskari tulee lentonsa kanssa sieltä.
Se on siellä 3 päivää. Mutta voi olla, ettei se muutu. Siltä tulee niin vihaisia ja sekopäisiä viestejä
ja se puhuu mulle niin kauheaan sävyyn, että mulla on hiukan paskat housuissa,
mutta katsotaan nyt mitä tästä seuraa.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #53 : 23.01.2010 18:50:45 »

Onneksi olkoon minulle. Olen avannut kauniin, hyvältä vaikuttavan shampanjapullon
ja kaatanut siitä lasiini likaista tiskivettä.  Undecided

No elämä jatkuu ja virheitä pitää saada tehdä.  Kiss
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 25.01.2010 07:03:13 »

Niin, pitäisi melkein onnitella että nyt huomasit eikä häiden jälkeen, oikeasti, hyvä!  Smiley Nyt olet vapaa puuhaamaan mitä ikinä haluatkaan!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #55 : 25.01.2010 09:02:29 »

onko sitten niin, että jos miehiä on jatkuvasti tyrkyllä, laatu voi vaihdella - rahasta huolimatta?

no tästä on puhuttu ennenkin, raha ei luonnetta saati henkevyyttä takaa.

itse vain leikin tällä hetkellä jos sitäkään  aurinko 1.. tosin muistikuva on siitä, että hetkellisesti rakkaus voi pelata. tai se nam..  angel  Grin

onnea kaikkien laiffiin..!

PS olen itse kokenut avio-jousimieheni aika eri tavalla, sopivaa mustasukkaisuutta, draamaa paljon, pettämistäkin (kuukaksostyyliin flirtti), lahjakkuutta.. mutta ei mitään vainoiluja, katoiluja pikemmin - lopulta. hyvä niin.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2010 09:15:34 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
spin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #56 : 25.01.2010 12:31:00 »

Pakko laittaa lusikka soppaan ja jakaa ymmärrystä pluton piinaamille joukkareille.
Itselläni  mars aspect_con askendentti leijona  aspect_squ  venus kuu neptunus  skorpioni-stellium  aspect_sex  pluto aspect_opp  jupiter aspect_tri stelliumiini.

Eli  mars raivostuu TUNNEASIOISTA, jos niissä tulee esille jotakin epävarmuutta esille. Hirvittävää tuskaa, paranoidisia ajatuksia, mustasukkaisuutta, realiteetit hämärtyy, haaveet muka romahtaa, kostonhimoa, masennusta, mutta samalla myös uudistumista ja oppimista, kun pluto lyö pökköä pesään - mutta onneksi stelliumini on komerossa, eli kärsin ylhäisessä yksinäisyydessäni itsekseni. Sitten tuleekin  pluto aspect_opp jupiter h.8, joka pakottaa ajatukset pois synkistelystä ja antaa näköalaa ja sitten olen kokemukseni jälkeen mukamas hyvin viisas ja avartunut.  jupiter aspect_tri sivelee helpottavasti balsamia stellium-haavoille. Ja rakkaus syvenee entisestään ja voi olla ihan kuolematonta. Jupiter on pelastukseni. Ja todella routa ajaa porsaan kotiin - monta kertaa aina uudestaan ja KAIKKI on anteeksi annettu. Se on melkein uskonnollinen kokemus.

Muutoin olen kyllä kevyt, optimistinen ja huumorintajuinen  aurinko jousimies
Mutta keveä rakkaus - hah, sellaista ei ole olemassakaan!

tallennettu

askendentti leijonamars, aurinkojousimies, venus/neptunus/ kuuskorpioni
Asterix
Vieras
« Vastaus #57 : 25.01.2010 15:48:26 »

Pakko laittaa lusikka soppaan ja jakaa ymmärrystä pluton piinaamille joukkareille.
Itselläni  mars aspect_con askendentti leijona  aspect_squ  venus kuu neptunus  skorpioni-stellium  aspect_sex  pluto aspect_opp  jupiter aspect_tri stelliumiini.

Eli  mars raivostuu TUNNEASIOISTA, jos niissä tulee esille jotakin epävarmuutta esille. Hirvittävää tuskaa, paranoidisia ajatuksia, mustasukkaisuutta, realiteetit hämärtyy, haaveet muka romahtaa, kostonhimoa, masennusta, mutta samalla myös uudistumista ja oppimista, kun pluto lyö pökköä pesään - mutta onneksi stelliumini on komerossa, eli kärsin ylhäisessä yksinäisyydessäni itsekseni. Sitten tuleekin  pluto aspect_opp jupiter h.8, joka pakottaa ajatukset pois synkistelystä ja antaa näköalaa ja sitten olen kokemukseni jälkeen mukamas hyvin viisas ja avartunut.  jupiter aspect_tri sivelee helpottavasti balsamia stellium-haavoille. Ja rakkaus syvenee entisestään ja voi olla ihan kuolematonta. Jupiter on pelastukseni. Ja todella routa ajaa porsaan kotiin - monta kertaa aina uudestaan ja KAIKKI on anteeksi annettu. Se on melkein uskonnollinen kokemus.

Muutoin olen kyllä kevyt, optimistinen ja huumorintajuinen  aurinko jousimies
Mutta keveä rakkaus - hah, sellaista ei ole olemassakaan!

Voisi olla Jousarimiehen kirjoitus, paitsi, että se ei ole, koska hän ei puhu suomea,
eikä astrologiaa.  Grin

Tämä mies on täydellinen unelmien prinssi(-ni), kun se on hyvällä päällä ja normaali.
Kun epävarmuus suhteen jatkumisesta tai uskollisuudestani menee koetukselle
(ja sehän menee minun kanssa), niin helvetti on irti ja siinä ei ole mitään järjellistä logiikkaa.

Huomautan nyt, että kaikesta idiotismistani huolimatta, oletan ihmisten riitelevän
loogisesti ja (tosi)asi(o)asta.
Tämä mies ei, hän on out of control -itseltäänkin ja mielikuvitukseltaan.

Vannon, että muuta vikaa tässä miehessä ei kertakaikkiaan ole,
jos ajoittaista pientä kuorsausta ei lasketa.

Hänelle on ehdottoman tärkeää, että suhteeseen sitoutudutaan täysillä ja siinä myös ollaan (läsnä).
Tulevat mahdolliset pettämisetkin pitäisi tietää etukäteen, niin hän pystyy varautumaan,
mutta how? idiot2

Tuolla kahvikeskustelussa joku sanoi, että tuo mies hakee minun kauttani haavojaan,
koska minua ei voi omistaa ja minä saatan pyhistä lupauksistani huolimatta lipsua,
mutta eikö se ole myös toisin päin, Sasha hakee sitoutumisen haavaansa tuon miehen
kautta parannettavaksi? Wink

Asiat rullaa hänen kanssan tällä hetkellä loistavasti. Tuo muutamana päivän kestänyt
3. Maailmansodan alku Jenkkeihin lähdöstäni saattaa kuitenkin olla ongelma,
joka toistuu kaikkeen hyvään nähden sen verran harvakseltaan, että sen voi kestää?

Hyvät puolet nimittäin ovat todella hyvät.

Riidan sopiminen tälle miehelle on syvä, lähes uskonnollinen kokemus.
Hän ei halua menettää minua ja kun totesi sen olevan todellakin realiteetti ja fakta,
eikä mikään draama-uhkaus, hän oli valmis muuttamaan sitä sotaisaa tietään ja tulemaan vastaan.

Enkö mä kuitenkin syvällä sisimmässäni halua miestä, joka on valmis tekemään eteeni
mitä vain ja jolle olen se Nr. 1 maailmassa?
Silloin minun tulee hyväksyä noiden asioiden kolikon toinen, pimeä puoli myös,
pelotti se minua vaikka kuinka, mutta silloin olen sitoutumispelkoni lähteillä kohtaamassa sen,
enkä juoksemassa pakoon.

Sinne Jenkkeihin olen lähdössä kuitenkin, Jouskari lentää sinne sitten vierailulle
ja sen jälkeen Jouskari haluaa ne häät pitää.
Kevät on muutenkin mukavaa ja kaunista aikaa Wienissä. Smiley

Aionko mä lopun ikääni juosta pakoon todellista sitoutumista ja elää vanhana
yksin jonkun chi hua huan kanssa ja näyttää ja käyttäytyä kuin joku Lenita Airisto, uglystupid2
että pitää todistella joka kohdassa, että kyllä minulla kuule oli niitä miehiä, salasia ja korkealaatuisia,
hyvässä asemassa ja niin, buck2 ja kukaan ei tee muuta kuin naurahtaa asialle,
koska se aika oli. Tongue
Jos nauraa itse, niin pieru ei pysy hallinnassa.  Grin

Kyllä se niin vain on, että saatan kammo -ja traumapäissäni kirjoitella ja sanoa ihan mitä vain
tuosta miehestä vielä tulevaisuudessakin, mutta nyt on aika kohdata omat möröt,
meidän molempien. Niin se vain on, että elämä muuttuu ja ihmiset muuttuu
ja tämä tuntuu, että se on mun kohtalo ja oikein tehdä.

Mä en häviä mitään -ainoastaan voitan, jos tämän käyn läpi. Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 25.01.2010 16:57:27 »

Aionko mä lopun ikääni juosta pakoon todellista sitoutumista ja elää vanhana
yksin jonkun chi hua huan kanssa ja näyttää ja käyttäytyä kuin joku Lenita Airisto, uglystupid2
että pitää todistella joka kohdassa, että kyllä minulla kuule oli niitä miehiä, salasia ja korkealaatuisia,
hyvässä asemassa ja niin, buck2 ja kukaan ei tee muuta kuin naurahtaa asialle,
koska se aika oli. Tongue
Jos nauraa itse, niin pieru ei pysy hallinnassa.  Grin

sen enempää nyt kommenteeraamatta, mutta olen tämän Lenitassa laittanut merkille. Ei vaikuta se muija kovin kypsältä ihmiseltä. Tuollaiselta kaapin päälle kohotetulta "voimanaiselta"  idiot2 olisin odottanut hiukan asiallisempaa suhtautumista itseensä ja egoiluun.
Terveisin: mulla on ollut ihan sikana miähii, mut silleen, en mä halua puhua niistä, mutta voihan sitä aina kysyä ja oho, kun lipsahti toi XXXX XXXXXX :n nimi huulilta.
tallennettu

spin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #59 : 25.01.2010 18:28:22 »

Sashalle vielä pari vinkkiä!
Pois kaikki arvoituksellisuus ja salamyhkäisyys. Ne tekee hulluksi.
Suoruus ja rehellisyys parasta, vaikka pieni myrskynpoikanen tulisikin.
Eikä mitään "katsotaan nyt..."-juttuja. Se joko on tai ei, ja parempi, että on.
Epävarma odottaminen ja vehtaaminen on yhtä helvettiä. Sitä todellakin voi rakastua
heti ja täysillä ja jopa elämän loppuun asti-kestävästi. Harva uskaltaa niin voimakkaaseen tunteeseen ja peloissaan luikkii mieluummin pakoon. Sellainen intohimo voi olla joillekkin liikaa.

T. Tiikeri
tallennettu

askendentti leijonamars, aurinkojousimies, venus/neptunus/ kuuskorpioni
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: