Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herra Avio-Jousimies  (Luettu 74573 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #75 : 29.01.2010 13:00:26 »

En minäkään näe jousimiehiä ihan niin negatiivisesti   Grin vaikka jouskarit ei olekkaan ensimmäisiä hengenheimolaisia yleensä meikäläiselle.
Uskon myös että vastakohtaisuus toimii tässä peilinä.
Huomaan saman esim. kun itse olen tekemisissä vaakojen kanssa niin huomaan ärsyyntyväni, mutta sama on myös kauriiden kanssa sillä se taas on nousevan rapuni vastamerkki. En silti näe heitä negatiivisesti, koska luulenpa että usein sitä ärsyyntyy toisissa ihmisissä siitä mikä löytyy myös itsestä muttei ehkä halua sitä myöntää.
Voin sanoa että rehellisesti itseäni ainakin ärsyttää tämä asia myöntää  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 29.01.2010 13:01:36 »

Mikä mua muuten vaivaa, en saa järkeviä lauseita aikaan tänään lainkaan..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #77 : 29.01.2010 13:41:10 »

Mikä mua muuten vaivaa, en saa järkeviä lauseita aikaan tänään lainkaan..

Perääntyvä  merkurius ja  mars ...?  Grin

Älä ota väärin, tuo Jouskari-mies on mitä ihanin, kun se on hyvällä tuulella.
Mun on vaikea ymmärtää hänessä sen niin rajuja mielialanvaihtumisia
ja pulttien ottamista asioista, mikä on täysin sen mielikuvituksen tuotetta, eikä perustu
mihinkään vallitsevaan faktaan.

Se mies on kuin vuoristorata, -ainakin tällä hetkellä.

Kyllä mä ymmärrän sen, että tuo pitkä Jenkkien matkani on tällä hetkellä suuri peikko sille,
mutta sen voi sanoa suoraankin, eikä kiukutella ja tehdä ongelmaa sinne,
missä sitä ei ole.

Tosin tässä vaiheessa suhdetta en ole varma, onko kysymyksessä ohimenevä ilmiö,
vai onko se ihminen, joka työstää itseään tekemällä ja elämällä ongelmia,
toisin sanoen, onko se ihminen, joka ei osaa tai ei tunne elävänsä, ellei sillä ole
jokin ongelma ja sellainen tyyppi saa lähteä. police

Mä tykkään suhteellisen tasapainoisesta ja normaalista elämästä,
josta voi nauttia, eikä olla varpaillaan koko ajan, mistä se toinen ottaa seuraavaksi ottaa pulttia.
Mä en ole masokisti, en sitten millään ja mä en saa siitä nautintoa.

Mulle on myöskin hankalaa se, että mulla on tunne, että mä en voi puhua
ja keskustella suoraan ja huolettomasti sen kanssa mistään, vaan pitää varoa jokaista sanaa.
Ei hyvä.  Undecided
Siinä ei ole toisen kunnioittamista, eikä luottamusta.

Kuten sanottua, tiskiveteen olen shampanjan vaihtanut, mutta tehty mikä tehty
ja nämä kortit pitää pelata kädestä, mitkä olen nostanutkin.

Veskarille on turha mennä itkemään tässä vaiheessa, hän on valmis, jos on valmis,
kokeilemaan uudestaan myöhemmin. Hänkin tarvitsee aikaa.

Tuo Jenkki-matka on loisto juttu tähän väliin. Kuukausi, pari sapattia töistä ja Wienistä ja kaikesta.
Mulla on tarpeeksi aikaa laittaa omassa päässä asiat järjestykseen.
Virheen, pahan virheen olen tehnyt,  buck2 mutta näillä korteilla pelataan peli loppuun
ja lopussa katsotaan, miten kävi.  Wink

Elämää se vain on ja se muuttuu koko ajan.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #78 : 29.01.2010 13:55:03 »

Onko tämä normaalia vai mielisairasta, herra Jousimieheltä on tuon
"tämä oli viimeinen näkemisemme"-viestin jälkeen eilis-illalta 79 vastaamatonta puhelua ja 37 sms? Huh
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 29.01.2010 14:04:45 »

Hmm.. Se pluto askendantilla on fanaattinen joissain asioissa ja tosi ääripäistä. Niinkuin tuo "emme näe enää ikinä" ja sitten miljoona tekstaria perään Smiley

Mä en kyllä kestäisi jos joutuu varomaan sanomisia sillä olen sammakko suu jo muutenkin. Ei siitä mitään tulisi, sota olisi pystyssä joka päivä.
Jännä että oma pluto askendantti ukkoseni ei ole taipuvainen noin ääripäihin kuitenkaan, on itseasiassa melko rauhallinen mutta kun lähtee niin lähtee kunnolla. Onneksi ei minulle yleensä kiukkua koskaan   angel
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #80 : 29.01.2010 15:46:44 »

Perääntyvä  merkurius ja  mars ...?  Grin

.. mutta tehty mikä tehty
ja nämä kortit pitää pelata kädestä, mitkä olen nostanutkin.

Merkurius ei kylläkään peräänny tällä hetkellä...Mars kyllä.

ja  2funny Grin 2funny
kuin omasta suustani...
Jako on suoritettu,
kortit on kädessä,
ja näillä mennään!
Syteen tai saveen... 2funny

Ja samanmoinen tuhansien soittojen ja tekstareiden mies on minunkin elämässä ollut...
alkuhämmästyksestä ja tunteiden noususta päästyäni,
aloin nauraa asialle  Wink
ja
luin tekstaritkin hymyillen..
että joku jaksaakin! Cheesy

Yhdessä välissä huomasin jopa miettiväni, että
mistäs nyt kiikastaa,
kun ei ole tullut kuin vaivaiset parikytä tekstaria?
 2funny

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #81 : 29.01.2010 17:50:23 »

Huh uglystupid2

Ei taida tyypillä olla kaikki kotona..

Musta on alkanut tuntua samalle. Dr. Jekyll ja Mr. Hyde samassa persoonassa. Undecided
Pari tekstaria ja puheluyritystä normaalin riidan jälkeen on normaalia, ei 10 eikä 15 eikä siitä yli. buck2
Miljoona soittoa ja tekstaria tehdystä, siis tekaistusta riidasta on vielä erikoisempaa. uglystupid2

Hmm.. Se pluto askendantilla on fanaattinen joissain asioissa ja tosi ääripäistä. Niinkuin tuo "emme näe enää ikinä" ja sitten miljoona tekstaria perään Smiley

Mä en kyllä kestäisi jos joutuu varomaan sanomisia sillä olen sammakko suu jo muutenkin. Ei siitä mitään tulisi, sota olisi pystyssä joka päivä.
Jännä että oma pluto askendantti ukkoseni ei ole taipuvainen noin ääripäihin kuitenkaan, on itseasiassa melko rauhallinen mutta kun lähtee niin lähtee kunnolla. Onneksi ei minulle yleensä kiukkua koskaan   angel

Olen minäkin plutonikko, mutta mä alan tuntea itseni suorastaan tylsän tasaiselle ihmiselle. Huh idiot2 uglystupid2
Mulla on pluto MC:llä ja tekee vaikeita kuvioita, mutta tosin mun elämä on aika käsiteltyä
ja nykyisyys tasokasta ja mukavaa elää (verrattuna menneisyyteeni) ja mulla ei ole tarvetta
pilata sitä mitenkään typerillä asioilla, kun nautin niin kovasti elämästäni.

Musta on myös kamalaa, oikeasti raskasta, että kaikista asioista ei voi puhua ja joka sanaa pitää varoa.
Ei sellainen ole normaalia parisuhteessa.

Alkaa kuullostamaan jo aika pelottavalta, sinusta on tullut hänelle kyllä melkoinen pakkomielle  Undecided

Ei epäilystäkään, ettenkö olisi.  Undecided
Eilisen riitelyn ja tekstareiden ja soittelujen jälkeen herra piti taon niissä,
soitti tuntemattomasta numerosta, johon vastasin ja oli taas aivan mielinkielin,
ystävällinen, pahoillaan ja valmis tekemään mitä vain, että tapaan hänet illalla, sovimme
ja jatkan suhdetta.

Ääripäästä toiseen, herra Vuoristorata. Undecided

Merkurius ei kylläkään peräänny tällä hetkellä...Mars kyllä.

Ups...! Lips Sealed Mie olen niin väsynyt, etten tiedä enään, mitkä perääntyy -ehkä kaikki. buck2

ja  2funny Grin 2funny
kuin omasta suustani...
Jako on suoritettu,
kortit on kädessä,
ja näillä mennään!
Syteen tai saveen... 2funny

Ja samanmoinen tuhansien soittojen ja tekstareiden mies on minunkin elämässä ollut...
alkuhämmästyksestä ja tunteiden noususta päästyäni,
aloin nauraa asialle  Wink
ja
luin tekstaritkin hymyillen..
että joku jaksaakin! Cheesy

Yhdessä välissä huomasin jopa miettiväni, että
mistäs nyt kiikastaa,
kun ei ole tullut kuin vaivaiset parikytä tekstaria?
 2funny

Aivan. Tällä mennään, syteen tai saveen, mutta peli pelataan loppuun ja katsotaan sitten
voitot ja häviöt.  Wink
Ko. herralla on tuo Dr. Jekyll-puoli erittäin miellyttävä, en mie muuten siihen olisi sekaantunutkaan.

Tosin, raskaaksi (mun) elämä kyllä käy, jos se on koko ajan tätä, suuttumista ja ongelman tekemistä asioista, joissa ei ole ongelmia.
Tuollaiset ihmiset ovat raskaita ystäviä ja partnereita ja oma jaksaminen voi olla kortilla. Undecided
Toivottavasti tämä on jokin ohimenevä vaihe, eikä jatkuva.

Mie en ole masokisti, enkä aio kärsiä yhtään pidempi aikaisesti.
Mä olen tuota kurjuutta ja kärsimystä nähnyt jo ihan tarpeeksi elämässäni. Wink

tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #82 : 29.01.2010 18:14:14 »

Tosin, raskaaksi (mun) elämä kyllä käy, jos se on koko ajan tätä, suuttumista ja ongelman tekemistä asioista, joissa ei ole ongelmia.
Tuollaiset ihmiset ovat raskaita ystäviä ja partnereita ja oma jaksaminen voi olla kortilla. Undecided
Toivottavasti tämä on jokin ohimenevä vaihe, eikä jatkuva.

Mie en ole masokisti, enkä aio kärsiä yhtään pidempi aikaisesti.
Mä olen tuota kurjuutta ja kärsimystä nähnyt jo ihan tarpeeksi elämässäni. Wink

Se on Hän ,
joka noin toimii,
et sinä!

Älä anna hänen toimiensa vaikuttaa sinuun.

Hänen ongelma.
Älä tee siitä ongelmaa itsellesi.

Naura asialle.

Älä ota tunteella.

( Paraskin sanoja täällä,
kun itse on kerran ollut samassa jamassa) Grin

Katso häntä kuin Hän olisi sinun lapsesi,
jota katsot aikuisen silmin.

2funny
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #83 : 29.01.2010 20:16:32 »

Outoa käytöstä Jousimieheltä totta tosiaan! Jos tuo tapahtuisi itselleni niin jatkuvuus olisi jo kauan sitten ollut pois suljettu, koska itse ainakin tykkään pitää itseäni sellaisena naisena, jota miehet rakastaa eivätkä koko ajan jollain tavalla morkkaa.
Jotkut naiset ehkä pitävät tuollaista käytöstä jopa aitona rakkautena, mutta totuus kyllä on kaukana siitä. Sillä se on puhdasta omistushalua ja se ei koskaan avioliittoon tai muutenkaan pitkään suhteeseen riitä. Mutta onneksi tämä maailma on sellainen, että kukin saa sitä, mitä tilaa eikä sitä toiset saa määrätä - tai siitä seuraa turhaa sotaa. Koska sekin kuuluu ihmisluonteeseen, etteivät ihmiset todellisestikaan siitä pidä, että heidän elämiinsä puututaan. Mutta onneksi saa sanoa mielipiteensä ja ottaa esikuvaa siitä, mitä koskaan itse ei sulata.  Smiley
tallennettu

rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #84 : 29.01.2010 20:23:31 »

Mutta onneksi saa sanoa mielipiteensä ja ottaa esikuvaa siitä, mitä koskaan itse ei sulata.  Smiley

Häh???

Ottaa esikuvaa siitä, mitä ei sulata?

Selvitä tuo,
muuten ymmärsin.
 Smiley
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #85 : 29.01.2010 22:12:11 »

Mutta onneksi saa sanoa mielipiteensä ja ottaa esikuvaa siitä, mitä koskaan itse ei sulata.  Smiley

Häh???

Selvitä tuo,
muuten ymmärsin.
 Smiley

Esikuvia on joka lähtöön täällä maan päällä ja itse pitää niistä valita sellaisia, joita tukee itselleen tai sitten sellaisia vältellä, joita ei tahtoisi koskaan itse kokea. Sillä elämä on valintoja täynnä ja jokainen itse vastaa siitä, mitä elämässään kokee.
tallennettu

meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #86 : 29.01.2010 22:30:44 »

Miten ihmeessä yhden ihmisen parisuhteesta piisaa näin helevetisti juttua?

Sori vaan, en edes oo lukenu, kunhan ihmettelen.

Mikä se onkaan se Sashan Aurinko, Leijonako?  Kun on tarvetta olla esillä kaiken aikaa?

Kaikella ystävyydellä kumminkin.   smitten

tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #87 : 29.01.2010 22:36:31 »

Häh???

Selvitä tuo,
muuten ymmärsin.
 Smiley

Esikuvia on joka lähtöön täällä maan päällä ja itse pitää niistä valita sellaisia, joita tukee itselleen tai sitten sellaisia vältellä, joita ei tahtoisi koskaan itse kokea. Sillä elämä on valintoja täynnä ja jokainen itse vastaa siitä, mitä elämässään kokee.

no toki tuonkin ymmärsin...
mutta sitä en ( pilkun nussija) Cheesy
..
ottaa esikuva jostain,
mitä ei sulata?Huh??

se pointti? Undecided
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Asterix
Vieras
« Vastaus #88 : 30.01.2010 02:30:23 »

Miten ihmeessä yhden ihmisen parisuhteesta piisaa näin helevetisti juttua?

Sori vaan, en edes oo lukenu, kunhan ihmettelen.

Mikä se onkaan se Sashan Aurinko, Leijonako?  Kun on tarvetta olla esillä kaiken aikaa?

Kaikella ystävyydellä kumminkin.   smitten

Grin 2funny

No kun mie olen stara.. Cheesy Grin
Ei kun se, kun  merkurius lopetti peruuttamisen ja kaikki merkurius /   kaksoset
on täällä ihmettelemässä kun Sasha laittaa kivan elämänsä roskikseen ja tunkiolle. Tongue

On se vähintäänkin mielenkiintoista, kuinka hyvä, kaunis
ja tasapainoinen elämä pilataan kerralla ja kunnolla. Grin  crazy2 uglystupid2 Undecided

...just kun on saanut kaiken kovalla työllä kuntoon.  buck2

Nim. Justiinsa kotiin illalliselta Jouskari-herran kanssa ja elämä
ja (kaikki sen) lupaukset ja puheet ovat niin kauniita taas.  angel
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #89 : 30.01.2010 10:52:42 »

Tuo jouskarin käytös kuulostaa just mun ukolta, mutta hänpäs muuttuikin "normaaliksi" noin vuoden jälkeen ensitapaamisestamme Grin Hän oli alussa todella epävarma, vainoharhainen, omistava ja mustis, tuo soittelu ja tekstarien lähettely oli jatkuvaa...En ollut silloin todellakaan varma hänestä tulevana ukkonani, mikä varmasti vaikutti asiaan..Lisäksi hänellä oli jotain käsittelemättömiä juttuja entisistä suhteistaan..Pikku hiljaa minun ydinräjähdysteni ja katoamistemppujeni jälkeen hän muuttui, hän tajusi, ettei mua voi omistaa ja tunteeni vaihtelevat äärilaidasta toiseen ja hänen pakkomielteinen käytös vain ruokkii nuita heilahteluja...Jotenkin käytökseni opetti hänelle itseluottamusta, paradoksaalista kyllä, koska haukuin hänet lyttyyn ja katosin muiden miesten matkaan hänen kohtausten tullessa Grin Hänen oli pakko vain alkaa elää itsensä kautta, ei mun..nykyään mä olen se vainoharhainen ja omistava puoli tässä suhteessa, mulla tuppaa menemään omistamisen ja nalkuttamisen puolelle jos päätetään toden teolla lyödä hynttyyt yhteen..Sinkkuna olen sitten sitäkin viehättävämpi ja riippumaton, mikä voi johtaa miehet harhaan :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: