Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herra Avio-Jousimies  (Luettu 74591 kertaa)
0 jäsentä ja 38 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #90 : 30.01.2010 11:30:41 »

Grin Jotenkin taas eilisillan jälkeen jaksan uskoa tuon Jouskarin normaalijärkeen,
kun kuuntelin sitä.

Sillä on valtava pelko siitä, että se menettää minut ja sitten taas toisaalta miehinen
ego ja ylpeys siellä siellä takana. Sitä hämää mun tapa järkeistää tunteet,
kun se itse on niin omasta mielestään tunteellinen ja kokee, että otan etäisyyttä siihen heti,
mitä tunteellisemmaksi se heittäytyy.

Itseasiassa se on kyllä ihan totta. Mie olen  kuu vesimies ja kyllä suhteessa pitää olla
muutakin kuin tunteet. Järki (aivot) sijaitsevat tunteiden (sydämen) yläpuolella,
joten ne hallitsevat niitä. Seksuaalisuus (genitaalit) sijaitsee tunteiden (sydämen) ja järjen (aivot)
alapuolella, joten luonnollinen järjestys rakastumiselle ja parisuhteessa on järki, tunteet
ja seksuaalisuus. Järki rulaa. Wink

Se on jo nähty, kun seksuaalisuus tai/ja tunteet vie ihmistä  buck2
ja silloin ei voi kun toivoa olevan hyvää tuuria, muuten se vie turmioon.  buck2

Ihmiselle pitää antaa mahdollisuus näyttää mihin se pystyy ja tukea siihen.
Miekin olen saanut tämän mahdollisuuden. Smiley

Tällä Jouskarilla on saman tyyppisiä haavoja kun mulla on ollut,
tosin mulla ne on saatu lapsuudessa, hän on saanut ne myöhemmin,
-kyllä ne siitä paranee ja arpeutuu ja siitä tulee vielä loistoyksilö. Smiley
Näin mie uskon, ainakin vielä. Kokeilemisen arvoinen, kova ja stressaava homma,
mutta olen mie pelastanut kaltoin kohdeltuja koiriakin ja hyväksi olen ne saanut.  Tongue
Jos ei tule, niin sen voi lopettaa suosiosta, mutta mahdollisuus pitää antaa.  Kiss

tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #91 : 30.01.2010 12:55:34 »

no toki tuonkin ymmärsin...
mutta sitä en ( pilkun nussija) Cheesy
..
ottaa esikuva jostain,
mitä ei sulata?Huh??

se pointti? Undecided

No, ehkä sillä ei olekaan niin suuria merkityksiä, että ymmärtääkö ihan kaikkien selityksiä vaan sillä, mitenkä itse ymmärtää näitä kirjoituksia täällä. Eli itselleni tuo oli tärkeä nähdä tätä erilaisuuden ylistystä täällä. minkä itse olen jo jättänyt taakseni. Eli näen parisuhteiden merkityksen todellakin jo laajemmin kuin näin värikkäänä tai sanoisinko väkivaltaisen omistushalun ilmentymänä, jota niin monet naiset pitävät ikävä kyllä, rakkauden jonkinlaisena suurenmoisena määreenä. Mutta kyllä se jokaiselle selviää joskus, mikä tällaisessa käyttäytymisessä todellisuudessa takana on, jotenka se kokemus siinä oli aikoinaan itsellenikin tärkeintä. Ja mikä parasta, jätin oitis sellaisen miehen, kun näin mitenkä psykkeensä keikkui niin epävakaisena täällä maan päällä, ettei ikuna kykenisi sellaisena elämään parsisuhteessa, missä vallitisis täydellinen harmonia sekä tasa-arvoisuus, joka itselleni kuitenkin niin tärkeätä on. Eli sulautuminen yhdeksi kokonaisuudeksi ei onnistu sellaisella tavoin kuin se nyt jo tämän "Vesimies"-mieheni kanssa on.  Wink Grin Cool
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #92 : 30.01.2010 18:36:49 »

Mä rakastan lukea kaikkea draamaa: alkaa oma elämä näyttää helpolta  Grin

Grin

Näyttää, että mun elämä oli helppoa, kunnes tapasin mullisti koko (kauniin) elämäni.
Mun on pakko myöntää, että toisaalta mä vähän niinkuin tykkäänkin,
kun elämässä on jännitystä ja suuria tunteita draamoineen,
vaikka puoliksi vihaan sitä. buck2 smitten crazy2

Tässä pakkailen, itseasiassa helpottuneena ja onnellisena päästessäni Wienin piireistä
ja Jouskarin vaikutuksesta pois hetkeksi. Grin Lento on varhain aamuyöstä.  Smiley
Jouskari vie mut kentälle.

Veskari kävi tuomassa avaimet justiinsa ja... Kiss Cry
..halasi ja piti hetken sylissä ja sanoi, että...
"I am here when you need me and you will need me. You will."

Ja mä en ole varma, sanoiko se sen juristin ominaisuudessa vai henkilökohtaisessa mielessä.  Embarrassed Undecided

Tästä syntyy vielä loistava elämänkerta ja käänne elämässä.
Kauan tätä tasaisuutta jatkuikin.  Wink Time to move on.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #93 : 30.01.2010 18:47:59 »

miten ihmiset yleensä pystyy tällaiseen draamaan, sen sijaan että lopettaisivat tällaisen?

jos mies on niin hullu että koko astroharrastajien piiri pohjoisessa tietää sen, miksi häntä ei ole
poistettu jonkun elämästä, vaan edelleen aiheesta puhutaan ja pohditaan ja analysoidaan??

ihmiset leikkivät niin kauan kun saavat kicksejä..

Transforming relationships

Every relationship you have is a reflection of your relationship with yourself.
 So your relationship with your mother, father, partner or God is simply you looking at an aspect of yourself.  We simply project parts of us onto others.  The good news is that you don’t have to change the reflection. You are totally responsible for yourself and can change yourself.

More good news:  we are responsible for our own happiness.  We are not responsible for anyone else’s nor is anyone else responsible for ours.  That creates a co-dependent relationship.  Of course as a human being we are responsible to others and behave with integrity and kindness to them, but it is not up to us how they act or react.

People are sensitive.  They pick up and respond to your energy, in other words to your thoughts, words and emotions.  If you do not like someone or are angry with them, even if you have never said a word and always tried to be charming, they will pick up your underlying energy towards them.  If you tell your partner, friend or child that you love them but in your heart of hearts you are cross with them or ashamed of them, they will sense this and they won’t feel safe with you.  When you act with integrity and speak your truth, they will respect you.

Children learn survival mechanisms.  One is to please others, which is fine when it is genuine.  When pleasing comes from the heart you are acting with integrity and people will respond by liking you.  If you are being nice, kind or generous in the hope of being liked you are trading part of yourself for safety or popularity and the other person subtly knows this and does not trust you.  A pleaser often becomes a victim or a rescuer as a means of staying safe.

In Transform Your Life we look at the dance of the inner child, the pleaser, driver, manipulator, victim and other personalities and demonstrate how you can change these traits into integrity, honesty and self respect.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2010 19:52:44 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #94 : 02.02.2010 15:33:52 »

Huh

Hui, miksi ketaan pitaisi poistaa?  Huh Hullua. uglystupid2
Yleensa riittaa, kun itse poistuu paikalta, niin saa etaisyytta miettia
-se toinenkin osapuoli.  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #95 : 02.02.2010 20:14:46 »

Maisemien vaihto tekee kumman hyvaa.  angel
En kaipaa sitten yhtaan Wieniin -ainakaan viela.
Taalla on ihanan aurinkoista, kevaista ja lamminta.  Smiley
Terassilla on niin lamminta, etta voi ottaa ihan arskaakin. Cool

Kylla vapaus menna ja tulla miten haluaa ja minne haluaa, on elamassa suuri juttu.
En mie tata vaihda mihinkaan miehen ja lapsen kultaiseen vankilaan. Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #96 : 02.02.2010 21:33:47 »

eipä voi muuta sanoa kuin että ristiriitaista käytöstä  crazy2 . ensin ollaan poistamassa ties ketä omasta pikku elämästä ja sitten kun tulee joku "hullu" joka lähettää "x määrän" viestejä ja ahistaa, niin ei voikaan kadottaa häntä.. oh well.. tästä tuli mieleen että kun kaksosmies lähetti taas viestejä tuossa, niin kaverina sellainen käy.. juuri ja juuri. ei muuta -
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #97 : 03.02.2010 17:48:32 »

eipä voi muuta sanoa kuin että ristiriitaista käytöstä  crazy2 . ensin ollaan poistamassa ties ketä omasta pikku elämästä ja sitten kun tulee joku "hullu" joka lähettää "x määrän" viestejä ja ahistaa, niin ei voikaan kadottaa häntä.. oh well.. tästä tuli mieleen että kun kaksosmies lähetti taas viestejä tuossa, niin kaverina sellainen käy.. juuri ja juuri. ei muuta -

Mee sakin parantumaan. uglystupid2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #98 : 04.02.2010 22:03:09 »

Pffff...! Buff...! crazy2
Avasin puhelimeni ja se on piipittanyr viestia herra Jouskarilta nyt jo tunnin verran! buck2
Silla on ikava ja mun pitaa palata mahdollisimman pian.
Se haluaa suudella mussa sita ja tata, miettii ja ajattelee mua ja blah-blah..
Tuon miehen pitaisi oikeasti menna vieraisiin naisiin, niin mulla olisi lomaa. Grin Kiss angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #99 : 07.02.2010 21:44:29 »

Haapaiva paatetty ja sormus on kuulema kohta puolin valmis.  Smiley

Vertailu jenkkilaisiin vahemman alykkaisiin sikaniska-miehiin on kaantynyt
Keski-Eurooppalaisten snobi-miesten voitoksi. Smiley
Toki aiheutan shokin taas, koska tiedan monen suomalaisnaisen tykkaavan tuosta
vahan reppanasta ja sovinistisesta kaapin kokoisista sikaniska-uhoajista. Tongue

Mutta kun se ei ole mun mies-tyyppi ja tama on mun suhde ja avioliitto
ja en voisi sietaa elamaa jonkun uhoaja-juntin kanssa, joka ei tajua puoliakaan,
mita puhun ja tarkoitan ja vaheksyy minulle tarkeita ja merkittavia asioita elamassa
ja pitaa minua itsensa alapuolella ja jonka perse haisee.

Jouskari voisi omata pahempiakin puolia kuin olla vain niin rakastunut,
etta hulluskelee jonnin verran. Han on tietoinen omista huonoista puolistaan
ja sanoo tekevansa toita niiden eteen, joka mun mielesta on hyva juttu.
Toisen huonojen puolien hyvaksyminen, siis hyvaksyminen toinen sellaisena kuin han on,
huonoine puolineenkin, on erittain tarkeaa.

Kommunikaatio on parantunut huomattavasti valimatkan aikana.
Han kuuntelee jo minua.

Ennemmin nama 3. Maailmansodat silloin talloin Jouskarin kanssa kuin 24/7 tyhmyytta, junttimaisuutta, uhoa, rumuutta ja epaterveellisia elamantapoja
ja ennen pitkaa inhotusta seksiin moisen allotyksen kanssa.
Hyi...! buck2

Tuossa Jouskarissa on kaikinpuolin palikat kohdallaan avioliittoa ajatellen,
vaikka alkukankeutta tassa onkin noista paketin ei-niin-kivoista-puolista.
En minakaan taydellinen ole teravine kielineni, sarkastisuudessani
ja spontaanisuudessani ja karsimattomyydessani. Kiss

Hanessa on tasoa mentaalisesti ja alyllisesti -ei vain taloudellisesti
ja alyllisesti ja mentaalisesti tasokkaat ihmiset tahtovat aina kehittya paremmaksi
ja haluavat kehittaa itseaan kaikin puolin, joten ei tassa hataa ole.  Smiley
Kylla se osaa vikansa nahda ja tehda niille jotain.  Wink

Etaisyys on saanut minutkin palaamaan maanpinnalle jarjellisesti
ja elaman faktat, siis vertailu muihin tarjolla oleviin miehiin ja ylipaataan
olemassa oleviin miehiin.. -pahemmin, paljon pahemmin voisi olla ja on monella naisella. Wink

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #100 : 08.02.2010 17:35:38 »

Suhteessa on aina kaksi  Wink
Hyvä tajuta, että itse saattaa aiheuttaa toisessa ne epävarmuudet, jonka seurauksena on reatktiot.

Meikälälisten rajut riidat on väistyneet (peukut pystyyn että näin jatkuu) puhtaan järjen ja kontrollin avulla. Jos tahtoo olla yhdessä rakastamansa ihmisen kanssa, on otettava koko paketti.  police

Jos on tulinen pahassa, niin sitä on hyvässä ihan samalla mitalla.

Mitä kukakin nyt suhteeseensa sitten tahtoo.  smitten

No nainpa. Kun syyttaa toista jostain viasta, niin omaan peiliin olisi hyva katsoa ensin,
etta hui, mita sielta loytyy.   crazy2
Ma en ole mikaan helppo nainen rakkaudessa ja parisuhteessa. Undecided
Mullakin on omat pelkoni ja tapani ajatella ja toimia. Ei se aina toimi hyvin toiselle.
Taitaa tuo mies kaljuuntua aikaisin mun kanssa. :Smiley

Ei meilla mitaan rajuja riitoja paase kaymaan, kun mie aina lahden pois,
kun toinen (tai joku) alkaa riidella ja pysyn pois... hmm.. tarpeeksi kauan,
joillekin seuraavat 25 vuotta. :Smiley
Reaktiot tosin siihen on ollut kylla.. rajuja. buck2

...mutta kuten sanottua, tulinen ihminen on tulinen kaikessa, siina pahassakin.
Koko pakettihan tassa pitaa ottaa, eika vain puolikasta. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #101 : 11.02.2010 09:37:58 »

huh huh huh.
on tainneet energiat kohdata, vai.. olen ihan terve, en tarvitse brutaalia miestä.--

Hän sanoo itsekin, että työssään hän on hyvin brutaali ja tunteeton,
etenkin kun oli vielä valtion palveluksessa.
Huomautan, että Itävallan poliisi on tunnettu brutaalisuudestaan ja mielivallastaan,
etenkin salainen poliisi ja Jouskari kertoi, että palveluksessa oli helppo purkaa
angsteja n*ekereihin ja muihin huonoon ja rikolliseen maahanmuuttaja -ja ulkomaalaisainekseen.

Se on siellä 3 päivää. Mutta voi olla, ettei se muutu. Siltä tulee niin
vihaisia ja sekopäisiä viestejä
ja se puhuu mulle niin kauheaan sävyyn, että mulla on hiukan paskat housuissa,
mutta katsotaan nyt mitä tästä seuraa.
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #102 : 11.02.2010 12:03:19 »

Hui, aika raju tuo lainaus minkä laitoit Bella O.o Tuntuu niin väärältä, että virkavalta käyttää omaa ammattiaan omien aggressioidensa purkamiseen, enkä oikeastaan ymmärrä, millä tapaa tummaihoiset ovat sitten sitä huonompaa kastia =/ Mielestäni niitä aggressioita voi purkaa vaikka nyrkkeilykehässä, jossa on yhteiset säännöt ja kilpakumppanit ovat tasavertaisia. Kuulostaa todella pahalta vaan tuollainen =/

Itse pidän toki miehistä jotka harrastavat kamppailulajeja ja toteuttavat sitä kautta sitä tiettyä "brutaaliutta", usein vain ne jotka todella ovat ne kamppailulajien periaatteet sisäistäneet eivät koe tarvetta harjoittaa kohtuutonta väkivaltaa ammatissaan tai siellä snägärillä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #103 : 11.02.2010 17:16:04 »

Hui, aika raju tuo lainaus minkä laitoit Bella O.o Tuntuu niin väärältä, että virkavalta käyttää omaa ammattiaan omien aggressioidensa purkamiseen, enkä oikeastaan ymmärrä, millä tapaa tummaihoiset ovat sitten sitä huonompaa kastia =/ Mielestäni niitä aggressioita voi purkaa vaikka nyrkkeilykehässä, jossa on yhteiset säännöt ja kilpakumppanit ovat tasavertaisia. Kuulostaa todella pahalta vaan tuollainen =/

Itse pidän toki miehistä jotka harrastavat kamppailulajeja ja toteuttavat sitä kautta sitä tiettyä "brutaaliutta", usein vain ne jotka todella ovat ne kamppailulajien periaatteet sisäistäneet eivät koe tarvetta harjoittaa kohtuutonta väkivaltaa ammatissaan tai siellä snägärillä.

Grin
No ei se mikaan suomalaistyylinen snagaritappelija ja vaimon hakkaaja ole,
en siihen muuten sekaantuisikaan. Grin
Plutonikko se vain on. Paha suustaan.
Fyysinen vakivalta kuuluu matolle ja salille hanella.

Kylla te nyt olette draamanhakuisia taas noilla pirujen seinille maalauksinenne. Grin
Ei omaa elamaa, jossa mitaan ei tapahdu, eh..? Wink

Kylla minussakin on vikaa, etta toisen ihmisen epavarmuuden olen saanut esiin.
Miettikaa itse miten reagoisitte, jos rakastamanne henkilo paattaa yhtakkia,
etta peruu kaikki suunnitelmat sinun kanssa, tassa tapauksessa 2 matkaa
ja lahteekin kolmannelle matkalle -yksin ja kahdeksi, kolmeksi kuukaudeksi.

uglystupid2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #104 : 11.02.2010 17:53:33 »

Kylla minussakin on vikaa, etta toisen ihmisen epavarmuuden olen saanut esiin.
Miettikaa itse miten reagoisitte, jos rakastamanne henkilo paattaa yhtakkia,
etta peruu kaikki suunnitelmat sinun kanssa, tassa tapauksessa 2 matkaa
ja lahteekin kolmannelle matkalle -yksin ja kahdeksi, kolmeksi kuukaudeksi.

uglystupid2

Mä ainakin saisin raivarin  Grin ja irtisanoisin itseni koko jutusta ellei mies matelisi takaisin  knuppel2

No ala. Cheesy
Han sai raivarit, irtisanoi itsensa, mutta mateli itse takaisin, kun ei voi kuulema elaa ilman minua,
mutta mie olenkin  aurinko kaksoset ja  kuu vesimies, niin tama juna puksuttaa
vain eteenpain, eika taaksepain. Tongue

Miettikaapa, nielisitteko jutun, etta tyyppi lahtee (muka) ihan yksin 2-3 kk kestavalle reissulle? Cheesy
Miten menisi teidan suut hanen housuissaan? Wink
Tai vain, etta rakkaasi haluaa olla ilman sinua ja sinun seuraasi 2-3 kk
maapallon toisella puolella? Mitas siita sanoisitte? Cheesy

On se loisto mies.. ei voi muuta sanoa. Afro Just sellainen kuin mie tarvitsenkin.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Tulostusversio  

Siirry: