Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herra Avio-Jousimies  (Luettu 74527 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #120 : 24.02.2010 18:40:50 »

Sori Herra avio-Jousimies ot,

Grin

Mutta siis tuo  mars ei ehkä ole ihan kotonaan tuolla 12. huoneessa? Vaikka ei kovia aspekteja teekkään?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #121 : 24.02.2010 19:18:18 »

joku kävi sitten taktikoiden poistamassa jo jonkun viestinkin näemmä  coolsmiley

Ettei kotonaan?
Miksei olis kotonaan?
12 huoneen planeetasta on sanottu myös, että se on "luonnonlapsi",
tavallaan on luonnostaan sitä mitä on, tarvitsematta 1 huoneen tavoin yrittää korostaa omaa "minuuttaan".
AC-DC rajaa horisontin ja 12 huoneessa oleva planeetta on jo noussut, eli horisontin yläpuolella, näkyvissä, havaittavissa.
 uranus on tuossa lähinnä  askendentti:a mutta sitä ei paljaalla silmällä voi niin vain havaita näin fyysisesti mutta  mars kyllä näkyy taivaaltakin.
12 huone mielletään Kalojen huoneeksi ja tästäkö sitten tullut se sanonta että "kuliseissa" ja blaah blaah, sanoisin että mielen sopukoissa, itseään korostamatta.
Jos 12 huoneen planeetta ei "toimi" (vaikea aspekti, mikä lie) niin se tuopi sitten niitä "mielen sopukoitten" ongelmia.
Miellän itse ( aurinko skorpioni 12 huoneessa) 12 huoneen planeetan myös universaaliksi palveluksi toisten hyväksi (elämän suojelua, kalojen huone, neptunus/ jupiter,elämä =meri jne..)
ja eikös tälläkin hemmolla ole ollut sitä  mars "tuli-aseella" palvelua toisten hyväksi?

mars leijona jo itessään on kuulemma semmottinen, että sen pitäs olla välillä itekseen kun muut eivät sitä kestä (joo itellä  mars leijona ja Tanhua sanoi mulle noin)
toisekseen  mars leijona vois olla hyvinkin energinen ja muille yllin kyllin lämpöä jakava.
Kuninkaallinen, sporttinen,energinen. Luova käskijä  :Smiley
  mars leijona aspect_tri merkurius jousimies lienee sitten sitä että suu sylkee sammakoita minkä kerkee, pää on ajatusta pullollaan eikä kukaan saa tolkkua mitä se lopultakin tahtoo ja haluaa.

mars 12 huoneessa on sanottu paljonkin juttuja, joita ei viitsi tässä ilmoille tuoda, kun täällä on näitä hermoheikkoja, jotka ottavat kirjaimellisesti ja piste aamen, apua ja hui kamala.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2010 19:24:04 kirjoittanut nikki » tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #122 : 24.02.2010 19:27:42 »

Rai(la)kasta tulkintaa nikki Afro
Nimim.  venus 12. huoneessa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #123 : 24.02.2010 20:04:23 »

Niin, ehkä tuo 12. huonekin on mainettaan parempi...Tai ainakin noiden "pahisplaneettojen" 2funny osalta... Kukaan ei ole koskaan kehunut  saturnus 12. huoneessa sijaintiaan... :Smiley

Mutta mielenkiintoista nikki tuo  12.  mars ja palveleminen, näinhän se on..
Vielä kun tuo  mars on  leijona merkissä, sopii mielestäni hyvin että on valtion palveluksessa.. police

Mutta mietiskelen edelleen tuota 12. huoneen  mars ia. Tulkitaanko samoin kuin  neptunus aspect_con mars? Tilanteiden arviointikyky voi pettää/ sumentua... idiot2
« Viimeksi muokattu: 24.02.2010 20:08:04 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #124 : 24.02.2010 21:15:20 »

Miten niin  mars leijona olis valtion palveluksessa?
Eiks leijona hallitse itse itseään eikä pahemmin palvele?
Saturnus ja valtio.
Esim. isän  saturnus yodin kärkenä ja armeijan palvelukseen melkeinpä jäi, Vesimiehessä, yhteiskunnallinen palvelus, saturnus perinteinen  :vesimies:hallitsija.
Tuo 12 huoneen sijainti sitä palvelua universaalisti.
Eli voisin kuvitella itse tekeväni vapaaehtoistyötä jossakin,
vaikka taitaa se tämäkin olla yhensorttista. crazy2

Harva ymmärtää vielä  saturnus:n merkitystä, siksipä eivät ole kehuneet ja se kouluttaa henkisesti, 12 huoneessa vissiin yksityiskoulussa  Grin koulupuku päällä..mielen hallintaa, kuria?

mars neptunus on voimallisempi vaikutuksiltaan kuin pelkkä  mars kalojen huoneessa.

Tuossahan on sitä paitsi  leijona:n aurinko taustalla, se on kuitenkin jotenkin "valoisa",
henki ja elämä, tahto.
Yhtymä voimallisempi sillain, että  mars:n energia sekoittuu kosmiseen energiaan.
Tahdolla, energialla on joku ylevämpi tarkoitus, eettisempi, ehkä visuaalisempi,
ehkä mutu tuntumaa mukana enemmän,
ei toimi niin suoraan kuin pelkkä  mars.
Intuitiota ehkä mukana aimo annos.
Sellasta lumen alla virtaavaa vettä,
rospuuttokeliä, eikä tiedä millä välineellä pääsis perille tai lähtis liikkeelle.

Otsikon herra saa nyt off rospuuttoa urakalla niskaansa mutta saakoon.
Poistakoon ken lystää.

prinsessa
se ei nyt ollut  mars eikä liioin  saturnus siellä menneessä kiinni,
josko luet kauempaakin tätä hiihdon etenemistä coolsmiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #125 : 24.02.2010 21:37:58 »

Thx Nikki! Cheesy Puhut asiaa tasta miehesta ja varmasti ainakin osa saa tolkun,
miksi mie tykkaan tuosta miehesta toisaalta taas aivan valtavasti. Smiley

...ja opin ja oivalsin taas jotain, kun osuu omaan nilkaan. Tongue

pallas rapu tekee sen, etta muka "norsun muisti" + ja  mars leijona aspect_tri merkurius jousimies tyyppi ei pysty
koko ajan olemaan selkea koordinoidessaan kommunikointiaan?

Hah..! Johtuuko se tuosta  tickedoff  jousimies :sta?
Nimittain jos se olisi esim. luonnollinen kommunikaattori  kaksoset ,
niin olisiko kommunikointi selkeampaa? Huh

Muistutan, heh..! Cheesy kuitenkin niille, jotka ottavat kaiken kirjaimellisesti,
niin talla Jouskarilla on tahtihetkensakin. :Smiley

mars leijona ja han on kuninkaallinen, sporttinen, energinen ja hyvin lammin laheisilleen.
Siis se ei ole yhta karjuntaa koko ajan.

Han myos leppyy suuttumuksestaan hyvin nopeasti, sanotaanko paremmin,
etta muuttaa kelkan suuntaa heti, kun tama tytto nayttaa totaalisen kyllastymisensa
ja poistuu paikalta, lopettaa puhelun tai vain muuten katoaa maata kiertavalle radalle
-yksin.

Mie en yksinkertaisesti tieda muuta keinoa lopettaa se huuto, riitely ja monologin pito
kuin poistua paikalta fyysisesti ja henkisesti.
Mie en enaa oikein saa tuota omaa  pluto ,  askendentti skorpioni ja  mars oinas
palamaan samalla tavalla kuin nuorempana, jolloin kylla tappelin vaikka viimeiseen hengen vetoon.
Nyt se on niin, etta oksat on pois, kun ma vain kyllastyn siihen ja lahden pois.
Kirjaimellisesti.
Yksinjaaminen pelottaa muita ihmisia eniten tassa maailmassa
ja taatusti enemman kuin karjuminen takaisin. Wink

Miulla on mina-kausi. Mie haluan itselleni taata hyvan olon ja elaman,
lahes hinnalla milla hyvansa. Mun pinna on toisaalta kasvanut sietamaan enemman,
mutta toisaalta olen tullut vahemman masokistiksi, enka suostu ottamaan
elamaani yhtaan sitten mitaan sellaista, mika siihen ei mielestani enaan kuulu.
Vaadin itseltani ja muilta, uusiutumista ja kehitysta lahinna,
mutta mun on vaikea sietaa talla hetkella muita mina-mina-ihmisia,
etenkin, jos niilla ei ole mitaan uutta sanottavaa, puhuvat menneista
tai sitten vain kayttavat niita samoja kuluneita fraasejaan, joita toistelevat
suorastaan kuin mantraa.. buck2 tickedoff
kun prosessi tai siis transiitti on itsellani kesken. buck2

Taitanee menna ristiin tuon miehen  mina-mina-mina leijona ja  jousimies kanssa..? Tongue

Olen Miami Beachilla ja en paase talta koneelta tarkastelemaan noita transiittejani,
joten ilmoittelen mita siella nakyy joku toinen paiva.

Siippa on lentamassa tanne seurakseni. Smiley

Miten niin  mars leijona olis valtion palveluksessa?
Eiks leijona hallitse itse itseään eikä pahemmin palvele?
Saturnus ja valtio.
Esim. isän  saturnus yodin kärkenä ja armeijan palvelukseen melkeinpä jäi, Vesimiehessä, yhteiskunnallinen palvelus, saturnus perinteinen  :vesimies:hallitsija.
Tuo 12 huoneen sijainti sitä palvelua universaalisti.
Eli voisin kuvitella itse tekeväni vapaaehtoistyötä jossakin,
vaikka taitaa se tämäkin olla yhensorttista. crazy2

Harva ymmärtää vielä  saturnus:n merkitystä, siksipä eivät ole kehuneet ja se kouluttaa henkisesti, 12 huoneessa vissiin yksityiskoulussa  Grin koulupuku päällä..mielen hallintaa, kuria?

Kiitos jalleen!
Tama Jouskari herra on palvellut poliisin kobra-ryhmassa, sittemmin turvallisuuspoliisin,
toisin sanoen salaisen poliisin erikoisjoukoissa ja matkustanut sen vuoksi pitkia aikoja
sellaisissakin eksoottisissa kohteissa kuin Afganistan, Balkan, Arabi-maat ja niin, buck2
ihan itse toiminnassa taistelukentilla ja tiedustelutehtavissa,
kunnes jai "elakkeelle", kun niista jaadaan suhteellisen nuorena.

Nyttemmin toimii sijoittajana kiinteistoalalla ja omistaa Eurooppalaisittain keskisuureksi
kasvaneen sijoitusyhtion, jota kuuleman mukaan hallitsee suhteellisen armeijamaisesti,
joka ilmeisesti on syy siihen, etta se on niita harvoja yhtioita, joilla businekset
kriisesita huolimatta pyorii. Huh idiot2

Mie kylla tykkaisin, etta se saisi vanhan uniformunsa viela pukea paalleen.. :Smiley Tongue angel

Han harrastaa itamaisia kamppailulajeja filosofeineen, mutta ei se viela kuitenkaan
nay arjen kommunikoinnissa aina.. tai sitten mie vain saan sen tempauksillani pois
henkisesta tasapainostaan, tieda tuota.. :Smiley

Mutta... rauhoittuuko tuo mies, jos mie rauhoitun sinne kotia
ja laakari-opiskeluihin sen vaimona, enka lahde seuraamaan spontaaneja paahanpistojani,
etta esim. lahden tassa parin paivan paasta maailmalle, enka tule pariin kuukauteen..? Huh

...mutta eiko hankin nayta tarvitsevan omaa aikaa ja tilaa, siis tuo  leijona ...?
 jousimies :han nyt ripustautuu, sanokaa mita sanotte, mutta niin on tehnyt
joka ainoa  jousimies -mies elamassani mulle ja ovat pilanneet hengitysilmaani
tekemalla sen tunkkaiseksi. Tongue
« Viimeksi muokattu: 24.02.2010 21:40:20 kirjoittanut Sasha » tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #126 : 24.02.2010 21:40:55 »

Niin. Lähdin kai kaukaa liikkeelle tuon  leijona ja valtion kanssa.
Mielsin jotenkin  aurinko -isä-isänmaa ... Embarrassed

saturnus ja yhteiskunta, juu.

Ja ehkä tosiaan tuo arviointikyky on enempi  venus heiniä.
 venus skorpioni löytyypi meiltä kotoakin yksi kappale ja siitä onkin sitten jo sangviinisuus kaukana. :Smiley  knuppel2

Mutta herralla siis  venus aspect_con neptunus ja huoneessa 3. Hoivaaja? En nyt muista kuinka lähellä tuo oli IC: stä... Mutta ei paha..

Mitenkäs Sasha kosketat tuota herran rakkauden sumppua?  uglystupid2 2funny laugh Grin

(askendentti aspect_con herran  venus neptunus ?)

« Viimeksi muokattu: 24.02.2010 21:46:28 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #127 : 24.02.2010 21:59:24 »

Niin. Lähdin kai kaukaa liikkeelle tuon  leijona ja valtion kanssa.
Mielsin jotenkin  aurinko -isä-isänmaa ... Embarrassed

saturnus ja yhteiskunta, juu.

Ja ehkä tosiaan tuo arviointikyky on enempi  venus heiniä.
 venus skorpioni löytyypi meiltä kotoakin yksi kappale ja siitä onkin sitten jo sangviinisuus kaukana. :Smiley  knuppel2

Mutta herralla siis  venus aspect_con neptunus ja huoneessa 3. Hoivaaja? En nyt muista kuinka lähellä tuo oli IC: stä... Mutta ei paha..

Mitenkäs Sasha kosketat tuota herran rakkauden sumppua?  uglystupid2 2funny laugh Grin

(askendentti aspect_con herran  venus neptunus ?)

Hmmm... no ainakin hanen  venus skorpioni sanoisi, etta mie olen  askendentti skorpioni :na
nainen, mita se on aina hakenut, kaivannut ja toivonut. Ainakin se itse sanoo niin. Tongue
Sen  venus on viela aspect_kvi  kaksoset ( mun aurinko), mutta tasta en nyt ole
varma vaikutuksista.
Se kosi mua jo kolmansilla treffeilla shokeeraten yhteiset ystavamme,
etta ei se tuollaista ennemmin ole tehnyt ja nyt se on aivan sekaisin. uglystupid2

Muhun taas vetoaa sen perusturvallisuus, vaikka sen suusta nyt tulee valilla aikamoista
sekoboltsi-monologia ja sen yleinen huolehtivaisuus, vaikka se mun ymparilla haaraaminen
valilla tuntuu rajoittavalta mulle.
Mie tykkaan elaman perustasaisuudesta ja turvallisuudesta.
On tata vuoristorataa jo tarpeeksi elamassa nahty. Wink

Hyvin isallinen ja perhe-orientoitunut ja mie tykkaan siitakin, etta se todella nayttaa ne
tunteensa ja rakkautensa ja todistaa sen puolesta vahvasti ja mustasukkaisesti.
Mie kuitenkin toisaalta tarvitsen sita, kun turvattomasta ja tunteellisesti julmasta
ja kylmasta lapsuudesta olen lahtenyt.
Balsamia haavoille.. Wink

Se tykkaa ja haluaa olla mun kanssa oma yksikko ja perhe ja kumppani.  Smiley

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #128 : 27.02.2010 09:50:19 »

Jouskari kävi sitten sen verran Jenkeissä, että haki mut pois sieltä.
Olisi nyt jäänyt edes hiukan lomalle, mutta kun ei. crazy2

Businekset ovat kriittisessä vaiheessa ja hää-valmistelut odottavat
ja kait sillä oli pelko, että näinköhän sieltä omiin häihini tulen. Tongue Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #129 : 28.02.2010 21:59:45 »

Himskatti, tämä herra on nopea oppimaan. Smiley
Se on alkanut keskustelemaan normaalisti, eikä puhu päälle enään. Afro

Isoin ero on siinä, ettei se yritä todistella itsestään enään mitään.  Tongue
Loisto homma kaikin puolin! smitten

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #130 : 03.03.2010 07:40:26 »

tulipa tästä mieleen, kun aikoinaan Sasha oli minulle foorumilla 'malliesimerkki' nousumerkistäni  kaksoset.....

ja huom. tärkeää:

minä en pysty kenkään persoonaa imemään, varastamaan tai kopioimaan. olen vaan syntynyt tälläiseksi Wink  nousumerkki on syntymä, mutta sen haltuunotto tapahtuu ajan kanssa.

tsekkaa vaikka Seppo Tanhua :

'nousumerkki on saatava toimimaan ennen kuin MC alkaa toimimaan'

Mutta siis nousumerkki opitaan ajan kanssa löytämään itsestään ja se kasvaa ajan kanssa osaksi minuutta ja Sashan persoona oli minulle sellainen jossa havaitsin 'jotain sellaista mitä haluan itselleni'

(minusta aineettomia asioita, kuten vaikka luovuus ja itsetuntemus, ei kertakaikkiaan voi varastaa toiselta yksilöltä, sillä aineettomille asiolle on rajaton tila)

minä opin paljon peilaamalla näin täysikuisena, siis tarvitsen muita ihmisiä oppimiseen, kun heijastelen heistä.

niin eli Sashalla on nouseva  skorpioni

Skorpionihan on syvällisen kahdenkeskisen liittoutumisen merkki, ja transformoituminen liiton kautta  pluto ja kyllähän perinteisesti skorpioni ja pluto teemaan liittyy juuri myös jaetut valuutat Cool

joten ehkä tuo Herra Avio Jousimies voisi edustaa Sashan nousumerkin syvenemistä?

olikos Sashan MC sitten  neitsyt, eli onko kirjaa syntymässä vai  vaaka, taidetta ?

syvällisen liittoutumisen inspiroimana.

tää voi mennä ihan täysin perseelleenkin, koska olet nimenomaan puhunut järkiavioliitosta Grin

muuten  kaksoset on selkeesti järki-merkki verrattuna  kalat-tunnemerkki...ja oma opintie on just tuo järkinäkökulmien lisääminen.... Smiley

no hyvää matkaa avioliiton satamaan, ellet päätä muuttaa suuntaa vielä ennen sitä Wink

Mun MC ja  pluto on  vaaka :ssa. Smiley

Tuo  jousimies-mies poikkeaa kyllä reilusti ailaisemmista suhteistani
ja siinä on läsnä eräänlainen täydellisyys ja taas toisaalta rikkonaisuus.
Haastava kaikinpouolin, mutta toisaalta, suhde ei käy kyllästyttämään
ja urautumaan, joka on munlaiselle ilmapainotteiselle ihmiselle tärkeää. Smiley

Täydellistä suhdetta ei ole olemassa ja kuten sanottua, mulle tämä on järkisuhde
silläkin tavalla, että mä laskin arjen luonteen tosiasioita yhteen itsestäni
ja luonteestani ja vaikka joku Veskari, Vaaka-mies tai Härkä-mies voisivat olla
täydelliset miehet mulle, niin se ongelma tulee lähinnä siitä liian täydellistä,
jolloin päästään kyllä korkealle monessa asiassa, mutta siihen menee mielenkiinto
ajan kanssa, kun siitä puuttuu särmät.

Vähän kuin joisi hyvää ja helposti nieltävää shampanjaa koko ajan.
Siinä tulee iso riski kadottaa realiteetit ja alkaa riskeeramaan pelkän vaihtelun vuoksi
isoja asioita elämässä, koska muutoin elämä junnaa paikoillaan.
Siinä ei myöskään oikein opi mitään ja Kaksosena mulla on tarve kehittyä ja
mennä eteenpäin myös ihmisenä.

Parempi hiukan laadultaan vaihteleva vuosikertaviini, niin se yllättää positiivisesti,
mutta haastaa myös älyllisesti ja tunteellisesti kehittymään. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #131 : 03.03.2010 08:43:27 »

Mä olen kanssa jostain antanut itseni ymmärtää, että  pluto MC  vaaka
saattaisi löytää itsensä lääketieteen parista, mutta olisiko askendentti skorpioni kiinnostunut
tutkiskelemaan kaikenlaisia eksoottisia tauteja ja ihottumia sun muita.. Tongue

Suomessa perinteinen lääketiede dominoi, mutta mie en ole Suomeen enään tulossa elämään
-ainoastaan käymään joskus. Mun elämä on juurtunut tänne niin vahvasti.  Smiley

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #132 : 03.03.2010 10:37:40 »

Hahahah.. Grin Kestää varmaan vielä tovin, ennen kuin plastiikka-kirurgia on hyväksyttävää
ja kohtuuhintaista Suomessa, että löytyy tarpeeksi asiakkaitakin. Wink

Katsotaan nyt jos tässä valmistuiskin.
En menisi vielä asioiden edelle, vaan päivä kerrallaan. Wink
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #133 : 03.03.2010 10:46:22 »

Saa muuten nähdä, Sasha, että mitä tapahtuu tässä lähiaikoina sinun elämässäsi! Tuo Saturnushan on mennyt sinne Vaa'an merkkiin ja tulee ilmeisesti sinunkin Plutollesi ja MC:llesi koputtelemaan...Hidastusta urassa, uudelleenvalintaa? Plutoon liittyen taas...hmm, usein Saturnuksen ja Pluton kontakteista sanotaan, että voi olla vaikea hyväksyä pakollisia irrottautumisia ja pakollisia henkisiä ja konkreettisia muutoksia elämässä. Kotielämä voi joutua myös syyniin. Sinulla kun muutenkin on tuo Pluto tärkeä osa karttaa, että saapa nähdä miten Saturnus vaikuttaa. Smiley

Vähän off-topic, mutta kai se tähän kuitenkin jotenkin liittyy. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #134 : 03.03.2010 10:57:19 »

Miten minulla on mielleyhtymä  neitsyt - lääketiede. Tai Pharmacolgia/farmasia... idiot2

Niin Se merkki, Aesculapiuksen sauva... Ei liity varsinainesti kyllä  merkurius neitsyt tai  vaaka mutta  chiron

Parannustaidon ja lääkintätaidon jumala kuvattii usein lempeäksi, vanhaksi parrakkaaksi mieheksi nojaamaan käärmesauvaan. Aesculapius, Apollon pojan kerrotaan saaneensa tietonsa viisaalta kentauri Cheironilta. Puolijumala, joka palkittiin taidoistaan haavoittuneiden hoitajana jumalan "arvolla". Hippokrates, "nykylääketieteen isä" vai miksi häntä nyt kutsutaan, oli Asklepioksen (kreikkalainen muoto nimestä) kultin seuraaja.
Jokainen lääkäriksi valmistuva joutuu oikeudet saadakseen vannomaan Hippokrateen valan.
 Aesculapiuksen tiedot pohjautuivat egyptiläiseen lääketieteeseen.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  

Siirry: