Kiinnostaako kukaan aihe? Minua se on puhuttanut kovastikin ja tässä suppeasti, joitakin ajatuksiani. Kirjoitin toisaalle samasta asiasta ja nyt muokkaan sen tekstin tänne sopivaksi.
Minusta meidän oma henkilökohtaisen sielun tila on sidonnainen karmaamme, negatiivinen karma voi pahastikin vaurioittaa ja lamaannuttaa sielumme tilaa, jolloin myös henkilökohtainen elämämme ja terveytemme kärsii. Olen jokusen verran tästä lukenut ja puhunut ihmisten kanssa ja vieläkin enemmän oivaltanut, mutta nyt puhutaan asioista, joista ei voi todellisuudessa kukaan olla varma. On olemassa lukematon määrä totuuksia ja minun oma totuuteni asiasta on oma näkemykseni, mutta siitä on puhuttu lukemattomissa eri lähteissä.
Oppaina toimivat sielut eivät ole sidonnaisia tekoihimme ja kokemuksiimme, joten tämä ei koske niitä. Ne toimivat aivan eri pohjalta enkä puhu siitä pohjasta nyt.
Vaan puhun meidän henkilökohtaisesta sielustamme. Riippuu täysin menneiden elämien ja nykyisten elämien negatiivisesta ja positiivisesta karmasta eli teoista ja tapahtumista, mikä sielumme todellinen tila on. Sielumme kantaa kaikki tekomme jatkuvasti mukanaan, sielumme tila muokkaantuu tekojemme seuraksesta ja todellakin jokainen ajatuksemme ja tekomme muokkaa sieluamme. Hyvät ajatukset ja teot puhdistavat etenkin, jos ne tehdään pyynteettömästi, pahat ja negatiiviset ajatukset ja teot vioittavat. Jälleen etenkin ne, jotka olemme tehneet harkitusti ja tiedostaen. Myös itsemme vähättelyllä ja asioiden tekemättä jättämisellä on merkitys.
Teoillamme on aina hintansa, joten ne negatiiviset asiat, joita teemme aivan yhtälailla vaurioittavat sieluamme ja keräämme niiden avulla negatiivista karmaa, joka siirtyy meidän mukanamme sieluumme ja näin inkarnaatioon. Positiiviset teot palkitaan aina.
Jos haluaa parantaa sielunsa tilaa se vaatii kärsivällisyyttä, taitoja ja työtä ja sitä työtä on tehtävä jatkuvasti. Puhdistusta ei tule koskaan tehdä itsenäisesti, sillä siinä on todellakin olemassa vaaransa, että menettää terveytensä, näillä asioilla ei pidä leikkiä.
Tulee muistaa, että ihmiset on jaettu kahteen sielun ryhmään, niihin, jotka lähtevät ns. puhtaalta pöydältä liikkeelle, heillä ei ole negatiivista karmaa mukanaan eikä heille ole annettu syntymästään mitään asiaa opittavakseen eikä heillä ole hengellistä tehtävää. Heidän tarkoitus on elää tällä maapallolla maallista elämää mahdollisimman puhtaasti. Mutta on toinen ryhmä, jolla on henkinen tehtävä, joiden sielut kuljettavat mukanaan kaiken sen, mitä ihminen on menneissä elämissä kokenut ja sisäistänyt.
Se mikä vaurioittaa sielua on kaksi jakoinen meidän oma näkemys itsestämme, miten kohtelemme itseämme ja meidän tekomme toisia ihmisiä kohtaan.
Ihmisen negatiiviset ajatukset itsestään ovat kaikkein lamaannuttavimpia, itseinho, syyllisyys, häpeä. Siinä asioita, joita kannattaa varoa. Mutta myös muut negatiiviset arvot ovat aivan yhtälailla vaurioittavia, mutta ei niin pahasti kuin nuo kolme. Samoin positiiviset tunteet kuten rakkaus, anteeksianto ja myötätunto puhdistavat meitä.
Muistan, kun aloitin oman puhdistusoperaationi ja kun sai yhteyden omaan sieluunsa niin silloin sitä todella näki, kuinka paha tilanne oli. Tosin en minä ollut kaikkea aikaan saanut tässä elämässä. Minulle näytettiin osia menneistä elämistäni ja tapahtumista niin ymmärsi, kuinka laajasta vaikutusalueesta on kyse. Minä olen ollut viime elämieni osalta kärsijän osapuolessa, joten minulla ei ole enää maksettavia vääristä teoistani, mutta kärsijän osa on joskus hyvin vaikea, siitä osasta on todella vaikea vapautua. Olen joskus menneissä elämissä tehnyt kamalia tekoja, tiedän sen, mutta niitä elämiä minun ei ole kuitenkaan tarkoitus nähdä, koska olen maksanut niiden tekojen hinnan kärsimyksinä, joten niillä ei ole enää merkitystä.
Liian syvälle ei saa katsoa, tulee nähdä vain ja ainoastaan se, mikä tässä elämässä on tarkoituksen mukaista.
Onneksi vain harva meistä, joutuu niin kovaan kouluun kuin minä olen joutunut, olen siitä äärimmäisen kiitollinen. Ja minullakin olisi ollut paljon helpompia tapoja puhdistautua, mutta en tiennyt siitä. Toivon myös, että oma esimerkkini auttaisi teitä ymmärtämään teitä kokemuksieni avulla ja yksi tehtäväni on opastaa ihmisiä parantamaan oman sielunsa tilan turvallisemmalla ja helpommalla tavalla.
Osa teistä ei tarvitse tätä tekstiä mihinkään, olette juuri oikealla tasolla, tekonne ja olemuksenne ovat tasapainossa sielunne kanssa, mutta osa teistä tuntee sisällään muutoksen tarpeen, osa ei ole löytänyt omaa paikkaansa. Keinoja on lukematon määrä, minun ymmärrykseni ja keinoni on yksi ja sen rinnalla on kymmeniä, satoja toisia aivan yhtä hyviä keinoja, minkä avulla oman tiensä voi kulkea. Koskaan ei ole olemassa yhtä tapaa, ei yhtä totuutta. Mutta silti ne kaikki ovat samasta lähtökohdasta peräisin. Se on tärkeä muistaa.
Kirjoitin nämä osittain siksi, että joku saa herätyksen tämän tekstin avulla ja etenkin siksi, että haluaisin myös teidän ymmärtävän kuinka pienestä se on kiinni, yhdestäkin ajatuksesta voi kohtalomme ja karmamme muuttua radikaalisti. Se on oikeastaan äärimmäisen vapauttava ajatus, koska meidän ei tarvitse toimia laajasti, riittää, että tiedostamme ajatuksiemme todellisen laadun ja elämme tässä hetkessä. Maltillisina ja levollisina.
Jos joku on enemmän aiheesta kiinnostunut minulle voi lähettää sähköpostia osoitteeseen
ulkopuolinen@gmail.com. Olen ohjannut ja neuvonut ihmisiä jokusen verran ja en voi korostaa koskaan sitä, että olkaa varovaisia itsenne kanssa, jos innostuitte aiheesta. Tiedän, että pari teistä tulee sitoutumaan puhdistukseen tämän tekstin myötä, mutta toivon vain, että teette sen tietoisesti ja varovaisesti ja oikeista syistä. Muuten saatatte leikkiä hengellänne ja terveydellänne, kuten minä tein.
Ja jos saa mainostaa niin yksi turvallinen vaihtoehto sielun puhdistukseen on
http://www.theishayatradition.eu/finnish/courses.php