Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä pääkaupunkiseutua nyt oikein vaivaa?  (Luettu 97912 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 04.01.2010 17:42:36 »

Halusin luoda tänne tällaisen aiheen, kun nyt itseäni hieman häiritsee ja ihmetyttää että mitkä ihme energiat ja planeettojen vaikutukset yms. mahtavat mullistaa pääkaupunkiseutua, jossa itsekin asun. Ensin oli se outo vesivahinko Rautatieasemalla, sitten kauppakeskus Sellon ampumiset ja tänä aamuna juna (siitä uutisoitu) rysähti Rautatieaseman hotellitilojen seinään.  Shocked Onneksi henkilövahingoilta sentään vältyttiin. Jotenkin vain pistää miettimään ja ajattelemaan, että mitä ihmettä nyt on oikein tapahtumassa? Kummia energioita ja aavistuksia.  Huh Miten muut näette/koette asiat? Mitä astrologia sanoo tästä?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.01.2010 19:09:11 »

Helsinki perustettu 12.6.1550

kuunsolmuvaaka (arvio) jota tr  saturnus  vaaka sahaa edestakaisin joka tapauksessa.
Retroillessaan kohtaa jälleen.
Karmaa sanois joku.
Vanhoja rakenteita sanos toinen.

chiron 10  rapu viittaa jo itsessään vesisysteemin haavoittuvaisuuteen.
Ehkä siellä uupuu jonkun sortin kunnioituskin vesivarantoihin.
Kolmen sepän patsas on rakennettu entisen yleisen kaivon päälle.
Vai sekö se onkin kunnioitusta?
Itsekkäistä lähtökohdista se on tehty, jos historiaa on uskominen.

Uuden vuoden täysikuu osui noihin   chiron:n lukemiin.

tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 05.01.2010 23:26:53 »

Halusin luoda tänne tällaisen aiheen, kun nyt itseäni hieman häiritsee ja ihmetyttää että mitkä ihme energiat ja planeettojen vaikutukset yms. mahtavat mullistaa pääkaupunkiseutua, jossa itsekin asun. Ensin oli se outo vesivahinko Rautatieasemalla, sitten kauppakeskus Sellon ampumiset ja tänä aamuna juna (siitä uutisoitu) rysähti Rautatieaseman hotellitilojen seinään.  Shocked Onneksi henkilövahingoilta sentään vältyttiin. Jotenkin vain pistää miettimään ja ajattelemaan, että mitä ihmettä nyt on oikein tapahtumassa? Kummia energioita ja aavistuksia.  Huh Miten muut näette/koette asiat? Mitä astrologia sanoo tästä?

Totta, kaikenlaista myllerrystä tapahtuu. Luulen että kyse on vain epätasapainosta joka pyrkii harmoniaan myllerrysten kautta. En näe mitään eroa esim luonnonmullistusten ja onnettomuuksien välillä, tasapainoittuminen ilmenee erilaisin tavoin. Mitä lähemmäksi H-hetkeä tullaan ihmiskunnan valaistumisessa kristustietoisuuden lunastamiseksi niin sitä pakotetummin kaiken epäharmonian on tasapainoituttava.

Vanha ja uusi maailma ovat kuitenkin jo lähestulkoon eriytyneet, siksi myllerryksiä kokevat lähinnä ne "vanhan maailman" ihmiset ja instanssit jotka yrittävät (usein tiedostamattaan) pistää kristustietoisuudelle hanttiin. Joten ainakin sinä ja kristallit olette täysin turvassa vaikka pääkaupunkiseudulla asuttekin!  angel

t.Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
sidrika
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 06.01.2010 11:24:18 »

En usko että tämä koskee pelkästään pääkaupunkiseutua. Vainoharhaisuutta, pelkoa ja vihamielisyyttä on ystävieni mukaan ilmassa koko maassa.  
Olen viime aikoina kärsinyt uniongelmista, oudoista kivuista ja säryistä, sydämentykytyksestä, tuntuu että verenpaine on korkea mutta en ole mittauttanut, näen levottomia ja ahdistavia unia. Olin todella helpottunut kuullessani, että myös sisarukset ja ystävät kärsivät nyt samoista ongelmista - siten "vika" ei välttämättä ole minussa vaan se kertoo jostakin suuremmasta kuviosta. Ehkä joku perusteellinen puhdistus menossa?
Etenkin miehet ovat nyt tavallista aggressiivisempia. Minua kohdellaan yleensä hyvin, ja varsinkin miehet suhtautuvat minuun tavallisesti hyvin "ritarillisesti". Viime aikoina olen kuitenkin saanut yllättäen todella paljon p-aa niskaan äksyileviltä miehiltä. Myöskin muutamat ystävieni tavallisesti kiltit ja rauhalliset puolisot ovat viime aikoina saaneet "epätyypillisiä" raivareita tyhjästä.
Poikani sen sijaan voi hyvin. Sujautin hänen tyynynsä alle vaaleanpunaisen turmaliinin (Kidelle kiitos!) ja hän on nukkunut siitä lähtien paremmin kuin koskaan, teini nukkuu nyt keskimäärin tunnin verran enemmän yössä ja herää virkeänä ja hyväntuulisena. Ehkä turmaliineissa on muutenkin jotain juuri tällä hetkellä hyvin tarpeellista energiaa? Muutama ystävä (en ole vielä kertonut heille pojan kokemuksesta) on nyt samanaikaisesti haalimassa itselleen turmaliineja ja puhuvat niistä paljon???

Ja koneet ja laitteet tuntuvat nyt hajoavan tavallista suuremmassa mittakaavassa. Täysin selittämättömiä ja (rationaalisten miesten mielestä) "mahdottomia" vikoja.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2010 11:35:03 kirjoittanut sidrika » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 06.01.2010 15:17:32 »

En usko että tämä koskee pelkästään pääkaupunkiseutua. Vainoharhaisuutta, pelkoa ja vihamielisyyttä on ystävieni mukaan ilmassa koko maassa.  

Tälläistä viestiä ja kuvaa tännekin Suomesta välittyy.
Olen alkanut saada ymmärrystä kurjille kokemuksilleni Suomesta.

Mielestäni tuo suunta on ollut nähtävissä jo viimeiset 20 vuotta
ja se tule kuin pahemmaksi menemään.

Suomi on kova ja vaikea maa elää ja sillä ei ole mitään tekemistä elintason kanssa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 06.01.2010 18:16:52 »

Helsinki perustettu 12.6.1550

kuunsolmuvaaka (arvio) jota tr  saturnus  vaaka sahaa edestakaisin joka tapauksessa.
Retroillessaan kohtaa jälleen.
Karmaa sanois joku.
Vanhoja rakenteita sanos toinen.

chiron 10  rapu viittaa jo itsessään vesisysteemin haavoittuvaisuuteen.
Ehkä siellä uupuu jonkun sortin kunnioituskin vesivarantoihin.
Kolmen sepän patsas on rakennettu entisen yleisen kaivon päälle.
Vai sekö se onkin kunnioitusta?
Itsekkäistä lähtökohdista se on tehty, jos historiaa on uskominen.

Uuden vuoden täysikuu osui noihin   chiron:n lukemiin.

Kiitos.  smitten Mielenkiintoista.  :Smiley

Totta, kaikenlaista myllerrystä tapahtuu. Luulen että kyse on vain epätasapainosta joka pyrkii harmoniaan myllerrysten kautta. En näe mitään eroa esim luonnonmullistusten ja onnettomuuksien välillä, tasapainoittuminen ilmenee erilaisin tavoin. Mitä lähemmäksi H-hetkeä tullaan ihmiskunnan valaistumisessa kristustietoisuuden lunastamiseksi niin sitä pakotetummin kaiken epäharmonian on tasapainoituttava.

Vanha ja uusi maailma ovat kuitenkin jo lähestulkoon eriytyneet, siksi myllerryksiä kokevat lähinnä ne "vanhan maailman" ihmiset ja instanssit jotka yrittävät (usein tiedostamattaan) pistää kristustietoisuudelle hanttiin. Joten ainakin sinä ja kristallit olette täysin turvassa vaikka pääkaupunkiseudulla asuttekin!  angel

Niin, totta tosiaan...  :Smiley Tuota harmoniaa ja tietynlaista puhdistumista olen itsekin ajatellut. No turvassa olemme kyllä olleet juu, vaikka se Sellon tapahtumakin liippasi erittäin läheltä. Shocked

Olen viime aikoina kärsinyt uniongelmista, oudoista kivuista ja säryistä, sydämentykytyksestä, tuntuu että verenpaine on korkea mutta en ole mittauttanut, näen levottomia ja ahdistavia unia. Olin todella helpottunut kuullessani, että myös sisarukset ja ystävät kärsivät nyt samoista ongelmista - siten "vika" ei välttämättä ole minussa vaan se kertoo jostakin suuremmasta kuviosta. Ehkä joku perusteellinen puhdistus menossa?
Etenkin miehet ovat nyt tavallista aggressiivisempia. Minua kohdellaan yleensä hyvin, ja varsinkin miehet suhtautuvat minuun tavallisesti hyvin "ritarillisesti". Viime aikoina olen kuitenkin saanut yllättäen todella paljon p-aa niskaan äksyileviltä miehiltä. Myöskin muutamat ystävieni tavallisesti kiltit ja rauhalliset puolisot ovat viime aikoina saaneet "epätyypillisiä" raivareita tyhjästä.
Poikani sen sijaan voi hyvin. Sujautin hänen tyynynsä alle vaaleanpunaisen turmaliinin (Kidelle kiitos!) ja hän on nukkunut siitä lähtien paremmin kuin koskaan, teini nukkuu nyt keskimäärin tunnin verran enemmän yössä ja herää virkeänä ja hyväntuulisena. Ehkä turmaliineissa on muutenkin jotain juuri tällä hetkellä hyvin tarpeellista energiaa? Muutama ystävä (en ole vielä kertonut heille pojan kokemuksesta) on nyt samanaikaisesti haalimassa itselleen turmaliineja ja puhuvat niistä paljon???

Ja koneet ja laitteet tuntuvat nyt hajoavan tavallista suuremmassa mittakaavassa. Täysin selittämättömiä ja (rationaalisten miesten mielestä) "mahdottomia" vikoja.

Minullakin on kyllä nyt ollut monenlaisia puhdistumisoireita...  :Smiley Ja noista kivistä, itse sain joululahjaksi ihan yllättäen ja vielä yllättävältä taholta karneoliriipuksen.  :Smiley Sitä minulla ei kivikokoelmassani vielä olekaan ja selkeästi sillä oli nyt tilausta elämääni.  Wink  smitten

Suomi on kova ja vaikea maa elää ja sillä ei ole mitään tekemistä elintason kanssa.

Njaa... Tietynlaista kovuutta kyllä juu, mutta minusta sitä on ihan yleisesti koko tällä planeetallamme. Minun mielestäni, tai siis en itse koe että Suomi olisi vaikea maa elää.  :Smiley Toisaalta voisin ihan hyvin kuvitella asuvani ja asuakin ihan jossain muuallakin...
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 06.01.2010 20:07:38 »

Njaa... Tietynlaista kovuutta kyllä juu, mutta minusta sitä on ihan yleisesti koko tällä planeetallamme. Minun mielestäni, tai siis en itse koe että Suomi olisi vaikea maa elää.  :Smiley Toisaalta voisin ihan hyvin kuvitella asuvani ja asuakin ihan jossain muuallakin...

Niin, lisäksi kaikessa on aina hyvä muistaa, että ei periaatteessa ole olemassa väärää tai vaikeaa tai huonoa, on vain olemassa yhteensopimatonta. Moni sellainen ihminen, joka kokee vaikka japanilaisen kulttuurin hyvin luonnollisena itselleen, voi pitää amerikkalaista kulttuuriympäristöä hankalana ja toisinpäin. Yhteensopivuus on se kaiken a ja o. Smiley Mutta sehän on hienoa, että maita on erilaisia ja kaikille on jotain.

Itse en koe Suomea erityisen vaikeana maana elää, vaan minusta Suomessa on monet asiat tehty hyvin helpoksi ja Suomen yhteiskunnnan osallisena oleminen on hyvin helppoa ja vaivatonta. Sosiaalinen ympäristö on toinen asia, mutta toisaalta se on myös sellainen asia, mihin yksilöllä itsellään on hirveän suuri vaikutus.

Itse olen kuitenkin myös Rakkauden valon tavoin miettinyt viime aikojen tapahtumia. Tuntuu, että kaikkea suurta tapahtuu kauheasti ja jotenkin sellainen kontrolloimattomuus on näkyvissä. Pluto heiluttelee turvallisuuden tunnetta ja Merkuriuksen perääntyminen Kauriissa aiheuttaa juuri yhteiskunnan/rakenteiden tasolla näitä ongelmia?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 06.01.2010 20:38:02 »

En usko että tämä koskee pelkästään pääkaupunkiseutua.

Koskee ihan kaikkea ja kaikkia, missä vain epätasapinoa onkaan niin niiden on tasapainoituttava.

Eroja kuitenkin on, Helsinki tuntuu mun kokemuksissa kaikkien tukkosimmalta, Espoo on jo valoisampi ja Vantaa tasapaksu, ei valoa mutta ei pimeyttäkään. Täällä "maalla" (läh. Tamperetta) on ihan erilaiset energiat ja itse Tampere tuntuu oikein kirkkaalta, kuin solisevalta raikkaalta luonnonlähteeltä. Smiley

Mutta missä vain voi tapahtua mitä vain, tärkeintä on pitää oma sydän, ajatukset ja teot mahdollisimman puhtaana ja nöyränä.  angel

t.Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 06.01.2010 20:57:55 »

Arvasin, että tuohon heittooni tartutaan.  Grin

Saatanan huora veropakolainen, vedänkö vittu turpaan ja upotanko perkele Suomenlahteen,
vai ootko saatanan ulkomaanpelle samaa mieltä, että Suomi turvallinen ja hyvä maa, häh..?
Vai tuutko saatana aukomaan päätäs sieltä Wienistä, niin pääset hengestäs perkele?
Täällä saatana kukaan veropakolainen tuu silmille hyppimään tai käy huonosti!
Vittu, Suomi on turvallinen ja hyvä maa elää. Vittu tää mikää kova maa ole.
Muualla ne tappaa toisaan kaduille, saatana, joten vitun perkele, ootko samaa mieltä
vai vedänkö turpaan saatana..?

Cheesy

Lips Sealed

angel
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #9 : 06.01.2010 21:03:00 »

Mullakin alkaa mennä hermot tän Suomen kanssa, kaikkien pitäisi elää saman kaavan mukaan ja erilaisuutta tai henkisiä juttuja ei todellakaan sallita, ainakaan julkisesti...Lisäksi asioista ei voi puhua avoimesti..Ja sitten auta armias, jos satut ehostamaan itseäsi hiukan harmaahiirulaista enemmän niin sut ammutaan kadulla ja saat kaikkien naisten vihat ja kateuden niskaasi Grin Kyseisiä ilmiöitä esiintyy erityisesti korkeakoulutettujen piirissä..
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 06.01.2010 21:06:55 »

Arvasin, että tuohon heittooni tartutaan.  Grin

Saatanan huora veropakolainen, vedänkö vittu turpaan ja upotanko perkele Suomenlahteen,
vai ootko saatanan ulkomaanpelle samaa mieltä, että Suomi turvallinen ja hyvä maa, häh..?
Vai tuutko saatana aukomaan päätäs sieltä Wienistä, niin pääset hengestäs perkele?
Täällä saatana kukaan veropakolainen tuu silmille hyppimään tai käy huonosti!
Vittu, Suomi on turvallinen ja hyvä maa elää. Vittu tää mikää kova maa ole.
Muualla ne tappaa toisaan kaduille, saatana, joten vitun perkele, ootko samaa mieltä
vai vedänkö turpaan saatana..?
 angel

Mut miten Sasha sun heijastama ulkoinen todellisuus liittyy siihen minkälainen Suomi on maana?  Wink

t.Free
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 06.01.2010 21:19:39 »

Mullakin alkaa mennä hermot tän Suomen kanssa, kaikkien pitäisi elää saman kaavan mukaan ja erilaisuutta tai henkisiä juttuja ei todellakaan sallita, ainakaan julkisesti...Lisäksi asioista ei voi puhua avoimesti..Ja sitten auta armias, jos satut ehostamaan itseäsi hiukan harmaahiirulaista enemmän niin sut ammutaan kadulla ja saat kaikkien naisten vihat ja kateuden niskaasi Grin Kyseisiä ilmiöitä esiintyy erityisesti korkeakoulutettujen piirissä..

I agree. Kommunistinen ajattelutapa, ei kenellekään enempää kuin minulle
-tai tulee turpaan, vähintään henkisesti ja se on sun oma syy, kun heijastat -jotain-
ja kaivat sillä verta nenästäsi.

Asenteet ja suhtautuminen muihin Suomessa erittäin kovaa.
Siksi varmaan teidän pakolaisetkin oireilee sitä samaa sotaansa, jota ovat lähteneet pakoon
ja tekee kaikenlaisia rikoksia siellä.

Ihmiset voi Suomessa todella pahoin.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 06.01.2010 22:14:05 »

Voin todellakin yhtyä tähän Suomen ryttäyskuoroon. Asuin Englannissa 3kk viime vuonna ja elämä siellä oli sellaista mistä olen aina haaveillut, tai ei niinkään se työ ja ne asuinolosuhteet jossa olin, mutta se kulttuuri ja yleiset tyyliseikat. Vastasivat enemmän omia mielenkiinnon kohteitani. Nyt muutaman kuukauden Suomessa olleena elämänhalu on taas kadoksissa, kuten arvasin jo takaisin tullessa. Talvi tekee osansa, kun ei pääse edes ulos käymään.

Tahdon ensi kesänäkin ulkomaille, onko kellään hyviä ehdotuksia mistä töitä?
« Viimeksi muokattu: 06.01.2010 23:15:19 kirjoittanut Amber » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 06.01.2010 22:23:52 »

Tahdon ensi kesänäkin ulkomaille, onko kellään hyviä ehdotuksia mistä töitä?

Riippuu alasta ja kielitaidosta. Tuo talouskriisi ei ainakaan täällä päin tarkoita
samaa kuin Suomessa, että kuka vain voi menettää työnsä,
vaan töitä on edelleen kaikille niille, jotka oikeastikin haluavat tehdä töitä.

Talouskriisi tarkoittaa enemmänkin sitä, että töitä joutuu tekemään enemmän
ja sellaista, mikä ei aivan vastaa omaa koulutusta väliaikaisesti
ja jos et ole valmis olemaan ahkera, niin bye-bye..
-silloin sitä työtä ei tarvitse.

Ainahan on noita, joille ei työnteko maistu, mutta se on taas mahdollisuus sellaiselle,
joka haluaa tehdä. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 06.01.2010 22:33:38 »

Mua masentaa jo nyt, kun pitää tulla ristiäisiin loppukuusta Suomeen. buck2

Ahdistusitku tulee varmaan jo lentokoneessa, viimeistään, kun ei saa matkatavaroitaan
lennon jälkeen ja paluulnto on peruttu, kun Finnairin työntekijät ovat lakossa
tai muuten vain laiskoja tekemään töitä.  buck2

Erityinen matkavakuutus, joka korvaa vaatteetkin, jos joku hyökkää ravintolassa
tai kadulla päälle.

Mukaan vain huonoimmat vaatteet ja kengät, ettei ne ärsytä ketään.

Sitten vain urheasti naama peruslukemille, ei vahingossakaan hymyile tai naura millekään
ja kuuntelemaan ja kestämään uhkaavaa ja nujertavaa käytöstä, että kuka vtu kuvittelet olevasi,
epäkohteliaisuutta kaikilla yleisillä paikoilla, päälle kävelemisiä, huoritteluja, mulkoiluja,
kusta kaduilla, räkäklimppejä, etenkin kun niitä räitään suoraan kohti
ja sitä riidan haastamista ja tappelun nujakoita.

Welcome to Finland! Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: