Artemis
|
|
« Vastaus #75 : 08.01.2010 19:51:56 » |
|
Jos minulle sukulaisissa käyminen olisi käden skeidaan työntämistä niin jättäisin käymättä. Tarkoitan sitä että jos se sinulle niin pahaa oloa tuottaa niin miksi asettaa itsensä siihen asemaan? Ei siihen tarvitse itseään pakottaa. Tuntuu että koko tämä keskustelu puoleltasi johtuu vain ja ainoastaan lähestyvästä sukuloinnista ja sen aiheuttamasta pahasta olosta, olenko oikeassa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #76 : 08.01.2010 19:52:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #77 : 08.01.2010 19:52:50 » |
|
Niin ja toisaalta, Hitler on fakta asia. Ei siitä voikkaan suuttua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #78 : 08.01.2010 19:58:47 » |
|
Jos minulle sukulaisissa käyminen olisi käden skeidaan työntämistä niin jättäisin käymättä. Tarkoitan sitä että jos se sinulle niin pahaa oloa tuottaa niin miksi asettaa itsensä siihen asemaan? Ei siihen tarvitse itseään pakottaa. Tuntuu että koko tämä keskustelu puoleltasi johtuu vain ja ainoastaan lähestyvästä sukuloinnista ja sen aiheuttamasta pahasta olosta, olenko oikeassa?
Anteeksi nyt Artemis, nyt menen henkilökohtaisuuksiin. Oletko sä vähän yksinkertainen? Mun veli on saanut lapsen ja tuo lapsi saa nimen ja sä kuvittelet, että mun pitäisi jäädä pois ristiäisistä siksi, että Suomi ja suomalaisuus on mulle huono kokemus? Jos sä pudotat paskareissullasi 5 miljardin timantin sinne vessan pönttöön, niin varmaan vedät vessan? Mun veli lapsineen valitettavasti asuu Suomessa ja se siitä. Asiassa ei ole edes keskusteltavaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #79 : 08.01.2010 20:11:13 » |
|
Aivan kuten on faktaa suomalaisuuteen kuuluvat inhottavat tavat ja käytös. Se on kaikkien tiedossa ja kiistatta todettavissa oleva asia. Suomalaiset vain suhtautuu tuohon, jos vaikka itävaltalaiset alkaisivat sanomaan, että Hitler ei ollut itävaltalainen, eikä edes olemassa ja on yhtä todellinen kuin suomalainen joulupukki.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
~Karuna~
|
|
« Vastaus #80 : 08.01.2010 20:11:40 » |
|
Yleinen raskas ja huono energia, joka on aistittavissa jokaisesta suomalaisturistista täällä ja se sama energia on hyvin voimakkaana ja ahdistavan tuntuinen Suomessa paikan päällä ja se alkaa tuntumaan kurkulla ja painon tunteena heti, kun astuu lentokoneeseen ja aistii muut suomalaiset ja lentää kohti Suomea. Hankala ja tunkkainen hengittää.
Jännä juttu itseasiassa.
No, tuota. Ehkä on paikallaan, että perumme sen tapaamisemme siellä Wienissä ensi huhtikuussa, sillä missään nimessä en tahtoisi tehdä sinulle tukalaa oloa missään muodossa. Enkä varsinkaan aiheuttaa mitään sellaista tilannetta, jossa joutuisit teeskentelemään. Yritämme liikkua siellä ihan muina miehinä ja pysyä hiljaa, ettei kukaan tunnistaisi mistä maasta olemme tai olemmeko mistään. Harmi, että tuli valittua noin huono kohde sille ns. 20-vuotis hääpäivällemme, jos siellä noin kovin sanoin toivotetaan tervetulleeksi ihmisiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #81 : 08.01.2010 20:20:41 » |
|
Yleinen raskas ja huono energia, joka on aistittavissa jokaisesta suomalaisturistista täällä ja se sama energia on hyvin voimakkaana ja ahdistavan tuntuinen Suomessa paikan päällä ja se alkaa tuntumaan kurkulla ja painon tunteena heti, kun astuu lentokoneeseen ja aistii muut suomalaiset ja lentää kohti Suomea. Hankala ja tunkkainen hengittää.
Jännä juttu itseasiassa.
No, tuota. Ehkä on paikallaan, että perumme sen tapaamisemme siellä Wienissä ensi huhtikuussa, sillä missään nimessä en tahtoisi tehdä sinulle tukalaa oloa missään muodossa. Enkä varsinkaan aiheuttaa mitään sellaista tilannetta, jossa joutuisit teeskentelemään. Yritämme liikkua siellä ihan muina miehinä ja pysyä hiljaa, ettei kukaan tunnistaisi mistä maasta olemme tai olemmeko mistään. Harmi, että tuli valittua noin huono kohde sille ns. 20-vuotis hääpäivällemme, jos siellä noin kovin sanoin toivotetaan tervetulleeksi ihmisiä. Kuten haluat. Asia ei ole edelleenkään henkilökohtaista kenellekään, vaikka kovin sanoin suomalaisuutta arvostelenkin ja Wien on edelleen loistava paikka käydä ja vierailla. Siitä kertoo päivittäiset valtavat turistimassat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #82 : 08.01.2010 20:21:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #83 : 08.01.2010 20:23:40 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #84 : 08.01.2010 20:25:09 » |
|
[quote author=Saturnalia the Princess of Periwald link=topic=31077.msg260128#msg260128 Höh, mä olen suomalainen enkä ole yhtään inhottava saatika sitten käyttäydy täällä tai maailmalla huonosti. Ei voi yleistää, yleistämällä haukut koko tämän foorumin joka ikisen tyypin omien sukulaistesi perusteella, kas onko se ihme jos jengi hermostuu. [/quote] Niin...ja voishan sitä kysyä sitäkin, että jos koet , että suomalaiset ovat niin paskoja ym. ...
Mitä ihmettä sie kirjoittelet heidän kanssaan???
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #85 : 08.01.2010 20:27:21 » |
|
Aivan kuten on faktaa suomalaisuuteen kuuluvat inhottavat tavat ja käytös. Se on kaikkien tiedossa ja kiistatta todettavissa oleva asia. Höh, mä olen suomalainen enkä ole yhtään inhottava saatika sitten käyttäydy täällä tai maailmalla huonosti. Ei voi yleistää, yleistämällä haukut koko tämän foorumin joka ikisen tyypin omien sukulaistesi perusteella, kas onko se ihme jos jengi hermostuu. Ei, en ole yleistänyt kaikkiin, jos luet tarkemmin tekstejäni. Kyllä mä edelleen olen pysynyt yleisellä linjalla huomioimalla poikkeukset yleisessä ja huonot kokemukset saanut paitsi suomalaispuoleiselta perheeltäni niin myös muilta, ihan vierailtakin suomalaisilta. En vain voi sille mitään ja mennyttä ei voi muuttaa. Ja mä en ole puuttunut ainoaankaan forumilaiseen tai heidän persoonaansa suomalaisuudesta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 20:29:15 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #86 : 08.01.2010 20:33:34 » |
|
Puhutaanko seuraavaksi sinistä ja punaisista tuoleista ja ne, joilla on punaisia tuolia tai pitää niistä, ampuu ensimmäisen laukauksen, koska ilmoitan, että en pidä punaisista tuoleista?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #87 : 08.01.2010 20:45:59 » |
|
kun Sashalla on asiat Niiiin täydellisesti ulkomailla eikä kaipuuta Suomeen, on se vaan kumma että satoja tunteja menee Suomi-angstin purkamiseen ja selvittelyyn? onkohan hän todella koko Itävallassa; kukahan se olikaan joka keksii asioita?
olin itse rauhallisessa miellyttävässä paikassa neuvottelemassa ihan mukavan ulkomaisen, ja suomalaisen kanssa, ja menen Tukholmaan, ja teen ruotsalaisen ja suomalaisen firman kanssa hommia ja amerikkalaisen, jos niin haluan. palasin Baltiasta, menen etelään; voin reippaasti verrata paikkoja ja olen vapaa liikkumaan.
aikani ei mene turhaan jankkaukseen johonkin maahan liittyvästä ahistuksesta,
VARSINKIN KUN TOPICIN AIHEENA OLI jossain päin maailmaa tapahtuvat liikenneonnettomuudet, tekniset viat tai sen sellainen!
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 20:48:19 kirjoittanut **Bella Luz** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #88 : 08.01.2010 20:47:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #89 : 08.01.2010 20:49:09 » |
|
ihminen vetää puoleensa kaltaisiaan!
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 20:50:45 kirjoittanut **Bella Luz** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|