rovatar
|
|
« Vastaus #90 : 08.01.2010 20:47:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #91 : 08.01.2010 20:49:09 » |
|
ihminen vetää puoleensa kaltaisiaan!
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 20:50:45 kirjoittanut **Bella Luz** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #92 : 08.01.2010 20:50:27 » |
|
Paskan käsittelyä ja puhdistustyötä ehkäpä..?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #93 : 08.01.2010 20:51:03 » |
|
eli se siitä, salut vaan astro. kyllä selvästi jotakuta vaivaa, mutta oliko se eteläsuomi vai kenties joku muu paikka
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 20:55:23 kirjoittanut **Bella Luz** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #94 : 08.01.2010 21:03:08 » |
|
Jos suomalaisuus on minulle haava, niin mitä minä pystyn peilaamaan teille siitä, ellei se suomalaisuus olisi haava teille itsellennekin?
Suomalaisuus on edelleen tabu suomalaisten itsensä keskuudessa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 21:04:47 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #95 : 08.01.2010 21:07:50 » |
|
Jos suomalaisuus on minulle haava, niin mitä minä pystyn peilaamaan teille siitä, ellei se suomalaisuus olisi haava teille itsellennekin?
Mutta... juuri sitähän Me Sinulle peilaammekin.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #96 : 08.01.2010 21:18:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #97 : 08.01.2010 21:20:22 » |
|
Mutta... juuri sitähän Me Sinulle peilaammekin. Aivan. Mulle suomalaisuus on tabu ja haava, mistä mä en halua / kehtaa yleisesti puhua muiden kuin suomalaisten kanssa. Se on täysi fakta. Hmmm... Wienin jätehuolto on ärsyttävän loistavaa. Joka aamu klo 5-6 oranssitakkiset miehet hakee pöntöt ja tyhjentää ne. Ne myös päivystää kaduilla luudan, roskalapion ja pyörillä kulkevan roskiksen kanssa. Roskalaatikoita on niin paljon, että kaikille halukkaille oranssitakkisille riittää töitä ja niille, jotka haluavat olla oranssitakkisia. Olen kuullut, että entisiä katujuoppoja on saanut elämänsä kuntoon alkamalla katulakaisijaksi, kun kaupunki tarjoaa sen työn ja palkan lisäksi terapian ja kodin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 21:28:42 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lia
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #98 : 08.01.2010 21:45:43 » |
|
siis retroavat Merkurius ja Mars.... niistäkin johtuen tämä topic on näin vilkas.?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #99 : 08.01.2010 22:18:19 » |
|
siis retroavat Merkurius ja Mars.... niistäkin johtuen tämä topic on näin vilkas.?
For sure. Normaalisti mun kärkevyys ei aiheuta kovin suurta hulabaloota, kuin vain forumin hulluissa. Mun Jouskarikin soitti Dubaista joku hetki sitten itkien, että kun hän on siellä ja mä olen täällä Wienissä ja mitä kaikkea voin tehdäkään ilman häntä. Ja haloo.. hän on saapuu huomenna päivällä Wieniin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #100 : 08.01.2010 23:22:32 » |
|
[ For sure. Normaalisti mun kärkevyys ei aiheuta kovin suurta hulabaloota, kuin vain forumin hulluissa. Mun Jouskarikin soitti Dubaista joku hetki sitten itkien, että kun hän on siellä ja mä olen täällä Wienissä ja mitä kaikkea voin tehdäkään ilman häntä. Ja haloo.. hän on saapuu huomenna päivällä Wieniin. Empä usko. : tai siis tuota reaktiota... Kyllä sinun sanomisesi ovat tähänkin mennessä kiehauttaneet...tiettyjä ihmisiä, sitähän olet hakenutkin.
Älä sitten valita, vaan pysy linjallasi!
Kestääkö kantti? ( kysyy toinen nousu )
Mutta se, että siihen nyt useampi nousee sanomaan... on isompi kuvio ... meikäläiselläkin on kuule Sasha niitä perään ruikuttajia, enemmän ja vähemmän... Mutta nykyään edes yritän miettiä, mitä itse tunnen, mitä haluan...ja
you know.... miten helvetissä tämmönenkään ihminen ikinä pystyy toiseen luottamaan, kun ei edes tietynlaisena en edes itse hallitse,...
Mutta ja varoituksen sana:
Älä nouse mun varpailleni!!!
...ja jos sen teet...
Sinä kärsit.
ps.loppukommenttina selitys: jumalaton suomalainen väkiviinasta otettu känni, jonka , sen suomalaisuudesta, , edestä monet nuoret pojat ovat henkestä menettääneet ..
jotta tämäkin maa,
olisi Venäjän vallasta itsenäinen.
Pieni, vahva ja kärsinyt...
MUTTA siitä olen ylpeä!!! Niistä miehistä ja niistä pojista jotka joutuivat joutuivat tämän pienen maan edestä taistelemaan
*Itkee niiden äitien ja vaimojen...ja niiden miesten puolesta!*
Kyllä suomalainen Mies on huippu!!!!
/color]
Et taida olla ihan ainut tässä ketjussa..? Varovasti sen perinteisen suomalaisen urheilujuoman ja uhoamisen kanssa, kun :kin retroilee tuon kanssa. Minä kun vietän perjantaitani ihan selvinpäin ja hyvillä mielin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 23:28:32 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #101 : 09.01.2010 00:18:05 » |
|
Sori...meikäläisellä meni just tuolle Niin kansallislinjalle... ...jos niin haluan antaa ymmärtää... Näin kirjoitettuna viesteinä toisensa voi ymmärtää niin väärin. Ihminen tekstin takana voi olla todella huippu tyyppi...meistä itse kukin...toisillemme... Ehkä hänen ulosantinsa... näin kirjoitettuna ei ole , sitä, mitä ymmärrät! Mutta onko vika kirjoittajan vai tulkitsijan? No jaa, ei mullakaan tänään maailman helpoin kuvio taivaalla ole, ja kaikki sonta on silmien edessä, eikä mukavasti piilossa. Tällä kuviolla pääsee makoisasti kurkkaamaan ihmisten todelliseen minään, mitä ne oikeasti ovat tekoaan. Kieltämättä muutamilta kalahtanut se kiillotettu kuori katuojaan tänään. Tosin loistopäivä ainakin Astro.comin mukaan kiinnittää muiden huomio epäkohtiin, joita pitäisi korjata, vaikka siitä saa hyvin epäkiitollisen aseman viestintuojana ja tarpeettominen luulojen, uskomusten ja kulissien kaatajana.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.01.2010 00:25:34 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #102 : 09.01.2010 02:24:38 » |
|
Haa, meikällä perääntyvä Mars Leijonassa koskettaa radixin Marsia, joka sijaitsee, missäs muualla kuin 11. huoneessa .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #104 : 09.01.2010 11:33:14 » |
|
Jos minulle sukulaisissa käyminen olisi käden skeidaan työntämistä niin jättäisin käymättä. Tarkoitan sitä että jos se sinulle niin pahaa oloa tuottaa niin miksi asettaa itsensä siihen asemaan? Ei siihen tarvitse itseään pakottaa. Tuntuu että koko tämä keskustelu puoleltasi johtuu vain ja ainoastaan lähestyvästä sukuloinnista ja sen aiheuttamasta pahasta olosta, olenko oikeassa?
Anteeksi nyt Artemis, nyt menen henkilökohtaisuuksiin. Oletko sä vähän yksinkertainen? Mun veli on saanut lapsen ja tuo lapsi saa nimen ja sä kuvittelet, että mun pitäisi jäädä pois ristiäisistä siksi, että Suomi ja suomalaisuus on mulle huono kokemus? Jos sä pudotat paskareissullasi 5 miljardin timantin sinne vessan pönttöön, niin varmaan vedät vessan? Mun veli lapsineen valitettavasti asuu Suomessa ja se siitä. Asiassa ei ole edes keskusteltavaa. Nyt menit henkilökohtaisuuksiin, mutta eipä tuo mitään . En ole yksinkertainen, mielestäni. Vaan jos jokin kokemus on niin vastenmielinen niin miksi asettaa itsensä siihen asemaan että menee ja kokee sen. Itse en menisi edes veljeni lapsen ristiäisiin jos kokemus aiheuttaisi minulle niin pahaa oloa. Olen jättänytkin sen takia monen asian väliin, miksi tavata ihmisiä tai mennä paikkaan joka aiheuttaa tuskaa? Ehkä olen siinä yksinkertainen sittenkin, jätän yksinkertaisesti tekemättä sen mistä en pidä. Sinun kanssasi on vähän vaikea keskustella kun isket piikkiä joka käänteessä. Ei sinun tarvitse olla puolustuskannalla koko ajan piikit pystyssä, ei täällä kukaan ole sinua vahingoittamassa. Keskustelu ei voi sinua vahingoittaa, joten relax. Minä lopetan tämän keskustelun tähän, sillä en tosiaan kykene jatkamaan tätä sorry Toivon Sasha että selviydyt Suomen reissustasi ja saat siitä parhaat palat irti ja pääset eroon pahoista fiilareistasi! Peace!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|