Hmm nyt kun pääsin vauhtiin ,tästä voisi vielä jatkaa pitkän listan hullu-tarinoita
Täällä nykyisessä soluasunnossani (jossa tosin asun nyt ukkoni kanssa
) on paljon vaihtareita ja eräänä iltana pidettiin tyttöjen kanssa pikkujoulut ja yksi tytöistä intoutui kutsumaan ranskalaisia vaihtareita kylään (kysymättä minulta mitään!!), no 5-6 miestähän sieltä tupsahti, siinä vaiheessa en kehdannut enää käännyttää ovelta
Käyttäytyivät ihan asiallisesti ja kävi ilmi, että yksi heistä asuu samassa talossa yhtä kerrosta ylempänä, tästä innostuneena hän aikoi tulla vierailemaan tykönäni muulloinkin, lähinnä se kuulosti vitsiltä...No, ei aikaakaan kun alkoi tapahtua outoja, ovikelloani alettiin pimpottaa, en tietenkään avannut, koska opiskelijana ei ole varaa, jos on vaikka tv-lupatarkastaja
Sitten eräänä iltana maattiin ukkoni kanssa sängyllä ja satuin katsomaan sänkyä vastapäätä olevaan peiliini, näin siinä tämän vaihtarimiehen naaman!!! En ollut uskoa silmiäni, katsoin uudestaan ja siinä se taas oli...Kehotin laittamaan ukkoani äkkiä verhot kiinni, hän ihmetteli mistä oli kysymys...Mun makkariin siis näkee käytävän ikkunan kautta, koska mun makkarin seinässä on se peili, en nyt osaa paremmin selittää, mutta pointti on se, että äijän on täytynyt mennä meidän käytävän seinään kiinni sellaiseen pieneen tilaan, jossa ei yleensä edes kukaan normaalijärkinen oleskele...Ois ollu mukava yllättää tämä herra käytävältä "tutkimusmatkaltaan"
Toinen nuista vaihtareista rupes muuten vainoamaan mua mun työpaikalla, kun hokas, että oon siellä töissä..
Toinen tapaus sattui kans tällä alueella..Olin keväällä tutustunut erääseen ulkomaalaiseen ammattilaisjalkapalloilijaan, joka asui Suomessa väliaikaisesti (lähelläni)..Hän vaikutti aluksi ihan mukavalta, mutta sitten alkoi mennä yli hilseen! Olimme facebook-kavereita ja päivitin tietenkin statustani, jos olin menossa jonnekin..No, häiskähän rupesi ilmestymään samoihin bileisiin, töihin, ja muihin paikkoihin kuin minä (ei silti osaa suomea)..Hän vieraili joka päivä työpaikallani ostamatta mitään!! (oon siis kiskassa töissä opiskelujen ohessa)..Lisäksi hän oli päivystänyt alaovella aikeinaan tulla "yllätyskäynnille", ONNEKSI meillä on alaovet lukossa! Pikkasen muuten ahdisti, kun häiskä näytti puhelintaan kun tavattiin: hän oli imuroinut jotenkin facebookin kautta mun kuvia puhelimeensa!! Lopulta poistin tämän häiskän facesta ja blokkasin hänet, en myöskään vastannut hänen tekstiviesteihinsä, joissa hän vaati minulta edes hieman hymyä, koska olenhan sentään asiakaspalvelija! Viestien lähettäminen onneksi laantui, koska hän tiesi, että minulla olisi hyvinkin paljon todisteita häntä vastaan, jos harkitsisin lähestymiskieltoa, mikä ei todellakaan sopisi hänen uralleen..Tämän jälkeen hänen menonsa kuitenkin vain yltyi, hän tiesi, että työpaikalta minut ainakin löytää jos ei muualta, hän tuli joka päivä sinne ja kysyi tahallaan minulta tuotteista, että minun oli pakko puhua hänelle..Lopulta mun oli pakko kutsua joka kerta häiskän tullessa työpaikalleni nykyinen ukkoni paikalle (onneksi hänellä oli kesäloma silloin ja hyvät hermot
) Lopulta jouduin käyttäytymään todella törkeästi häntä kohtaan, aina kun hän tuli kassalle en katsonut häntä silmiin, ja yritin olla mahdollisimman niukkasanainen, kerroin myös työkavereilleni hänestä..Eräänä iltana hän tuli sattumoisin kanssani samaan bussiin keskustasta ja eiköhän tahalleen jäänyt samalle pysäkille kanssani vaikka asuu kauempana minusta, jäin vain pysäkille seisomaan ja kaivoin äkkiä puhelimen esiin ja rupesin soittamaan nykyiselle,,Eihän hän voinut siinä tilanteessa tehdä mitään, jatkoi matkaansa kotia kohti..Nyt hänestä ei ole onneksi kuulunut, koska hänellä oli vain väliaikainen sopimus tänne Suomeen, onneksi!
Vähän aikaa tämän episodin jälkeen sain kuulla, että häiskä ahdistelee/on ahdistellut kaupunkimme keskustassa jotain raukkaa parturi-kampaajaa
Hän kuulemma käy siellä joka päivä, miettikää kalju jalkapalloilija käy joka päivä kampaamossa
Lisäksi sain kuulla, että hän oli maksanut 5000e yhteensä, että sai jäljitettyä exänsä Venäjältä..Ex ei ollut vastannut hänen viesteihinsä ja sanoi, että ei ollut saanut häiskältä mitään viestejä..No häiskähän oli selvittänyt jonkun ihme palvelun kautta että akka oli saanut ne viestit ja matkustanut vielä samalle paikkakunnalle "muka lomalle", missä nainen oli...
Aivan unelma herra
! Jo ensi iltana kun tapasimme, hän sanoi, että ihmiset katsovat meitä siksi, että hän on niin suosittu pelaaja ja paras joukkueessaan ja naiset ovat kateellisia minulle, koska saan olla hänen seurassaan
Musta se toisten kyttääminen johtui lähinnä siitä, että satun olemaan melko nuoren näköinen ja häiskä näyttää vähintäänkin julmalta sarjamurhaajalta, että katsoneet varmaan että voi tyttö rukkaa
No piti munkin tehdä hieman tutkimustyötä ja selvisi, että häiskä pelaa jossain ihan paskassa joukkueessa puolustajan paikkaa, siinä meidän ammattilaispelaaja...Häiskän karttakin kyllä kuvaa hyvin hänen luuloja itsestään:
..Ehkä se oli tuo
ulkonäkö ja pikku känni, mikä sai mut edes vaivautuun tutustumaan tollaseen sekopäähän