Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikähän tyyppi tämä on?  (Luettu 6966 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« : 05.01.2010 21:37:55 »

[deleted]
« Viimeksi muokattu: 13.04.2011 16:52:26 kirjoittanut Suljin » tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.2010 16:22:46 »

Taitaa näitä "kylähulluja" löytyä jokapuolelta...

Mä tulen aina hyvälle tuulelle, kun nään meidän paikallisen "nähtävyyden",
varsin erikoinen ja näyttävä persoona, mutta saa hymyn huulille!

Kotopuolessa yks seisoo tienposkessa ja tervehtii kaikkia ohiajavia,
se on semmonen tervetulotoivotus, kiva tulla kotiin!
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2 : 06.01.2010 16:49:03 »

Heh tulipa mieleen eräs tapaus näistä kylähulluista puhuttaessa...

Asuin 17-vuotiaaksi asti kotona rauhallisella omakotitaloalueella, jossa asui lähinnä vain lapsiperheitä ja kuten voitte arvata yksi kylähullu Grin...Mies oli luultavasti perinyt jonkun muinaisen tilan sukulaisiltaan ja asui sellaisessa mökin rähjässä..Hän oli kuitenkin nuori, oisiko hieman yli parikymppinen..Hän liikkui pyörän rähjällään ja kävi monesti lähikaupassa ostamassa kaljaa..Yksin hän eleli, kukaan ei ikinä nähnyt häntä kenenkään kanssa...Liikkui huhuja, että tämä mies olisi riehunut bensakanisterin kanssa naapuruston ullakolla mutta varmuutta asiasta ei ole..Noh, tämä herrahan jututti aina isäpuoltani kun he törmäsivät kaupassa..Isäpuoleni ihmetteli, että miten tämä herra oli niin mukava ja haki kontaktia juuri isäpuoleeni...No asiahan selvisi lopulta, kyse oli minusta Grin Kylähullu oli alkanut udella kaupassa minusta, että teillähän on se tytär yms....Tämä toistui monta kertaa kunnes eräänä iltana (onneksi olin silloin poikaystäväni tykönä) tämä kylähullu oli tullut vanhempieni ovelle ja kysynyt minua taas, isäpuoleni oli sanottava hänelle tiukasti, että N222 on jo poikaystävä eikä hän ole oikein sinun ikäisesikään...Ihmeellisintä on, että en ole itse ikinä nähnyt/törmännyt tähän kylähulluun livenä (en kyllä paljon kotiympäristössä olekaan ehtinyt palloilla) mutta silti, outoa Huh Pikkasen pelotti tulla tuon episodin jälkeen poikaystävän luota iltaisin kotiin Grin

Sitte eräältä kylähullupapalta saa kuulla aina, ei aina niin imartelevia, kommentteja "tuo on ihan missin näkönen" "lähtäänkö naimaan" "senkin huora" Grin Sitten eräs mummo ajelee joskus pyörällä täällä lähistöllä ja huutelee törkeyksiä ohikulkijoille, minulle huusi kerran " jaaa sitä huoraamaan ollaaan lähdössä" Jokaisen tapahtuman aikana en todellakaan ole pukeutunut mitenkään provosoivasti, tyyliin toppatakkiin ja toppahousuihin..Lähinnä tuntuu siltä, että näiden "hullujen" jutut on lähes aina seksuaaliväritteisiä, mistäköhän sekin johtuu...Yksi vanha äijän retale istuu bussipysäkeillä häiritsemässä ihmisiä, paljon filosofista juttua hänellä riittää, käsittääkseni hän on korkeasti koulutettu (professoritasolla ollut?!) joka on sitten alkoholisoitunut ja menettänyt kaiken siinä sivussa..Oon huomannut,että monet yliopistotasolla olevat opettajat/tutkijat on jonkin sortin alkkeja (ja miehistä osa todella perverssejä), eikä yhtään yleistämistä Grin mutta oman henk koht kokemuksen mukaan
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 06.01.2010 16:54:35 »

Muistan joskus lukeneeni eräästä mielenkiintoisesta kirjasta, että ihmisten kohtaamisella on aina tarkoituksensa, jos kokee saavansa kadulla kävelleeseen ihmiseen yhteyden yleensä tuolla ihmisellä on jotakin, joka sinun tulee kuulla.

Tiedä sitten pitääkö tuo paikkansa vai ei niin varsin usein te olette tavanneet "sattumalta". Mieti mitä tuntemuksia hän herättää sinussa, onko ne negatiivisia vai positiivisia. Kysy itseltäsi luottaisitko tuohon ihmiseen vai onko hän todella "kylähullu"?

Voisithan sinä joskus kysyä, että miksiköhän me aina törmäämme tällä tavalla? Voitko kuvitella jääväsi juttelemaan hänelle? Hänen tietoisuutensa tuntuu olevan paljon laajempi kuin sinun. Voihan olla, että olen väärässä, mutta luulen, että itse en häntä heti pelkästään hulluksi luokittelisi, tosin voihan hän sitäkin olla. Sinä itse tiedät vastauksen.

N222, siitä puhe mistä puute.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #4 : 06.01.2010 17:26:24 »

Hmm nyt kun pääsin vauhtiin ,tästä voisi vielä jatkaa pitkän listan hullu-tarinoita Grin

Täällä nykyisessä soluasunnossani (jossa tosin asun nyt ukkoni kanssa Grin) on paljon vaihtareita ja eräänä iltana pidettiin tyttöjen kanssa pikkujoulut ja yksi tytöistä intoutui kutsumaan ranskalaisia vaihtareita kylään (kysymättä minulta mitään!!), no 5-6 miestähän sieltä tupsahti, siinä vaiheessa en kehdannut enää käännyttää ovelta Grin Käyttäytyivät ihan asiallisesti ja kävi ilmi, että yksi heistä asuu samassa talossa yhtä kerrosta ylempänä, tästä innostuneena hän aikoi tulla vierailemaan tykönäni muulloinkin, lähinnä se kuulosti vitsiltä...No, ei aikaakaan kun alkoi tapahtua outoja, ovikelloani alettiin pimpottaa, en tietenkään avannut, koska opiskelijana ei ole varaa, jos on vaikka tv-lupatarkastaja Grin Sitten eräänä iltana maattiin ukkoni kanssa sängyllä ja satuin katsomaan sänkyä vastapäätä olevaan peiliini, näin siinä tämän vaihtarimiehen naaman!!! En ollut uskoa silmiäni, katsoin uudestaan ja siinä se taas oli...Kehotin laittamaan ukkoani äkkiä verhot kiinni, hän ihmetteli mistä oli kysymys...Mun makkariin siis näkee käytävän ikkunan kautta, koska mun makkarin seinässä on se peili, en nyt osaa paremmin selittää, mutta pointti on se, että äijän on täytynyt mennä meidän käytävän seinään kiinni sellaiseen pieneen tilaan, jossa ei yleensä edes kukaan normaalijärkinen oleskele...Ois ollu mukava yllättää tämä herra käytävältä "tutkimusmatkaltaan" Grin Toinen nuista vaihtareista rupes muuten vainoamaan mua mun työpaikalla, kun hokas, että oon siellä töissä..

Toinen tapaus sattui kans tällä alueella..Olin keväällä tutustunut erääseen ulkomaalaiseen ammattilaisjalkapalloilijaan, joka asui Suomessa väliaikaisesti (lähelläni)..Hän vaikutti aluksi ihan mukavalta, mutta sitten alkoi mennä yli hilseen! Olimme facebook-kavereita ja päivitin tietenkin statustani, jos olin menossa jonnekin..No, häiskähän rupesi ilmestymään samoihin bileisiin, töihin, ja muihin paikkoihin kuin minä (ei silti osaa suomea)..Hän vieraili joka päivä työpaikallani ostamatta mitään!! (oon siis kiskassa töissä opiskelujen ohessa)..Lisäksi hän oli päivystänyt alaovella aikeinaan tulla "yllätyskäynnille", ONNEKSI meillä on alaovet lukossa! Pikkasen muuten ahdisti, kun häiskä näytti puhelintaan kun tavattiin: hän oli imuroinut jotenkin facebookin kautta mun kuvia puhelimeensa!! Lopulta poistin tämän häiskän facesta ja blokkasin hänet, en myöskään vastannut hänen tekstiviesteihinsä, joissa hän vaati minulta edes hieman hymyä, koska olenhan sentään asiakaspalvelija! Viestien lähettäminen onneksi laantui, koska hän tiesi, että minulla olisi hyvinkin paljon todisteita häntä vastaan, jos harkitsisin lähestymiskieltoa, mikä ei todellakaan sopisi hänen uralleen..Tämän jälkeen hänen menonsa kuitenkin vain yltyi, hän tiesi, että työpaikalta minut ainakin löytää jos ei muualta, hän tuli joka päivä sinne ja kysyi tahallaan minulta tuotteista, että minun oli pakko puhua hänelle..Lopulta mun oli pakko kutsua joka kerta häiskän tullessa työpaikalleni nykyinen ukkoni paikalle (onneksi hänellä oli kesäloma silloin ja hyvät hermot Grin) Lopulta jouduin käyttäytymään todella törkeästi häntä kohtaan, aina kun hän tuli kassalle en katsonut häntä silmiin, ja yritin olla mahdollisimman niukkasanainen, kerroin myös työkavereilleni hänestä..Eräänä iltana hän tuli sattumoisin kanssani samaan bussiin keskustasta ja eiköhän tahalleen jäänyt samalle pysäkille kanssani vaikka asuu kauempana minusta, jäin vain pysäkille seisomaan ja kaivoin äkkiä puhelimen esiin ja rupesin soittamaan nykyiselle,,Eihän hän voinut siinä tilanteessa tehdä mitään, jatkoi matkaansa kotia kohti..Nyt hänestä ei ole onneksi kuulunut, koska hänellä oli vain väliaikainen sopimus tänne Suomeen, onneksi!

Vähän aikaa tämän episodin jälkeen sain kuulla, että häiskä ahdistelee/on ahdistellut kaupunkimme keskustassa jotain raukkaa parturi-kampaajaa Grin 2funny Hän kuulemma käy siellä joka päivä, miettikää kalju jalkapalloilija käy joka päivä kampaamossa uglystupid2

Lisäksi sain kuulla, että hän oli maksanut 5000e yhteensä, että sai jäljitettyä exänsä Venäjältä..Ex ei ollut vastannut hänen viesteihinsä ja sanoi, että ei ollut saanut häiskältä mitään viestejä..No häiskähän oli selvittänyt jonkun ihme palvelun kautta että akka oli saanut ne viestit ja matkustanut vielä samalle paikkakunnalle "muka lomalle", missä nainen oli...

Aivan unelma herra coolsmiley! Jo ensi iltana kun tapasimme, hän sanoi, että ihmiset katsovat meitä siksi, että hän on niin suosittu pelaaja ja paras joukkueessaan ja naiset ovat kateellisia minulle, koska saan olla hänen seurassaan 2funny Grin Musta se toisten kyttääminen johtui lähinnä siitä, että satun olemaan melko nuoren näköinen ja häiskä näyttää vähintäänkin julmalta sarjamurhaajalta, että katsoneet varmaan että voi tyttö rukkaa Grin No piti munkin tehdä hieman tutkimustyötä ja selvisi, että häiskä pelaa jossain ihan paskassa joukkueessa puolustajan paikkaa, siinä meidän ammattilaispelaaja...Häiskän karttakin kyllä kuvaa hyvin hänen luuloja itsestään:  aurinko skorpioni kuu leijona askendentti oinas ..Ehkä se oli tuo  aurinko skorpioni ulkonäkö ja pikku känni, mikä sai mut edes vaivautuun tutustumaan tollaseen sekopäähän coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 06.01.2010 19:26:11 »

mistä te aina kehitätte nämä kauheat tyypit, järkyttävät pomot ja sukulaiset? kuulostaa niin fantasialta.  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #6 : 06.01.2010 20:31:53 »

Pakkoa sanoa nyt suoraan Bella Luz, että taidat itse elää jossain fantasiamaailmassa kun puolistakaan sun teksteistä ei saa ensinnäkään mitään selvää..Toiseksi, kuka haluaisi keksiä itselleen jotain hulluja vainoojia elämäänsä? Jos täällä pitäisi valehdella, niin eiköhän se lähtisi liikkeelle ensin itsekehusta, öhhm esimerkiksi kerskailulla omista busineksista tai joidenkin "tärkeiden" henkilöiden tuntemisesta, rahasta tms. toisarvoisesta? Käsittääkseni sinulla ei ole elämässäsi mitään ongelmia ja olet voittanut jo kaikki "henkiset esteesi", koska kaikellehan voi nauraa ja keskittyä esimerkiksi busineksiin, harrastuksiin ja toisten elämäntyylin arvostelemiseen coolsmiley

Meinasin olla vastaamatta mutta piti nyt päästää muutama kuumehöyry pihalle Cool
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #7 : 07.01.2010 00:08:45 »

Hyviä pointteja toit esille Keskiyön Vahinko! Tuolle "ammattilaisjalkapalloilijalle" ei olisi auttanut sanoa mitään esim. siitä, että minua ei satu kiinnostamaan tai että kukaan ei todellakaan tunnista häntä kaupungin keskustassa, koska hän ei sitä olisi ymmärtänyt tai käsittänyt koska hän oli täysin itsensä lumoissa, huvittavaa jo sekin Grin Tuossa tapauksessa auttoi täysi "näennäinen" välinpitämättömyys hänen tempuilleen vaikka monta kertaa meinasin kassalla räjähtää hänen show:lleen. Tuo miehen sinnikkyys jatkuvan torjunnankin jälkeen kertoo hänestä sen, että hän ei pysty hyväksymään torjutuksi tulemista.. Hän ei ymmärrä, miten joku nainen voi torjua hänet, (niitä oli muuten monia Grin), upean omasta mielestä täydellisen miehen..

Ja syy, miksi saatan vetää tuollaisia hulluja puoleeni (myös takertuvia naispuoleisia henkilöitä), voi olla se, että olen melko avoin puhumaan elämästäni ja luotan alussa helposti ihmisten puheisiin itsestään, koska mulla itsellä ei oo tapana ollut valehdella itsestäni, joten mulla ei mee aina kaaliin, että jotkut "esittää" jotain mitä ne ei oo..Lisäksi ulkoinen olemukseni saattaa antaa vaikutelman hyväksikäytettävyydestä, pieni, blondi, söpö tyttönen, jota voisi kuvitella helposti höynäyttävän...Mutta auta armias, kun tuokin häiskä paljastui, kuinka v-mäisen kylmä ja välinpitämätön osaan olla Grin 2funny Ukkoni sanoi, että osaan olla/näyttää todella julmalta ja ilkeältä niin halutessani..varsinkin jos koen tulleeni huijatuksi tai jos joku takertuu sairaalloisesti tai yrittää pelotella/hallita elämääni knuppel2

Välinpitämättömyys on mielestäni ollut paras karistamiskeino nuiden kaikkein sitkeimpien kohdalla..Negatiivinenkin huomio on heille jo voitto..Kuulin muuten kassalla, kun tämä häiskä puhui enkuksi suomalaiselle kaverilleen, että haluaa vain kostaa minulle minun "huonon" käytökseni..Suomalainen poika oli ihan ällikällä lyöty, sanoi ensin, että miksi hänen pitää käydä työpaikallani jatkuvasti, että eikö kannattaisi jo antaa olla, tuntui että häntäkin hävetti "kaverinsa" käytös todella paljon Grin
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 07.01.2010 07:52:19 »

Minä olen ihan samaa miettinyt, että miten te olettekaan onnistuneet saamaan elämäänne moisia tyyppejä, mutta sitten tajusin erään asian nuoruudestani, joka selittää kaiken.

Nimittäin meidän pienessä kaupungissa asui todellakin eräs hieman erikoisempi mies, hän asui vieläpä samassa kaupungin osassa kuin minä. Minulle aina lapsena sanottiin, että parasta on, että et katso häneen päin ja annat hänen elää omaa elämäänsä. Ja näin tein, ei hän pelottanut tai häirinnyt minua olemassa olollaan.

Kun teininä olin töissä eräässä lahja- ja kirjakaupassa hänelle tuli tavaksi käydä ostoksilla meillä, minulle hän oli aivan kuin kuka tahansa ihminen, en nähnyt hänessä mitään outoa. Mutta sitten ystäväni kerran oli kaupassa hänen kanssa samaan aikaan ja hän kauhistui, kuinka en osaa varoa tuota miestä. Samoin tuon miehen käytös muuttui välittömästi, katsoin tilannetta hieman hölmistyneenä ja mietin mitä tapahtui. Ystäväni alkoi kertoa miehestä mitä omituisimpia juttuja. Kuinka hän oli kerran rappukäytävässään suuttunut jotakin niin kovin, että oli lyönyt nyrkillään omaan oveensa, niin että siihen jäi lommo, kuinka hän oli kerran alkanut potkia erästä koiraa yhtäkkiä ja niin edes päin. Kuinka hän huusi ihmisten perään.

Silloin minä tunsin myötätuntoa tuota miestä kohtaan. Olin varmaankin kaupungin ainoita ihmisiä, jotka sallivat hänen olevan ihminen siinä missä muutkin olivat ja koska sallin hänen olevan kuka on ei hän koskaan vaikuttanut minusta erikoiselta. Mutta kuinka vaikeaa hänen elämänsä mahtoi olla, kun hänen ei sallittu olevan hän itse vaan hän oli maineensa uhri. Ehkä hänellä oli asperger tai ehkä hänen äitinsä oli kasvattanut hänet väärin. Mutta silti hän on vain ihminen siinä missä me muutkin.

Ja todellakin, minä en tapaa juurikaan omituisia ihmisiä, koska minusta omituisia ihmisiä ei ole olemassa. Ja koska minun maailmassani ei ole omituisia ihmisiä niin nekin ihmiset, jotka käyttäytyvät muiden seurassa omituisesti voivat minun seurassa olla sellaisia, kuin he ovat, jolloin he eivät käyttäydy omituisesti minun aikanani.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9 : 07.01.2010 19:46:51 »

saako sinun teksteistäsi selvää, N222? en minä ainakaan.. ei kannata heittää asioita jos ei halua samaa takaisin..   Wink olen aina hyvin yllättynyt kun astrossa joku tyyppi hyökkää, kun en ole itse henk koht hyökännyt hänen kimppuunsa, ja yleensä neuvon ihmisiä, mutta siksipä neuvominen ei enää huvita.

ei se ole fantasiaa jos puhuu taloudellisista seikoista, mutta kummia vainoojia en todellakaan kohtaa. paitsi ehkä netissä'.  Cool
« Viimeksi muokattu: 07.01.2010 19:51:18 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 07.01.2010 20:03:36 »

Aina kannattaa olla hieman sokea toisten teksteille ja arvosteluille, se mikä ei osu ei myöskään uppoa. Ehkä tuokin on juuri tuosta näkökulmasta, joku näkee outoja tyyppejä silloin tällöin, joku ei koskaan ja joku näkee kaikki outoina. Tuo viimeinen näkökulma kieltämättä viihdytti minua, entä jos alkaisikin katsomaan ihmisiä aivan uudesta näkökulmasta, kuinka mielenkiintoista se olisikaan. Tuo pitää testata. Tai sitten ei, sillä arvelen, että minusta tulisi silloin outo tyyppi kun tiirailisin ihmisiä naurusuin.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #11 : 07.01.2010 20:30:29 »

Käsittääkseni sinä olet Bella Luz se pahin vainooja ja "heittäjä" täällä astrossa Grin  knuppel2 (esim. sinun Sashaan kohdistuva pakkomielteesi). Hyvä, ettet saa selvää teksteistäni, en jaksaisikaan ottaa vastaan jouskarimaisia "neuvojasi" coolsmiley ,joita on muuten jokainen topicci tupattu täyteen, ehkä sinun pitäisi ottaa oppia itse omista hyvistä neuvoistasi eikä tyrkyttää niitä muille...Hmm, useissa topiceissa ihmiset eivät ymmärrä kirjoituksistasi mitään, niinpä niihin ei juuri vastatakaan, etkä itsekään vaivaudu vastaamaan muiden ihmisten esittämiin kysymyksiin, esimerkiksi kysymys ja vastaus -palstalla..Oon pari vuotta täällä enemmän ja vähemmän kirjoitellut, en ole jaksanut ennen välittää sinun jutuistasi ja olen ohittanut ne suoraan, jos näen että olet vastannut johonkin topicciin/aloittanut sen..Nyt oli vaan pakko sanoa suoraan, koska suhun valitettavasti törmää joka topicissa antamassa neuvoja, tappelemassa tai kirjottelemassa jotain hepreaa, josta ei ymmärrä Erkkikään mitään..JA tuntuu todella, ettet itse ymmärrä oman toimintasi vaikutuksia, miksi jollain esim. menee hermot sinuun...Hyvä, jos tarinasi ovat todellisia, muuten olisi todella aihetta olla huolissaan mielesi tilasta Shocked   Ja sori, jos koit vastaukseni "hyökkäyksenä", puhuin vain omasta kokemuksestani astro-sinusta...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: