Riitta
|
|
« : 05.01.2010 23:28:51 » |
|
Mika planeetta nayttaa teilla pisinta vaikutusta tana vuonna ja mita horoskooppimerkkia olette? Itsellani katsoin juuri, etta nayttaa tosi punaista melkein koko vuoden, hiukan on vapaata elo-syyskuussa-miten se vaikuttaa-olen viisaampi vuoden lopulla ja olen . Olisi kiva tietaa mita muita merkkeja on taalla ja mita oletatte vaikutuksista? Plutohan ei varsinaisesti enaa ole planeetta vaan astroidi tai kaapioplaneetta, mutta sehan yleensa "pakottaa"muutoksiin-toivottavasti edes hyviin sellaisiin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1 : 05.01.2010 23:49:03 » |
|
mitä tarkoitat pisimmällä vaikutuksella? esim ap kartalla lienee monta planeettaa vaikuttamassa 1.5v? onko planeetat mielestäsi vaikuttaneet jotenkin selkeästi?? vai.. jokin muu? ihmettelin kun katsoin astro.comista erään herran juttuja, ja siellä näytettiin jo nyt kevään ap-karttaa, jossa hänellä alkaa 2-huoneessa $ tapahtua. pitänee sanoa hänelle! samoin hänellä menee pluto ykköseen kuten itselläni on jo, minulla myös aurinko ykkösessä. aurinko on yleensä vaikuttanut selvästi, esim asuminen ja biz asiat. jännää, koska hänellä taas 7-huoneessa aurinko keväästä kun minulla vasta syksystä.. ja mars kasissa hänelläkin.. no niin..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #2 : 06.01.2010 08:44:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #3 : 06.01.2010 10:18:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #4 : 06.01.2010 10:28:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6 : 06.01.2010 11:50:16 » |
|
diamond, miten kustannushanke etenee? miten maan tilanne? oletko vielä Israelissa? tutkin juuri maiden hallitsevia planeettoja. ajattelin kuvata Englantia eräässä tekstissä, sitäkin näkyisi hallitsevan . laki, järjestys, toisaalta maailmanvalloitus. Israel koettaa kai aina laajentaa - ja Saksa teki aikanaan samaa.. kas. (laki ehkä lasketaan kauriin alaisuuteen, mutta vanhoillinen luokkayhteiskunta=the UK) The glyph for Mars is typically male in nature and represents the energy of Mars bursting forth from the constraints of life with desire to do, to be, and to conquer. This planet is associated with Ares, the God of War. In the beginning Ares was the God of agriculture, giving the crops the life from the sun and the arrow to the farmer for strength to persevere and defend his crops from all predators. This association was changed by the roman solders to represent the ability and the willingness of the warrior to attack all his enemies and defend his life with it's arrow; this arrow gave it another association with war in the mind of the Romans. ARIES England, Germany, Poland, Palestine, Israel, Syria, Lithuania
tuo 2-huone, viittasin siis toiseen henkilöön, tulkitsen 2-huoneen varoina, on siellä 4 ok planeettaa itselläkin.. bizneksiin voisi viitata aurinko/uranus kolmosessa ja 8-vuosi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.01.2010 12:17:56 kirjoittanut **Bella Luz** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 06.01.2010 11:59:56 » |
|
, vielä hetken, 3. päivä alkoi MC, joka päättyy 9.6. pitää tauon ja alkaa uudestaan 26.10 ja jatkuu 27.1.2011 puolelle. Mä en tajua, miten tuo oikein toimii. Sepon tulkinnan mukaan tuo kuvio toistuu 120 vuoden välein, joten miten ihmeessä se voi tulla uudestaan jo samana vuonna? Onko se jokin häntä? Mulla käynnistyi urkin aikana uudet opiskelut ja tänä vuonna näyttäisi, että teen töitä sitoutumiskammoni kanssa ja opettelen elämään tiiviissä parisuhteessa ja mahdollisessa avioliitossa. Uusi asuinmaa lienee ainakin tulevan Itävallan lisäksi, että sitten asutaan kahta maata yhtäaikaa. Tämä alkupuolisko vuodesta alkaa aikamoisella matkustamisella. Opiskelut jatkunee Yliopistossa, koska sinne ei lyö mitään stressi-aspektia ja motivatiota löytyy.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.01.2010 12:01:49 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 06.01.2010 12:30:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #9 : 06.01.2010 12:37:45 » |
|
Sasha, Sepon tulkinnoissa jonkun transiitin vaikutusaika on esitetty vähän hassusti. Yleensä Pluton transiittien kokonaisvaikutusaika on n. 2 vuotta, mutta Seppo kirjaa kaikki ohitukset erikseen tulkintoihinsa. Maasta katsoenhan planeetat (Aurinkoa ja Kuuta lukuunottamatta : ) peräytyvät ajoittain, ja tuo edestakaisliike tekee sen, että sama transiitti toistuu 1-5 kertaa, tavallisimmin kuitenkin kolmesti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #10 : 06.01.2010 12:39:04 » |
|
, vielä hetken, 3. päivä alkoi MC, joka päättyy 9.6. pitää tauon ja alkaa uudestaan 26.10 ja jatkuu 27.1.2011 puolelle. Mä en tajua, miten tuo oikein toimii. Sepon tulkinnan mukaan tuo kuvio toistuu 120 vuoden välein, joten miten ihmeessä se voi tulla uudestaan jo samana vuonna? Onko se jokin häntä? Sasha, Tuo liikkuu hitaasti ja peruuttelee, joten tekee tosiaan itsellänikin useampia ylityksiä akseleille.. lilli ehtikin näemmä...
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.01.2010 12:40:49 kirjoittanut sangviinikko »
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 06.01.2010 12:50:31 » |
|
Ah, ok. Thx. Kun tuossa Googletin tuota kuviota ja mietin tulevaa elämää mahdollisessa avioliitossa, niin tuossa jossain vaiheessa, tosin ei vielä aivan hetkeen, on alkamassa mulla myös joka enteilee valtataistelua parisuhteessa tasa-arvoisuuden löytämiseksi.. : Taitaa tulla hyvin opettavainen jakso sitoutumisesta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #12 : 06.01.2010 14:13:29 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #13 : 06.01.2010 16:08:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #14 : 06.01.2010 18:53:12 » |
|
vahvana lähes koko vuoden (tulee tuossa Sepon listauksessa 3 otteeseen) Löysin tulkinnan, että tämä toisi mukanaan uusia ihmissuhteita, mielenkiintoisia ja erikoisia ihmisiä, niin hyvässä kuin pahassakin. Asetelman mukanaan tuoma ikävä kääntöpuoli ilmeisesti liittyy liikaan hyväuskoisuuteen muiden suhteen, ja vastaan voi tulla epärehellisiä ihmisiä. Miten te muut näette tämän transiitin vaikutuksen? Olen elänyt viime ajat sen verran hukassa ja eristyksessä muista ihmisistä, että kaikki sosiaalista elämää parantava on oikein tervetullutta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|