Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: häiritsevä uni,kaipaisi tulkintaa...  (Luettu 3147 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
scorpionlady
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 06.01.2010 12:09:11 »

Elikkäs, olen nähnyt jo yli puolen vuoden ajan unta entä minulta irtoaa yks kaks hammas, ja unessa se on mun itsetunnolle kova paikka, olemme mieheni kanssa menossa naimisiin, ja juuri kun kaikki on saatu valmiiksi se pettää tai jättää minut, ja tulen siitä todella agresiiviseksi ja surulliseksi,herään monta kertaa yössä omaan itkuuni ja joudun rauhoittelemaan itseäni...

Faktaa on se että muutama päivä sitten olin hammaslääkärissä joka joutui repimään sen hampaan irti koska se oli pahasti haljennut, toki säikähdin ja totesin että pahin painajainen on käynyt toteen, mutta ei se ole ollut mun "imagolle" kolahdus. Grin Mieheni kanssa olemme olleet n. yhdeksän vuotta yhdessä, ja alkuun oli ristiriitoja ja eräitä pettämisiä, mutta se vaihe on jäännyt aikoja sitten ja mielestäni molemmat selvitettiin asiat ja ne ei vaivaa meitä. Häitä emme ole suunnitelleet, tai jos lotossa voitetaan niin sitten saan prinsessahäät! smitten

Olisi kiva jos joku osaisi tulkita mikä mättää,ja kuinka saisin mukavemmat unet takaisin...muistan unet pitkään ja ne tuntuu aina todentuntuisilta,mutta kun näen tälläisiä unia,niin ne jäävät vaivaamaan koko päiväksi,ja joudun aamuisin takertumaan mieheeni että se on varmasti läsnä...
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.2010 15:59:13 »

Hampaan menettäminen unessa ei ole niitä miellyttävimpiä kokea, onneksi ei pahimpiakaan.

Minusta toistuvat unet ovat sen merkki, että sinun tulisi ymmärtää ja tunnistaa todelliset tunteesi ja pelkosi. Kyse ei ole siitä, että ette olisi miehenne kanssa käsitelleet ristiriitaanne vaan enemmänkin unet ovat merkki siitä, että pelkäät tulevaisuuden puolesta.

Onko mahdollista, että pelkäät sitä, että miehesi jossain vaiheessa ei olekaan enää kiinnostunut sinusta? Toisaalta onko teidän suhteessanne, joitakin merkkejä taantumisesta, jotka saavat sinut unessa kokemaan, että itsetuntoasi tai sinua loukataan? Pitäisikö sinun nähdä jokin tilanne, jota et suostu näkemään?

Minusta sinulla on luottamuspula mieheesi. Pelkäätkö, että vielä tulee aika, jolloin et enää kelpaakaan miehellesi ja historia toistaa itseään. Pelkäätkö, että et kelpaa hänelle enää kun olet vanhempi?

Hampaan irtoaminen voi kuvastaa myös sitä, että sinulla on tarve jättää tämä ajanjakso omasta elämästäsi ja edetä myös suhteessanne. Haluat sitoutua, mutta et usko siihen. Uni voi kertoa siitä, että muutos pelottaa sinua, et koe kykeneväsi luottamaan mieheesi ja yhteiseen tulevaisuuteen menneiden tapahtumien vuoksi.

Koetko tarvetta muuttaa jollakin tavalla suhdettanne? Et kertonut onko teillä lapsia, tikittääkö biologinen kellosi? Vai koetko tarvetta vahvistaa sitoutumistanne jollakin tavoin.

Toivottavasti tässä on jotakin eväitä unesi tulkintaa varten. Keskustele miehesi kanssa tulevaisuudesta, mitä hän on mieltä yhteisestä elämästänne. Luulen, että se keskustelu avaa sinut näkemään missä mennään ja näin unesi loppuvat.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: