Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuolleet linnut  (Luettu 3888 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sakemanni81
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.01.2010 20:50:42 »

näin unta että asuimme kerrostalossa tai vastaavassa jossa pääsi ns.välikatolle. ikkuna oli auki ja meidän kissa(uros) oli päässyt katolle,siellä se oli tappanut monta pikkulintua,verta,luita oli joka puolella huusin kissaa lopettamaan,mutta hän katsoi suoraan silmiin ja söi linta,verta valui suun pielistä,  otin yhden luun kateeni ja itkin.samalla oli tunne että nyt kaikki naapurit inhoo mun ihanaa kissaa ja katsovat meitä vihaten.mitä tälläinen voi tarkoittaa..kamala uni kaiken kaikkiaan..

toinen mikä on vaivannut,kun pesin ja pesin oman auton renkaita ne oli todella likaiset,paksua töhnää täynnä ja ne ei lähteneet puhtaaksi millään,mutta lopulta renkaista tuli oikein kiiltävät..kovalla työllä..
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 08.01.2010 20:42:26 »

Minä olen käsittänyt, että taloissa välikatosta ja ullakosta uneksiessa ihminen käsittelee omaa henkistä elämää ja alitajuntaa. Kissa kuvaa usein aistikkuutta ja naisellisuutta, mutta tässä unessa ehkä kokisin unen sillä, että saalistava kissa toteuttaa luontoaan ja niille saalistus on yksi osa elämää.

Tulee mieleen, mikä sinussa on sellaista, mitä et hyväksy ja pelkäät, mitä muut ihmiset sanovat, jos saisivat tietää? Uni ei ole kamala vaan se muistuttaa sinua, että tietyt asiat vain kuuluvat meidän luonteeseemme tai meihin itseensä, niitä ei tarvitse hävetä tai pelätä.

Voisiko uni renkaiden pesusta liittyä parisuhteeseesi tai suhtautumiseesi esim. naimisiin menosta tai toisaalta mitä sinun on tarvetta puhdistaa elämässäsi tai itsessäsi? Mitkä ajatuksesi tai elämäsi osa-alueet eivät ole kunnossa?
tallennettu
sakemanni81
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 08.01.2010 22:27:10 »

niin,olen eronnut elokuussa ja ero oli vaikea,ehkä puhdistan itseäni siitä pois.tällä hetkellä tunnen olevani onnellinen ja ero todellakin oli hyvästä..en koe että minussa olisi mitään sellaista mitä häpeisin tai mitä naapurit ei saisi tietää  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: