Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämäntehtävä/työ omalla kartalla  (Luettu 36439 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15 : 20.01.2010 20:48:50 »

No worriessia hei Marix. Katselen sun karttaa, kuhan ehdin ja toimerrun ja tahdon ja muutkin voivat, kun ei mulla nyt mikään ammattinvalintapsykologiruhtinaan kruunu paina päätä  Cry heh.

Jotenkin mulla on ollut sellainen käsitys susta, että sä tiedät mitä duunaat. Olenko mä ihan väärässä? Silleen oikeesti tiedät?

Riippuu vähän miten sen ottaa Cheesy Cheesy (Vaaka-vastaus?) Suurimman osan ajasta tiedän joo ja oon ehkä keksinykin mihin voisin vähän vanhempana pyrkiä, mutta tänään ja eilen on semmostakin paskaa tullu niskaan, että sanoin tänään jo ääneen, että nyt jos ihan kuka vaan tarjoais mulle töitä jostain ni lähtisin heti. Pää kipeä ollu koko päivän ja skippasin sit lenkkeilytkin ku meinas vähän lämmöt nousta.. Noh, tää on sitten sitä paineensietokykyä.. ens kerran ku joku kysyy et onko mulla sitä ni voin sanoa, että joo, mutta mä en tykkää niistä tilanteista. Tykkääkö joku?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16 : 21.01.2010 11:37:55 »

Ave^^ viitsisitkö laittaa oheen astro.fi -kartan? Se on mielestäni hiukan selkeämpi kuin tuo astro.com (inhan se oli). Kiitos kaunis.
Ai, kun minä olen aina ollut sitä mieltä että astro.comissa on selkeämpi ja tämä näiden sivujen vain kummallista sekasotkua.  Wink  Cheesy
Mutta laitetaan..  Smiley
Laittelen vaikka siihen alkuperäiseen viestiin mukaan.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 21.01.2010 12:29:29 »

Sama mieltä tuosta kartasta. Astro com antaa vielä eri asteet asteroideille kun tämä täällä.
Astro com tuntuu jotenkin miten sen sanoisi, luotettavammalta.

nikin timoteinä sanosin Elwynin kartasta ,että  merkurius RX 28  vaaka aspect_ssx uranus 28  skorpioni selittää kirjoitustyylin, joskus rimaa hipoen hyvän maun rajoissa.
Jatkuvaa uuden opiskelua.Perfektionisti.

Itsenäinen nainen, itse itsestään huolehtiva, mikä avioliitto?
 ceresvaaka aspect_sex venusjousimies.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2010 12:40:17 kirjoittanut nikki » tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 21.01.2010 12:36:16 »

Nyt kun katselin Aven karttaa kahtena eri kappaleena, niin ymmärrän kyllä astro.com selkeyden tähän verrattuna. Mutta molempi parempi  :Smiley ehkä tulee uusiakin ideoita kahden eri kuvan kautta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 21.01.2010 13:09:50 »

Hei, mä haluan kanssa tsiigaa noi aspektit asteroideille - oot erihyvä siinä Nikki, lisää tätä, että muutkin tajuaa.

Aven kartta on tosi kiinnostava - hyvin kaikkia elementtejä esillä, tulta vähän vähemmän vaikka  aurinko siellä jouskarissa mölliikin. Hyvin erikokoisia huoneita ja kutoshuone syönyt leijonan kokonaan. 10.huoneessa uranus. Harvinainen nousumerkki  kalat, kuu kaloissa ja  aurinko jousimies . Tosi kiinnostava, hieno kartta  Smiley (niin kuin tietenkin kaikkien muidenkin) - siistiä kun nämä ovat niin erilaisia. Päivänvalossa melkein kaikki itsen puolet, onnetar, haavoittunut parantaja ja äitiyden symboli varjoon jäävällä, ei julkisella puolella. Mc: n välittömässä läheisyydessä  merkurius jouskari - opettaminen elämäntehtävänä? Kommunikointi avaa kymppihuoneen?

Laatuja - joht, kiint ja joustavaa lähes saman verran, huomattava kuitenkin hyvä vesiedustus kaikista merkeistä. Tunteellinen ihminen (sanoo herra Jung.)

10. huoneen uranus merkittävä.

Pakko jatkaa myöhemmin ja nyt kipiteltävä kaupungille. Tai saapasteltava ainakin.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 22.01.2010 07:19:17 »

Minun karttaani saisi kanssa katsoa työn ja elämäntehtävän osalta  Smiley

Olen totaalisen hukassa edelleen sen kanssa että mitä minun pitäisi oikeasti tehdä työksein...
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 22.01.2010 07:36:19 »

^ Isojen projektien aloittaminen ja hoitaminen, organisointi, isot ryhmät ja niiden johtaminen....?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 22.01.2010 08:10:34 »

Kelle Ebenia vastasit vai puhutko omasta elämäntehtävästäsi  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 22.01.2010 08:13:29 »

Kelle Ebenia vastasit vai puhutko omasta elämäntehtävästäsi  Smiley

Sinullepa sinulle vastasin. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 22.01.2010 08:44:02 »

Kiitos Ebenia  Smiley

Johtamisesta en ole niin varma, mutta olen hyvä aloittamaan asioita. Loppuun saattaminen ei olekkaan vahvuuksiani..
Kenties jotain missä tosiaan voisin polkaista asiat liikkeelle, sillä niissä olen yleensä hyvä. Jos joku muu hoitaisi sitten loput  Grin että vain käynnistäisi asiat ja siirtäisin eteenpäin. Milläköhän alalla?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #25 : 22.01.2010 11:47:43 »

Aven kartta on tosi kiinnostava - hyvin kaikkia elementtejä esillä, tulta vähän vähemmän vaikka  aurinko siellä jouskarissa mölliikin. Hyvin erikokoisia huoneita ja kutoshuone syönyt leijonan kokonaan. 10.huoneessa uranus. Harvinainen nousumerkki  kalat, kuu kaloissa ja  aurinko jousimies . Tosi kiinnostava, hieno kartta  Smiley (niin kuin tietenkin kaikkien muidenkin) - siistiä kun nämä ovat niin erilaisia. Päivänvalossa melkein kaikki itsen puolet, onnetar, haavoittunut parantaja ja äitiyden symboli varjoon jäävällä, ei julkisella puolella. Mc: n välittömässä läheisyydessä  merkurius jouskari - opettaminen elämäntehtävänä? Kommunikointi avaa kymppihuoneen?

Laatuja - joht, kiint ja joustavaa lähes saman verran, huomattava kuitenkin hyvä vesiedustus kaikista merkeistä. Tunteellinen ihminen (sanoo herra Jung.)

10. huoneen uranus merkittävä.

Pakko jatkaa myöhemmin ja nyt kipiteltävä kaupungille. Tai saapasteltava ainakin.

Ainahan on hauska kuulla että kartta on kiinnostava.  Grin  Wink
Tuo, kun kirjoitit "Päivänvalossa melkein kaikki itsen puolet, onnetar, haavoittunut parantaja ja äitiyden symboli varjoon jäävällä, ei julkisella puolella." onkin muuten hyvä uusi näkökulma jota en ole tullut ennen ajatelleeksi. Kiitoksia.  Smiley Yksinkertainen asia, mutta puit sen sanoiksi juuri hyvällä tavalla.
Tunteellinen ihminen on totta. Todella totta.  Wink
Kysymysmerkkinä tosiaan on merkkari keskitaivaalla, kun en nyt mikään suulauden huippu ole.  Wink No, ammottavathan nuo ilmamerkit oikeastaan aika tyhjyyttään siellä..
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 22.01.2010 23:38:13 »

Hei Ave ja hyvä, että jotain sieltä kolahti.

Heittelen nyt jotain vielä, jos siitä saisit jotakin irti.

Huomioni kiinnittyy koko ajan 4. ja 5. huoneiden  ceres  jupiter  chiron , jotka näyttävät muodostavan tuollaisen energian kiinnittymiskohdan, leijan liina, josta lentää. Kiinnostavaa onkin, että kodin huone ravussa ja siellä oleva onnetar, ideologinen, business jupiter tekee niin voimakkaita aspekteja  neptunus saturnus uranus ja  aspect_tri pluto ja  aspect_con chiron
Kodin onnen ja parantamisen/ -tumisen kautta avautuva julkinen elämä? Uranus ammatin huoneessa oppositiossa jupiteriin luultavasti lataa kovat paukut uraan, kun saat opparin hanskaan.

Jotenkin mulle sun kartalla huokuu sellainen vaistonvarainen, avarakatseinen, monipuolisesti maailmaa ymmärtävä, älykäs ja ihmisiin hienosti suhtautuva ihminen. Jollain tavalla tulee hoitoala mieleen, muttei perinteisesti - vaan uudistavasti, yhdistävästi, henkisesti ja syväluotaavasti. Ajattelemaan opettaminen? Omalla esimerkillä opettaminen?

Kuunsolmu  vesimies 12.huoneessa = läksynä uhratuksi tai uhraajaksi joutumisen sijasta oppia tasa-arvoisuutta, push ego aside.

neitsyt merkkisiä työtovereita, auttamassa olemaan pikkutarkempi, enkä suuntaamassa moniulotteisuuttasi?

- Aurinko: mikä on elämän keskeinen teema?
Jousimies, ideologinen, innostuva, muuttuva, kulkeva transformaation ja kuoleman huoneessa.
    Keskeinen teema: Alituinen ja syvä muutosalttius henkisten asioiden kautta?

- Kuu: Mitä henkilö tarvitsee tunteakseen tyytyväisyyttä ja täyttymystä?
    Kuu-kalat 12.huone -merkki omassa huoneessa, tuplavahvana lähellä ascendenttia. Turvallisuutta, päivä- ja yöunia, ymmärrystä ja syvällisyyttä, egon ylittämistä - pyhää minää.

- Merkurius: Mikä on hänen mentaalinen asenteensa?
     + Merkurius Mc:n välittömässä läheisyydessä. Avoimuus ja valppaus keskustella avomielisesti aiheesta kuin aiheesta. Jouskarin ysihuoneessa. Lentävä mieli - mutta voi olla kovin piilossa kuu - kalat ja ascin takana.

- Venus: Mitkä ovat hänen taiteelliset ja sosiaaliset ominaisuutensa?
    + 12.huoneen venus kauriissa  aspect_sex mars skorpioniin. Venus johtavassa maamerkissä, aistillinen, kehon kautta tyydyttyvä (ne muuthan eivät  Wink ) Karman huoneessa taideplaneetta rakenteiden merkissä. Yllämainittu maa - vesi aspekti harmonisoi varmaan mies - naisenergiaa hyvin ja tuo voimaa sosiaaliselle kentälle, myös ehkä ongelmia tai ristiriitoja, kun mars seiskahuoneessa. Kauniit kielet ja hyvät mielet  venus aspect_ssx merkurius
      Vahva mielikuvitusmaailma ja myös niin empaattinen, että voi ohittaa itsensä. Antaa leipäjonossa toiselle paikkansa, vaikka kylkiluilla voisi soitella jenkkaa?

- Mars: Millaisilla alueilla hän käyttää energiaansa? Missä hän aktivoituu?
      Mars skopu, 7 huone. Tämä ainakin selittää hyvin sen, että astrossa pyörit.

7. huone

Tässä huoneessa ollaan tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Kumppanuudet, sosiaalinen sijoittuminen, tasapainoittelu ja sovun etsiminen ihmissuhteissa kuuluvat sen alueeseen. Elämäkumppanille asetetut vaatimukset voivat näkyä sen kautta, mutta alueeseen kuuluvat myös ystävyyteen tai liikesuhteeseen perustuvat kuviot.
Myös vastustajat ja kilpailijat kuuluvat tämän huoneen alueeseen. Sopimusten solmiminen ja hoitaminen sekä suhteet yleisöön ja ylipäänsä julkisuuteen ovat niinikään esillä. Myös lakiasioiden hoitaminen kuuluu tämän huoneen asioihin.
Lyhyesti: avioliitto, toveruus, viholliset, konfliktitilanteet, lakiasiat.

ja erityisesti  aspect_con plutolle, joka myös skorpionissa. Energia suuntautuu syviin setteihin, rajatilakokemukset ja kaikki tämä, minkä kanssa täällä piletetään kuulunee tähän.

- Jupiter: Millaisilla alueilla henkilö voi laajentua ja kehittää itseään?
     - Jupiter 4.huoneessa, ravussa. Omassa huoneessaan. Alkaa tosin kaksareista tuo 4. huone. Kasvaminen ja sitä kautta menestys kotoisten (koti, uskonto, isänmaa) kautta.

Kartallasi muuten mielestäni paljon merkkejä uskonnollisuuteen. Kuten 12.huoneen planskut. Tai Ei, vaan haluun olla osa yhteisöä emotionaalisesti - ? (vitsi, must tuntuu, et oon vähän nyt in a deep shit.)

- Saturnus: Millä alueilla hän kantaa vastuuta ja täyttää velvollisuutensa? Missä hän kohtaa vastuksensa? Mitä ovat hänen pelkonsa?
  Jaahas, oletkin saturnikko. Saturnus omassa merkissään kauriissa, huoneessa 11. Valtavasti hyviä, pääosin helppoa aspekteja, joihin en nyt sen enempää tartu. Tuli tällainen mieleen: vastuu uudenlaisten rakenteiden tuomisesta sosiaalisen yhteisön eteen päivänvaloon. Vastuu mielten rakentumisesta uudelle totuudella - eikä pelkästään haihattele, vaan ihan oikeasti duunaa tämän eteen kaurismaisella pässinpäisyydellä. Ehkä vastuksena se että jääkin "kiinni". Ei, en tiedä mikä on se vastus - ettei menekään minne isä aika suuntaisi? Pelko: tehtävän täyttämättömyys - jähmettyminen tiettyyn jälkeenjääneeseen muotoon...?

- Uranus: Missä hän osoittaa tarvetta vaihtelulle ja muutokselle? Missä hän ilmentää intuitiotaan, ainutlaatuisuuttaan, äkillisiä oivalluksia ja kärsimättömyyttä?
 - Ammatin huoneessa, korkeimmassa koneistossa, keksimässä ja luomassa parempia rakenteita. Kauris 10.huone. "miksi täytyisi tehdä tuolla vanhalla tavalla, kun uusi on paljon helpompi?" - kun meillä on aina tehty näin : ei silloin riitä vastauksena lopettamaan kärsimättömyyttä.

- Neptunus: Millä alueilla hän käyttää inspiraatiota, vaistoa, herkkyyttä ja mielikuvitusta?
    - 11. huone kauris. Uudet vallanrakenteet - vallattomat valtarakenteet - emotion, vision and dreamworld on the move.

- Pluto: Missä hän ilmaisee tai tuntee kontrollia, voimaa (valtaa) ja voimattomuutta?
    - Pluto skorpionissa 7.huoneessa. Intiimit suhteet - yllä kuvaus seiskasta. Parisuhteet menee yli hilseen - muut läheiset suhteet / tai valtataisteluita. Myös transformoivana ja maadoittavana skorpionivaikutus suhteessa 8.huoneeseen - voimaa kaikkeen kalaisaan lilluntaan. Jostain se riita on pakko repiä, niin vaikka sitten tästä.

Merkurius jouskarissa mc:n lähellä kyllä musta on jotenkin tärkeä. Mc:n sanotaan olevan kaikkein julkisin paikka kartallamme, ja sulla siellä merkkari lähellä. Public speaker. Puhujan pönttöön terveyspalveluista - vaihtoehtoisista hoitomuodoista - ajankohtaisohjelmiin telkkariin - Maarit Tastulaksi tastulan paikalle, Pylköksi Shocked

Nämä nyt on tämmöittiä. Musta tuntuu, että olen metsässä (vaikka ihan kaupungissa olen) mutta mitä veeittuua, menköön nykko on mennäkseen. Have fun ja kiitos kortista!  smitten ja  crazy2
tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #27 : 23.01.2010 17:58:18 »

Wau. Onpa tekstiä.  Shocked Kiitos.  Grin
Sulattelen tuota, ja kirjoittelen palautetta kun kirjoituskäsi alkaa taas pelailemaan.  Cheesy
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #28 : 23.01.2010 18:46:42 »

Tätäkin saa kattella  Wink Aika vaikea sinänsä, kun olen ammatista toiseen vaihtamassa...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #29 : 24.01.2010 02:40:11 »

Minä olen kaikki mikä liittyy "sinuun",
Painotus maamerkkeihin
Planeetoissa eniten johtavia
2 huoneessa Leijona
6 huoneessa Kauris
10 huoneessa Kalat (+ Oinas kokonaisuudessaan jossa  aurinko aijaitsee)
Asc  leijona
MC Kalat
Kuu  :kauris:6. huone
Merkurius  :kalat:9. huone
Venus  kalat 9. huone
Mars  vesimies 8. huone
Jupiter  kauris 6. huone
Saturnus  :kauris:6. huone
Kuunsolmu Neitsyessä
7. huoneen kärki Vesimiehessä jonka hallitsija Uranus toisessa huoneessa Leijonassa.

APUVA, mikäs se minun elämäntehtäväni siis on ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: