Tämä päiväni on juuri otollisin sellaisen kanavointiin, jota kutsun ainakin itse aidoksi universaaliksi rakkaudeksi, koska se ei erottele ketään rodun, naamataulun tai varallisuudenkaan mukaan vaan se jakautuu kaikille täydellisen tasapuolisesti.
Eli toimin jälleen kanavana sille korkeimman tietoisuutemme energialle, jolla on annettavana meille taas jokaiselle juuri sitä, mitä kukin omalle elämälleen tarvii.
Ja jos tahdot siitä osasi niin tule mukaan vain hiljentymällä siksi ajaksi, kun sinulle sopii ja sano ääneen tai hiljaa mielessäsi: tahdon tänään olla sen vastaanottaja, joka minulle luonnostaankin kuuluisi vaan en ole sitä ymmärtänyt ottaa käyttööni. Ja anna sen jälkeen energian tulla energiakehoosi täydennyksenä siltä osin, mitenkä olet sen aikojen alussa pois sulkenutkin, että juuri tänään sen taikoja tekevä ominaisuus sellaisena alkaisi kuinka sen suunnittelit silloin, kun tänne synnyit. Sillä olemme jokainen oman elämämme seppiä tänään ja siihen saamme sen korkeimman tietoisuuden energian avuksi, jolla aloitamme sen tulevaisuutemme luomisen sellaiseksi kuin aina olemme tahtoneetkin.
Itse aloitan tämä kanavoinnin siinä klo 20.00, jotenka siihen voi yhtyä silloin tai pari tuntia myöhemminkin, sillä siitä väistämättä jää eetteriin sellaisia energiajälkiä, joihin yltää jokaisen sielu. Jotenka tavataan siellä, missä sielumme yhtyvät jo muutenkin, jos sen oikein olen tulkinnut itsekin. :