Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aikaisemmassa elämässä??  (Luettu 14134 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #15 : 22.02.2010 13:29:18 »

Esoteerisen astrologian keinoin on mahdollista selvittää kartalta yleensä 3-7 edellistä elämää; aikakautta ja kulttuuria, paikkaa, missä olet elänyt, mitä sielusi olisi tullut jo oppia ja mikä on sen suunta sekä korkein pyrkimys tässä elämässä. Itse katson selvänäöllä hallitsevan elämän kuvan tai sen hetkisen päällä olevan läksyn ja siitä astrologian keinoin avaan loput.

love and light

Taru Tuulia

Olisko jotain kirja- tai linkkivinkkiä?
Mun esoteerisissä kirjoissa ei oo juurikaan aihetta avattu noin syvälle, kiinnostais kovin.  Smiley
12 huone, planeetat, hallitsijat, merkki - kuunsolmut...?? Millä saa 'kiinni' aiemmista elämistä niin että pystyy paikallistamaan ne?
« Viimeksi muokattu: 22.02.2010 13:33:03 kirjoittanut ancelica » tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 23.02.2010 12:43:23 »

Kannattaa aloittaa tutkimalla ihan Erkki Lehtirannan työtä ja osallistua vaikka kurssille; Astrologia ja henkinen tie. Robert Schulman on saksalainen astrologi, joka on tehnyt myös ihan uranuurtavaa työtä. Lisäksi Jukka Viertomanner Turusta on tehnyt aiheen parissa paljon tutkimusta.

Toki muitakin löytyy. Näillä pääsee alkuun. Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #17 : 23.02.2010 14:31:37 »

Kannattaa aloittaa tutkimalla ihan Erkki Lehtirannan työtä ja osallistua vaikka kurssille; Astrologia ja henkinen tie. Robert Schulman on saksalainen astrologi, joka on tehnyt myös ihan uranuurtavaa työtä. Lisäksi Jukka Viertomanner Turusta on tehnyt aiheen parissa paljon tutkimusta.

Toki muitakin löytyy. Näillä pääsee alkuun. Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

Kiitos  Smiley Erkki Lehtirannan työt on jo pidemmän aikaa ollut työn alla. Jatkan kolkuttelemista muuallekin.
tallennettu
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #18 : 02.03.2010 01:42:44 »

Sawotar, olen vieraana ennen Astroon rekisteröitymistä lukenut vastauksiasi ja ihaillut sydämellisyyttäsi ja kykyjäsi Smiley Onko sinun mahdollista nähdä mikä minä olen mahdollisesti ollut entisissä elämissäni? Smiley Tuntuu, että tieto voisi auttaa ymmärtämään itseäni, mistä ajatusmaailma- mallit, minuus kumpuaa, välillä on melko epätoivoinen olo:/ Mikäli pystyt auttamaan olisin erittäin kiitollinen angel
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: