Äh, mulla on erittäin vaikea
Pahoja vaikeuksia kärsivällisyyden kanssa,
vaikka olen opetellut, mutta se kärsivällisyys on
vain opetelluissa asioissaja jos oikein pahaan paikka iskee, niin ei ollenkaan.
4.huone.
,
,
,
Esim. Voin itse olla myöhässä niin paljon kuin tarve vaatii, mutta kukaan muu ei voi olla myöhässä,
15 min. max, jos minulla on läppäri tai lehti mukana ja jos tyyppi on edelleen myöhässä,
minä lähden ja piste. Mikään ei auta.
Minulla ei ole mitään kärsivällisyyttä ja anteeksi antoa virheille, joista koituu minulle
jotain haittaa ja minulla on kunnia olla antamatta anteeksi ja minulla ei ole joustavuutta,
jos joku tekee selkeästi hätiköidyn päätöksen ja kohdistaa sen henkilökohtaisesti minuun.
Esim. joku sanoo mielenhäiriössä, että ei koskaan halua tavata minua,
niin se tapahtuu,vaikka sanoja tulisi katumapäälle muutamaa päivää myöhemmin.
Ollessani 13 vuotias, silloisen ystäväni äiti sanoi minulle juovuksissa, että näin Joulun alusaikaan
meilläkin pitäisi olla Joulu ja valmistella sitä, kun ystäväni pyysi minua luokseen käymään
ja pyörsin pois, enkä enään koskaan, ikinä tullut käymään ystäväni äidin ihmetykseksi,
enkä puhunut, enkä tervehtinyt häntä sen koommin, vaikka kasvotusten olemme tavaneet
ja lähellä olemme asuneet.
Jos joku ihminen sanoo minulle, että ei halua tavata minua, hän ei näe minua koskaan,
eikä kuule koskaan minusta henkilökohtaisesti, vaikka kuinka se voi jälkikäteen katua sanomaansa.
Se ihminen on sama kuin kuollut minulle ja sille ei ole peruutusta, eikä uutta elämää ja piste.
Anteeksiannosta ei puhua, koska mitään anteeksiannettavaa ei ole.
Se että olen
ja
pitkittää jotenkin mun pinnaa konflikti-tilanteissa,
että käämien kuminauha venyy ensin, mutta kun se menee poikki..
-se todella menee poikki, pinoon, polttoon ja kusen vielä päälle.
Minusta tulee julma, kylmä ja erittäin pitkävihainen ihminen, jolla on norsun muisti asiassa
ja jos teko erittäin paha, niin kosto varma ja taatusti vtumainen ja kiero, huolella suunniteltu
ja minua ei saa siitä kiinni. Olen erittäin suunnitelmallinen ja käytän siihen paljon aikaa ja vaivaa
ja mahdollista ulkopuolista apua.
Kun siihen pisteseen pinna on venynyt ja se katkeaa, niin sillä pyhällä vihalla ei ole mitään loppua
ja en pysty hallitsemaan sitä, vaan toteutan sitä pyhää vihaa täydeltä laidalta täysin estoitta
ja ajattelematta, tuleeko siitä itselleni laillisia seurauksia.
-->
,
Minut pysäyttänyt vain ko. ihmisten oma järki kadota silmistäni ja vaikutuspiiristäni.
Hyvin harvoin tosin se menee noin pitkälle, mutta kun se on pari kertaa mennyt,
niiden kohteet ovat saaneet molemmat vankilatuomion ja vararikon.
Hyvä puoli on se, että olen sisukas ja periksiantamaton, nopea, aikaansaava, reipas
ja urhea. Minussa on pioneerimaista henkeä, pystyn tekemään ensimmäisenä asioita,
mitä muut eivät uskalla ja pikkukolaukset eivät tunnu enään missään. Niihin tottuu.
..mutta joudun pelkäämään itsekin omaa pyhää vihaani, joka tulee kunnon suuttumisesta.
Siksi, oman itseni ja läheisteni vuoksi, kävelen konflikti -ja muista vaaratilanteista pois useinmiten
ennen kuin todella suutun. Vtumaisempi homma, jos ei pääse pois tilanteesta syystä tai toisesta.
En voi sanoa, että järki sumenee, kun se itseasiassa leikkaa silloin kaiksista pirullsimman terävästi,
vaan se, että
minä en välitä, miten minun itseni ja läheisteni käy siinä pyhässä vihassa.
Saatan suuttua niin pahoin, että vaikka se olisi viimeinen tekoni ja kuolen siihen,
niin ei paljon paina. Ei edes kipu ja veri.
Nim. murtuneella kädellä ja jalalla voi edelleen toimia normaalisti, eikä sitä edes huomaa.
Kuten sanottua, minulla
on erittäin vaikea sillä kolikon pimeällä puolella.