Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars ja toimintamallisi?  (Luettu 50072 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 11.01.2010 16:06:00 »

Hei!

Uusia oivalluksia syntyy jatkuvasti astrologiasta, kun vain keskustelee siitä.

Eräs ystäväni sanoi, että hän on vähän hidassoutuinen, koska hänellä on Mars Härässä. Ja sanoi, että vanhemmuuteen ei kalorit tahdo liikkua.

Onko tosiaan näin? Tutkin omaa karttaani.

Huomasin, että koska minulla on Mars Neitsyessä, se lisää väliin minun huolimatontakin jousimiesmäistä toimintaa vähän tarkemmaksi. Myös se että se on huoneesssa 9, etsin toimintaani suoraviivaista totuutta ja ehkä se antaa pontta kaiken uuden oppimiselle. Se on neliössä Jupiterin kanssa ja tekee varmaankin sen, että suurempia tekemisen lahjoja ei ole. Tai ainakin se olisi vaivalloista.  Siis en rakentele taloja, en laita suuria yrityksiä pystyyn enkä jaksa keskittyä suuriin haasteisiin esimerkiksi.

Voisko olla tosiaan näin?

Tutkikaapa miten Mars teille kaikessa suhteessa toimii. Sieltä voi löytyä hauskoja oivalluksia.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2010 18:58:23 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 11.01.2010 16:30:44 »

Kyllä aivan varmana voi olla niin.  Wink

Oma marsini on  skorpioni ja  aspect_con  pluto , ja sellainen taipumus on että jos jostain innostuu, siihen uppoutuu täysillä. Niinkin kyllä, että tuntuu ettei oikein saa mitään irti asioista, jotka tuntuvat vain neutraalilta ja sitten tuppaa vähän löysäilemään niissä kun ei oikein innosta..  :Smiley Ehdottomuutta ja mustavalkoisuutta taitaa lisätä, olen yrittänyt opetella pois.. Mutta yhä välillä on asenteessa se kaikki tai ei mitään -henki. Cool
Skorpionihan on myös veden merkki, joten kaikkea toimintaani ohjaavat tunteet. Heilun joskus vähän liikaakin tekemättä suunnitelmia etukäteen luottaen ohjaaviin tuntemuksiin. Harmina siinä on myös se, että koska toimin tunteideni kautta, häiritsevät niiden vaihtelut, en millään pysty toimimaan tunteitani vastaan. Jos on huono fiilis niin on. Silloin musta ei saa irti mitään muuta. Ja jos on hyvä fiilis niin sitten tapahtuu ja paljon.  Wink
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.01.2010 16:34:42 »

No minulla on Mars Skorpionissa 7.huoneessa ja se todella monin tavoin kuvastaa toimintaani. Olen kiihkeä, tunteella liikkuva energiapaukku, mutta myös joskus päälle painava, vähän liiankin syväluotaava voima, joka voi saada monet vähän pelästyneeksi.  Grin Suhtaudun asioihin intensiiteetillä ja voimakkaalla latauksella ja jos jokin asia ei saa minussa mitään tunteita aikaan, en myöskään mitään sen asian eteen tee. Mutta jos joku asia todella koskettaa tai pistää intensiteetit liikkeelle, niin se on sitten menoa!

Tekemiseni ei ole sellaista äkkinäistä mars-oinasmaista, vaan enemmän sellaista, että lähden hitaasti käyntiin ja käytän paljon aikaa asioiden analysointiin ja epäilemiseen (perusskorpionimaista Wink), mutta kun olen todella saanut selvyyden asian viisaudesta, niin lähden hitaasti, mutta varmasti ja tavoitehakuisesti liikkeelle suorittamaan asiaa tunteen palolla. Samaa metodia käytän ihmissuhteissakin (7.huone), eli ensin hieman epäilevästi suhtaudun muihin, mutta tämän jälkeen "hyökkään" kunnolla tutkimaan ihmistä ja hänen mielen toimintaansa ja todella haluan tietää KAIKEN.  2funny Osaan olla myös varsin dominoiva ja hakea oman tilani niin ryhmästä kuin ryhmästä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #3 : 11.01.2010 17:47:50 »

Minulla on  mars oinas 7. huoneessa. Kuuluisi sitten kai olla melkoinen pikapäättäjä, joka ei hirveästi mietiskele tekemisiään. Yksi astrologitäti tosin oli sitä mieltä,  oinas mars 7. huoneessa tarkoittaa naisella erittäin vahvaa seksuaalisuutta  :Smiley

En siis tosiaan ole mikään sinne tänne rynniskelijä. Yleensä pohdin pitkään ja hartaasti, erityisesti silloin, jos asialla ei nyt ihan hirveästi ole merkitystä, esimerkiksi joskus huomaan koko työpäivän ajan pohtineeni sitä, mitä laittaisin ruoaksi. Opiskelupaikkaa olen pohtinut jo 4 vuotta ja nyt olen saanut jopa jonkinlaisen näkemyksen asiasta. Muutenkin tykkään vatvoa ja miettiä asioita. Pohdiskelua selittää kai askendentti vaaka.

Toisaalta sitten taas joskus reväytän ja teen jotain, mikä yllättää kaikki läheiseni. Yleensä nämä ex tempore -vedot liittyvät hyvin paljon tunteisiin. Rakkauselämässä tapani on olla hyvinkin heittäytyvä, ei sitä etukäteen kannata murehtia, jos hommasta ei tulekaan mitään. Se voisi liittyä juuri tuohon parisuhdehuoneessa olevaan Marsiin. Kuitenkin pohdin myös rakkausasioita erittäin paljon.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #4 : 11.01.2010 18:06:02 »

Minulla Mars on  vesimies huoneessa 8. Olen ikuinen uuden ,kiinnostavan ja innostavan asian etsijä  Grin. Olen siitä iloinen, sillä se on elämässä varsinainen piristyspilleri eikä tartte masentua, vaikka arki olisi kuin tylsää ja samanlaista, kun mielessä pyörii uusia mielenkiintoisia asioita.
Marsini tekee yhtymän chironille ja opposition Uranukselle. Voiskos nämä kertoa siitä, että osaan kuitenkin olla varovainen enkä nyt kuitenkaan ihan päättömiin juttuihin heittäydy  :Smiley? Sittenhän minun tietenkin pitää saada toimia omalla tavallani, vapaasti ja jos joku on koko ajan vieressä "päsmentämässä" tai hokemassa, että niin se pitää tehdä, niin into häviää sen siliän tien  Grin. Ei pakko pullaa minulle tai jokainen aistii heti mitä asiasta ajettelen !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 11.01.2010 18:47:43 »

Minulla on myös mars oinaassa joten kyllä on pakko sanoa että vauhdilla asiat hoituu ja välillä vähän sinne päin  Cool
Mitään pientä tarkkaa nysväystä on turha edes yrittää, olen hyvin suurpiirteinen, mikä on kaikkea muuta kuin hyvä juttu.
Jos joku juttu ei kiinnosta niin siitä ei tule mitään, se tehdään sitten vähän hutaisten sinne päin..

Jos pitää toimia nopeasti, tehokkaasti ja lyhyellä varoitusajalla niin oinas mars on hyvä  Grin ja jos pitää tehdä jotain riehakasta niin sitten myös.

Urheilussa tuo mars oinas on kaiketi hyvä, sillä virtaa riittää ja nautin tietyssä mielessä itseni rääkkäämisestä tai sellaisesta itsensä ylittämisestä fyysisesti. Mitä enemmän hikoilee, sen parempi  Cool

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 11.01.2010 19:20:50 »

Mulla on mars kaksosissa ja oon kova suunnitteleen nopeasti asioita...
Ja sit alan toteuttaan niitä nopeasti, ellei into ehdi lopahtaa ennen sitä..
Usein ideat tyssää siihen että eteen tulee joku pikku viivästys,
sitten multa loppuu kärsivällisyys ja mä en ala!!  knuppel2

Ellei joku muu tekisi sitä?! Olen myös taitava delegoimaan ja yrittämään innostaa toisia...... angel Minulla on kovat myyntipuheet silloin kun haluaisin että joku tekisi jotakin...

Kärsivällisyyttähän mulla ei ole sen enempää, kuin strutsilla aivoja.

Tai tämäkin ominaisuus minussa vaihtelee päivän mukaan, ikinä ei tiedä mistä tuulee. Joskus raivostun omaan kärsimättömyyteeni ja meinaan tikahtua siihen tunteeseen. Haluaisin, että kaikki olis heti nyt. PRKL.  tickedoff Sitten kun asiat tapahtuu heti nyt, niin sitten stressaan siitä että kaikki tapahtuu liaan nopeasti ja menetän silloinkin kärsivällisyyteni.

Tämä mars planeetta sijaitsee 7. huoneessa ja varmaankin näkyy siten,
että mä ainakin parhaani mukaan näytän kaapin paikan parisuhteessa
(onneks skorpu on niin kultanen, että se osaa olla mun tossun alla olematta siellä liikaa)  uglystupid2 2funny

Mutta olen myös äärimmäisen aloitteekas suhteessa joka asiassa,
niin eipähän miehen pitäs kuolla tylsyyteen tai näivettyä totaalisesti kun nainen pihtaa... Grin

Mä olen kova puhumaan ja huutamaan tunteitani ilmoille... Parisuhteessa ja perhesuhteissa. Usein ihmiset laittaa kädet korville ja toteaa, että älä huuda, vaikka mä vain luulin hieman puhuneeni painokkaammin, enkä huutaen.. Tähän painokkaasti puhumiseen liittyy myös suurta käsillä huitomista yms teatraalisia liikkeitä. Usein joudun laskemaan pariinkymmeneen, että saan hillittyä raivoni, niin että en huutaisi niin lujalla äänellä... Nykyään se onnistuu helpommin kuin teinivuosina, jolloin purin vihaani myös hajottamalla esineitä ja paiskomalla...

Olen joutunut töissä todellakin opettelemaan hillintää.

Annan itsestäni todennäköisesti kiukkuisemman kuvan kuin olen, silloin kun "menetän vähän hermoni"... Olen vaan niin kova kipinöimään,
koska kipinöidessäni tunnen eläväni ja tunnen huojennusta.. Cheesy
Mutta tutut ei tätä säikähdä koska lepyn alta aikayksikön ja pyydän anteeksi tai ainakin syytän hormoneita käytöksestäni... Grin
En tiedä olenko sittenkin enemmänkin epäuskottava kuin pelottava suuttuessani....... koska joskus kun suutun niin se kuulostaa siltä kuin sekoaisin, kun en joskus voi olla nauramatta samaan aikaan kun huudan jostakin ihan typerästä asiasta, tajuan siis itsekin miten typerästä asiasta olen vihainen ja se huvittaa minua.....

Mutta yksi asia minkä olen huomannut on se, että tarvitsen liikuntaa,
tosi rankkaa liikuntaa. Se jotenkin auttaa mun mielenterveyttä,
kun saan purettua sen räjähtävän energian positiivisella tavalla, kuten juoksulenkillä tai kunnon lemmiskelysessiolla....
Se tuottaa  skorpioni kanssaihmisellekin vähemmän mielipahaa kuin raivoaminen.... Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 12.01.2010 00:16:59 »

Ave
Lainaus
Oma marsini on  skorpioni ja  aspect_con  pluto , ja sellainen taipumus on että jos jostain innostuu, siihen uppoutuu täysillä.

Siis Skorpionin planeettahan on Pluto, tuli mieleen. Tuollaisella yhtymällähän voisi siirtää vuoren! Tulee mieleen, että kun kohtaa jotakin todella epäoikeudenmukaista, sydäntä särkevää, niin voisit tehdä vaikka mitä, Ave.

Lainaus
Ebenia; Mars Skorpionissa 7.huoneessa ja se todella monin tavoin kuvastaa toimintaani. Olen kiihkeä, tunteella liikkuva energiapaukku, mutta myös joskus päälle painava, vähän liiankin syväluotaava voima, joka voi saada monet vähän pelästyneeksi.

Voin kuvitella! Ja kun sanoit 'epäily', tuli mieleen siitä yleisesti Skorpioni, jolle ei kelpaa selvät sävelet, vaan nostaa pystyyn vaikka oman puolueen tai uskonnon. Näin voiskin käydä, jos tuo Mars olisi jossakin ylemmässä huoneessa. Mutta 7.... Toimit varmasti lujasti ystävien puolesta.  Smiley

Lainaus
Violette: oinas mars 7. huoneessa tarkoittaa naisella erittäin vahvaa seksuaalisuutta
Puhut kuin sinulla olisi paljon Härkää jossakin. Tuo seksuaalisuus? Eikö se voisi olla myös alullepanoa, reilusti tutustumista 'Hei haluaisin tutustua sinuun paremmin', tai siis mutkatonta kanssakäymistä ja helposti tutuksi tulemista? Mutta myös helposti kaapin paikan sanojaksi.  :Smiley Tulee mieleen....

Taiska, kuulostaa hyvältä tuollainen Mars!  Wink

Artemis, ihmettelen, miten Mars Oinas käyttäytyy jonossa, odottamassa tai miten silloin, kun toiset jahkailevat?  Cheesy

Voi Tiigris, on sinulla jossakin tultakin kyllä kartallasi. Grin Tuosta Mars Kaksosista tulee mieleen myös se innostus ja impulsiivisuus, jolla puhuu ja lupaa paljon. Niin montako lupausta ehtii täyttämään, montako unohtuu ja montako täytyy vain siirtää johonkin. Tulee niin oma poikani mieleen! :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 12.01.2010 00:56:49 »

Mulla on sama Marsin sijainti kuin sulla Elwyn, mutta toiminta- ja ajttelumalli kyllä täysin erilainen. Mulle tärkeetä kaikessa toiminnassa on oikeudenmukaisuus, enkä koe tarvetta korostaa asemaani, vaikka pomona olisinkin. Johtajuuden otan kyllä useimmiten mielelläni vastaan.
Sellanen leijonamainen piirre mussa on, että tykkään siitä kun muut huomaavat mitä olen saanut aikaan. Haluan siis tulla huomioiduksi, mutta huomioin muut myös. Ja olisko se sitten leijonamaisuutta myös, että musta kyllä näkee ja kuulee millä mielellä olen. Eli tunteet näytän sillä tavalla isosti. Kun mä suutun niin silmät lyö lieskaa ja ovet paukkuu. Ja onhan niitä tavaroitakin tullut viskottua.
Ebenian ja Tiigriksen jutuista tunnistin paljon itseäni, vaikka erilaiset Marsin sijainnit meillä onkin.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2010 01:49:54 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 12.01.2010 02:54:24 »

Äh, mulla on erittäin vaikea  mars  buck2 Pahoja vaikeuksia kärsivällisyyden kanssa,
vaikka olen opetellut, mutta se kärsivällisyys on vain opetelluissa asioissa
ja jos oikein pahaan paikka iskee, niin ei ollenkaan.

mars oinas 4.huone.  aspect_sex aurinko,  aspect_opp pluto,   aspect_tri neptunus,  aspect_con jupiter

Esim. Voin itse olla myöhässä niin paljon kuin tarve vaatii, mutta kukaan muu ei voi olla myöhässä,
15 min. max, jos minulla on läppäri tai lehti mukana ja jos tyyppi on edelleen myöhässä,
minä lähden ja piste. Mikään ei auta.
Minulla ei ole mitään kärsivällisyyttä ja anteeksi antoa virheille, joista koituu minulle
jotain haittaa ja minulla on kunnia olla antamatta anteeksi ja minulla ei ole joustavuutta,
jos joku tekee selkeästi hätiköidyn päätöksen ja kohdistaa sen henkilökohtaisesti minuun.

Esim. joku sanoo mielenhäiriössä, että ei koskaan halua tavata minua, niin se tapahtuu,
vaikka sanoja tulisi katumapäälle muutamaa päivää myöhemmin.
Ollessani 13 vuotias, silloisen ystäväni äiti sanoi minulle juovuksissa, että näin Joulun alusaikaan
meilläkin pitäisi olla Joulu ja valmistella sitä, kun ystäväni pyysi minua luokseen käymään
ja pyörsin pois, enkä enään koskaan, ikinä tullut käymään ystäväni äidin ihmetykseksi,
enkä puhunut, enkä tervehtinyt häntä sen koommin, vaikka kasvotusten olemme tavaneet
ja lähellä olemme asuneet.

Jos joku ihminen sanoo minulle, että ei halua tavata minua, hän ei näe minua koskaan,
eikä kuule koskaan minusta henkilökohtaisesti, vaikka kuinka se voi jälkikäteen katua sanomaansa.
Se ihminen on sama kuin kuollut minulle ja sille ei ole peruutusta, eikä uutta elämää ja piste.
Anteeksiannosta ei puhua, koska mitään anteeksiannettavaa ei ole. Smiley

Se että olen  aurinko  kaksoset ja   kuu vesimies pitkittää jotenkin mun pinnaa konflikti-tilanteissa,
että käämien kuminauha venyy ensin, mutta kun se menee poikki.. buck2
-se todella menee poikki, pinoon, polttoon ja kusen vielä päälle.

Minusta tulee julma, kylmä ja erittäin pitkävihainen ihminen, jolla on norsun muisti asiassa
ja jos teko erittäin paha, niin kosto varma ja taatusti vtumainen ja kiero, huolella suunniteltu
ja minua ei saa siitä kiinni. Olen erittäin suunnitelmallinen ja käytän siihen paljon aikaa ja vaivaa
ja mahdollista ulkopuolista apua.
Kun siihen pisteseen pinna on venynyt ja se katkeaa, niin sillä pyhällä vihalla ei ole mitään loppua
ja en pysty hallitsemaan sitä, vaan toteutan sitä pyhää vihaa täydeltä laidalta täysin estoitta
ja ajattelematta, tuleeko siitä itselleni laillisia seurauksia.  buck2
-->  aspect_opp pluto,  askendentti skorpioni
Minut pysäyttänyt vain ko. ihmisten oma järki kadota silmistäni ja vaikutuspiiristäni.

Hyvin harvoin tosin se menee noin pitkälle, mutta kun se on pari kertaa mennyt,
niiden kohteet ovat saaneet molemmat vankilatuomion ja vararikon.

Hyvä puoli on se, että olen sisukas ja periksiantamaton, nopea, aikaansaava, reipas
ja urhea. Minussa on pioneerimaista henkeä, pystyn tekemään ensimmäisenä asioita,
mitä muut eivät uskalla ja pikkukolaukset eivät tunnu enään missään. Niihin tottuu.  Tongue

..mutta joudun pelkäämään itsekin omaa pyhää vihaani, joka tulee kunnon suuttumisesta.
Siksi, oman itseni ja läheisteni vuoksi, kävelen konflikti -ja muista vaaratilanteista pois useinmiten
ennen kuin todella suutun.  Vtumaisempi homma, jos ei pääse pois tilanteesta syystä tai toisesta.

En voi sanoa, että järki sumenee, kun se itseasiassa leikkaa silloin kaiksista pirullsimman terävästi,
vaan se, että minä en välitä, miten minun itseni ja läheisteni käy siinä pyhässä vihassa.
Saatan suuttua niin pahoin, että vaikka se olisi viimeinen tekoni ja kuolen siihen,
niin ei paljon paina. Ei edes kipu ja veri. buck2

Nim. murtuneella kädellä ja jalalla voi edelleen toimia normaalisti, eikä sitä edes huomaa. buck2

Kuten sanottua, minulla  mars on erittäin vaikea sillä kolikon pimeällä puolella.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2010 02:57:36 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 12.01.2010 03:47:56 »

Voi apua... minullakin  pluto aspect_opp mars, ja olen pitkävihainen sekä kuulostaa tutulta nuo kostojutut, varsinkin nuoruudesta. Omassa elämässäni on kuitenkin käynyt niin että myöhemmin on huomannut että ne omat vihantunteet tai katkeruus on monessa tapauksessa todella liioiteltuja, ja monesti saavat vielä enemmän ongelmia aikaan. Nyt oonkin tullut siihen tulokseen, että haluan poistaa vihantunteet nopeasti (vaikkakin niitä voi monesti hyödyntääkin), sillä niiden pitkittäminen helposti masentaa ja tekee olon raskaaksi. Tahdon jatkossa mieluummin keveämpiä olotiloja.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 12.01.2010 04:35:52 »

Hmmm... kuten sanottua, harvoin se siihen pyhään vihaan mulla menee,
mutta jos se menee, se on perusteltua.
Silloin saatan suunnitela vaikka muutaman vuoden päivät sopivaa tapaa tehdä toisen elämästä surkeaa
tai sitten vain odotella sopivaa tilaisuutta.
Siihen mulla jostain syystä löytyy loputtomasti kärsivällisyyttä ja mä en tajua miksi.  idiot2
 askendentti skorpioni  ? Plutonikko?  Huh

Kyllä se vaatii aikamoisen lahjakkuudenkin suuttuttaa mut loppujen lopuksi.
Mulla on kuitenkin kevyttä ilmaa sen verran paljon kartalla,
mutta jos tuohon uinuvaan ydinpommiin käy sorkkimaan, niin kyllä se räjähtää.
Valitettavasti. buck2

Viimeksi se on mennyt 6-7 vuotta sitten ja kait se tyyppi on jo ehdonalaisella
ja sekin loppunut? Busineksia se ei tee enään koskaan ja maksaa loppuelämänsä miljoonavelkoja.
Tosin en ole enään sille vihainen, sain puntit tasoihin ja se ei koskaan ole saanut tietää,
että se oli minä, joka sen vankila -ja alamäkiprosessin laittoi käyntiin.

Tai itsehän se laittoi sen tekemällä ratkaisevia virheitä, mutta ilman minua niistä ei olisi viranomaiset
olisi tienneet mitään. Hankin sitä informatatiota varmaan kolmen vuoden ajan
hymyillen aina kasvotusten.
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 12.01.2010 17:05:48 »

Minulla  mars  kauris 1. huoneessa. Minun pitää aina saada työt valmiiksi, eli en malta ees lähtee ruokatunnille jos ei ole valmista  Grin Olen tarkka jokaisessa työssä,mutta mulla on tosin vielä keskitaivas  skorpioni   :Smiley
Mun miehellä  mars neitsyt ja on kyl kova nalkuttamaan  Wink Pilaa yleensä mun lauantai-aamun kun ilmoittaa että löys taas homeista leipää ja kun en osaa leipiä syödä järjestyksessä   buck2
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 12.01.2010 17:47:49 »

Voi apua... minullakin  pluto aspect_opp mars, ja olen pitkävihainen sekä kuulostaa tutulta nuo kostojutut, varsinkin nuoruudesta. Omassa elämässäni on kuitenkin käynyt niin että myöhemmin on huomannut että ne omat vihantunteet tai katkeruus on monessa tapauksessa todella liioiteltuja, ja monesti saavat vielä enemmän ongelmia aikaan. Nyt oonkin tullut siihen tulokseen, että haluan poistaa vihantunteet nopeasti (vaikkakin niitä voi monesti hyödyntääkin), sillä niiden pitkittäminen helposti masentaa ja tekee olon raskaaksi. Tahdon jatkossa mieluummin keveämpiä olotiloja.

Itselläni myös marsin oppositio plutolle mutta en ole lainkaan pitkävihainen. Tahtoisin joskus olla, mutta en kykene. Toisaalta miksi olisinkaan, en tahdo pistää energiaa siihen että olen vihainen jollekkin.
Leimahdan ja raivostun ja sitten se on siinä. Toisaalta kai se on sitäkin että mulla on niin monta planeettaa oinaassa ja oinashan ei kykene pitkäjänteisesti tekemään mitään, ei edes vihaamaan. On liikuttava eteenpäin ja nopeasti  Smiley

Marsin ja pluton oppositio tosin on raivokas, mutta harva pitää minua raivokkaana. En yleensä huuda ihmisille, kiroan heidät mielessäni  Tongue. Meuhkaan kyllä mutta lähinnä tilanteelle tai omille typeryyksilleni ja tekemisilleni tai sille että en kykene johonkin kunnolla.
Marsin ja pluton oppositio on myös hyvin voimakas energia, en pysy paikallani ja ruokailunkin voi käyttää samalla siihen että tekee jotain muuta. Asiat pitää saada tehtyä nopeasti ja kykenen valtaisiin suorituksiin  Grin mutta se on lähinnä sellainen pyrähdys jolloin niihin valtaisiin suorituksiin pystyy. Se on kuin adrenaliinipiikki  Smiley
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 12.01.2010 18:32:48 »

Voisikohan pitkävihaisuutta aiheuttaa  pluto aspect_opp kuu, joka minulla myös on. Olen kyllä luonteeltani hyvin kiltti, enkä ikinä toteuta mitään kostojuttuja. Mutta on kyllä niin että vielä vuosien jälkeenkin jotkut koetut vääryydet pistävät tunteet leimahtamaan, vaikka todella toivoisin että voisin unohtaa. Tuntuisi elämä varmaan paljon raikkaammalta, jos ei tarvitsisi muistella vanhoja. Tuo energisyys on kyllä tuttua, olen joskus tanssinutkin lautanen kädessä, kun en malta heilumiseltani istua alas edes syömään. Minullakin on paljon tärkeitä planeettoja oinaassa, mutta toisaalta myös yhtälailla härässä. Nuo  kuu ja  mars ovat siis harka.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: