Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #45 : 15.01.2010 00:17:27 » |
|
Wau.. menevä aihe Joku puhui tuolla marssin ja jupiterin neliöstä ja haluaisin vielä lisästä, että se tuppaa olemaan vähän pomottajan aspekti : Mielenkiintoinen huomioni marssista on se miten se kuvaa ihmisen kävely- ja likkumistyylin; mars mars.. Niin ja lihaksistoa tai ruumiinrakennetta. Esim jos kävelen mars jousimies äitini kanssa vaikkapa kaupungilla, en tahdo pysyä perässä, kun taas sitä vastoin mars härkä siskoani saa vetää narulla perässä kun hän jää märehtimään jokaisen ikkunan eteen. Mars härkä ei ole mitenkään erityisen toiminnallinen sijainti, ellei kartan muut osat tue sitä, mielummin niin että joku muu siivoaa, mutta se löytyy monila laulajilta(kaula/niska) Kuten Madonna tai P.Koivuniemi. Mars vaakani kävelee kepeäsi lanteet heiluen Tosin siihen vaikuttaa varmasti tarkka - astrologit ovat ehdotelleet tanssijan ammattia... Muistan kun eräässä yhteisössä tapasin erään sokean naisen joka kertoi tunnistavansa ihmiset heidän kävelystään; hän sanoi että minua on miltei mahdotonta kuulla, kävelen niin kevyesti. Tätä voisi ilmavat mars ja venus omimmillan kuvata Marssin apektit: * * (*stellium 3.h) No tuosta nyt voisi päätellä, että olen parhaimmillani suunnitelessani esim operatiivia toimia, olen hyvin tehokas ja siitä on ollut paljon hyötyä esim; miten muutto organisoidaan mahdollisimman vähällä vaivalla + mars-pluto kuvaa auktoriteettiä ja Jumalan kiitos saturnus on marssin kyljessä...se tekee marssista kaurismaisen niin että saan aikaiseksi ja vie asiat päätökseen. Urheilussa noista on myös hyötyä Haittapuoli josta opettelen koko ajan pois on armoton pähkäily ja järkeistäminen/älyllistäminen, se on useimmiten aivan turhaa ja kuluttaa vain voimavaroja. Onneksi mm. astrologia on mahdollistanut sen että tiedostan tämän ja osaan jo nykyään katkaista ison kelan...
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.01.2010 01:21:37 kirjoittanut Theus »
|
tallennettu
|
|
|
|
ancelica
|
|
« Vastaus #46 : 15.01.2010 10:49:27 » |
|
Mars 2 huoneessa Jousimiehessä osana stelliumia . Nuorempana olin tosi tulinen ja jäin vänkäämään uskonnosta, politiikasta, ihan mistä vaan jos vaikka joku tuli kertomaan jotain Jeesus tulee juttuja niin mä saatoin tunnin väitellä. jota viel aktivoi. Mut hyvä että on tuossa Venuksen huoneessa vähän Marsenergiaa balansoimassa energioita. Nykyään on aika pitkä pinna, mut sitten kun joku asia tai ihminen saa sen liikkeelle ja repii koko puoli aurinkokuntaa, niin sit asialle omistaudutaan täysin tai jos jonkun kanssa palaa käpy niin se palaa totaalisesti kjäh, kjäh ( ) <- onneks ei oo (jonkun mielestä tais olla terroristiaspekti) Vaikkakin on aktiivinen, niin vanhemmiten (no joo, alle 40 v) en voi kyllä sanoa olevani enää koko ajan liikkellä, välillä täytyy levätä ja tankata. Jouskariteemat, vieraat kulttuurit, matkustelu, uuden oppiminen, ovat lähellä sydäntä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.01.2010 11:29:47 kirjoittanut ancelica »
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #47 : 15.01.2010 12:55:57 » |
|
Mars 7.huoneessa. Arvatkaa onnistunko provosoimaan pyhä lehmä poikaystävänikin riitelemään. Parin päivän takaa: minä - tiukkaa vittuilua pitkin iltaa ja kun lopulta siippani puhuu, alan itkeä. Ei siinä voi kuin ihmetellä omaa itsetuhoisuuttaan. Mars herättää närkästystä - varsinkin ihmisissä, jotka tapaavat minut ensimmäistä kertaa. Luonteenomaista minulle on olla aivan liian tuttavallinen ja tokaista jotain räävitöntä, joka hämmentää toisen. Tämä on minun "jyvät akanoista" -metodi tunnistaa ihmisen rajat. Mars antaa älyttömästi energiaa. Parhaimmillani olen kun saan niin paljon haasteita kuin mahdollista. Kun muut rutisevat, että on liikaa liian vaikeita hommia, minä nautin. Mars tekee musta suht poikatytön. Olen aina kokenut olevani enemmän ihminen kuin vertautunut kumpaankaan sukupuoleen. Jos ymmärrätte. Naiset myös harrastavat minun luulemistani lesboksi, koska ilmeisesti olen erittäin naisellista ulkomuodostani huolimatta jollain tavalla maskuliininen. Ainakin koen itseni suht aggressiiviseksi. en tiedä oikeastaan tästä sen enempää. 3.huoneen pluto sulkeutuvassa kolmiossa marssiin. Jaa a. mielikuvituksen ja toiminnan suhde on todella mutkaton. Minun on helppo laittaa toimeksi mitä sitten tulee mieleen. Tyypillinen mars-kalat sinänsä: pakko hösätä koko ajan jotain ja mielellään vähän ekstraa ja erillaista, mutta luovaa. Mars avautuva neliö chiron on minulle aika mysteeri. Jokin oppiläksy suhteessa parantamiseen? Tai opettele kanavoimaan energiaasi parantavaan kommunikointiin (kirjoittaminen ehkä?) Chiron 10.huone kaksonen Tällaisia tuumailuita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #48 : 15.01.2010 12:59:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #49 : 15.01.2010 15:57:48 » |
|
Mars Härässä, 6. huone.
Maamerkissä, maan huoneessa… käytännöllinen, käden taitoja omaava, remontoija, nikkaroija… jos vaan jaksas siitä mukavalta sohvan pohjalta nousta.
Nautiskelija, niin olostaan kuin aisteiltaankin.
Tykkään mukavasta elämästä, mutta kun tarpeeksi punaista vaatetta heiluttaa, lähden liikkeelle. Pitkän harkinnan jälkeen, ensin pohtien, kannattaako? Mitä hyödyn? Ok..jos totean, että kannattaa, puurran vaikka hamaan loppuun asti…vielä sittenkin, kun kaikki muut ovat jo aikoja sitten väsähtäneet.
Sitten rojahdan mukavuuteeni ja nautin, kunnes vaate heilahtaa silmieni edessä…
Mars kolmio Venus ja Venuskin maamerkissä, maanhuoneessa.
Astrologi on tästä todennut, että olen erittäin aistillinen ihminen.
Kaikki aistinautinnot ovat minulle hyvin tärkeitä. Haluan ympäristöni olevan kaunis, esteettinen, silmääni miellyttävän. Musiikin täytyy saada aikaan tunnekokemuksia. Haluan kosketella ihmisiä, halata, hieroa jne. Haistan vahvasti erilaiset tuoksut ja haisut.. ja makuelämykset ovat voimakkaita. Ja kaikki nämä hyvin luonnonmukaisina. Alkukantaisina.
Mars neliö Uranus
Räjähtävää energiaa, kun ärsyyntyy. Yht’äkkiä ja nopeasti toimintaan! Siinä ei harkita, ei kysellä, ei keskustella…NYT ja just liikkeelle! Ja jälkeenpäin miettii, että mikä mulle oikein tuli???
Toisaalta saa aikaan paljon liikettä ja toimintaa tämmöseen hitaaseen Mars Härkään.
Mars neliö Chiron
Kun ei kuuntele itseään, vetää itsensä loppuun. Tuntee sen nahoissaan ja kärsii. Mutta oppii hitaasti, ja kantapään kautta asiat. Ja siinä kun itse on nähnyt lopputuloksen tuostakin, oppii ymmärtämään muiden vastaavia tekoja.
Mars oppositio Jupiter
Suuria, näyttäviä tekoja, halu näkyä ja kuulua tekojeni kautta. Joskus liioiteltuakin itseni esiin tuomista ” hienona toiminajana”…tyyliin..tehkää näin niin kuin minä, minä olen paras! Halu olla suunnannäyttäjä, keulakuva. Yritän ja haluan näyttää käytännön elämässä, miten omat hyvät tekoni ja esimerkkini vaikuttavat myös toisten tekoihin( työskentelen erityislasten parissa).
Ja tuohon liittyen …pidän erittäin paljon ihmisistä, jotka osaavat käytännön taitoja…rakennusalaa, remontointia, ihmisistä, joilla on silmää kauneudelle, jotka pitävät aidoista, alkukantaisista asioista ja viihtyvät luonnossa…
kun laineet liplattavat, koivut kaartuvat järven ylle, ilta-aurinko laskee …
ja haitari haikeesti soi….
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #50 : 15.01.2010 20:04:48 » |
|
Itsellä on mars 3.huoneessa. Ärsyynnyn helposti jos ihmiset eivät osaa tehdä nopeasti päätöksiä, itse teen päätökset muutamissa minuuteissa ja ne yleensä pitää. Luulisin, että tuo 3. huone ja marsin aspektit ja vaikuttavat siten, että vaikka on , niin mielipiteiden ilmaiseminen ja oman itseni esiin tuominen on aika tulista ja pidän mielipiteideni ilmaisemista tärkeänä ja sanon välillä kärkevästikin asioita. Tulee välillä möläyteltyä ihan uskomattomia tyhmyyksiä, vaikka pyrinkin olemaan ystävällinen puheissani, välillä vaan vahingossa sohii toisille ihmisille "pyhiä" asioita vähän turhankin rankalla kädellä. En kyllä oikein osaa itsekään rentoutua. Aina sitä valittaa, että ei ole koskaan aikaa olla kotona, mutta sitten kun on kotona marmatan siitä, että haluaisin tehdä jotain, en jaksa vain istuskella. Vapaa-aika kuluukin urheillessa tai erilaisissa projekteissa, joilla pyrin edistämään uraani xD En tosin tiedä miten sekin aina onnistuu. ^^ Muutenkin elämässä on jatkuvasti sellaisia suuria suunnitelmia meneillään, jotka saattaa sitten kariutua, kun uudet tuulet puhaltaa taas ja innostun uudestaan. Eli innostun ja kyllästyn helposti sekä asioihin, että ihmisiin. Opiskeluissa pidän siitä, että tehdään asioita, eikä vaan sotketa ja laiskotella. Sen takia oikeastaan vihastuinkin teatteri-harrastukseen, kun siellä ei muuta tehty kuin jossiteltu. Kaikki aika kulutettiin tyhjänpäiväiseen jahkailuun, kuten, "jos tämä tuoli laitetaan tähän ni sä voisit tulla täältä ja ma tuolta, mutta sit, hmmm, ei se käy, laitettasko se tonne, hmm, mut ei se käy"...grrr, tuota en jaksanut, vaan päätin heidän puolestaan, että tämä pe*****n tuoli tulee nyt tähän ja sillä selvä. Sitten lähdin vetämään paikalta. Whii, että sellainen mars oinas minä =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #51 : 16.01.2010 11:24:50 » |
|
Wau.. menevä aihe Joku puhui tuolla marssin ja jupiterin neliöstä ja haluaisin vielä lisästä, että se tuppaa olemaan vähän pomottajan aspekti : Mielenkiintoinen huomioni marssista on se miten se kuvaa ihmisen kävely- ja likkumistyylin; mars mars.. Niin ja lihaksistoa tai ruumiinrakennetta. Hauskoja Theo nuo sinun kuvailusi kävelymalleista. Ilmankos minulla Mars Neitsyessä eivät kenkäni kulu, tuskin astun maan kamaraa, vaikka ei kävelyni mitään kaunista ole, lepsautan toista jalkaani kuten isänikin. Mutta kun toiset ostelevat uusia kenkiä joka vuosi, niin minä kävelen samoilla kymmenenkin vuotta. Tuo mietitytti. Pomottelu? Sillä usein minua syytetään siitä, vaikka en sellaisa tarkoitakaan, todellakin. Ja olenhan muutenkin johtavan Ravun merkissä, kuin myös Jupiter on 1.huoneessa Jousimiehessä. Kuitenkaan en koskaan ole halunnut olla johtaja, vetäydyn mieluummin, ehkä vähän laiskana vastuusta tai velvollisuuksista. En koskaan haluaisi olla politiikko tai johtaja. Mutta täytyy myöntää, jos olen hiljaisessa tai hitaassa sakissa, menen kärkeen ja sanon mitä tehdään. Muuten kuljen kiltisti perässä. Eikö tuo 1. huone ollut vähän myös sen laatuinen, kuinka ympäristö näkee sinun persoonallisuutesi? Sen myötä ymmärtäsin, miksi yksi astrologi väitti että olen tyypillinen jousimies.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #52 : 16.01.2010 14:31:57 » |
|
Wau.. menevä aihe Joku puhui tuolla marssin ja jupiterin neliöstä ja haluaisin vielä lisästä, että se tuppaa olemaan vähän pomottajan aspekti : Mielenkiintoinen huomioni marssista on se miten se kuvaa ihmisen kävely- ja likkumistyylin; mars mars.. Niin ja lihaksistoa tai ruumiinrakennetta. Hyvä huomio Theus! Askeleeni ovat keveät, mutta kovin määrätietoiset. Rakastan kopisevien korkojen ääntä, ja usein jäänkin kuuntelemaan niiden rytmikästä tempoa kulkiessani. Auta armias, jos joku maleksii tielläni ja askellus keskeytyy.. . Tämä siis yksin liikkuessa. Mutta ryhmässä kuljen toisin; jos joku ottaa luontaisesti vetäjän rooliin, annan sen tapahtua ja seuraan vierellä,( ) jos taas porukassa ei ole selkeää johtajaa, otan roolin empimättä. Joukkodynamiikkaa, nääs. Marssini on asteen tarkassa neliössä :iin :ssa. Theussin mainitsema pomotus tähän aspektiin liittyen kuulostaa kovin osuvalta, myös tietty "superoptimismi" omien kykyjen suhteen taitaa olla tän aspektin teemoja. Mutta sen avulla voi ottaa tarvittaessa aikas pitkiä "loikkia"...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #53 : 16.01.2010 18:06:53 » |
|
Saturnalia, näkisin tuon impulsiivisuutena, innostut jostakin ja monestakin asiasta yhtäaikaa, kunnes huomaat rajallisuutesi. Mutta varmaankin lähdet muiden ideoihin mukaan, jos itsekin näet niissä hauskaa tai tarkoituksellista-?- : Voipa olla että rakastuminen voi olla yhtä herkässä, ainakin ihastuminen...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Amber
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #54 : 19.01.2010 23:35:33 » |
|
hommat seisovat ties kuinka monetta vuotta jos en ole tarkkana. Entäs mars huoneissa? Minulla 3.huoneessa. En ole aloitteentekijä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.01.2010 23:38:19 kirjoittanut Amber »
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #55 : 20.01.2010 19:41:52 » |
|
Amber, olet rehellinen itsellesi Härkä ei todellakaan kiirehdi liikaa. 3. huone on päivittäisen kanssakäymisen ja elämään sopeutumisen alue. Varmaan sinulta löytyy harkitsevuutta ja rauhallista suhtautumista asioihin, ja varmaan sinulla on muualla kartalla sitä potkua. Tai ainakin vieressä joku, joka vähän antaa sinulle vauhtia. Ja elämä opettaa! :
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #56 : 20.01.2010 22:19:01 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.01.2010 22:37:48 kirjoittanut Casperiina »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #57 : 20.01.2010 22:48:14 » |
|
4. huoneessa En tiedä johtuuko marsin sijainnista, mutta kiinnitän aivan kohtuuttoman paljon huomiota kaikenmaailman epäkohtiin ja virheisiin. Töissä olen taas viime päivinä ollut sisäisesti aivan hermon partaalla, kun systeemit ei pelaa niin kuin itse parhaaksi näkisin. Tällaisina päivinä sitä alkaa olla jo aivan neuroottinen olo, eikä millään malttaisi keskittyä vain tekemään sitä mistä se palkka maksetaan. Yleensäkin olen tekijänä sellainen ääripäiden ihminen; kun jotain tehdään, niin se tehdään perusteellisesti. Perfektionisti niin että itseänikin rasittaa. Liikkeelle pääseminen ja aloittaminen on aina jähmeää, mutta sitten kun pääsee liikkeelle, ei lopettaminen tule kuuloonkaan. Turhaudun aivan valtavasti töistä jotka vaativat suurpiirteisyyttä, sehän on kuin tekisi tarkoituksella huonosti Kuulostaa toisaalta aika kaurismaiselta toisaalta, ainakin tuo työjuttuun liittyvä homma ja sinullahan näkyy sitä olevan kartalla allekirjoituksesi mukaan =) Mutta joo, itselläkin on mars oinaassa ja koen myös olevani ääripäiden ihminen, tuosta suurpiirteisyydestä, niin itsellä se on kiinni ihan tehtävästä, joissain asioissa haluan olla hyvinkin suurpiirteinen ja vetää suuria linjoja, toisissa taas pikkutarkkuus on valttia. =) Koin juuri aivan uskomattoman oivalluksen omasta marsistani ja vaikka se ehkä muille onkin simppelijuttu, niin itselle tämä oli oivallus. Eli minulla on 3.huoneessa ja aikaisemmin en juuri ole kiinnittänyt huomiota siihen seikkaan. Mutta nyt ihan kuin salamana taivaalta tajusin, että niin kommunikointini on oikeasti aika oinasmaisen päällekäyvää ja hyökkäävää, olen kärkevä ja suoraviivainen, yleistän aika paljon, enkä juuri kuuntele vastaväitteitä "fakta-asioista". Kun itsellä on ollut aina oman kartan kanssa dilemmana se, että en ole koskaan kokenut olevani kommunikonnissani kuten antaisi olettaa, niin jotenkin tämä oivallus oli aika loistava ja sitten vielä pakkaa sekoittaa kaikki ilkeät planeetat jotka tekevät ja muitakin ilkeitä aspekteja, niin huh huh. Whii, täytyi nyt vaan jakaa tämä kun tuntuu, että pikku hiljaa rupean sisäistämään näitä huonejuttuja =D Toki voitte korjata tätä tulkintaa jos nyt meni ihan metsään xD
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #58 : 20.01.2010 22:50:25 » |
|
Hui, sori, ajatuksissani näin ihan varmasti että sinulla Casperiina oli , olen siitä niiiiiin varma!!! =/ Ehkä tämä oli nyt sitä johdatusta, kun tuota tekstiä kirjoittaessa sain niin paljon loistavia oivalluksia =D
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #59 : 16.02.2010 18:20:08 » |
|
Mulla ainakin tämä mars kalat näkyy todella ailahtelevana ja biorytmin mukaan menevänä energiatasona. Nyt - sisäänpäinkääntynyt erakkomaisuus väistyy ja energiaa on niin paljon, että pikkukylän sillä lämmittäisi. Vähän ihmeissäni olen. Jostain syystä myös mars kuu, ihmisiä on läheisyydessäni paljolti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|