Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars ja toimintamallisi?  (Luettu 50087 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #15 : 12.01.2010 19:02:01 »

Meimillä Mars on Jousimiehessä ja 10. huoneessa.  Jos kiinnostun jostain asiasta, niinkuin esim. nyt tästä astrologiasta, tai vaikka jostain kirjasta, se asia täyttää kaikki mun valveillaoloajatukset, pyörittelen ja pähkäilen asiaa.  Mutta niinkuin kaikki astrologiaan vähänkään perehtyneet tietää, näitä juttuja ei omaksuta päivässä eikä viikossa, ei ehkä vuosissakaan.  Tuskastun ja turhaudun, kun kaikki asiat ei aukenekaan sillä siunaamalla.   tickedoff  Saatan jättää asian hautumaan ja ottaa sen sitten uudestaan tutkittavaksi, kun oon välillä tuskastunut johonkin muuhun asiaan.

Olen myös  aurinko  jousimies ja olen vähän ylimalkainen käytännön toiminnassa.  Monesti jätän jonku homman kokonaan aloittamatta, ei sillä oo niin kiirettä.  Kyllä se siitä suttaantuu.  Se ärsyttää mua ittiänikin, mutta olen hyvä keksimään tekosyitä.

Mulla on   pluto  aspect_squ  mars.  Olisikohan siinäkin jotain kärsivällisyyden kans tekemistä?  Pitkävihainen en tunnusta olevani, nuorempana ehkä enemmänkin.  Siinä saattaa kyllä olla  kuu vaaka :lla näppinsä pelissä...?

Työelämässä olen kyllä asiallinen, enkä pakoile asioita.  Mutta siitähän saa rahaa ja siellä hommat pitää hoitua!

Mitäs mieltä olette, rakkaat astro-sisaret, kuvastaako se Mars kartallanne mielestänne miesihannettanne?  Mulla ei oo koskaan ollu yhtään Jouskari-miestä, mutta voishan se olla sopiva ja mukavakin...  Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 12.01.2010 19:38:25 »

mars leijona 10. huoneessa.. Eli egoisti jehu Grin Onneksi en ole mies.. Tiedän pari tyyppiä joilla on  leijona hyvissä asemissa ( aurinko kuu 10.huoneessa) ja kumpikin on harjaansa leiskauttava pätäri :Smiley

Pidän leijonista varmaa just siks kun niillä on kykyä olla olemassa ja näyttääkin se -vaikkeivat sitä tarkoittaisikaan Grin

Laitan tähän esimerkin tuosta Mars Leijonasta, kun nämä on niin hauskoja.

Tein nimittäin kartan meidän tanssiryhmälle haasteelliselle esiintymisillalle viikonloppuna. Ja Mars Leijonahan siellä! Mikä olisi sopinut paremmin porukalle, joka kipuaa estraadille lanteitaan pyörittämään!  Grin Esillä pitää olla, yleisöä ei pelätä ja usko itseen on kuin leijonalla ikään, vaikka ei kaivatakaan sitä 'parhaan leimaa'.

Poimin tuolta Sepon tulkintaa siitä:

Mars
Tekeminen, hetkellinen energia, motivaatio.

Leijona
Kuninkuuden, loiston, luovuuden ja itsevaltiuden merkki. "Minä olen paras"

5 .huone
LUOVUUDEN HUONE kertoo kyvystäsi olla kaikkialla oma luova itsesi. Täältä löytyy sisäinen lapsi. Planeetat viidennessä huoneessa ovat sinun avaimesi luovuuden lähteille tai se osa sinua, jolta vaadit liikaa näyttöä ja joka ei siksi pääse lainkaan toimimaan.

Tuo 5. huonekin passasi kerrassaan, kun emme ole mitään suurtekniikan taitajia, vain rakkautta ja luovuutta.  smitten

Elwyn, sinulla taas Marsin aurinkoinen toiminta sädehtii vähän laajemmalle 10.huoneessa.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #17 : 12.01.2010 22:56:21 »

Lainaus
Violette: oinas mars 7. huoneessa tarkoittaa naisella erittäin vahvaa seksuaalisuutta
Puhut kuin sinulla olisi paljon Härkää jossakin. Tuo seksuaalisuus? Eikö se voisi olla myös alullepanoa, reilusti tutustumista 'Hei haluaisin tutustua sinuun paremmin', tai siis mutkatonta kanssakäymistä ja helposti tutuksi tulemista? Mutta myös helposti kaapin paikan sanojaksi.  :Smiley Tulee mieleen....

Mulla ei ole pienintäkään pikkuvasikkaa päässyt kartalleni Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 12.01.2010 23:10:31 »

Lainaus
Violette: oinas mars 7. huoneessa tarkoittaa naisella erittäin vahvaa seksuaalisuutta
Puhut kuin sinulla olisi paljon Härkää jossakin. Tuo seksuaalisuus? Eikö se voisi olla myös alullepanoa, reilusti tutustumista 'Hei haluaisin tutustua sinuun paremmin', tai siis mutkatonta kanssakäymistä ja helposti tutuksi tulemista? Mutta myös helposti kaapin paikan sanojaksi.  :Smiley Tulee mieleen....

Mulla ei ole pienintäkään pikkuvasikkaa päässyt kartalleni Smiley

Pikkuvasikkaa  Grin Grin muistelen kun olet niin harkitsevainen.  Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 12.01.2010 23:29:46 »

Minulla  mars neljännessä huoneessa  kauris

Ainakin koen sitkeästi pitäneeni omieni puolta perheessä, unohtamatta oikeudenmukaisuutta. smitten

tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 13.01.2010 00:03:42 »

Maarita, varmaan teet sen, vastuullisesti. Osuvasti Marsisi onkin neljännessä huoneessa.

Saturnalia, melkein tunnen nahoissani olotilasi! Ja varsinkin kun tuo kaikki kulkee siellä pohjilla asti, alitajunnan tiloissa. Olet varmasti paljon tehnyt töitä 'Itsesi voittamisen ja korkeammille ihanteille antautumisen huoneessa'. Kuin Mars olisi kasvatti-isäsi!

IHMEJUTTUA KAIKKI NÄMÄ!

Hoksaan tässä, kuinka nämäkin loksahtelevat jollakin lailla kuin palapelin palaset.

Nimittäin henkilökohtaiset merkit (oinas, härkä, rapu ja kaksonen), yhteisölliset (leijona, neitsyt, vaaka, skorpioni) ja kosmiset (jousimies, kauris, vesimies, kalat) suhteessa sitten myös huoneisiinsa, joista samoin neljä ensimmäistä ovat henkilökohtaisia, seuraavat lähiympäristön ja loput neljä laajemman sosiaalisuuden huoneita, nimitykset ehkä vähän vääriä, mutta varmaan ymmärrätte.

Ja mitä kertovat nämä?                  Johtavat Oinas, Rapu, Vaaka ja Kauris
                                                 Kiinteät Härkä, Leijona, skorpioni ja Vesimies
                                                 Muuttuvat Kaksonen, Neitsyt, Jousimies, Kalat
Ja elementit: Tuli: Oinas, Leijona, Jousimies
                   Ilma: Vaaka, Vesimies, Kaksonen
                   Vesi: Rapu, Skorpioni, Kalat
                    Maa: Kauris, Härkä, Neitsyt

Ja kun Mars on hyvin voimakkaasti lähipiiriä eli meihin kaikkiin henkilökohtaisella tasolla vaikuttava merkki, niin onhan mielenkiintoista tutkailla näitä juttuja.

Sitten vielä nuo aspektit. Ja jos kurkkaa auringonpaluukarttaa ja tämän hetken Marsin transiitteja, niin onhan vahva paketti! 

Entäs se Iristulkinta eli asteroidit. Nekin ovat antamassa Marsille oman sykäyksensä.

Mutta kuka ihmeessä jaksaa olla noin kiinnostunut itsestään?!  Shocked Cool :Smiley

Parempi kai se on kun vaan mennä pökitettään!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hopeainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #21 : 13.01.2010 01:03:37 »

mars kauris kutosessa. En tunnista. En ole pitkäjänteinen muuten kuin pakon edessä, mieluummin vaan aloittelen uusia projekteja kuin teen vanhat valmiiksi. On kylläkin aspect_squ kuu oinas, mikä jotenkin liittynee asiaan.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 13.01.2010 10:08:51 »

Voisikohan pitkävihaisuutta aiheuttaa  pluto aspect_opp kuu, joka minulla myös on. Olen kyllä luonteeltani hyvin kiltti, enkä ikinä toteuta mitään kostojuttuja. Mutta on kyllä niin että vielä vuosien jälkeenkin jotkut koetut vääryydet pistävät tunteet leimahtamaan, vaikka todella toivoisin että voisin unohtaa. Tuntuisi elämä varmaan paljon raikkaammalta, jos ei tarvitsisi muistella vanhoja. Tuo energisyys on kyllä tuttua, olen joskus tanssinutkin lautanen kädessä, kun en malta heilumiseltani istua alas edes syömään. Minullakin on paljon tärkeitä planeettoja oinaassa, mutta toisaalta myös yhtälailla härässä. Nuo  kuu ja  mars ovat siis harka.

No minulla on myös kuun ja pluton oppositiokin eikä tosiaan pitkävihaisuutta ilmene  Grin mutta voihan se toisilla tietysti olla niin.
Ja onhan kuu ja mars härässä eri asia kuin oinaassa kuten minulla. Härkähän on skorpionin vastamerkki ja skorpioni on ainakin tunnetusti pitkävihainen ja kostonhaluinen. Sinulla on siis pluto skorpparissa? Minulla vaa'assa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 13.01.2010 16:00:02 »

Ihana Esmis, aina niin empaattisena  smitten

Tänään juuri sain kommenttia työssä, kun yritin korostaa vastuutani, vaikutin kontrollifriikki oinaalta...  Embarrassed

Älä murehdi kuoma Smiley Noita päiviä tulee, mutta kyllä se siitä  smitten
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 13.01.2010 16:45:08 »

Voisikohan pitkävihaisuutta aiheuttaa  pluto aspect_opp kuu

Tuosta pitkävihaisuudesta en tiedä... mutta yhdistäisin  pluto aspect_opp kuu jonkinmoisiin silmittömiin vihan/väkivallan purkautumisiin. Siis kun vintti pimenee ja kuuluu päässä ´naks!´

Ja taas toisaalta traumatisoitumiseen, ankeisiin olosuhteisiin lapsuudessa/ kodin ilmapiirissä.

Enkä nyt tarkoita että jokainen jonka kartalla tämä olisi, olisi raivohullu.  coolsmiley
Sanomattakin selvää?

Oma  mars härässä. Melko yllättävää, sillä olen toiminnan nainen. Toisaalta pari stelliumia kartalla ja näinkin voi käydä.. Huh

Niin ja siis onhan  mars aspect_opp uranus

saatanpa repäistäkkin sillointällöin... Cool
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 13.01.2010 17:47:37 »

Enkä nyt tarkoita että jokainen jonka kartalla tämä olisi, olisi raivohullu.  coolsmiley
Sanomattakin selvää?

Grin
Ei kun kaikki!  Cheesy Erikoista (vai onko?!) että tälläistä pitää olla suomalaisessa
astro-keskustelussa aina lisäämässä ja anteeksi pyytelemässä vieläkin,
kun jotkin..suurin osa Lips Sealed suomalaisista eivät osaa erottaa henkilökohtaista itseään yleisestä.

Ja nyt en tarkoita tietenkään kaikkia. Tämä ei ollut mikään yleistys. angel

Grin 2funny

Mistä johtuu, että ihmiset pitää joitain ihmisiä aggressiivisempina ja helposti suuttuvina,
ehkä pelottavinakin, vaikka henkilö itse ei olisi suuttuneena ollenkaan? Huh

Itse kohtaan tätä. Esim. töissä käynyt usein, että joku piiperö alkaa jostain täysin mitättömästä
virheestä/mokasta heti ensimmäisenä itkemään, Sasha kiltti, älä suutu, älä suutu,
en tehnyt sitä tahallani, please, älä nyt vain suutu, mutta se tapahtui kun blah-blah.. buck2 crazy2

idiot2

Ärsyttävää itseasiassa, kun ei ole sanonut mitään, en välttämättä edes ehtinyt reagoida asiaan,
niin minusta ollaan tekemässä itkettäjää valmiiksi.  Angry
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 13.01.2010 18:01:01 »

Hmm.. en nyt muista tunnenko muita kuu pluto oppositio ihmisiä kuin itseni.. mutta ne tuttavat joilla on tuo neliönä, ovat melkoisen raivokkaita  Cool Tyyliin että jos puhelimessa tulee jonkun kanssa sanakopua niin puhelin heitetään seinään tai poljetaan kantapäällä se murskaksi jne..
Kai se on hankala hallita sitten sitä vihaa.
Kyllä minäkin opposition omaavana ajattelen kamaluuksia toisinaan  buck2 mutta onneksi osaan hillita itseni niin ettei tule tehtyä mitään hirvittävyyksiä. Että kyllähän se tempperamenttia tuo varmasti, sitä ei voi kieltää koskaan.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #27 : 13.01.2010 18:25:52 »

Marsini on  leijona ja 11. huoneessa. Ryhmissä ja työpaikalla yms haluni on luoda dynaamista ilmapiiriä ja saada homma toimimaan tavalla tai toisella. Minulla on energisiä ystäviä, parhaimmat heistä Oinaita ja Jousimiehiä tai muuten vaan tulisia kartoiltaan Smiley. Toimin mielelläni ihmisten kanssa jotka toimivat myös, saavat asioita aikaan ja innostuvat uusista ideoista helposti.
 Marsini ei ole erityisemmin aspektoitunut, "tavallisemmista" aspekteista ainoa on 5 asteen neliö Aurinkoon tuoden mukanaan kärsimättömyyttä jota muutenkin  aurinko  oinas edustaa mutta myös hermostuneisuutta ja turhautumista jos ei asiat suju kuten niiden Pitäisi Wink.
 Muista esim 0 asteen kvintiili Plutoon. Kvintiilistä puhutaan lahjakkuusaspektina, olisiko tämä sitten jotain harmonisempaa, helpostisointuvaa kanssakäymistä ja energioiden yhdistämistä näiden kahden energiapommin kesken? Olen hyvin energinen mutta voin myös helposti tehdä työtä johonkin totaaliseen väsymispisteeseen asti. Toisena esimerkkinä 2 asteen kvintiili Venukseen (yhtä sekavaa Grin).
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 13.01.2010 18:48:03 »

Marsini on  leijona ja 11. huoneessa. Ryhmissä ja työpaikalla yms haluni on luoda dynaamista ilmapiiriä ja saada homma toimimaan tavalla tai toisella. Minulla on energisiä ystäviä, parhaimmat heistä Oinaita ja Jousimiehiä tai muuten vaan tulisia kartoiltaan Smiley. Toimin mielelläni ihmisten kanssa jotka toimivat myös, saavat asioita aikaan ja innostuvat uusista ideoista helposti.
 Marsini ei ole erityisemmin aspektoitunut, "tavallisemmista" aspekteista ainoa on 5 asteen neliö Aurinkoon tuoden mukanaan kärsimättömyyttä jota muutenkin  aurinko  oinas edustaa mutta myös hermostuneisuutta ja turhautumista jos ei asiat suju kuten niiden Pitäisi Wink.
 Muista esim 0 asteen kvintiili Plutoon. Kvintiilistä puhutaan lahjakkuusaspektina, olisiko tämä sitten jotain harmonisempaa, helpostisointuvaa kanssakäymistä ja energioiden yhdistämistä näiden kahden energiapommin kesken? Olen hyvin energinen mutta voin myös helposti tehdä työtä johonkin totaaliseen väsymispisteeseen asti. Toisena esimerkkinä 2 asteen kvintiili Venukseen (yhtä sekavaa Grin).

Jaa, me oltaisiin varmaan aika hyvä työpari. Smiley
Mulla on ilmapainotteinen kartta, paitsi tuo  mars oinas on tulta.  angel
Minua alkaa ottamaan nuppiin välittömästi, jos joku ei tajua heti jotain tai muuten vain loistavaa ideaa
ja se pitää vääntää rautalangasta moneen kertaan ja vielä piirtää päälle.  :Smiley
Myöskin ihmiset, jotka ovat sokeita loistaville tilaisuuksille ja jättää ne käyttämättä,
raivostuttaa aivan mahdottomasti.  Smiley
Silloin mä en todellakaan kestä, jos sama tyyppi kehtaa vielä tulla valittamaan,
että elämä ja homma on niin vaikeaa.

Hitaus on raivostuttavaa, samoin kuin sokeus/ymmärtämättömyys kaikenlaiselle kommunikoinnille.
Ihmiset, jotka lukee/tajuaa vain joka toisen rivin tai vain pari riviä ja sanoo kiertäen kaartaen
tajuamatta itsekään mitä hakevat takaa ja ihmiset,
jotka eivät pysty seuraamaan puhetta ja tajuamaan, mitä on sanottu ja se pitää toistaa 3-4 kertaa
hitaasti ja painottaen, saisi ampua siihen paikkaan. Niistä ei ole mitään hyötyä.  angel
Tämän päivän saldoa töistä, mutta  merkurius peruttaa,
joten omakaan ulosanti ei ihan ongelmitta suju. Tongue

tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 13.01.2010 19:36:44 »

Mars rapu En kauhean näkyvää ja dynaamista toimintaa harrasta...

Kaarina Pääkkösen sivuilta:
III Kolmannen huoneen Mars saa Kaksosten liikkuvuuden ja nopeuden edukseen. Tämä asema nostaa kommunikoinnin ja älykkyyden parhaimmillaan huipputoimittajaksi ja pahimmillaan näsäviisaaksi jokapaikkaan nenänsä työntäväksi . Henkilöllä, jolla on tämä Marsin asema tulisi olla jatkuvasti tekemistä.

Hmmm...en allekirjoita tuota, että täytyisi olla jatkuvasti tekemistä mutta jos on energiaa ja sitä ei saa kanavoitua mihinkään niin sitten kyllä alkaa jo vähän päässäkin seota ja on pakko alkaa jotain puuhaamaan. Esim. taulua maalaamaan tai sitten hikilenkille.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: