R1ku
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #60 : 16.02.2010 19:32:08 » |
|
Oinas on aggressiivinen, provosoiva ja impulsiivinen. Hän on rohkea ja seikkailumielinen. Heikkoudet: Aggressiivinen rohkeus voi johtaa väkivaltaan tai jopa onnettomuuteen. Ainakin se johtaa ongelmiin. 2,04 asteen ero Olet hyvin tunteellinen ja tämä voi heijastua niin, että suhtaudut tunneperäisesti myös niihin asioihin, joihin tunteet evät kuulu. Tunteenpuuskassa voit toimia ensin ja ajatella vasta sitten, sinun olisikin hyvä opetella laskemaan kymmeneen, ennenkuin reagoit, muuten seuraa riitaisuuksia, joita voit joutua katumaan myöhemmin. 7,59 asteen ero Saatat olla riitaisa ja määräilevä tuodessasi esiin omia näkökantojasi ja kykenemätön näkemään oman arvomaailmasi ristiriitaisuuksia. Voit herkästi joutua riitoihin ja väittelytilanteisiin tai sitten et kykene tuomaan mielipidettäsi julki, tässä aspektissa on riskinä juuri tuo joko-tai -toiminta. Kommunikaation sulavuuden opettelu voi olla suuri haaste. 2,56 asteen ero Rakkauselämä, jolla on suuri merkitys, voi olla myrskyisää. Kykysi nauttia elämästä täysin rinnoin on voimakasta. Arvomaailmasi ilmenee toimintasi kautta. 3,23 asteen ero Kykysi osallistua sosiaaliseen toimintaan organisaattorina on hyvä, olet leppoisa, avomielinen ja vilpitön omissa pyrkimyksissäsi ja siksi seurassasi viihdytään ja sinua seurataan mielellään. Olet selviytyjä, joka rakastaa elämää sen kaikissa muodoissa tarttuen dynaamisesti hetkeen, ja joskus voit olla hieman ylienerginen väsyttäen itsesi ratkoessasi pulmia, joita otat hoitaaksesi. Tarmosi ansiosta selviät ammatillisesti hyvin tehtävistäsi. Myös tunne-elämäsi on täyteläistä ja perhe-elämää arvostavaa. Voit hankkia paljon lapsia, suurperheen tavalla tai toisella. 1,52 asteen ero Myrskyisät ideasi kariutuvat turhan usein omaan mahdottomuuteensa. Sinun tulisi oppia realiteetteja liiallisen idealismin sijasta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.02.2010 19:36:21 kirjoittanut R1ku »
|
tallennettu
|
Aurinko: Neitsyt Kuu ja merkurius: Vaaka Venus: Leijona Mars: Oinas Jupiter: Kaksoset Saturnus ja uranus: Jousimies Neptunus: Kauris Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
|
|
|
Mosquito
Satunnainen astroilija
no guts, no glory
|
|
« Vastaus #61 : 22.02.2010 13:43:09 » |
|
Mulla on ilmapainotteinen kartta, paitsi tuo on tulta. Minua alkaa ottamaan nuppiin välittömästi, jos joku ei tajua heti jotain tai muuten vain loistavaa ideaa ja se pitää vääntää rautalangasta moneen kertaan ja vielä piirtää päälle. : Myöskin ihmiset, jotka ovat sokeita loistaville tilaisuuksille ja jättää ne käyttämättä, raivostuttaa aivan mahdottomasti. Silloin mä en todellakaan kestä, jos sama tyyppi kehtaa vielä tulla valittamaan, että elämä ja homma on niin vaikeaa. Hitaus on raivostuttavaa, samoin kuin sokeus/ymmärtämättömyys kaikenlaiselle kommunikoinnille. Ihmiset, jotka lukee/tajuaa vain joka toisen rivin tai vain pari riviä ja sanoo kiertäen kaartaen tajuamatta itsekään mitä hakevat takaa ja ihmiset, jotka eivät pysty seuraamaan puhetta ja tajuamaan, mitä on sanottu ja se pitää toistaa 3-4 kertaa hitaasti ja painottaen, saisi ampua siihen paikkaan. Niistä ei ole mitään hyötyä. Tämän päivän saldoa töistä, mutta peruttaa, joten omakaan ulosanti ei ihan ongelmitta suju. allekirjoitan Sasha... oon 10.huoneessa ja asian painoarvoa alleviivaa se, että nousevalta merkiltäni olen myös olen luonteeltani ja toimintamalleiltani ehdottomasti johtajatyyppiä, olen dynaaminen ja haluan että muutkin ovat aivoni toimivat nopeasti ja ideoita riittää - totta kai haluan että ne kanssa toteutetaan... saatankin olla aika kärppänä sanomassa jos joku alaisuudessani työskentelevä ei heti tajua hommaa... en tarkoita pahaa, mutta aina välillä joutuu sitten vähän lepyttelemään (onneksi oon niin sekin sujuu ) kun on tullut lauottua jotain vähän turhan tujusti... jotenkin ilmaisutapanikin on aika voimakas, tai siis vaikka sanoisin vaan jotain mielestäni aika neutraalia niin kuulemma kuulostan aina jotenkin tosi terävältä...
|
|
|
tallennettu
|
Au,Mars,MC Kauris (stellium) Pluto DC AC Oinas Kuu Aquarius "You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself." -- Diana Ross
|
|
|
Mosquito
Satunnainen astroilija
no guts, no glory
|
|
« Vastaus #62 : 22.02.2010 13:46:45 » |
|
no jopas onnistuin taas säheltämään kun ei malttanut olla tarkempi... äskeinen viestini näyttää nyt ihan siltä kuin olisi pelkkää quotea ut eihän se oo eli tää on mun oma osuus: allekirjoitan Sasha... oon mars oinas 10.huoneessa ja asian painoarvoa alleviivaa se, että nousevalta merkiltäni olen myös oinas olen luonteeltani ja toimintamalleiltani ehdottomasti johtajatyyppiä, olen dynaaminen ja haluan että muutkin ovat Wink aivoni toimivat nopeasti ja ideoita riittää - totta kai haluan että ne kanssa toteutetaan... saatankin olla aika kärppänä sanomassa jos joku alaisuudessani työskentelevä ei heti tajua hommaa... en tarkoita pahaa, mutta aina välillä joutuu sitten vähän lepyttelemään (onneksi oon kuu vesimies niin sekin sujuu Wink ) kun on tullut lauottua jotain vähän turhan tujusti... jotenkin ilmaisutapanikin on aika voimakas, tai siis vaikka sanoisin vaan jotain mielestäni aika neutraalia niin kuulemma kuulostan aina jotenkin tosi terävältä...
|
|
|
tallennettu
|
Au,Mars,MC Kauris (stellium) Pluto DC AC Oinas Kuu Aquarius "You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself." -- Diana Ross
|
|
|
Titania.
Kanta-astroilija
haahuilija
|
|
« Vastaus #63 : 22.02.2010 14:10:00 » |
|
Mulla on Mars 1. huoneessa. Kaloissa Marsista tulee kait painotus epäitsekkääseen toimintaan, ja jopa itseluottamuksen puutteeseen joissain asioissa. Mulla tää epävarmuus on monesti sisäinen kokemus, joka ei näy ulospäin eikä vaikuta mun toimintaan kuitenkaan. Itse kuitenkin koen itseni monesti epävarmaksi, vaikka muut taas pitävät vahvana ja itsevarmana. Auttamishalu on suuri ja voi olla vaikeaa sanoa muille ei. Tämä oli nuorempana isompi ongelma, kulutin itseni loppuun helposti muiden murheilla. Mutta olen pikku hiljaa kuitenkin oppinut toimimaan enemmän terveellä tavalla itsekkäästi. Myös sellainen vahva tunne lataus kaikessa toiminnassa sekä ailahtelevaisuus on aika voimakas piirre minussa, varmaan aika rasittava piirre, mutta itselle se tekee elämisestä jotenkin paljon täydempää. Sydän on aina kaikessa mukana. 1. huoneessa Mars tuo itseluottamusta ja voimaa luonteeseen. Olen kyllä hyvin tietoinen siitä mitä haluan ja tuon sen esiin. Olen myös kovin itsenäinen, parisuhteessakin, mikä tuntuu miestä välillä haittaavan ku hän kai haluaisi saada olla enemmän apuna ja tukena jne. naiselleen...
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, MC askendentti, kuu Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #64 : 22.02.2010 14:48:23 » |
|
Minulla on 7. huoneessa 7. huoneessa... Sisäisen Soturin mukaan tämä on aikamoinen energiapläjäys, joka tulee osata kohdentaa oikealla tavalla tai tulee hankaluuksia.. Tämän allekirjoitan kyllä, kuin myös sen ettei pitkäjänteisyys ole vahvimpia puoliani, eikä myöskään paikoilleen jämähtäminen... Jostain toisesta tulkinnasta muistan lukeneeni.. olikohan kyseessä vai tuo yhtymä.. että tämä sijainti viittaa vahvaan seksuaalisuuteen ja senkin tunnistan kyllä itsestäni..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #65 : 22.02.2010 15:02:20 » |
|
Jostain toisesta tulkinnasta muistan lukeneeni.. olikohan kyseessä vai tuo yhtymä.. että tämä sijainti viittaa vahvaan seksuaalisuuteen ja senkin tunnistan kyllä itsestäni.. Se on tuo Mars 7.huoneessa, joka kuvaa yleensäkin erittäin voimakasta seksuaalisuutta. Näin olen lukenut.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #66 : 22.02.2010 16:04:30 » |
|
Jaahas...jaahas! Onneksi on punainen, nopea Mars taivaalla! Millaista tämä elo lie ilman sitä, aika laahustavaa varmaan. Naurattikin, kun olen tässä tutkaillut noita ap-karttoja ja Emiliankin pajapistettä tuolla, niin minun synt.karttani Mars kun on Neitsyessä, onneksi, mutta kun se on tämänkin vuoden kartalla. Ja siitähän noita paineita tulee, kun muutenkin vanhemmuuteen tuo vastuu ja velvollisuudet tulee tarkempaan syyniin, nyt tuon Marsin tämänkin hetkinen Neitsyessä olo vain kasvattaa tuota säntillisyyttä, kun tässä iässä pitäisi höllentää. Kun synt.kartan Mars on neliössä voimakkaaseen Jupiteriini, niin enhän mitään ilmatteiksi ole saanut ainakaan materiaa. Ja kun Mars on huoneessa 9 niin sitä ideaa ja ajatusta kyllä sitten. Mutta tämä vuosi pitäisi satsata Marsin sijainnin suhteen tuohon päivittäiseen arkeen ja kolmioiden kanssa olla sangen tyytyväinen.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #67 : 22.02.2010 16:22:49 » |
|
Kuinkas se minun Marsini toimiikaan AP-kartalla 2.huoneessa? Kun minut on pistetty kepin kanssa kotona kävelemään. Voimavarat ovat miinuksella nekin.
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #68 : 22.02.2010 16:41:58 » |
|
Se on tuo Mars 7.huoneessa, joka kuvaa yleensäkin erittäin voimakasta seksuaalisuutta. Näin olen lukenut. Heh.. näin olen myös kokenut.. vaikkei minusta sitä päältä päin huomaakaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #69 : 22.02.2010 17:34:32 » |
|
toimin planeettatehtävissä oikeen sopuisasti.. joku muu voisi käyttää hävittäjiä, me vaan noita 4d aluksia.. Mars.. no, kommunikointivilkkaus..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #70 : 22.02.2010 18:07:25 » |
|
Kuinkas se minun Marsini toimiikaan AP-kartalla 2.huoneessa? Kun minut on pistetty kepin kanssa kotona kävelemään. Voimavarat ovat miinuksella nekin. Tuo Emilia osaisi nämä paljon paremmin.... mutta äkkiä katsoessani synt.karttaasi, jossa Mars on koko päiväkarttasi purkukanava Kodin huoneessa 4 ja velvollisuuksien Kauriissa, niin tänä vuonna se on Vaa'assa yhtymässä Venukseen persoonallisten voimavarojesi huoneessa 2 ja neliössä Kuuhusi. Mitähän tuosta sanoisi? Marsisi toimii tunteiden pukkimana?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
joneezio
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #71 : 22.02.2010 18:15:03 » |
|
5. huone & aspect_sex: 6. huone Pakko myöntää, että lievä narsisti olen myös joskus minäkin.. eikä tärkeintä ole voitto vaan hyvä peli...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #72 : 23.02.2010 11:55:13 » |
|
Hei!! Koska tässä ketjussa on kyse syntymäkartan sijainnista ja sen merkityksistä, kannattaa AP -karttaa koskevat kysymykset siirtää Paluu Karttojen -tulkinta ketjuun.. Siellä voin sitten vastailla näihin kysymyksiin tarkemmin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #73 : 23.02.2010 15:57:51 » |
|
Aivan oikein Emelia, joskus menemme sivuraiteelle...
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
sparklytaurus
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #74 : 03.03.2010 02:23:34 » |
|
Eräs ystäväni sanoi, että hän on vähän hidassoutuinen, koska hänellä on Mars Härässä. Ja sanoi, että vanhemmuuteen ei kalorit tahdo liikkua.
Täälläkin soudetaan Härän kanssa kanssa, hitaasti mutta varmasti... ja tietysti keskellä 12. huonetta. Miksi tehdä jotain tänään, kun sen voi jättää huomennakin tekemättä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|