Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars ja toimintamallisi?  (Luettu 50079 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #75 : 03.03.2010 02:33:09 »

viimeiselle lauseelle yllä :  2funny

joo.... mars jupiter kuu  neitsyt  aspect_squ  askendentti  kaksoset

eli eiköhän tää ole jo selväksi tullut, myös itselleni kun voin peilata sitä tästä koneenruudulta.

eli mars toimii silleen että 'näppäimistö liekeissä' Grin

kun asia on nyt itselle tehty selväx, voi mennä grillailemaan muualle.
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #76 : 03.03.2010 10:54:00 »

Mulla on  mars  rapu  10.huone (uran ja ammatin huone) ja alla oleva Sepon tulkinta kuvastaa minua aika hyvin... Mä oon kyllä niin tuplatunneihminen että ja joskus liiankin... Herkkä... Ketään ei saa sortaa, rakastan isolla sydämellä, puolustan ja autan toisia, ammattinikin puolesta... Enpä oikein muuta osaa sanoa tuosta marssista ravussa. Saa valaista lisää...

Mars Ravussa

Tapasi toimia tunteen ohjauksessa ei varmaankaan tee elämästäsi helppoa, mutta minkäs sille mahtaa. Et tahdo saada mitään aikaiseksi ellei tekeminen tunnu hyvältä. Kun suhteet työkavereihin ja esimiehiin ovat kunnossa olet kaikkien pitämä työmyyrä.

« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 10:58:48 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #77 : 30.03.2010 14:11:24 »

Mulla on  mars leijona, yhtymässä mc:hen, neliössä 1. huoneen aurinkoon, venukseen ja 2. huoneen jupiteriin.Luulen, että tuo leijonan merkki ja neliöasema aurinkoon tekee musta vähän päällepäsmärin ja määräilijän välillä, kunhan vaan vapaudun oikein kunnolla  :Smiley Tuosta neliöstä jupiterille en sitten osaa sanoa oikein mitään, ehkä se kertoo sellaisesta ehdottomasta vapaudentarpeesta?Luulen, että vahvistaa tuota mun  uranus aspect_squ askendentti.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #78 : 30.03.2010 14:17:08 »

Tuosta neliöstä jupiterille en sitten osaa sanoa oikein mitään, ehkä se kertoo sellaisesta ehdottomasta vapaudentarpeesta?Luulen, että vahvistaa tuota mun  uranus aspect_squ askendentti.

Marsin ja Jupiterin neliö voi liittyä taisteluun omien ideaalien ja uskomusten suhteen ja niihin asioihin liittyen missä merkissä Jupiter on ja missä huoneessa. Joskus tämä taistelu voi mennä vähän yli (kuten Jupiterin neliöillä on tapana) ja muut voivat kokea tämän vähän sellaisena päälle päsmäröintinä ja pomottamisena omien uskomusten suhteen. Toisaalta omat voimavarat voivat kasvaa juuri sillä Jupiterin osoittamalla alueella ja jos vähän ottaa mukaan kärsivällisyyttä ja harkitsevaisuutta, niin Jupiterin ja Marsin yhteisellä positiivisella energialla voi saada paljon aikaan.  coolsmiley

Kun sinulla on Jupiter 2.huoneessa, niin kannattaa katsoa tarkasti omien rahojen perään - Marsin ja Jupiterin neliöllä voi aikaansaada aikamoista kulutusjuhlaa. Wink
« Viimeksi muokattu: 30.03.2010 14:20:06 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #79 : 30.03.2010 16:35:21 »

Hei, kiitos tulkinnasta.Se on kiva kun joku jaksaa neuvoa  Smiley Ja kulutusjuhlasta puheenollen, totta puhut.Kun joskus saan vähän isomman rahasumman käteen, niin ostelenkin sitten kaikkea turhaa järkyttäviä määriä ja hetkenpäästä havahdun siihen, että prkl nyt ei ookkaan sitten rahaa enää yhtään mihinkään Cheesy
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #80 : 30.03.2010 18:24:53 »

Joskus tämä taistelu voi mennä vähän yli (kuten Jupiterin neliöillä on tapana) ja muut voivat kokea tämän vähän sellaisena päälle päsmäröintinä ja pomottamisena omien uskomusten suhteen.

Oli pakko tarkistaa oma kartta, kun niin tutulta kuulosti. Kyllähän sieltä se  jupiter aspect_squ mars löytyi  2funny

Ja erityisesti aeiouyäö:n tapaan silloin, kun vapautuu oikein kunnolla.

Mutta mihin se raha katoaa, kun jupiter on 6. huoneessa?  tickedoff
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 30.03.2010 22:30:04 »

Täytyy kyllä vain sanoa, että eniten kartallani rakastan juurikin omaa  mars oinas. Luulen, että marsin energiat tulevat aika hyvin esiin persoonassani, koska se tekee  aspect_tri  askendentti. Hmm, tekee tuo marsini myö sulkeutuvaa  aspect_kvi  aurinko, joten kaiketi tuo aspekti ei nyt hirveän negatiivinen ole. Samoin sulkeutuva kvinkunssa löytyy myös  pluto.

Sitten on noita ikäviä ja ärhäköitä  aspect_squ  chiron ja  neptunus.

Näistä aspekteista en oikeastaan niin paljon edes osaa sanoa, joten ehdotuksia niistä otetaan vastaan =D Mutta joka tapauksessa, koen kaikista karttani planeetoista eniten  mars omakseni. En tiedä miksi se on niin suuri osa persoonaani, mutta olkoon jos nyt kerta on. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #82 : 31.03.2010 09:51:03 »

Täällä on jouskari  mars 2. huoneessa
Mars yhtymässä  neptunus , neliössä  aurinko merkurius ja sextiilissä  venus
En oikein tunnista mars-energiaani. Toisaalta olen maailman energisin ihminen ja jaksan paiskia töitä tuntikausia, toisinaan näytän ulkoisesti hyvin passiiviselta ja keskityn ajatuksiini ja seikkailuihin pääni sisällä  Cheesy Saatan istua paikoillani tuntikausia, mutta kun jokin energiapiikki pistää minua, suhahdan käyntiin ja olen oikea tarmonpesä. Innostun helposti ja lähden juttuihin mukaan.
Mielenkiinnon kohteet vaihtuvat jatkuvasti (jouskari) Aloitan tuhat uutta projektia, loppuun vien muutaman. Koko ajan pitää myös olla uusia projekteja tai tulen ahdistuneeksi ja kärsimättömäksi. Inhoan lyhytjänteisyyttäni. Neliöt, erityisesti  merkurius tekevät minusta pahasuisen ja hieman kulmikkaan mielipiteissäni. Siis ihana nainen  Grin
« Viimeksi muokattu: 31.03.2010 09:57:14 kirjoittanut Mandragoras Scream » tallennettu

Aurinko vaaka 10.
jadeliino
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #83 : 11.11.2010 03:41:19 »

Täällä on jouskari  mars 2. huoneessa
Mars yhtymässä  neptunus , neliössä  aurinko merkurius ja sextiilissä  venus
En oikein tunnista mars-energiaani. Toisaalta olen maailman energisin ihminen ja jaksan paiskia töitä tuntikausia, toisinaan näytän ulkoisesti hyvin passiiviselta ja keskityn ajatuksiini ja seikkailuihin pääni sisällä  Cheesy Saatan istua paikoillani tuntikausia, mutta kun jokin energiapiikki pistää minua, suhahdan käyntiin ja olen oikea tarmonpesä. Innostun helposti ja lähden juttuihin mukaan.
Mielenkiinnon kohteet vaihtuvat jatkuvasti (jouskari) Aloitan tuhat uutta projektia, loppuun vien muutaman. Koko ajan pitää myös olla uusia projekteja tai tulen ahdistuneeksi ja kärsimättömäksi. Inhoan lyhytjänteisyyttäni. Neliöt, erityisesti  merkurius tekevät minusta pahasuisen ja hieman kulmikkaan mielipiteissäni. Siis ihana nainen  Grin

Meimillä Mars on Jousimiehessä ja 10. huoneessa.  Jos kiinnostun jostain asiasta, niinkuin esim. nyt tästä astrologiasta, tai vaikka jostain kirjasta, se asia täyttää kaikki mun valveillaoloajatukset, pyörittelen ja pähkäilen asiaa.  Mutta niinkuin kaikki astrologiaan vähänkään perehtyneet tietää, näitä juttuja ei omaksuta päivässä eikä viikossa, ei ehkä vuosissakaan.  Tuskastun ja turhaudun, kun kaikki asiat ei aukenekaan sillä siunaamalla.   tickedoff  Saatan jättää asian hautumaan ja ottaa sen sitten uudestaan tutkittavaksi, kun oon välillä tuskastunut johonkin muuhun asiaan.

Olen myös  aurinko  jousimies ja olen vähän ylimalkainen käytännön toiminnassa.  Monesti jätän jonku homman kokonaan aloittamatta, ei sillä oo niin kiirettä.  Kyllä se siitä suttaantuu.  Se ärsyttää mua ittiänikin, mutta olen hyvä keksimään tekosyitä.

Minulla  mars jousimies  vesimies huoneessa.

Edellisiltä kyllä poimin aivan samoja jouskari piirteitä, aloitan paljon ja ainakin ajatustasolla on kauheasti projekteja, joihin paneudun kerralla kunnolla kunnes kyllästyn. Monet eri aisat kiinnostaa ja ihmisten kanssa tekeminen todella tärkeää, vaikka parhaita tuloksia saan aikaan yksin tehdessäni tai sitten muita johtamalla Cheesy Ja kaikkien ideoiden pitäisi olla uusia ja yllättäviä ja muiden silmiä avaava  Cheesy

Luin kyllä myös jostain että  mars vesimies huoneessa tarkoittaisi kiinnostusta myös omaan sukupuoleen. Pitää kyllä paikkansa ainakin muutaman ystävän suhteen.
tallennettu

aurinko jousimies h.12
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #84 : 11.11.2010 10:30:04 »

Mulla on myös  mars jousimies, huoneessa 4. Ja hmm.. Olen aina ja kokoajan menossa. Vaikea istua paikallaan, ja saan yhden päivän aikana valtavasti tehtyä asioita. Joskus illalla tulee sohvalla funtsittua, että miten ihmeessä sitä on taas ehtinyt tehdä sen ja sen ja sitä ja tätä, kun vastaavasti moni ystäväni tekee "vain" muutamia juttuja. <--- Toi ei ole pottuilua, vaan näin vain on. Jaksamisen taso on valtava. Jopa väsyneenä teen kuin automaatti hommia.  uglystupid2 teen töitä henkisesti kokoajan, teen asioita fyysisesti kokoajan, varsinkin kun kyse on kodistani ja lapsistani. Energiaa urheiluun on piisannut aina, paitsi nyt viimevuodet kun on ollut noi pään sisäiset jutut pinnalla. Ja nyt noi fyysiset energiat alkavat ilmeisesti taas palautua käyttööni. Että pääsee taas juoksemaan... AH! Luovuus on valtava, innostusta ja uteliaisuutta piisaa. Tiedonhalu on valtava, välillä tuntuu että olen 5v, ja kyselen että miks.. miks..  Grin

Jaa, lähipiirissä ei ole ollut kuin yksi, joka on energiastani väsynyt, muut on varmaan sitten jo niin tottuneet etteivät jaksa ihmetellä. Oikeastaan on hienoa kun on Mars Joukkarissa, tulee kaikki aika ja hereillä olo hyödynnettyä kaikin puolin. Nukkuminen on turhaa.  Grin
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #85 : 11.11.2010 11:14:04 »

mars leijona 10. huoneessa.. Eli egoisti jehu Grin Onneksi en ole mies.. Tiedän pari tyyppiä joilla on  leijona hyvissä asemissa ( aurinko kuu 10.huoneessa) ja kumpikin on harjaansa leiskauttava pätäri :Smiley

Pidän leijonista varmaa just siks kun niillä on kykyä olla olemassa ja näyttääkin se -vaikkeivat sitä tarkoittaisikaan Grin

mulla on myös  mars  leijona kyllä tunnistan noita piirteitä , toki huone on viereinen, 11.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #86 : 11.11.2010 15:31:56 »

mars harka hommat seisovat ties kuinka monetta vuotta jos en ole tarkkana. Entäs mars huoneissa? Minulla 3.huoneessa.

En ole aloitteentekijä.

Amber, olet rehellinen itsellesi  Wink

Härkä ei todellakaan kiirehdi liikaa. 3. huone on päivittäisen kanssakäymisen ja elämään sopeutumisen alue. Varmaan sinulta löytyy harkitsevuutta ja rauhallista suhtautumista asioihin, ja varmaan sinulla on muualla kartalla sitä potkua. Tai ainakin vieressä joku, joka vähän antaa sinulle vauhtia.

Ja elämä opettaa!  :Smiley

Tuttua tekstiä.  mars harka 3. huone täälläkin.
Ja kyllä, olen hidas ja mukavuudenhaluinen. Joku voisi sanoa laiskaksikin. Grin
Sitten kun teen/toimin, niin olen tosi perusteellinen, tarkka ja ahkera.
Oikein kun innostun niin touhuan kuin askendentti jousimies . aurinko kalat mukaisesti minulla on kanssa joku biorytmi toiminnassa mukana, aaltomainen liike, mikä jollain oli mars kaloissa. Ja olen huomannut että tuolta Kaloista tulee mukautuvuus, että teen vähän niinkuin sitä mitä toinenkin/muutkin. Vasta alkanut pohtia että miksi niin tulee tehtyä ja että voinhan tehdä omiakin juttuja. Mutta sitten se  mars harka siellä ei saa ikinä aloitettua niitä monia haaveilemiani asioita. buck2 Vähän saa tai aika paljonkin potkia välillä takamukselle, niin alkaa tapahtua.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 11.11.2010 15:39:21 »

mars rapu 8h.
Koen olevani toimintani kanssa aika jumissa usein. Järki ei ohjaa, vaan tunne-ja tulos sen mukainen  Tongue .
Aspekteja riittää..
 aspect_tri aurinko, uranus ja askendentti
 aspect_squ kuu, merkurius, venus, pluto ja chiron
 aspect_ssx saturnus
bQ (mitä lienee tarkoittaakaan)  neptunus
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #88 : 11.11.2010 19:42:54 »

mars kalat 1. huoneessa.
Hmm, olen hyvin aloitteikas, energinen ja itsevarma, ainakin ulospäin. Tarvitsen tekemistä, liikettä, tekemättömyys alkaa ahistaa tosi nopeesti. Mutu -tuntuma on mars kalat hyvin osuva mun mielestä. Mua ahistaa helposti esim. aikataulut. Haluan saada tehdä asiat omaan tahtiini. Teen asioita tunne pohjalta. Monesti täytyy potkia itseään sellaisissa asioissa, jotka eivät tunnu hyvältä, mutta tiedän niiden johtavan johonkin mitä haluan ja on minulle tärkeää. Tarkin aspekti marsilleni on aspect_tri venus ja seksi on kyllä hyvin merkittävä energioideni suuntaamiskohde. Toinen lähes yhtä tarkka on aspect_sex kuu , jonka koen vaan lisäävän sitä tunteellissuutta kaikessa tekemisessäni. Kaloihin liittyy myös tuo epäitsekkyys ja toisaalta taipumus tulla hyväksikäytetyksikin. Yleensä olen aina kärkkäästi puolustamassa heikompia tai joita muut jostain muusta syystä mollaavat... joskus auttaminen lähtee hanskasta ja alan itsekin kulua loppuun.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**

Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse

Profiili
« Vastaus #89 : 16.11.2010 22:42:33 »

Huoneessa 8: mars skorpioni Rx  ja neptunus vaaka Rx.

Lisäksi  mars aspect_sex askendenttiaspect_tri kuuaspect_inc venus ja
 neptunus aspect_squ askendenttiaspect_inc kuu, aspect_opp aurinko aspect_opp venus aspect_opp jupiteraspect_con saturnusaspect_squ chiron.

Löysin ja laitoin ensimmäistä kertaa ym. tiedot, ymmärsin vähän näistä, mutta miten vaikuttaa/muuttaa kun  mars on omassa huoneessaan  idiot2
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry: