Minusta on liian aikaista lähteä tekemään tulkintaa alle 10 - vuotiaalle lapselle
Minusta tas astrologia on hemmetin hyvä väline kuvaamaan kaikkia ilmiöitä, miksi siis ei äiti-lapsi suhdettakin?
En toki minäkään lähtisi mitään ennustuksia tekemään tai ehdottomia totuuksia latelemaan, mutta kyllä, olen huomannut toimivaksi, ihan alle kouluikäisilläkin.
Kyllä ne haasteetkin, mihin lapsen kanssa törmää, löytyvät sieltä kartasta.
että hei vaan naikkonen.
Mitään suoraa vastausta tuskin täältä foorumista tulet saamaan, miksi lapsesi käyttäytyy haastavasti -siis astrologian perusteella.... Ja vaikka saisitkin, kehoittaisin silti luottamaan omiin vaistoihisi ja järkeesi.
Mutta.
Voin kyllä lämpimästi suositella perehtymistä lapsesi astrologiseen karttaan ja etsimään perspektiiviä ja näkökulmia sieltä käsin takkuiseen arkeen...
Itse lähdin omieni kohdalla liikkeelle ajatuksesta: Millaista tukea tämä lapseni tarvitsee minulta kasvaakseen vahvaksi omaksi itsekseen.
Voin sanoa että avarsi.
Esim tytölläni on T- ristin kärkenä
yhtymä aivan 4. huoneen kynnyksellä neliöiden
yhtymää
12. huoneessa ja 5. huoneen :neptunus:ta.
Olen hänen kanssaan aivan erilaisessa lähtökohdassa kuin pojan, joka toki on tyypillinen vesi-lapsi, mutta omaa
:aspect_con:DC
Niin ja
.
Pojan kanssa mietin miten voisin tukea kommunikaatiota, puhetta, tytön osalta olen kuulolla ja yritän ymmärtää tätä pientä näkijää. Vastailla kysymyksiinsä elämästä ja henkimaailmasta niin hyvin kuin osaan.
Jotta näin.
Oivallukset on löydettävissä kyllä sieltä kartalta, mikäli intoa riittää.