Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aivopesua?  (Luettu 11048 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 15.01.2010 16:37:03 »

Noista molemmista epilepsia-ystävistäni sen verran vielä, että vain toinen niistä tajuaa vitsini,
että mitäs tuossa epilepsiassa, kun siitä tarvitsee kärsiä ja varoa vain kun kohtaus tulee,
muutoin on aika normaalia ja täysipainoista elämää,
eikä kuten minun mun päävikani kanssa, joka tuli kun kätilö kalautti mun pään
johonkin kulmaan ja sen jälkeen olen saanut varoa joka minuutti ja sekuntti
joka ainoata sanaani ja se vasta rankkaa elämää on! :Smiley Grin 2funny
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #16 : 15.01.2010 16:43:19 »

Kyllä ihminen osaa "aivopestä" itsensä vaikka mihin asiaan.
Jos haluaa.
Asennekysymys, miten haluaa elää.

Jos haluaa sairastaa ja valittaa,
se onnistuu,
 ja jos ei
 sekin onnistuu...
oman elämän valintoja.
ja jokaisella on oikeus valita,
riippumatta, mitä muut sanovat.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 15.01.2010 22:03:05 »

Jee aivopesua, minä olen tosiaan pistänyt omat aivoni 90 pesuun ja kunnon linkoukseen. Sitä tässä on tehty kerran viikossa ja se kuule tepsii. Joka pesun jälkeen on niin puhdas olo.

Tosin tätä pesua en kenellekään suosittele. Nimittäin tuppaa olemaan melkoisen kivuliasta, mutta hyvähän se on, että loppuviimein, kun tuo energia virtaa varpaista päähän tulee irrotettua kaikki moska.

Sory, tämä oli tätä minun mustaa huumoriani...
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija

Inner peace is found through passion

Profiili
« Vastaus #18 : 24.01.2010 12:29:32 »

Kai se kovin aivopesu on kuitenkin tuo aina ah niin ihana vapaamuurarien keskittymä, joka mm. aloitti aikoinaan sen laihuuden ihannoinnin ja epäterveellisten ruokien yms. "kailottamisen" kansan tietoisuuteen. Pikkuhiljaa edetessään asia on alkanut saada aika järkyttävät mittasuhteet, tulee kaikenmaailman possuflunssarokotteita out-of-nowhere, joku tienaa montakytämiljaardia ja kaikki ovat tyytyväisiä jos vain muutama tuhat ihmistä kuolee. Right.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 24.01.2010 18:44:21 »

Missä ja miksi?  :Smiley

Mediassa, uskonnoissa, kouluissa tmv?

Mistäs sinä olet löytänyt aivopesun siemeniä ja toteutuksia ja löytyykö niitä sinun mielestä täällä henkisellä sektorilla?

Hyvä kysymys. Mun mielestä mainoksissa näkyy jossain määrin aivopesua. Ajatellaan esimerkiksi ostos-tv:n mainoksia. Nehän on toistoa ja alitajuntaan iskostuvia mielikuvia. Luodaan kuva, ettei katsoja voi elää ilman tätä tiettyä tuotetta. Naistenlehdissä on vähän sama ilmiö. Vihjataan, että käyttämällä tiettyä parfyymia/kosteusvoidetta/hiusväriä muuttuu yhtä kauniiksi kuin mainoskuvassa oleva nainen.

Olen usein miettinyt armeijaa aivopesun yhteydessä. Siellähän kaikki laitetaan samanlaisiin univormuihin, ylempiarvoisia täytyy totella kyselemättä, (erilaista) ajattelua ei suvaita ja nuoriin yksilöihin pyritään iskostamaan tietty isänmaallisuus. Moni nuori mies menee armeijaan vain, koska se on yleinen käytäntö ja kaveritkin menee. Ja siviilipalvelusta pidetään raukkamaisena vaihtoehtona...
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: