Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tulkintaan  (Luettu 4652 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pennal
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 15.01.2010 18:42:12 »

Hei,

Olen hieman hukassa kartan tulkinnan kanssa, voisiko joku auttaa..?

tässä linkki karttaan:
http://pic40.picturetrail.com/VOL288/8365586/16272269/380638133.jpg
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 15.01.2010 18:48:11 »

Itse en osaa juuri tulkintoja tehdä muille, kun vasta itsekin aloittelija tässä asiassa. Kannattaa ensin katsoa aurinko-, kuu- ja nousevamerkki ja lueskella niistä. Sitten varmaan kannattaa laajentaa muidenkin planeettojen tutkimiseen, esimerkiksi mars, venus ja merkurius ovat aika hyviä planeettoja aluksi. Sitten kannattaa lähteä katsomaan eri huoneiden merkitystä ja mitä tarkoittaa kun joku planeetta on jossain houneessa. Jne. =) Täällä foorumeillä on tosi hyvä keskustelu aloittelijoille, josta löytyy paljon tietoa. http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=4514.0

Mutta jos haluat tietää jotain erityistä kartasta niin kannattaa tänne laittaa aina joku tarkka kysymys, niin ihmisten on helpompi vastata siihen =)

Iloa astrologian parissa  Smiley
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
pennal
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 16.01.2010 18:17:10 »

Kiitos. Olen ihan pihalla mitä ovat huonee yms. Ihmetyttää kartassani, miksi kaikki ovat painottuneet toiselle puolelle.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 16.01.2010 18:26:30 »

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=6149.msg57406#msg57406

Löysin tuollaisen keskustelun, jossa oli vähän aihetta sivuttu, itse en tosin ole asiaa hirveästi tutkinut.
Olisiko muilla parempaa tietoa?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 16.01.2010 18:42:37 »

Elikkäs kartta on jaettu eri huoneisiin ja joka huoneella on oma teemansa, niiden huoneiden teemat, missä meillä on paljon planeettoja ovat yleensä korostuneet elämässämme. Ja jos joissain huoneissa ei ole planeettoja se saattaa tarkoittaa, että ne teemat eivät ole keskeisiä elämässämme. Näin ainakin itselleni on selitetty =) Siinä keskustelussa jonka linkkasin aivan ensimmäisenä, se aloittelijoille tarkoitettu, niin siellä oli ne huoneiden teemat selitetty hyvin =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
pennal
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 26.01.2010 12:33:31 »

Kiitos, täytyy yrittää selvittää karttaa
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #6 : 26.01.2010 12:47:57 »

No, siinä on ainakin voimakkaan olemuksen omaava henkilö, asc skorppari ja pluto nousulla.  Wink Aurinko vaa-assa olisi yleensä sellainen hyvin miellyttävä ja diplomaattinen, mutta sinne eivät kaikki välttämättä ainakaan heti kättelyssä näe. Varsinkaan silloin jos tuot esille toisen omia piilotettuja puoliaan, jotka hän haluaisi unohtaa, niin silloin hän jää aika lailla kiinni tuohon plutonousuusi, jää suojaamaan itseänsä. Ja sitten vielä on niin ihanan herkkä tuo kuu kaloissa, että kun ensin ihminen pelästyy kovuuttasi, mutta siitä kun yli pääsee niin tapaa vaa-an, ja miettii että onpas nyt aika asiallispainotteinen tyyppi kuitenkin tässä, ja kun kuu on vielä tuolla omassa kaikkein yksityisimmässä huoneessa, niin harvat taitavat todella ymmärtää kuinka herkkä olet. Keskitaivaskin kun on leijonassa. Räväkkää ja vahvaa ulosantia siis riittää, ja lähemmissä ystävyyssuhteissa asiallista viileyttä, ja kun sinuun lähemmin tutustuva kumppanuutta etsivät ihastuu vahvuuteesi ja toivoo sinusta kaapin paikan määrääjää, niin kalakuu rupeaa hämmentämään. Sillä tuskinpa on yhtäkään kuukalaa, joka ei olisi ailahtelevainen tunteissaan. Uiskentelisi välillä pakoon ja niin edespäin. Toisen on vaikea ymmärtää että mistä se johtuu, kun kuvittelee sinun olevan varma ja hallitsevan kaikki tunteesi, mutta eihän se koskaan niin voi olla. Mutta sitten kun eteen sattuu tälläinen tyyppi joka ymmärtää, niin sitten olet ihanteellinen kumppani. Sillä kaiken tuon vahvuuden lisäksi sinusta löytyy se lempeys ja rakkaus.  smitten  Wink
Heh, huvittipa kirjoitella jotakin.  Grin
tallennettu
pennal
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 26.01.2010 19:26:18 »

Kiitos Ave^^ Smiley

Tiedän, että skorpioni on nousumerkki, mutta mikä tuo Pluto on?

Nappiin meni siinä, että varmasti tuntemattomille vaikutan vakavalta ja kovalta, vaikka läheisten kanssa olen erilainen. Teen vapaaehtoistyötä pelkästä auttamisen ilosta, kukaan ei varmaan uskoisi että siten vapaaikani vietän Grin

Olen jo monta vuotta seurustellut kaksosmiehen kanssa, ja nyt kriisien kohdatessa olen kiinnostunut astrologiasta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: