Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko 1. huone sinä vai joku mielikuva sinusta?  (Luettu 83575 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #30 : 18.01.2010 22:09:30 »

Kun puhutaan vielä, että se huone missä on paljon planeettoja, on 'työhuone' myös. Joten tuollaisesta määrästä työtä, Ajatus, 1.huoneessa! Sinun ei tulisi siis koskaan olla piilossa, tutkijankammioissa tai muussa sellaisessa. Tulee tunne, että sinun tulisi olla vieläkin enemmän näkyvillä kuin mitä olet (siis siinähän oppii tuntemaan myös itseä). Työstää pois kaikki ennakkoluulot, ujostelun ja vähättelyn asenteet ja toimia kunnon näkyvästi.

Aivan, olen joskus kirjoittanutkin, että tuo ykköshuoneen suma varmaankin tekee sen, että asiat on koettava omakohtaisesti, pyöritettävä "itsen" kautta. Persoonan kehitys noin ylipäätään on aina kiinnostanut, ja lapsuuden merkitys siihen. Esillä olemisesta...niin, kaikkihan nuo ykköshuoneessa ovat kuin tarjottimella. Smiley Olen tosin huono olemaan esillä, mutta se lienee yksi juttu joka olisi jollain tapaa opeteltava. Kiitos rohkaisusta!

Selviääkö se 'itse' koskaan? Jotenkin omaan sen ajatuksen, että kun katsomme tähtien saavuttamattomuuteen, toinen tie siihen on katsoa sisälle päin.

Taitaa olla loputon tutkimusmatka, vähintään yhden elämän mittainen. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #31 : 18.01.2010 22:13:45 »

Mun mielestä Ajatus ensinäkemältä on kauris eikä kala.  Smiley

Tää menisi perinteisen "nousumerkki näkyy ensin" -teorian piikkiin. Smiley Olen joskus näyttänyt perheelle videota jostain työhön liittyvästä seminaarista jossa olin puhumassa (hyvin kaurismaisesti esiintymässä) ja heille se taas oli aivan uusi puoli minusta. Grin Niin että Kalat-puoli näkynee parhaiten vain niille, jotka tuntevat minut jo aika hyvin, tai niille, jotka näkevät jostain syystä hyvin tuon Kauris-kuoren läpi. Voihan tuo olla synastriakysymyskin?
tallennettu

Asc Kauris
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #32 : 18.01.2010 22:21:08 »

Yleinen ensivaikutelma minusta on ollut muiden sanojen mukaan hiljainen/ujo,mykkä(kö/ko?!), tai sitten päinvastoin olen näyttänyt hirveän vihaiselta/ilkeältä/pahalta ihmiselta (joka on tosin saattanut johtua siitä että on ollut huono päivä  Grin) Eli yleisesti vaikutan päinvastaiselta kuin oikeasti olen Cheesy Grin

Tunnistan tuosta askendentti skorpioni-ystäväni, joka on auringoltaan kaksoset. Voin kuvitella, että hänestä saa joskus samanlaisen vaikutelman, vaikka pohjimmiltaan hän on puhelias ja eläväinen tyyppi. Smiley Ja noista kohtaamisista - ilmeisesti nousu-Skorpparin elämänpolkuun vain kuuluu kohdata "vaikeita" ihmisiä ja käydä sitä kautta läpi niitä merkkiin liittyviä isojakin teemoja: seksiä, valtaa, elämää ja kuolemaa.
tallennettu

Asc Kauris
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 18.01.2010 22:58:53 »

Oikeastaan minullakin on tuo  askendentti skorpioni vaikka en ole aikaisemmin tunnistanut sitä itsessäni. Niin vahvasti tuo 1-huoneen Jupiter Jousimiehessä on minuun vaikuttanut. Jotkut sanovat, että kun olen niin lähellä asteissa Jousimiestä, sekin vaikuttaa.

Uskon, että vasta tuossa keski-iällä olen käynyt syvemmästi läpi Skorpionin vaikutusta ja se on todella vienyt minua johonkin aivan muuhun maailmaan, kuin tuo iloinen Jupiter-Jousimies tuossa. Joten nuoruuden olen ulospäin keveästi ilostellut ja kulkenut, mutta alla muhinut aivan toinen maailma.

Olen oppinut omimaan tietyllä ylpeydellä tuota skorpionia itsessäni. Se ei ole helppo osio, mutta sitäkin mielenkiintoisempi, haasteita täynnä! Kun pojallanikin on sama tuplana (Aurinko myös) ymmärrän häntä ehkä paremmin omien haasteitteni kautta.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 19.01.2010 08:26:31 »

Minut nähdään aina kilttinä ujona rapulaisena. En aina edes käsitä miten ihmiset menevät niin vikaan mielikuviensa kanssa. Kun olen heidät sitten hetken tuntenut, he ihan hätkähtävät jos kiroilen vaikkapa. He oikeasti näkevät minussa jonkinlaisen neitsyt Marian ja kun oinaspuoleni alkaa selkeytyä heille on shokki valtaisa  Grin  Tongue

Enkä tietoisesti todellakaan pidä yllä mitään kiltintytön imagoa, en ymmärrä mistä se johtuu. Ykkönen on mulla tyhjä, ASC ravussa.

En tiedä että onko sillä sitten vaikutusta että pluto, aurinko, venus, kuu ja mars neliöivät askendanttiani?

tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #35 : 19.01.2010 10:34:37 »

Tähän vastailen, koska osuu nyt niin hyvin ajatuksiin joita pyörittelen ja maistelen , mistä ovat tehty nämä katkeran makeat elämän lääkkeet...

1.huoneessani ei ole kuin  mars ja aivan rajalla 2.huoneen kanssa  vesta
1.huone kattaa sekä  kauris ja  vesimies

Yleensä kun tulen tilaan, koen monien huomaavan ja aina en pidä siitä...
Jostakin syystä (mars?!) koen muiden usein kokevan minut hyökkäävänä, hankalana ja omituisena... ehkä olenkin, mutta en tahallani.
Kun jotakin tahdon, sen teen ja saan. Jos jokin uhkaa tai aiheuttaa harmia, todellakin hyökkään... vaikka koen suurta tuskaa ja aivomyrskyä, miksi joudun tekemään niin? Miksi en vain saa olla oma hankala, omituinen itseni?
 2funny

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #36 : 19.01.2010 16:45:33 »

Hieman mua mietityttää mitä se tarkoittaa, kun ihmiset pysähtyvät katsoessaan mua silmiin. Aloittaa jonkun lauseen ja sitten kun käännyn kattomaan niin se lause alkaa hidastua.. Ja minä vaan rauhallisesti katon ja odottelen että mitä sieltä nyt tulee. Se mulla kyllä on tapana, että silmiin kattelen vaan niin järkähtämättömän tyynenä enkä sano mitään.  Grin

Ykköshuone on tyhjä, ellei pallasta laske mukaan. Asc kaloissa. Olen rauhallinen, tyyni, aina hieman surumielinen, vakava. Ja sitten kun innostun, jousimies herää esiin, ja kasvon ilmeitä multa kyllä löytyy miljoonia.  Grin
Luulen että vaikutan herkältä, mutta en tiedä kumpi nousee enemmän esille, tuo vakavuus vai herkkyys. Se riippuu varmaankin katsojasta, tietynlaisen taustan omaavat ja varmaankin vanhemmat ihmiset näkevät tuon herkkyyden enemmän. Jotkut voivat jäädä jumiin siihen vakavuuteen ja pelästyä sitä. Tunteet on pinnassa, ja mua on kyllä helppo liikutella niihin vetoamalla.
Ja kyllä, eri ihmisten seurassa olen aina hieman erilainen. Sillä minulla ei ole mitään pysyvää persoonallisuutta, vaan teen aina niin kuin fiilikset vievät.

Kaikkea olen sisältäkin miltä ulkoa näytän, sekä sisältä olen vielä kaikkea muutakin.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 19.01.2010 16:58:52 »

Huh tytöt tiedän huoneita!! En minä taida tuota kaikkea alkuunkaan! Jospa joku auttaisi! Nikkiii!!

Kide ja Suljin, huomatkaapa tuo Mars!

Mutta etsin lisää tietoa 1.huoneesta, sillä olen huomannut että eri astrologit painottavat eri asioita.

Tässä yksi ja nyt en muista mistä olen tämän poiminut (ehkä Maria Solimanin tekstiä).

1. Huone (minäitse-huone) Henkilölle ominainen tapa ilmasta itseään (AC)  oinas

1. huone on tärekin huone. Se liittyy ihmiseen itseensä ja millaisena muut pitävät kyseistä henkilköä ensi silmäyksellä. Siihen liittyy ulkoinen luonne suhteessa muihin ihmisiin sekä monet henkilökohtaiset intressit. Käytös, ulkonäkö, ruumiinrakkenne ja yleinen terveydentila ovat ihmisen ulkoista olemusta. Koska 1. huone vastaa Oinasta ja aloitekykyä, myös elinvoima, elämänasenne, määräteitoisuus ja toiminnallisuus sisältyvät tähän huoneeseen. Se on myös Marsin ja tulen huone, mistä syystä avoimet riidat ja tastelut kuuluvat sen piiriin.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 19.01.2010 17:03:59 »

Näkisin että 1.huone näkyy myös siinä, miten tulette uuteen tilaan, jossa on ihmisiä.

Tuletteko toisten seurassa, pyyhällätte siihen yksin ja reippaasti, kuin kuningatar,  myöhästyneenä vai varmasti ajoissa vähän ennenaikaisesti, arasti jääden taka-alalle, miettien että onko kampaus ja asu kohdallaan, viivytellen, pälyillen, etsien pelokkaana tuttua johon turvautua. Tai ette mene sisälle ollenkaan, jos ei ole kaveria?

Nämäkin piirteet varmasti löytyvät merkeistä.  :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 19.01.2010 17:20:28 »

Näkisin että 1.huone näkyy myös siinä, miten tulette uuteen tilaan, jossa on ihmisiä.

Tuletteko toisten seurassa, pyyhällätte siihen yksin ja reippaasti, kuin kuningatar,  myöhästyneenä vai varmasti ajoissa vähän ennenaikaisesti, arasti jääden taka-alalle, miettien että onko kampaus ja asu kohdallaan, viivytellen, pälyillen, etsien pelokkaana tuttua johon turvautua. Tai ette mene sisälle ollenkaan, jos ei ole kaveria?

Nämäkin piirteet varmasti löytyvät merkeistä.  :Smiley

Tuli tästä mieleen, että koen ainakin  askendentti jousimies ja myös sen, että 1. huoneessa on sekä  jousimies, että  kauris vaikuttavan siihen kuinka astun huoneeseen. Jousimiesmäisen vapautta rakastavana menen yleensä paikkoihin mielelläni yksin, esimerkiksi harrastuksiin menen mieluummin yksin, koska silloin ei tarvitse jumittaa sen saman vanhan kaverin kanssa jossain nurkassa, eikä tarvitse myöskään hyppiä toisten aikataulujen mukaan esimerkiksi kyyditysasioissa sun muissa. Eli tulen yleensä yksin ja aina ajoissa, mikä voisi ehkä olla tuohon  kauris viittaavaa, pidän välillä parempana olla menemättä ollenkaan kuin mennä myöhässä, jota en kyllä usein tee. Kun tulen tilaan hymyilen usein tai sitten tilanteesta riippuen kuljen (pakko myöntää) nokka pystyssä ja ryhdikkäästi huoneen keskelle. Otan kontaktia muihin sitten kun en jaksa enää odotella että joku muu avaa suunsa. Sitten tutummassa porukassa puhun paljon ja rakastan vähän provosoivia keskustelunavauksia. Joten olisikohan tämä sitten aika lailla sekoitus  jousimies ja  kauris =D

Itsellä on vähän hatara kuva noista omista 1. huoneen planeetoista, enkä kyllä osaa sanoa miten ne vaikuttavat. Mitä mieltä te olette, elikkäs sieltä löytyy  saturnus jousimies, uranus jousimies ja  neptunus kauris. Hommaa ehkä vaikeuttaa se, että tähän mennessä olen lähinnä koittanut sisäistää noita enemmän persoonallisia planeettoja ja ne alkaa olla jo aika hyvin hallussa, näiden planeettojen vaikutus on vähän epäselvä. Koitin vähän googletella josko olisi löytynyt jotain hyvää saittia noiden huonesijainneista, mutta vielä ei ainakaan löytynyt, kahtellaan kohta uudestaan =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #40 : 19.01.2010 17:52:10 »

Kiitos In, kuulosti tutulta nuo sinut sisääntulemiset!  Grin

Valitettavasti minulla ei ole Kaurista kartalla lainkaan, ja saatan myöhästyä. Kun tapasin ukkoni ensimmäistä kertaa taidenäyttelyssä, tulin näyttävän tummissa tiukoissa vaatteissa ja jatsareissani eikä kasvoilla mitään häpeää vaikka myöhästyin.  :Smiley

Sieltä ja monesta muustakin tilaisuudesta ukko (onneksi Kauris) kyllä muistaa minut, eli olen ollut kai näkyvillä. Ja muistaa myös muistuttaa että 'ei saa myöhästyä'. Kauriille tyypillisenä hän sanoo, että sellainen ihminen joka myöhästyy, haluaa tärkeillä ja tuoda itseään esille. En ole samaa mieltä, en sen takia myöhästy, on vain niin tuhannen tuhatta asiaa ja mutkaa matkassa, vaikka kuinka ajoissa lähden. Tosin olen vanhemmuuteen parantanut tapojani, ukkoni opastamana.  Wink

Mutta samoiten, menen ja otan kontaktia. En jää odottamaan että kuka tulisi ja puhuisi. Ja samoiten, matkustan myös hyvin mielelläni yksin. Ainakin kun lähdin maailmalle töitä etsimään, en missään nimessä halunnut ketään mukaan. Pienet matkat tosin voi nähdä tuplaten kun on kaveri mukana.

Mutta en minäkään osaa lukea tuota rajoittavaa Satunusta tai räjäyttävää Uranusta huoneessasi, vaikka noinhan ne ovat toistensa poissulkevia. Neptunus varmaan voi luoda jonkinlaista vaistonvaraisuutta, et varmaan lyö päätäsi helposti seinään, etkä tarjoa kättä viholliselle.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 19.01.2010 18:02:41 »

Mutta en minäkään osaa lukea tuota rajoittavaa Satunusta tai räjäyttävää Uranusta huoneessasi, vaikka noinhan ne ovat toistensa poissulkevia. Neptunus varmaan voi luoda jonkinlaista vaistonvaraisuutta, et varmaan lyö päätäsi helposti seinään, etkä tarjoa kättä viholliselle.

Niin no tuo vaistonvaraisuus ehkä näkyy siinä, että harvemmin kukaan pääsee minua yllättämään millään asialla ja uutiset eivät kovin usein hätkähdytä ja aika usein tulee sanottua miehelleni kun kuulemme jotain uutisia ystävistämme, että enkös minä sanonut, että noin tuossa tulee käymään. Niin no, viholliset pysyvät kyllä kaukana, ja no aika harvoin tulee erehdyttyä ihmisistä. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #42 : 19.01.2010 18:06:42 »

Ja muistaa myös muistuttaa että 'ei saa myöhästyä'. Kauriille tyypillisenä hän sanoo, että sellainen ihminen joka myöhästyy, haluaa tärkeillä ja tuoda itseään esille. En ole samaa mieltä, en sen takia myöhästy, on vain niin tuhannen tuhatta asiaa ja mutkaa matkassa, vaikka kuinka ajoissa lähden. Tosin olen vanhemmuuteen parantanut tapojani, ukkoni opastamana.  Wink

Grin

Minä en ole juuri koskaan ajoissa missään! Paitsi töissä, jos on tärkeä tapaaminen.  Wink
Mä olen aina vähintään 15-20 min myöhässä, usein miten puoli tuntia. Normaalia!
Viime viikonloppuna olin 1,5 h myöhässä Jouskarin tapaamisesta illalliselta,
sitä ennen nukahdin vahingossa ja olin 2,5 h myöhässä sovitusta ajasta.
Aloin katsos heti vain opettamaan sitä tavoille ja kiltisti se on odottanut.  angel

Täällä voi myöhästyä. Sulla on aina juttuseuraa tutuista ja sitä paitsi yksinäisyyttä
ja odotusta ei ole olemassa -se on harhaa.  angel

Tuosta ykköshuoneesta...
Minusta pitäisi huokua suorastaan pyhä papillisuus ja hartaus esiin kuin suuri neon valo;
"Seuratkaa minua ja pelastukaa te kadotetut lapset..!" angel

Mulla on siellä  jousimies 'Totuuden, uskontojen ja filosofioiden merkki. "Minä etsin totuutta" '
 kuunsolmu ja  neptunus  Tongue

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 19.01.2010 18:20:40 »

Hui, itselle tulee kyllä niin ahdistunut olo myöhästymisestä, että olen todennut paremmaksi ja helpommaksi olla aina ajoissa. Pommiin nukkuminen on aivan järkyttävää kun herää siihen sydän hakkaa ja tulee niin huono omatunto, vaikka sitä ei tahallaan teekkään ^^ Ja niin, pitää koittaa olla ajoissa niin voi hyvällä omallatunnolla valittaa muiden myöhästymisistä, mikä saa kyllä itseltä hermot palamaan aika nopeasti xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #44 : 19.01.2010 18:31:03 »

Hui, itselle tulee kyllä niin ahdistunut olo myöhästymisestä, että olen todennut paremmaksi ja helpommaksi olla aina ajoissa. Pommiin nukkuminen on aivan järkyttävää kun herää siihen sydän hakkaa ja tulee niin huono omatunto, vaikka sitä ei tahallaan teekkään ^^ Ja niin, pitää koittaa olla ajoissa niin voi hyvällä omallatunnolla valittaa muiden myöhästymisistä, mikä saa kyllä itseltä hermot palamaan aika nopeasti xD

Mua ei haittaa yhtään.  Grin Elämä ei ole mennyt yhtään sen huonommaksi,
vaikka ei ajoissa ole ollutkaan.  Smiley Mikä pakko on olla minuutilleen stressaamassa jotain,
ellei ole sellaisessa työssä tms. kun mun mielestä riittää, että on about paikalla?

Tosin suomalaiset ovat aina minuutilleen, mielellään 15 min aikaisemmin.  Smiley
Töissäkin, vaikka ei ollut edes asiakaspalvelussa, piti sinne toimistoon vääntää itsensä
vahtaamaan kelloa klo 08:45 ja lähteä vahtaamasta kelloa tismalleen klo 17:01 buck2
Ruoka"tunti" tasan 30 min, kahvitauko tasan 20 min ja piste.
Jos olit minuutin tai pari myöhässä, niin montakos kuppia kahvia tuli juotuakaan,
kun työt ei maistu? buck2 uglystupid2

Täällä tehdään 10-12 h päiviä, mutta tärkeintä on, että työt tehdään kunnolla,
töihin tulo, lähtö ja lounastunnit ei ole niin nuukaa, eli kelloa ei tarvitse vahdata työkseen. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: