Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko 1. huone sinä vai joku mielikuva sinusta?  (Luettu 83579 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #45 : 19.01.2010 19:19:24 »

Asc  harka
1.huoneessa  kuu  kaksoset, huone suurimmalta osaltaan kaksosen vallassa.

Olen kuullut aika monta kertaa viimeisen puolen vuoden aikana, että en vaikuta ikäiseltäni, vaan nuoremmalta. En sitten tiedä antaako tämän vaikutuksen käytös vai ulkonäkö(vai molemmat).

Luulisin että aika seesteinen ensivaikutelma tulee. Yleensä yritän keventää jollain hauskalla jutulla jos vasta tavattu juttukaveri on minulle tuntematon.

Juhliin tulen yleensä uteliaalla asenteella, että ketäs kaikkia täällä on ja huomasiko nyt kaikki mun uuden mekon. Ehdottomasti juhlien pääjuttu on se tarjottava ruoka  Grin Jos juhlissa ei ole mitään ohjelmaa eikä siellä pääse tanssimaan niin kyllästyn kuoliaaksi. Pelkkä jutustelu on niin hemmetin tylsää.

*Muoks*
Lainaus
Näkisin että 1.huone näkyy myös siinä, miten tulette uuteen tilaan, jossa on ihmisiä.

Ja Asboo kirjoittaa että miten tulee juhliin... (no, mulla on  venus  vaaka)
« Viimeksi muokattu: 19.01.2010 19:27:24 kirjoittanut asboo » tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 19.01.2010 19:47:07 »

Hyvä Asbolos! Tanssi!

Tanssin luen kyllä Jousimiesmäisyyteeni! Siinä itsevarmuuteni on ylimmillään, enkä pelkää lähteä ensimmäisenä lattialle!  Grin

Valitettavasti usein juhlat Pohjanmaalla ovat ilman tanssia.  Undecided Olen tottunut siihen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 19.01.2010 22:08:26 »

Hyvä Asbolos! Tanssi!

Tanssin luen kyllä Jousimiesmäisyyteeni! Siinä itsevarmuuteni on ylimmillään, enkä pelkää lähteä ensimmäisenä lattialle!  Grin

Valitettavasti usein juhlat Pohjanmaalla ovat ilman tanssia.  Undecided Olen tottunut siihen.

Joo, tää kolahti mullakin!!! Yleensä kaikki baari-illat meneekin tanssilattialla, eikä aikaa jää oikein muuhun ja itsevarmuus on parhaimmillaan, varsinkin kun itse tietää, että ei tanssi ihan kauhean huonosti Wink
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #48 : 21.01.2010 17:07:52 »

MINÄHUONE vastaa lähinnä askendenttia. 1. huoneessa sijaitsevat planeetat kertovat niistä valmiuksista, joita sinulla on käytettävissäsi silloin kun etsit sisältöä elämällesi. 1. huoneen planeetat ovat se osa sinussa, joka loistaa neonvalon lailla kaikkialla missä kuljet ja toimii siinä sivussa majakkana mahdollisille puolisoehdokkaille.[/color]

Voisimme kerätä tähän siitä eri tulkintoja ja löytää sieltä itseämme tai sitten sitä minkälaisena muut näkee 'minun'. Vai miten se on?

Asc Skorppari ja 1:ssä huoneessa Merkurius Jouskarissa.

Tuo Merkkari näkyy minussa vahvana.
Paljon puhetta, paljon ajatuksia ja pohdintoja.
Laaja-alaisesti kaikesta kiinnostunut.
Ainakin hetken aikaa.  :Smiley

Merkkari on  aspect_opp Kuu Kaksonen ja yks juttu kun on suht opittu, hypätään seuraavaan.
Pitäisi jaksaa keskittyä paremmin yhteen asiaan…tai tarvitseeko?  :Smiley
Miksi pitäisi-kysyy hän jälleen itseltään. Smiley

Minun kans kyllä pääsee helposti juttuun, eikä kukaan tahdo uskoa minua Kauriiksi,
 jos asiasta tulee puhe.
 Olen erittäin vilkas ja nopea liikkeissäni ja ajatuksenjuoksussani.
Kantaa ottava, mielipiteitä asiasta sun toisesta.

Mutta live-elämässä osaan kyllä puhua niin, etteivät muut ärsyynny..ellen niin halua.  angel
Toisinaan suunvuoron saaminen minulta voi olla vaikeaa ja ikävä taipumus puhua toisen päälle ( tiedän, miten heidän lause loppuu, enkä jaksa kuunnella).. Embarrassed

Merkkari on sekstiilissä Mc:hen Vaaka, ja töissä osaan kyllä puhua ” kauniilla kielellä” , harkiten,
mitä kannattaa ja kellekkin sopii. coolsmiley

Toisinaan taas työn ulkopuolella, Asc Skopu näyttäytyy mukana ja kyllä tulee yrmeää ilmettä,
eikä halua mihinkään kanssakäymiseen..
kylmä tuijotus- Älä tule lähelleni tai pistän ja tunnet sen nahoissasi! knuppel2

Ja kyllä tuo Skopu vaikuttaa siihenkin, että harkitsen omien henkilökohtaisten asioideni kertomista todella pitkään..
vaikka muuta lörpötystä koko ajan tuleekin.

Mietin, mitä kannattaa sanoa ja kenelle..vai sanonko ollenkaan..luulkoot, mitä tahtovat.
 Toisaalta sellaista varautuneisuutta, etten ihan kaikkea paljasta…( toisaalta jotkut tiukemmissa rajoissa elävät kanssakulkijat voisivat pyörtyä kauhusta, kun joitain asioita itsestäni kertoisin ).. Grin

Kaipa tuo Merkkari- Jousimies jotenkin minussa esiin voimakkaasti tulee,
 ainakin ensivaikutelmana…
kun niin usein kuulen vasta tutustumiltani,
kuinka hauska ja  huumorintajuinen olen ja kuinka mukava minun kanssa on keskustella.
Omat ajatukseni kyseisistä henkilöistä saattavat tosin olla ihan päinvastaiset..mutta sitähän ei aina tarvitse kertoa.. 2funny

Siis..jos näet puhua pulputtavan ja avoimelta vaikuttavan minut  smitten
…johon on helppo tutustua,

voit kuitenkin  vielä vuosien jälkeenkin huomata,

ettet tiedä minusta mitään… Cool

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 21.01.2010 18:22:40 »

Ehkä tuo Asc-skorppari antaa juuri tuota salamyhkäisyyttä. Kuten minullakin yhdessä se ja jouskari-1.huone. Ukko sanoo, ettei minun kanssani ole tylsää, aina löytyy uusia puoli.  :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #50 : 21.01.2010 18:42:13 »

Ehkä tuo Asc-skorppari antaa juuri tuota salamyhkäisyyttä. Kuten minullakin yhdessä se ja jouskari-1.huone. Ukko sanoo, ettei minun kanssani ole tylsää, aina löytyy uusia puoli.  :Smiley

Smiley
Joskus sitä jopa itsekkin yllättyy itsestään, kun löytää uuden puolen.
 :Smiley
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #51 : 21.01.2010 21:56:53 »

Poikamainen?

Lapsena oli suorastaan poikatyttö, poikien leikit miellytti paljon enemmän. Jotenkin poikien maailma oli tutumpaa, enkä sittemminkään ole arkaillut heitä isompanakaan.

Mutta olen laskenut sen jotenkin tuohon Jousimiesjuttuun.  :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #52 : 21.01.2010 22:07:44 »

Smiley

Onko muilla  askendentti skorpioni sellaista "poikamaista" pilkettä silmäkulmassa ja vähän niinkuin kieli poskessa, joissain teksteissänne, ja miten on muitten ymmärryksen laita, että käsitetäänkö teitä(kin) joskus väärin, ja joutuu sanomaan sitte, että ..hei, se oli vaan läppää.. vai vaikuttaako siihen humoristiseen näkökantaan niin moni muukin asia? Shocked :Smiley

No kyllä mulla ainakin on monet jutut kirjoitettu aika ”pilke silmässä”..ja ihan yleisestikkin aika harvoin otan mitään kauhean vakavasti..
Toki asiallisesti, kun tarvitaan, mutta en kuoleman vakavasti. Cheesy

Joskus sitä kääntää vakavatkin asiat ihan huumorille tai löytää niistä huvittavia puolia.
 Ja sitten tekee ihme heittoja vakavaan keskusteluun, eikä kukaan ymmärrä… Huh

ja täytyy todeta,
 et –ihan vitsillä vain… Grin

Monesti tekisi mieli heittää rajumpaakin läppää,
mutta ei viitsi,
ettei joku loukkaannu tai voi käydä niin,
ettei kukaan enää ymmärrä... Shocked

kuin ehkä toinen samanmoinen... Wink
jos sekään...

En tiedä sitte onko se tuota  askendentti skorpioni vai mitä...?
 :Smiley
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 21.01.2010 22:23:12 »

Mun poifrendissä tää  askendentti skorpioni näkyy hyvin suhteessa minun  askendentti leijona

Kun tarjotaan jotain mahista/työtä/livemusaa  Cheesy niin hän miettiin MONTA tuntia, eikä välttämättä reagoi lainkaan tai kelailee.
Minä olen jo seinillä tai menossa ja reagoin tunteella ja elän esim. musassa mukana.

On välillä aika raskaita ja huvittavia tilanteita noi "julkiset" seurustelutilanteet, kun tälle  askendentti leijona se imagon suorittaminen on vielä niin saamarin tärkeetä. Näin pikkumainen mä olen.  buck2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #54 : 21.01.2010 22:43:31 »

Cheesy
.. kun sellainen tietynlainen hiljaisuus, jonkun kommentointini jälkeen, mikä tulee, niin sitä vaan miettii, että mitähän mää nyt sanoin erikoista, tai että eikö ne ymmärtänykkään vitsiäni? Shocked Grin

Liian vakavassa seurassa taitaa olla vaan parempi vetäytyä omaan kuoreensa. :Smiley

2funny
Joskus työpaikan kahvihuoneessa, kun joku oikein tosissaan ja tohkeissaan selittää jotain juttua...
niin eiköhän minun pikkupäähän livahda jostain sanotusta sanasta ihan muunlainen mielleyhtymä... Huh

ja sitten kun se vielä suustakin pääsee... :Smiley

ja itteä huvittaa niin kauheasti... 2funny

ja ne ihmettelevät katseet.. Shocked Shocked
Mitä tuo nyt meinaa???

ja seli, seli...vitsiä, vitsiä...

Korkeintaan yks toinen kaveri ymmärtää ja hitsi,
että meillä on hauskaa,
varsinkin vielä jos toinen oikein jatkaa vain juttua... 2funny 2funny

Joo, vakavassa seurassa on tylsää!!! Sad

Tuli mieleen, että onko nämä kuitenkin enemmän tuon Merkkarin juttuja nämä ajattelun, mielen ja kommunikoinnin asiat kuin Ascin.
 Tokihan  askendentti skorpioni on syvältä luotaava vesimerkki,
mutta olen huomannut ainakin,
että Merkuriuksen aspektit Uranukseen tekee ” omituisen” ajattelutavan , :Smiley

joidenkin mielestä. Wink

Sullakinhan Keskiyön vahinko näyttää olevan  merkurius  aspect_squ  uranus

sanoo  merkurius  aspect_tri  uranus
 Smiley
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Asterix
Vieras
« Vastaus #55 : 21.01.2010 23:24:04 »

Onko muilla  askendentti skorpioni sellaista "poikamaista" pilkettä silmäkulmassa ja vähän niinkuin kieli poskessa, joissain teksteissänne, ja miten on muitten ymmärryksen laita, että käsitetäänkö teitä(kin) joskus väärin, ja joutuu sanomaan sitte, että ..hei, se oli vaan läppää.. vai vaikuttaako siihen humoristiseen näkökantaan niin moni muukin asia? Shocked :Smiley

Että jokin...mikä lie  :Smiley  poskessa kirjoitettu juttu menee muita ohi ja käsitetään väärin..? :Smiley
EI KAI NYT SENTÄÄN...?!! Cheesy :Smiley Tongue HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA.........! Cheesy Grin
Ainahan porukka tajuaa mun ideat, ajatukset, mielenliikkeet ja mielialan AIVAN OIKEIN,
sitten PRIKULLEEN oikein. angel Kiss

askendentti skorpioni  merkurius kaksoset aspect_tri uranus vaaka
 aurinko kaksoset ja  kuu vesimies ja minä olen aina hyvin vakava, surullinen,
ahdistunut, ilkeä ja piikikäs, joka kostaa ja purkaa omaa pahaa oloa ja surkeaa elämäänsä muille,
hyvin viattomia ja hyviä ihmisiä kohtaan.  angel

Mua naurattaa vieläkin aiheuttamani angsti Suomi-aiheissa. Grin 2funny
...mutta ai niin, minähän olen se angsti.  Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #56 : 22.01.2010 00:10:11 »

Smiley

Olisipa siistiä tietää mitä muuta yhteistä meistä kahdesta löytyykään, ..ROVATAR... Wink
(..kieh, kieh.. Cool) :Smiley
..niin, että mitkähän muut aspektit ja planeetat vaikuttavat luonteeseemme ja maailmankatsomiseemme..yms.. Wink

Joo sori, taidan nyt mennä vähän liian pitkälle, välillä joissain asioissa, kun voi aivan anonyyminä tehdä kontaktia.. Huh

2funny
Mistäs päin pohjois-Suomea sie oletkaan?? coolsmiley

Täytyypä alkaa tutustumaan....

karttoihimme. Smiley

2funny
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #57 : 22.01.2010 00:18:43 »

Smiley 2funny

Nythän tässä voikin pohtia, onko tuo aiheen mukainen 1.huone minä vai mielikuva minusta... :Smiley

Aihekkin on jo kääntynyt ihan Merkkari ym.  Wink mietiskelyyn...

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #58 : 22.01.2010 12:57:14 »

Jänniä oivalluksia 1. huoneesta.  Aika osuva tuo mielikuva "miten tulen huoneeseen".  Mulla  aurinko jousimies ja  askendentti kauris.  Mulla kai tuo NousuKauris vaikuttaa enemmän siihen, että tulen taatusti ajoissa paikalle, ja jos  jostain syystä olen melkein myöhässä, on jo sellainen tunne, että olen myöhässä.

Mulle ei tuota mitään vaikeutta lähteä yksin, mihin sitten meenkin, baariin tai jumppaan tai vaiklka ekaa kertaa uuteen ruokapaikkaan.  Sitä jouskarin vapautta kai sekin?  Mutta ensin hiukan katselen ympärilleni, enkä yritä varastaa showta, ainakaan heti..

!. huonees mulla on  saturnus Kauriissa ja  jupiter Vesimiehessä.  Sitten on näitä Pallasta ja Junoa, Chironkin siellä on.  Emmä niistä mitään ymmärrä.  Mutta tuo Saturnus Kauriissa kyllä näkyy minussa mielestäni aika lailla.  En ookkaan ennen hokannu tuota, kun en oo perehtyny noihin huoneisiin.  Ja kun oon NousuKauris vielä, niin aika itsekriittinen ja estynyt oon kyllä Jouskariksi.  Mutta kyllä tuo Jupiterkin sinne huoneeseen kuuluu, kyllä mussa sitä Jouskariakin on.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #59 : 22.01.2010 13:11:29 »

Jänniä oivalluksia 1. huoneesta.  Aika osuva tuo mielikuva "miten tulen huoneeseen".  Mulla  aurinko jousimies ja  askendentti kauris.  Mulla kai tuo NousuKauris vaikuttaa enemmän siihen, että tulen taatusti ajoissa paikalle, ja jos  jostain syystä olen melkein myöhässä, on jo sellainen tunne, että olen myöhässä.

Mulle ei tuota mitään vaikeutta lähteä yksin, mihin sitten meenkin, baariin tai jumppaan tai vaiklka ekaa kertaa uuteen ruokapaikkaan.  Sitä jouskarin vapautta kai sekin?  Mutta ensin hiukan katselen ympärilleni, enkä yritä varastaa showta, ainakaan heti..

Itsekkin  aurinko  kauris :na olen aina ajoissa paikalla. Mielummin liian aikaisin kuin myöhässä...
Se on vain selkärangassa opittuna tuokin asia..se mitä tehdään, mitä luvataan, tehdään vastuullisesti ja sääntöjä noudattaen.
että perkl...teitä myöhästyjiä...!!!!
Aina saa ootella!!!
tickedoff
 2funny
Ja yksin osaan myös mennä vaikka mihin.
Joskus paljon helpompaakin, kun ei tarvitse ottaa muita huomioon...vaan saa ja voi tehdä niinkuin itse tahtoo.
Enkä minäkään ensimmäisenä suuna päänä, näyttävästi esiinny, tarkkailen ensin tilannetta...kuka on kuka ja mitä... Wink
Mieluiten jopa haluaisin seuratakkin sivusta ensin tilannetta, huomaamattomana...
mutta jotenkin aina hetken päästä huomaan olevani keskipiste... Shocked

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: