MINÄHUONE vastaa lähinnä askendenttia. 1. huoneessa sijaitsevat planeetat kertovat niistä valmiuksista, joita sinulla on käytettävissäsi silloin kun etsit sisältöä elämällesi. 1. huoneen planeetat ovat se osa sinussa, joka loistaa neonvalon lailla kaikkialla missä kuljet ja toimii siinä sivussa majakkana mahdollisille puolisoehdokkaille.[/color]
Voisimme kerätä tähän siitä eri tulkintoja ja löytää sieltä itseämme tai sitten sitä minkälaisena muut näkee 'minun'. Vai miten se on?
Asc Skorppari ja 1:ssä huoneessa Merkurius Jouskarissa.
Tuo Merkkari näkyy minussa vahvana.
Paljon puhetta, paljon ajatuksia ja pohdintoja.
Laaja-alaisesti kaikesta kiinnostunut.
Ainakin hetken aikaa. :
Merkkari on
Kuu Kaksonen ja yks juttu kun on suht opittu, hypätään seuraavaan.
Pitäisi jaksaa keskittyä paremmin yhteen asiaan…tai tarvitseeko? :
Miksi pitäisi-kysyy hän jälleen itseltään.
Minun kans kyllä pääsee helposti juttuun, eikä kukaan tahdo uskoa minua Kauriiksi,
jos asiasta tulee puhe.
Olen erittäin vilkas ja nopea liikkeissäni ja ajatuksenjuoksussani.
Kantaa ottava, mielipiteitä asiasta sun toisesta.
Mutta live-elämässä osaan kyllä puhua niin, etteivät muut ärsyynny..ellen niin halua.
Toisinaan suunvuoron saaminen minulta voi olla vaikeaa ja ikävä taipumus puhua toisen päälle ( tiedän, miten heidän lause loppuu, enkä jaksa kuunnella)..
Merkkari on sekstiilissä Mc:hen Vaaka, ja töissä osaan kyllä puhua ”
kauniilla kielellä” , harkiten,
mitä kannattaa ja kellekkin sopii.
Toisinaan taas työn ulkopuolella, Asc Skopu näyttäytyy mukana ja kyllä tulee yrmeää ilmettä,
eikä halua mihinkään kanssakäymiseen..
kylmä tuijotus- Älä tule lähelleni tai pistän ja tunnet sen nahoissasi!
Ja kyllä tuo Skopu vaikuttaa siihenkin, että harkitsen omien henkilökohtaisten asioideni kertomista todella pitkään..
vaikka muuta lörpötystä koko ajan tuleekin.
Mietin, mitä kannattaa sanoa ja kenelle..vai sanonko ollenkaan..luulkoot, mitä tahtovat.
Toisaalta sellaista varautuneisuutta, etten ihan kaikkea paljasta…( toisaalta jotkut tiukemmissa rajoissa elävät kanssakulkijat voisivat pyörtyä kauhusta, kun joitain asioita itsestäni kertoisin )..
Kaipa tuo Merkkari- Jousimies jotenkin minussa esiin voimakkaasti tulee,
ainakin ensivaikutelmana…
kun niin usein kuulen vasta tutustumiltani,
kuinka hauska ja huumorintajuinen olen ja kuinka mukava minun kanssa on keskustella.
Omat ajatukseni kyseisistä henkilöistä saattavat tosin olla ihan päinvastaiset..mutta sitähän ei aina tarvitse kertoa..
Siis..jos näet puhua pulputtavan ja avoimelta vaikuttavan minut
…johon on helppo tutustua,
voit kuitenkin vielä vuosien jälkeenkin huomata,
ettet tiedä minusta mitään…