Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko 1. huone sinä vai joku mielikuva sinusta?  (Luettu 83541 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #60 : 22.01.2010 13:11:29 »

Jänniä oivalluksia 1. huoneesta.  Aika osuva tuo mielikuva "miten tulen huoneeseen".  Mulla  aurinko jousimies ja  askendentti kauris.  Mulla kai tuo NousuKauris vaikuttaa enemmän siihen, että tulen taatusti ajoissa paikalle, ja jos  jostain syystä olen melkein myöhässä, on jo sellainen tunne, että olen myöhässä.

Mulle ei tuota mitään vaikeutta lähteä yksin, mihin sitten meenkin, baariin tai jumppaan tai vaiklka ekaa kertaa uuteen ruokapaikkaan.  Sitä jouskarin vapautta kai sekin?  Mutta ensin hiukan katselen ympärilleni, enkä yritä varastaa showta, ainakaan heti..

Itsekkin  aurinko  kauris :na olen aina ajoissa paikalla. Mielummin liian aikaisin kuin myöhässä...
Se on vain selkärangassa opittuna tuokin asia..se mitä tehdään, mitä luvataan, tehdään vastuullisesti ja sääntöjä noudattaen.
että perkl...teitä myöhästyjiä...!!!!
Aina saa ootella!!!
tickedoff
 2funny
Ja yksin osaan myös mennä vaikka mihin.
Joskus paljon helpompaakin, kun ei tarvitse ottaa muita huomioon...vaan saa ja voi tehdä niinkuin itse tahtoo.
Enkä minäkään ensimmäisenä suuna päänä, näyttävästi esiinny, tarkkailen ensin tilannetta...kuka on kuka ja mitä... Wink
Mieluiten jopa haluaisin seuratakkin sivusta ensin tilannetta, huomaamattomana...
mutta jotenkin aina hetken päästä huomaan olevani keskipiste... Shocked

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #61 : 22.01.2010 13:30:34 »

Mulla  saturnus 1. huoneessa Ravussa yhtymässä Merkkariin ja Askendenttiin, sekstiili Kuu.
Muuta en tiedä kuin että msuta monet saa väärän kuvan ehkä aluksi, tuntuu että joudun välillä kovastikin särkemään jäätä osoittaakseni että olen ihan mukava enkä aio syödä kenenkään eväitä. Tai toisaalta, ettei minua saa yrittää polkea maan rakoon. :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 22.01.2010 14:03:49 »

Itsekkin  aurinko  kauris :na olen aina ajoissa paikalla. Mielummin liian aikaisin kuin myöhässä...
Se on vain selkärangassa opittuna tuokin asia..se mitä tehdään, mitä luvataan, tehdään vastuullisesti ja sääntöjä noudattaen.
että perkl...teitä myöhästyjiä...!!!!
Aina saa ootella!!!
tickedoff
 2funny

Samis. Kun lapsena on jo opetettu, ettei saa muita odotuttaa = epäkunnioitus, niin eipä sitä niin kovasti tule muitakaan kohtaan harrastettua.
Yksi nousuvaaka  aurinko neitsyt kaverini on kova myöhästelemään ja laitan häntä välillä itseäni odottamaan, kun ärsyttää hänen odottamisensa. Pata kattilaa, sanotaan.  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #63 : 07.04.2010 15:00:57 »

Mulla on ykköshuoneessa  aurinko aspect_con venus, ja aurinko on myös yhtymässä jupiteriin, mutta jupiter menee kakkoshuoneen puolelle.Lisäksi jos näitä eksoottisempia juttuja katsellaan, niin ykköshuoneesta löytyy myös Eros aspect_con aurinko ja  aspect_con jupiter Cheesy Ja koko paketti on skorpparissa.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #64 : 07.04.2010 15:19:03 »

Skorpioni voi tehdä sinusta vähän vaikeammasti luettavan persoonan. (?) Tunnetko itseäsi?
Paljoudesta 'tavarasta' tuossa huoneessa antaa kuvan, että työstät sitä aikalailla. Sinullahan on siinä myös stellium, joka sekä vaatii että myöhemmin on myös suuri voimavara.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #65 : 07.04.2010 15:58:44 »

Ei, en tunne itseäni  Grin Ja kyllä voin olla vaikeasti luettava siinä mielessä, että usein ihmiset ymmärtävät tai tulkitsevat eleeni ja ilmeeni väärin.Ja totta sekin, että työstän 1. huonettani aikalailla.Tyylini ja ulkonäköni on jatkuvassa muutoksessa, samoin yritän jatkuvasti kasvaa ulos huonoista puolistani.Harmi vaan, että niitä tuntuu tulevan lisää sitä mukaa mitä pääsen niistä eroon  Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
jadeliino
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #66 : 11.11.2010 04:02:32 »

Jälleen uutta mielenkiintoista tietoa 1.huoneesta!

Minä  askendentti kauris ja ensimmäisenä 1h onkin  uranus kaurisneptunus kauris ja  saturnus vesimies.

Ja ainakin tuo Neptunus sen verran varmaan vaikuttaa että taide alaa opiskelen Smiley
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 11.11.2010 10:21:34 »

1. huone on tyhjä.  askendentti  neitsyt merkissä. mitässe sitten meinaa?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #68 : 11.11.2010 11:01:44 »

Olen vähän ymmyrkäisenä omasta kartastani..

Asc skorpioni, saturnus 12. huoneessa väljässä yhtymässä siihe asciin ja uranus ykkösessä!

Olen aina ollut todella outo ihminen. Välillä olen toivonut olevani "tavallinen", niin että elämä olisi helpompaa, mutta pian mieleen on kuitenkin aina hiipinyt tunne siitä, että se "normaali" elämä ei sovi minulle..

Uranus ykkösessä jouskarissa tekee t-ristiä seiskahuoneen chironiin ja ysihuoneen kuuhun.. Toki kuuta vastapäätä on retroileva pallasasteroidi..

Mietin tässä, että voisiko kuu-asc kvintiili, joka minulla on, jotenkin purkaa tuota t-ristin painetta?

olen hyvin ristiriitainen, luova, mutta syrjäänvetäytyvä ihminen. Sanotaan näin, että saturnus varmasti näkyy ensimmäisenä, mutta kun viettää aikaa hetken seurassani, niin varmasti näkee tuon uranusvaikutuksen..  laugh

Miten teillä muilla, joilla on uranus ykkösessä? varsinkin sellaiset, joilla uranus on se ainoa planeetta sielä..
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #69 : 11.11.2010 11:09:18 »

Mua on mietityttänyt tämä,  askendentti  leijona, mutta huone 1 jakautuu  leijona ja  neitsyt kanssa. n. 2/3 on  neitsyt:ssä. Huoneet 12, 1, ja 2 ovat kaikki tyhjiä. Eli tekeekö tämä jakauma sen, että AINA kun ihmiset tutustuvat minuun, heillä on minusta negatiivinen mielikuva, eli pitävät hienona, "diivana"Huh, pinnallisena. Ja kun avaan suuni, niin mielikuvat muuttuvat välittömästi. Kaikki ystäväni ovat nimittäin tunnustaneet tämän, samoin miesystäväni. Tämä on kieltämättä rasittavaa näyttää k***ipäältä kun on jotain aivan muuta.

Ja onko toi tyhjyys huoneissa vain sitä, että niiltä osin nyt ei vain ole mitään sen kummempaa opittavaa/ohjelmaa juuri tässä elämässä? Mutta toi ensimmäinen mielikuva minusta naamatusten kyllä kiinnostaisi selvittää, mistä hitosta se tulee, häh?  Angry

Muoks. Vai onko se sitä, että jos minä itse-huone on tyhjä, myös kantajansa näyttää tyhjäpäältä?  Grin
« Viimeksi muokattu: 11.11.2010 11:12:03 kirjoittanut söpöliini » tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #70 : 11.11.2010 20:09:05 »

En tiedä miten muilla joilla Aurinko + jotain muuta vahvaa nousussa, mutta olen kyllä kuullut pitkin elämääni olevani jos jonkinlainen itsekäs, ylpeä egoisti ja toisaalta saan päät kääntymään melkein missä tahansa, joten jos mulla jotain huomionkipeyttä on, se tulee kyllä myös ruokituksi. :Smiley

Eräs hyvä kaverini joka on myös nousuvaaka ja jolla   aurinko aspect_con venus aspect_con pluto nousussa, tosin Vaa'assa, on kaikkea tuota ylläolevaa vielä enemmän ilmeisesti siksi, kun hänellä ei ole nousu- ja aurinkomerkin välistä ristiriitaa, ja toisaalta hänelle on siunaantunut ulkonäköäkin siihen malliin että kaikilta menee joka tapauksessa jalat alta, piti luonteesta tai ei.   

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #71 : 12.11.2010 16:23:11 »

Jälleen uutta mielenkiintoista tietoa 1.huoneesta!

Minä  askendentti kauris ja ensimmäisenä 1h onkin  uranus kaurisneptunus kauris ja  saturnus vesimies.

Ja ainakin tuo Neptunus sen verran varmaan vaikuttaa että taide alaa opiskelen Smiley

Noh, tuota... Minun mielikuvani sinusta on seuraavanlainen. Vastuuntuntoinen, mutta rohkeasti uutta kokeileva  uranus, mikä voi näkyä sitten taiteessasi ja vaikka Saturnus rajoittaakin, niin Vesimies katselee rajojen tuolle puolen, missä kauempana voi ruoho näyttää vihreämmältä (Neptunus-illusio), mutta jos todennat sen taiteessa niin mitä se haittaa. Kyllä sinä erotut massasta ihan positiivisesti!
1.huoneen hallitsija Oinas voi vaikuttaa sinuun myös temperamenttisi kautta.  Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 12.11.2010 16:27:25 »

JOskus olen kuullut sanottavan, että tyhjää huonetta ei tarvitse työstää. Olisitkohan sellainen luonnonlapsi, olet vain, eikä sinun tarvitse tehdä rooleja.

Kuitenkinhan tuossa huoneessa luuraa se Oinaan voima ja temperamentti, voin vain kuvitella, kun innostut tai väsähdät. Se näkynee heti. Et peittele.

Sinun energiaasi voi vaikuttaa myös 7.huoneen energia ihmissuhteiden alueella, ja näin ollen olet haluttua seuraa Vaa'an energioissa.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 12.11.2010 16:42:21 »

JOskus olen kuullut sanottavan, että tyhjää huonetta ei tarvitse työstää. Olisitkohan sellainen luonnonlapsi, olet vain, eikä sinun tarvitse tehdä rooleja.

Kuitenkinhan tuossa huoneessa luuraa se Oinaan voima ja temperamentti, voin vain kuvitella, kun innostut tai väsähdät. Se näkynee heti. Et peittele.

Sinun energiaasi voi vaikuttaa myös 7.huoneen energia ihmissuhteiden alueella, ja näin ollen olet haluttua seuraa Vaa'an energioissa.

nojoo, ehkä toi adhd joka on todella vahvana tossa, että"uskaltaa" en häpeile enkä piiloudu. otan vastaan mitä tulee. innostun juu. ja väsähdän yhtä äkkiä. totta.

Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 12.11.2010 19:06:59 »

Mun 1.huone alkaa leijonan 28.asteesta ja vaihtuu neitsyeksi. Siellä ei ole planeettoja eikä tutuimpia asteroideja. Tuntuu, että nykyään olen tosi tilaa vaativa - iso, vaikka olen fyysisesti vaan pienentynyt  Tongue

Mitä tästä tulee mieleen?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: