Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämän jatko  (Luettu 3068 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 20.01.2010 12:20:06 »

smitten Hei kaikille!

Voiko joku katsoa, mitä vuoteni tuo tulessaan. Täytin eilen 19.1.2010 50-vuotta.
Olen syntynyt Turussa 19.1. 1960 klo 3 yöllä.
Käyn työssä ja opiskelen edelleen, joten päivällä on mittaa 13 tuntia.
Raha-asioissa toivoisin pääseväni vähän paremmalle tolalle?
Samoin ihmisuhde välillä hiertää? smitten

t. Musta Lumikki
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 20.01.2010 18:40:47 »

auringonpaluu kartan mukaan, voit katsoa onko jo 3 kk ollut tällaista (jatkuu 15kk):

minään liittyviä muutoksia, pluto ykkösessä, kommunikaatio painottuu.. itseen liittyviin asioihin?

talouspuolella pitäisi mennä aika hyvin, tai muuten olla resursseja, pääosin positiivista 2-huoneessa

mullistuksia 3-huoneen asioissa; kommunikointi, matkat, serkut.. kaupallinen toiminta..

perintö/suhdeasioissa mars, kasissa kuten minulla; voi olla että suhde on, muttei pelkän 8-huoneen perusteella ole kovin toimiva? usein oltava 5,7 huoneissa jotain positiivista, että niin olisi.. voi tulla vaikka yllätysperintöä.

9-huoneen Saturnus voi hieman estää ulkomaihin ja filosofiaan liittyviä juttuja tai tuoda oikeusjuttuakin, mutta ei näyttänyt aivan pahalta.  aspect_squ  aspect_tri  aspect_tri

tämä kaikki siis, jos uskoo ap-karttojen vaikutukseen. hyvä on tietty se, että 1,5 vuoden välein teemat vaihtuu. laitoin itse paperille juuri joka planeetan kohdalta noin 3 vaikutusta; jotain olin huomaavinani
Cheesy  Cool

sen jälkeen alkava ap-karttasi eli 2010 lopulla.. olisi 3-huoneen asioissa hieman haastetta, kuuhun
kohdistuu oppositiota ja neliötä; työn huoneessa vain saturnus, sekä neliötä että sekstiiliä siis hyvää ja huonoa.. 7-huoneessa venus aika neutraalisti, olisiko sitten lievää säpinää? 8-huone hieman vaikea oppositioineen ja neliöineen; uran huoneessa menee lujaa, aurinko konjunktio mars (menestys-toimintaa) suunnitelmat ja tuki eli 11, hyviä aspekteja; ja 12-huone salaisuudet ja mystiikka; neliötä ja sekstiiliä.

tjaa! tutkipa huoneiden merkitystä ja voit itse laittaa astro.comiim ap-karttasi.. siellä on sellainen
extended chart selection.

voi katsella tulevaisuuden suunnitelmiaan että meniskö noin?  angel
« Viimeksi muokattu: 20.01.2010 18:49:52 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 21.01.2010 11:29:41 »

Kiitos Bella Luz!

En kyllä tiedä mistä sen ap-kartan saa, jonka voi laittaa astro-comiin smitten
              Täytyypä alkaa tätäkin opiskella, normaaliopiskelun ja työn ohessa smitten

Olen kyllä heivaamassa koko parisuhteeni, niin hirveästi tympii toisen patsaana-
               oleminen ja sitoutumattomuus, ihan kuin olisin ilmaa tickedoff

Mukavaa kuulla että työ- ja ura-asioissa on parempaa ja vielä perintöäkin???

Hyvää jatkoa Sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi smitten

t.Musta Lumikki

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: