MegaNarri13
Kohtuuastroilija
And I'm not fooling no-one.
|
|
« : 24.01.2010 14:18:31 » |
|
Moi! Minä Täällä TAAS... Olisi kysymyksiä enkeleistä! 1.Onko suojelusenkeleitä? 2.Onko kaikilla oma suojelusenkeli,jos niitä on? 3. Ovatko ne kokoajan läsnä? 4. Onko muitakin enkeleitä? 5. Voiko heille puhua? 6. Jos voi,miten? Näihin kysymyksiin vastaukset olisivat minulle kultaakin kalliimpia! Arigato!
|
|
|
tallennettu
|
My monsters keep me company And I'll never be lonely They will keep me safe Protected from harm Monsters keep me company Until I will set them free!
|
|
|
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 25.01.2010 21:17:50 » |
|
Oih! Kiitos neuvoista ja vinkeistä ja niistä,mitä nyt laitoitte.... xD Lunepas sen kirjan!! ^__^
|
|
|
tallennettu
|
My monsters keep me company And I'll never be lonely They will keep me safe Protected from harm Monsters keep me company Until I will set them free!
|
|
|
BlueRose
Kanta-astroilija
I Love Yuo Mom
|
|
« Vastaus #2 : 28.01.2010 07:38:40 » |
|
Moi! Minä Täällä TAAS... Olisi kysymyksiä enkeleistä! 1.Onko suojelusenkeleitä? 2.Onko kaikilla oma suojelusenkeli,jos niitä on? 3. Ovatko ne kokoajan läsnä? 4. Onko muitakin enkeleitä? 5. Voiko heille puhua? 6. Jos voi,miten? Näihin kysymyksiin vastaukset olisivat minulle kultaakin kalliimpia! Arigato! Kaikkiin vastaus on Tosin eri tehtävien mukaan enkelit vaihtuu ja pyyntöjesi mukaan astuu eri enkeli vierellesi tukemaan enkeli kuuntelee sydämesi aitoja toiveita ei sellaisia epämääräisiä esim. anna mun voittaa lotossa 7 miljoonaa euroo tms tai no jos se sinun elämän suunnitelmaan kuuluu niin silloin niin tapahtuu. Tunnet enkelin läsnä, esim. lämmin kosketus, mielletön rakkauden tunne, turvallinen ja vahva/varma olo ja ei pelota
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
"I'll always believe in angels"
|
|
« Vastaus #3 : 03.02.2010 15:13:47 » |
|
Pakko kirjoittaa tänne yks hauska kokemus enkeleistä olin silloin aika pieni 5-6-vuotias ja heräsin yöllä johonkin. Sänkyni ympärillä oli useampi enkeli. Aluksi säikähdin todella paljon, koska luulin niiden olevan lääkäreitä (valkoiset vaatteet ja mua oli juuri tutkittu aika paljon) Mutta onneksi tajusin niiden olevan "vain" enkeleitä ja jatkoin unia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 03.02.2010 15:40:34 » |
|
5. Voiko heille puhua? 6. Jos voi,miten? Senkus puhut! Joko ääneen tai mielessäsi. Diana Cooperin kirjoissa on monenlaisia hyviä mediaatioharjoituksia. Esim. Ihanat enkelit on hyvä kirja aloittaa - siinä on joka kappaleen päätteeksi kivoja harjoituksia, joidenka avulla voit ottaa yhteyttä enkeleihin. Just believe.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 03.02.2010 16:45:52 » |
|
Niin se on kyllä totta. Minulle avautui vahempi yhteys enekelihin ja henkioppaisiin erilaisten meditaatiotekniikoiden kautta, mutta olen varma, että sellaisen yhteyden saa ihan "maallisin" keinoinkin. Tuskin enelit tuomitsee sen perusteella Miten heihin pyrit pitämään yhteyttä.. Kenties kyse on kuitenkin siitä, että miten Sinä vakuutut yhteydestä enkeliisi / enkeleihin? Vai vakuututko ollenkaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #6 : 03.02.2010 17:09:16 » |
|
1.Onko suojelusenkeleitä? - On.Tai jotakin suojelevaa energiaa, joka on saanut nimen 'enkeli'.
2.Onko kaikilla oma suojelusenkeli,jos niitä on? - Varmasti!
3. Ovatko ne kokoajan läsnä? - Ovat, mutta ei heidän ole tarkoitus ohjailla. Kun pyytää apuun, he ilmaantuvat. Teen sen usein autolla ajaessa tai muuten pahassa paikassa. Ja rauhoitun kummasti.
4. Onko muitakin enkeleitä? - En ole kokenut puhuvia, mutta jos kirjoitan paperille kysymyksen, joku antaa minulle sanat. Kokeiltaa. Joskus sellaistakin tulee, ettei oma järki olisi hoksannut.
5. Voiko heille puhua? - Kyllä, kuten edellä. Ainakin pyytää ja kysyä.
6. Jos voi,miten?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #7 : 06.02.2010 22:19:21 » |
|
Olen koittanut kirjoittaa paperille kysymyksen ja odottanut... odottanut.... ooodddooootttaaaannnuuuuttttt.... ei mitään. pitäskö sen kirjottaa siihen paperille se vastaus? (laitoin kynän varmuuden vuoksi siihen viereen )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #8 : 06.02.2010 22:54:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 13.02.2010 08:41:35 » |
|
niinkö sinusta? juu, niin onkin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 13.02.2010 19:12:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 15.02.2010 19:14:18 » |
|
O_O siis däh? En kyl tajuu enkkuu.. xDD
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #13 : 14.03.2010 13:05:43 » |
|
OK. Nyt kyl aloin vihata niitä siivekkäitä outoja olioita!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 20.03.2010 18:24:16 » |
|
Mä luulen, että mun usko enkeleihin lopahtaa... >=PPP ilkeitä otuksia!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|