Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkopuolisen höpinöitä  (Luettu 3819 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« : 29.01.2010 01:57:44 »

Tiedä sitten onko näistä sanoista kenellekään iloa, mutta ajattelin kerätä blogiini kirjoituksiani, joita olen kirjoittanut toisille ihmisille ja ajattelin, että ehkä näistä on jotain iloa teillekin. Vaikka nämä ovatkin vain yhdelle ihmiselle tarkoitettuja niin luulen, että joku lause voi hyvinkin kolahtaa myös toisille ihmisille, ainakin niissä on pari hyvää mielikuvaharjoitusta, ne olen lukenut aikoinaan kirjoista ja vähän kehitellyt sekaan omiani. Minä vielä harjoittelen kirjoittamista tällä tavalla, joten jos haluatte voin pienimuotoisesti teillekin kirjoittaa jotakin. Nämä kaikki neuvot olen kirjoittanut ihmisille, jotka ovat sitä minulta pyytäneet, en ole koskaan tavannut heitä ja joskus en tiedä heistä muuta kuin nimen ja pyynnön, että kirjoitatko minulle jotakin.

Pidemmittä puheitta olkaa hyvä, toivotan lämpimiä ja hyviä lukuhetkiä:

NEUVOJA TYÖHÖN
Minä näen sinut. Kuinka yrität etsiä vastauksia itsellesi toisten ihmisten kautta. Miksi et luota itseesi? Etkö tiedä, että kannat kaikki vastaukset itselläsi, sisälläsi. Sinun vahvuutesi on tuntea ihmisiä, olet sanansaattaja, kahden, kymmenen, satojen ihmisten yhdistäjä. Mutta siinä vahvuudessa piilee sinun heikkoutesi. Sinä et kuuntele itseäsi, omaa sisäistä ääntäsi vaan annat toisten ihmisten ohjailla elämääsi. Pyydät korkeimmilta vastauksia asioihin, jotka jo tiedät. Sinä vain et luota itseesi, näe sisäistä kauneuttasi, viisauttasi, joka sinulle on luotu. Minä autan sinua itse löytämään kaikki ne vastaukset, joita kaipaat.
Esitä itsellesi kysymys, joka askarruttaa mieltäsi. Kysy se itseltäsi kolmesti ja sen jälkeen älä tee mitään. Anna ajatuksiesi vaellella, älä estä niitä tai ohjaa mielesi kautta. Vaan anna kaiken tapahtua. Jos tunnet jotakin anna tunteen olla, salli itsellesi kaikki mitä tapahtuu. Tärkeintä on, että et yritä tehdä yhtään mitään. Jos nukuttaa nukahda. Jos tuntuu, että et löydä vastausta yritä seuraavana päivänä uudelleen.
Näin opit itse ohjaamaan omaa elämääsi. Silloin et enää tarvitse toimiaksesi toisia ihmisiä, silloin olet vapaa. Kaikki vastaukset, jota tarvitset itsellesi ovat sinussa itsessäsi. Alitajuntasi ja osittain mielesi tietää niistä jokaisen, mutta jossain vaiheessa kadotit kyvyn ymmärtää itseäsi. Sinä tarvitset sen kyvyn takaisin itsellesi. Sinä tarvitset uskoa itseesi ja toimimalla tällä tavoin tulet onnistumaan, tulet saavuttamaan kaiken sen tiedon, mitä elämässäsi tarvitset. Kunhan vain luotat itseesi, kuten me luotamme sinun osaavan tämän taidon. Se ei ole vaikea oppia, mutta tehdessäsi näin saat oman vahvuutesi, intuitiosi takaisin.
Se on paljon tärkeämpi neuvo, kuin se, mitä meiltä pyysit. Tällä tavoin sinusta tulee oman elämäsi valtias ja vapaudut tuosta alentuvasta tilasta, jossa nyt olet. Ei ole pahasta pyytää apua tai neuvoa omiin asioihin, mutta sitä ei tule käyttää niin usein, että lakkaa luottamasta omaan harkintakykyynsä. Sillä jokainen ennustaja ja kanavoija katsoo sinun maailmaasi omin silmin. Silloin väistämättä kuva vääristyy. Et tule saavuttamaan työssäsi tyydytystä niin kauan aikaa, kun et kuuntele itse itseäsi, sillä meidän ihmisten tulee olla itsenäisiä. meidän tulee kuunnella sydäntämme, sitä mitä se meille kertoo. Silloin emme ole vain ajelehtivia puita vaan silloin juuremme ovat tasapainossa syvällä maassa ja silloin kykenemme sanomaan kyllä, minä tiedän, mitä elämältäni haluan. Ja kyllä, silloin, kun tiedämme mielessämme kristallinkirkkaana mitä todella haluamme meillä on mahdollisuus myös etsiä sisältämme ratkaisut, joiden avulla myös kykenemme toteuttamaan haluamamme.
Ja tapahtuu väistämättä se, että toiveemme toteutuu. Mutta niin kauan aikaa, kun mieli on samea niin kauan aikaa, kun kysymme toisilta ihmisiltä neuvoa olemme eksyksissä. Ja kun kerran opit visualisoimaan sen, mitä haluat, kun kerran opettelet näkemään reitit, joilla toiveesi toteutat kaikki järjestyy. Tuo toimintamalli aktivoituu sinuun sisäisesti ja seuraava kerta on aina helpompaa. Näin toimimalla kykenet saavuttamaan aseman elämässäsi, jota toivot, jota haluat. Näin saavutat itsessäsi tasapainon työn, itsesi ja elämäsi keskuudessa. Luota itseesi, luota kykyihisi. Olet sen luottamuksen arvoinen. Olet siunattu hyvyydellä. Se kantaa sinua eteenpäin, jos vain annat sille mahdollisuuden.

TUKEA MUUTOKSEEN
Matkasi on lähestymässä määränpäätäsi, vielä on paljon koettavaa, paljon ymmärrettävää, mutta toivo elämältä niin tulet toiveesi saamaan. Kuuntele sydäntäsi niin ymmärrät sen säveltä. Ei ole olemassa mahdotonta, jos toiveesi on aito, jos olet sen lausunut puhtain sydämin. Me olemme luonasi vaikka aina meitä et tunnekaan, me kuuntelemme sanojasi, tunteiden ääntäsi, ymmärrämme sinua. Nyt on sinun aika lähestyä meitä, on sinun aika avata silmäsi maailman kauneudelle. Se kaikki odottaa sinua, se kaikki on sinua varten. Ole huoleti, ole rauhassa, elämäsi on kaunis.

LOHDUTUKSEN SANANI

Me näemme sinun kyyneleesi, näemme surun sisälläsi. Olet vanginnut sen hyvin syvälle, juuresi ovat syvällä itsessäsi. Mutta niin ei ole tarkoitus olla, et tarvitse enää suojamuurejasi ympärilläsi. Niillä ei ole enää virkaa sinun elämälläsi. On puhdistumisen ja eheytymisen aika, on aika rakastaa itseäsi, maailmaa ja läheisiäsi. Kaikkia, kaikkialla. Ole avoin, ole vapaa, päästä irti kaikesta siitä ylimääräisestä, joka sinussa on. Se kaikki on arvotonta, kaikki negatiivinen on tarpeetonta.
Hengitä syvään, tunne ilma sisälläsi, anna sen vaeltaa elimistössäsi ja kun hengität ulos se puhdistaa sinua, joka kerta yhä uudelleen ja uudelleen. Näe ilman virtaus, sisälle tuleva ilma on raikasta, kevyttä, rakastavaa ja ulos tuleva ilma on suruasi, haikeutta ja apeuttasi. Kohdista katseesi kasviin, veteen tai luontoon. Ajattele hiljaa mielessäsi, tämän kaiken surun ja tuskan minä annan teille, se on teille hyväksi, saatte kaikesta siitä energiaa ja kasvuvoimaa. Vastalahjaksi otan teidän voimanne, teidän energianne, joka puhdistaa minua yhä uudelleen ja uudelleen. Näin olemme rakkauden virrassa ja autamme toinen toisiamme. Minä sinua rakas kasvini, sinä minua puhtaassa rakkaudessa. Näin minä puhdistun ja vapaudun, yhä uudelleen ja uudelleen. Näin saan itseeni onneni ja rakkauteni, koska minulla on sisällä tilaa kaikelle positiivisuudelle ja onnelle, jota elämä on minulle nyt tarjoamassa. Näin minä voin hymyillä, katsoa teitä rakkauden silmillä.
Tämän avulla sinä vapaudut, tämän avulla saavutat uskosi ja luottamuksesi. Tämän avulla saavutat sisäisen rakkautesi. Sillä niin on tarkoitus tapahtua, niin on mahdollista, usko siihen, usko itseesi.

SANOJA TUNTEMATTOMALLE KIRJOITTAJALLE

Sinun silmäsi näkevät niin paljon, mutta sydämesi ymmärtää vielä vähän, nyt on aika alkaa kuuntelemaan sydämen äänellä, nähdä asiat sen kautta, luottaa itseensä, rakastaa ja luottaa elämään. Sinulla on sisälläsi niin paljon asioita, joita käsittelet, älä kiirehdi, anna asioiden tapahtua, anna elimistösi sulatella tietoa rauhassa. Sinulla ei ole kiire, sinulla on koko elämäsi aikaa ajatella, kokea ja tuntea. Sinun tiesi kulkee itsestään juuri sinne minne pitääkin, älä ohjaa sen kulkua vaan kulje rauhassa sydäntäsi kuunnellen. Sillä saat itsellesi rauhan, sillä saat elämääsi onnellisuuden ja rakkauden. Sinä tiedät mitä on rakkaus, mutta tulet vielä tietämään enemmän kun luotat elämään, kun luotat itseesi rakkautesi vahvistuu ja saat kaiken aivan uudessa ulottuvuudessa.
Kaikki elämässäsi on mahdollista, mutta sinun tulee kysyä itseltäsi, mitä sinä todella haluat, mitä sitä todella kaipaat. Sillä sitä vastausta sinä et vielä tiedä, sinun tulee kysyä tämä sama kysymys jokainen ilta, kun menet nukkumaan, ei muuta. Älä johdattele ajatuksiasi, älä yritä miettiä, vaan kysy, ole hiljaa, anna unen tulla ja jonakin päivänä, kun heräät tajuat, että juuri se mitä todella toivot on sinun saatavillasi, silloin sinä ymmärrät, mitä elämässäsi on tarkoitus tapahtua, mihin tehtävään sinä todellisuudessa olet syntynyt. Ole luottavainen, ole avoin. Niin ymmärrät itseäsi, elämää ja maailmaa paremmin.

ROHKAISUN SANANI

Älä ole hämilläsi. Anna kaiken tapahtua, koska se on sinun parhaaksesi. Koe ympärillä oleva rakkaus ja hyvyys. Ne ovat sinua varten, me kaikki olemme sinua varten, kannattelemme sinua silloin, kun omat voimasi ei siihen riitä, rohkaisemme sinua silloin, kun epäröit ja pelkäät ja iloitsemme ja vahvistamme sinua silloin, kun oivallat jotakin tärkeää. Et ole yksin, et ole enää koskaan yksin, se on sinun siunauksesi, se on sinun onnesi. Ja kaiken, jota haluat, kaiken hyvän josta haaveilet tulet tavoittamaan, jos uskot siihen riittävän paljon, jos pyyntösi on aito ja suoraan sydämestäsi. Onnesi on sinun, rakkautesi on tuleva sinun osaksi elämää. Kunhan vain sallit ja luotat itseesi, elämään ja ihmisiin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 30.04.2010 08:38:29 »

 smitten  smiley6600

ai nyt ymmärrän miksi kukille puhutaan..  angel  Cheesy

Sillä saat itsellesi rauhan, sillä saat elämääsi onnellisuuden ja rakkauden. Sinä tiedät mitä on rakkaus, mutta tulet vielä tietämään enemmän kun luotat elämään, kun luotat itseesi rakkautesi vahvistuu ja saat kaiken aivan uudessa ulottuvuudessa.
Kaikki elämässäsi on mahdollista, mutta sinun tulee kysyä itseltäsi, mitä sinä todella haluat, mitä sitä todella kaipaat.

Kohdista katseesi kasviin, veteen tai luontoon. Ajattele hiljaa mielessäsi, tämän kaiken surun ja tuskan minä annan teille, se on teille hyväksi, saatte kaikesta siitä energiaa ja kasvuvoimaa. Vastalahjaksi otan teidän voimanne, teidän energianne, joka puhdistaa minua yhä uudelleen ja uudelleen.

Et ole yksin, et ole enää koskaan yksin, se on sinun siunauksesi, se on sinun onnesi. Ja kaiken, jota haluat, kaiken hyvän josta haaveilet tulet tavoittamaan, jos uskot siihen riittävän paljon, jos pyyntösi on aito ja suoraan sydämestäsi. Onnesi on sinun, rakkautesi on tuleva sinun osaksi elämää. Kunhan vain sallit ja luotat itseesi, elämään ja ihmisiin.

>> pitää katsoa kehen luottaa..
« Viimeksi muokattu: 30.04.2010 09:33:48 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 30.04.2010 10:39:09 »

Siis olenko minä tälläisiäkin kirjoittanut, olin jo ihan unohtanut idiot2

No niin no, mitä sitä sanoa.
Celestine, hyvät ohjeet, olen itse käyttänyt tuota tekniikkaa hieman miedommassa versiossa, täytynee kokeilla tuota sinun tekniikkaasi. Kiitokset vinkistä.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3 : 30.04.2010 16:27:41 »

VAPUN KUNNIAKSI  Grin

Olkaa rauhassa vaikka elämää on joskus vaikeaa ymmärtää. Olkaa levollisia, sillä tämäkin hetki on tärkeä kokea. Joskus elämä tekee kipeää, joskus yksin on vaikeaa olla, mutta siihenkin on totuttava. Se on merkki ykseyden kaipuusta, läheisyyden tarpeesta tai kaipauksesta elämään.

Ainoa, mitä tarvitsette on luottaa elämään, vaistoihin ja tunteisiin. Elämä saattaa joskus olla julma, mutta kun astuu sisään porteista, kun uskaltaa elää on helpompaa. Se ensimmäinen askel on aina vaikein. Kun on sisällä huomaa, että kaikki on muuttunut, silti kaikki on edelleen samaa turvallista elämää. Erilaista, mutta turvallista. Teidän on tarkoitus olla oman elämänne valtiaita, saatte päättää, mitkä tunteet tai kokemukset ovat teille hyväksi. Sillä tuska ja suru on vain tarpeetonta. Tunteita siinä missä muutkin. Toki varovaisuus on hyväksi, mutta liika varovaisuus joskus kostautuu, liika varovaisuus on rohkeutta pahempaa, koska silloin voi menettää mahdollisuutensa onneensa, menestykseensä tai rakkauteensa. Ehkä kaikkiin niistä. Siksi on aina parempi katsoa kuin katua.

Ihmisen kuuluu olla eheä, eheyttäkää itsenne, keskittykää itseenne ja toisiinne. Siihen mikä on hyväksi itsellenne, läheisillenne, rakkaillenne. Koko maailmalle. Jumaluudellenne. Olkaa itsekkäitä, mutta huolehtikaa myös niistä, jotka teitä rakastaa. Hoitakaa itseänne, sieluanne, kehoanne ja mieltänne. Ne kaikki ovat yhtä tärkeitä. Henkisyys on kokonaisuus, jotta voi olla henkisesti vahva, tulee olla fyysisesti terve. Jotta elämä pään sisällä voi olla hyvää tulee ulkoinen elämä olla tasapainossa. Kaikella on merkityksensä. Jokainen osa-alue on tärkeä, mutta yksikään niistä on tuskin niin tärkeä kuin sydän. Antakaa sydämen rakastaa, itseään, toisia ihmisiä, elämää, kaikkea. Ja antakaa tietoisuuden ymmärtää itseään, toisia ihmisiä, omaa elämää ja toisen elämää, kaikkien ihmisten elämää. Sillä tavoin olette tasapainossa ja eheyttäkää jokainen osa-alue elämästänne, tuntekaa itsenne vahvaksi.

Ja muistakaa on olemassa näkijöitä ja tekijöitä. Pysykää aina tekijöiden puolella. Sillä viisaudesta ei ole mitään hyötyä, jos sitä ei jaa toiselle. Ymmärrys tulee opettaa, taitojaan tulee käyttää toisten hyväksi.

Ja kyllä. Rakkaudesta on vasta hyötyä vain jos sallii itselleen luvan rakastaa. Rakastakaa toisianne, niin monella tavoin kuin vain osaatte. Kuinka sen ilmennätte se on teidän asianne, mutta jakakaa tietouttanne, ymmärrystänne ja rakkauttanne. Täydentäkää toisianne, olkaa hyvät ystävillenne, läheisillenne, rakkaillenne. Sillä jokainen kaipaa myös lohtua, turvaa ja ennenkaikkea rakkautta. Samoin on hyvä, että joku arvostaa, kunnioittaa ja kannustaa. Siitä elämässä on kyse, toisten kanssa yhteistyöstä. Miettikää keinoja ilmentää rakkautta, sallikaa totuus itsellenne. Rakastakaa itseänne, toisianne ja maailmaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 02.05.2010 09:18:08 »

elämä on hassua  Wink Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: