rx
mitä se voisi merkitä?
Miten se nyt sanottiinkaan Tiede-lehdessä tästä ihmisen päätöksentekoprosessista, että se perustuu ensimmäisenä intuitioon ja siihen kantsii yleensä luottaa, mutta loppukommentina siinä oli että:
Luota intuitioon -mutta tarkista faktat.Eli siinä voisi olla peräytyvän merkuriuksesi tulkintaa?
Itselläni on
rx
ja olen joutunut pohtimaan rakkaussuhteitani, ystävyyssuhteitani ja suhdettani tyttäreen ehkä tavallista enemmän. Peräytyvä planeetta voi kuvata "karmallistakin" läksyä Urmaksen mukaan. Joku laiminlyönti, velka mikä lie menneissä ja nyt sitten korjaava liike niin sanotusti. Tai itselläni vanhojen arvojen puolustus.
Estetiikka ja etiikka pohdittavana, kun Venus peräytyy kohti
:sta.
Eli joutuisitko sinä sitten pohtimaan enemmän kielen merkitystä, rakennetta, viestejä alitajunnasta, tuonpuoleisesta jne. Saat tilaisuuden harkita uudelleen. Joudut pohtimaan uudelleen.
Väärinymmärryksen taisit jo tuodakin tuolla esille. Johan sinä itsekin työstät tätä "luettavampaan" muotoon. Sanoilla voi olla sinulle eri merkitys kuin muille.
Sujuvuus, liikkuvuus, semiotiikka.
Peräytyikö
:si nyt kohti
?
Eli hyvinkin kielen soljuvuus, sanojen valinta, hiljaisuus, mutu-tuntumat, merkitykset?
Eli kysyt uudelleen kun et ymmärrä retro-merkuriuksellasi?
Tuo
oli osa sitä sinun mahdollisuuksien kolmiota, jota alunperin kysyit.
Vesikolmio, tunnekolmio, mutu-tekeminen,
tunneherkkyys ympäristössä, ilmapiirin aistiminen,
vetäytyäkö vai johtaa?
indiima
nykyään mielellään asteen tarkkuudella, koska mulle asteet on myös numerologiaa ja täten samanasteiset edustavat "samaa energiaa".
2 astetta sillai joo, millon mitenkin.
Siks on erittäin mielenkiintoista ottaa ja bongata asteroideja mukaan kaikkeen, koskapa niitä on niin paljon ja aina syntyy tarkkoja yhtymiä. Ja kun vielä transiittikin tarkoitti alunperin yhtymää.....
Ja painotan aina ja jatkuvasti että
SAMA TEEMA ON LÖYDYTTÄVÄ 3 KERTAA kartalta ennenkuin sillä on hirveesti painoarvoa.
Sanoi Massey.
Ja transiitin tekoset näki ja koki kun se on ASTEEN YLI tarkasta konjuktiosta.
Sanoi Massey.
Mutta
nää on näitä
mun oppejani.
Jokainen tavallaan.