Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lehdon uusi taimi  (Luettu 12957 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #15 : 09.02.2010 00:13:58 »

Hei,

Rakkausasioista tahtoisin tietää. Olen vaaleahko sinkku, aika yksinäinen välillä.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #16 : 09.02.2010 00:40:46 »

Hei,

Minuakin kiinnostaisi se, mitä tälle vuodelle näkyy. Muutoksia koetan saada aikaan. Tahtoisin päästä töihin tienaamaan.
tallennettu
jepjep
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #17 : 09.02.2010 09:49:24 »

Hei iline!

Rakkausasiathan ne minuakin mietityttää. Kovasti kaipaisin elämääni lämpöä ja läheisyyttä. Pientä säätöä on yhden kaverin kanssa ollut, mutta se ei tunnu olevan sitä mitä kaipaan.

Lisäksi askarruttaa työkuviot. Työelämässäni on tapahtumassa suuria muutoksia ja minua mietityttää kuinka selviän muutoksesta ja miten jatkossa työssäni pärjään.
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #18 : 14.02.2010 20:54:45 »

Hipsinpäs viimein tänne takaisin. Tai siis onhan täällä roikuttu melkein harva se päivä, mutta en ole vain ole näppäimistöön tarttunut.  Grin

Koulukiireiden takia levisi syksyllä koko tarotluentojen harjoittelu kuin pannukakku  Embarrassed .. tai itseasiassa mikä tahansa leivos itseni ollessa kyseessä.    Embarrassed Embarrassed
Nyt kuitenkin ihan kauheasti tekisi mieli jatkaa ja jotenkin tuntuu että niin pitäisi tehdä. Eivät ylemmät vissiin päästä minua luikahtamaan tästä, vaikka kuinka yrittäisin. :Smiley

Eli jos joku mietityttää niin saapi kysyä.  smitten
Vastaan  yksityisviestillä, kun tuntuu jotenkin hassulta kirjoittaa palstalle muitten henkilökohtaisia asioita.  Huh Paitsi tietysti jos haluaa luentansa ketjuun, niin tokihan sen siihen kirjoitan. Kysyä saa toki ihan mitä kautta vaan. Smiley




Rakkauselämäni minua mietityttää.Mihin suuntaan se on menossa?Kiittäen smitten
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #19 : 16.02.2010 00:35:30 »

Minäkin pistän korteni kekoon.
Eli nyt olis uus mies tiedossa, en vaan ote selvää siitä mitään. voitko auttaa, tuleeko tästä mitään?
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #20 : 23.02.2010 17:09:57 »

Hei,

minäkin liityin jonon jatkoksi ja laitoin kysymyksen yv:nä.
tallennettu
roosa1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #21 : 01.03.2010 12:52:48 »

Laitoin sulle viestiä yv:nä.  Kiitos vastauksestasi etukäteen!
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: