Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hirviöitä unissa... O_O  (Luettu 4355 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« : 06.02.2010 11:31:29 »

Olen viime aikoina nähnyt unta,joissa on tuttu hirviöbändi Lordi.
 Noh,joka unessa kyseiset hirviöt ovat yrittäneet tehdä minusta apetta....  crazy2 Viimeyönä näin unta,että olin joku mies? Mies näytti tutulta... Pakenin hirviöitä ulkona,eli juoksin jonkun mäen alas ja käännyin katsomaan ovatko ne vielä takana,ja sieltähän ne hyppivät,ja pakomatka jatkui! Seuraavassa kohdassa olin jossain hotellissa... Hotelli oli täynnä ihmisiä,ja myös kyseiset hirviöt olivat siellä minun perässäni. Ne olivat juuri saamassa minut kiinni,kun juoksin liukuoven välistä,joka oli sulkeutumassa,pihalle. Oli talvi,ja muutuin äkkiä takaisin tytöksi. Olin pyjamassani ja juoksin ulkona jonkun pikkulenkin joidenkin puiden takaa,ja pihalla oli joitain,jotka katsoivat minua... Huomasin,että tuola on kaverini äiti,ja mitähän se sanoisi,jos näkisi että juoksen ulkon pyjama päällä,joten karkasin,ja sitten olinkin jo laivalla! O_o Oli äkkiä kesä... Ja ihmiset menivät uimaan(Laivalla tietysti järveen/mereen) Näin isosiskoni joka tilasi ruokaa laivan "keittiössä". Juoksin hänen luokseen ja hän vain katsoi minua ja käski suksimaan kuuseen... Sitten palasin kannelle ja näin hirviöt... Palasimme takaisin talveen ja kapteeni käski meidän hypätä laivasta veteen,jotta uisimme takaisin rantaan... Näin hirviöt takanani ja yritin päättä....
Sitten heräsin,kun koiramme tuli herättämään minua... xDD
Selityksiä??  PS.Sori et venähti...  Cry
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.02.2010 12:59:13 »

Millaiset suhteet ovat isääsi? Halauksen tarpeessa taidat olla.... smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 06.02.2010 17:17:04 »

Netistä löysin tällaisen tulkinna :

"Monster
To�dream that you are chased or followed by a monster, represents aspects of yourself that you find repulsive and ugly. You may possess some fears or some repressed emotions. Try to confront the monster in your dream and figure out who or what aspect of yourself the monster represents."

Toisaalta, Lordi on myös julkkis eli tutki mitä Lordi bändeineen sinulle edustavat jos edustavat. Jotakin sinä pakenet. Myös se että olit mies merkitsee kai jotain.

"To dream that you are the opposite sex, suggests that you exhibit or need to incorporate those qualities of the opposite sex."

Myös paikat missä olit..

"Hotel
To see a hotel in your dream, signifies a new state of mind or a shift in personal identity. You are undergoing some sort of transition and need to move away from your old habits and old way of thinking. You need to temporarily escape from your daily life.�Alternatively, the dream may imply a loss in your personal identity. "

Ship
To see a ship in your dream, denotes that you are exploring aspects of your emotions and unconscious mind.

.. Ja sitten vielä:

"To dream that you abandon ship (niinkuin sinun unessasi käskettin tehdä, mutta epäröit), indicates that you need to move on and let go. An aspect of your emotion is holding you back and it is time to leave it behind. Alternatively, consider the phrase "jumping ship", to indicate changing of sides. "

Näiden perusteella (en sitten ole mikään unientulkitsija, mutta minusta tämä on mielenkiintoista ja yritän auttaa  Smiley Sinä itse tiedät kuitenkin parhaiten.) Minusta näyttää siltä, että kiellät jotakin itsessäsi. Olet löytänyt jotain uutta, ehkäpä, ja siitä koituva transformaatio pelottaa sinua. Pelkäätkö ehkä sitä miten ympäristösi regoisi? Että läheisesi ehkä alkaisivat hyljeksiä sinua? Myös se että vuodenajat - kesä ja talvi -  kaksi täysin vastakohtaista vuodenaikaa esiintyivät unessasi.

"Seasons

In particular, if the seasons are changing rapidly through your dream, it suggests that you are undergoing an important transformation and deep spiritual development in your life. Consider the specific season for additional meaning."

Talven minä tulkitsisin niin että se on sitä vanhaa ajattelumalliasi/kaavaa/vanhaa sinua ja kesä olisi sitä uutta juttua mitä kohti sinun tulisi pyrkiä. Laivalla oli kesä ja ihmiset hyppivät uimaan, sinun olisi kai pitänyt seurata heitä kohti "uutta". Et tehnyt kuitenkaan niin ja niinpä talvi (pidät yhä kiinni entisestä) palasi. Kuitenkin kapteeni sekä hirviöt ilmaantuivat painostamaan sinua. Sinun on hyväksyttävä muutos, päästettävä irti (vertaa: Abandoning the ship).

Huhhuh, en tiedä menikö nyt ihan metsään mutta yritinpä kuitenkin.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #3 : 06.02.2010 21:57:07 »

Tajusin tuon,ja tuo loppu alkoi pelottaa! Olisin halunnut nähdä,mitä teen,hyppäänkö kylmään mereen,vaiko jään hirviöiden lounaaksi... Hehehehehee... Pidän hirviöistä,jospa jäisin hirviöiden lounaaksi,ja juuri noiden tiettyjen,se olisi SUURI JÄTTIMÄIN kunnia!! ^___^ (kuulostaa oudolta? Shocked) JOS nään unen uudestaan,yritän ohjata itseni hyppäämään veteen uimaan... Kaikki ihmiset siellä vedessä... olivat tummaihoisia? ja näyttivät jokseenkin tutuilta... Hmm... hirviöt tosiaan näyttivät aivan VALTAVILTA!!!! O_O liikaa musavideoita? xDD Kun eihän ne nyt oikeesti niin isoi ollut,kuin unessa! Musavideoissa ne näyttää ihan JÄTTILÄISILTÄ!! ^____^ ja elokuvissa... xD Hmm... olen muuttunut aika lailla,kun aloin TAAS kuuntelemaan kyseistä hirviö-yhtyettä... Olen alkanut piirtää demoneja,ja nyt seinälläni on niitä aika lailla... Myös äidinkielen tarinani ovat muuttuneet... karmiviksi... O_O ja... -.- hävettää myöntää,mutta... Kun viime vuoden lopussa oli se,et Lordi "söi lapsia ja niiden suolii ja aivoi" lavalla ja yhtye "tappoi" biisien välissä ihmisii... aloin... jotenkin... Niinkuin enemmän haluta nähdä hänet,käydä keikoilla ja tollasta! ja se kuulosti niin helmeeltä! xD Olen muuttunut? Ennen olin sellanen hiljanen tyttö,mut olen alkanut pälättää jotain outoo ja uhkaileen luokkamme poikii.... O_O Muutos?!?!?!? Ne hirivöt muuten SAATTAA tulla siitä,et joka ilta,ennen nukkumaan menoo,kuuntelen yhen Lordin levyn läpi... ihan vahingossa...  :Smiley Toi uni oli kyl ihan HELMEE!! ^__^
PS. Sori,jos ihan turhii jaarittelin...  Cry
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 07.02.2010 13:14:02 »

Se että muutut on varmaan myös sidoksissa ikääsi. Tekstistäsi sain sellaisen kuvan että olet melkoisen nuori, ehkä murrosiän kynnyksellä ja noin nuorena kaikki tuommoinen on aivan normaalia (bändeihin hurahtaminen jne.). Niinpä oli siis aivan normaalia että Lordi monstereineen tuli uniisi varsinkin jos kuuntelet heidän levyään ennen nukahtamista.  Smiley Sanoit olevasi ennen ujo tyttö mutta nykyään alat olemaan paljon puheliaampi? Tuossa iässä varsinkin persoona alkaa muuttua ja kehittyä, ihminen alkaa etsimään itseään. Ehkäpä juuri tämä hämmentää sinua alitajuisesti, mutta se on aivan tavallista ikäisillesi. Anna itsesi kehittyä.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: