Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 07.02.2010 17:10:22 » |
|
Tuttavallani 2. huoneessa Jousimiehessä ja hänellä on kyllä aika kova peliriippuvuus ainakin ollut. Jouskari optimistisena lisää voitonvarmuutta, Neptunus sumentaa, addiktoi ja Mars tahtoo voittaa! Lahjakkuudetkin ovat ihmisten henkilökohtaisia resursseja, työkaluna voi toimia elämässä sivellin tai vaikka ruuvimeisseli, 2. huone voisi varmaan pitää sisällään myös niitä, siis lahjakkuuksia? Abstraktisemmatkin asiat kuten optimistisuus kun vaikka se kököttää 2. huoneessa. Mun 2. huoneessa saa aikaan sen että olen pystynyt aloittamaan muutaman kerran elämässä alusta. Sen koen vahvasti myös 2. chakran ja sen toiminnan piiriin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #16 : 07.02.2010 19:02:04 » |
|
Itsellä 2.huone menee siten, että se alkaa kauriilla, välissä on "komerossa" ja päättyy sitten ja . "Astrologisesti Pallas hallitsee ne parantamistekniikat jotka yhdistävät mielen ja ruumiin. Erityisesti Pallas hallitsee kaikkia mentaalisia itsensä parantamisen tekniikoita visualisointi, vahvistus, meditaatio, mielenhallinta, ohjattu mielikuvitus ja hypnoosi." Ja koska tuo on minulla komerossa, niin jollain tapaa koen, että pidän sen asian aikalailla itselläni. En tiedä miten tulkinta noin yleisesti ottaen menisi, mutta oma sellainen näppituntuma on tuo. Ehkä jollain tapaa sen komerossa olevan ominaisuuden esiintuominen arkielämässä voi olla haasteellisempaa. Vaikka koen, että parantaminen ja henkiset harjoitukset ovat osa minua luonnollisesti niin harva tietää minun tästä puolestani. Ja siksi ehkä pidänkin täällä foorumilla keskustelemisesta. =) Mutta sitten tuo kuunsolmu. Jostain lueskelin, että kaloissa se tarkoittaisi fyysisistä asioista suuntautumista henkisempiin asioihin ja tämä mielestäni sopii myös 2.huoneen asioihin. Ehkäpä tarkoituksenani on löytää ne henkiset voimavarat fyysisten voimavarojen sisään ja jotain itsensä voittamiseen liittyvää. Saa korjailla näitä jos metsään meni, lähinnä vaan pohdiskelin voisiko asia olla näin =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #17 : 07.02.2010 22:02:52 » |
|
Olen huomannut, että ihmeellisiä asioita tulee esiin joskus ystävistäkin, asioita, joista he eivät ole pukahtaneetkaan. Samoin jotkut pihtaavat lahjojaan ja tietojaan. Jotkut pihtaavat sairauksiaan. Ja ajattelen, että siihen on joku syy. Joskus 'aarteen' tai 'paiseen' haluaa piilottaa, se on salainen voimavara, jotain omaa. Ehkä kuin minulla tuo Lilith. Kirjoittelin kerran kirjan, enkä vuosiin puhunut siitä kenellekään, jopa salaa kirjoittelin perheeltänikin koneella. Huomasin, että se piti minua pystyssä. Minulla oli jotakin ihan omaa. Itse pidin sitä 'suurena'. Kun aloin siitä puhua, sen suuruus varisi sitä myöten. Siitä tuli realiteetti, enkä tarvinnut sitä enää itsekään. Siksi ajattelen tuota komeroa myös 'varjoksi', jossa rauhassa saa muhia jotain 'suurta'. Suuri juttu tarvitseekin sen varjoisan, huomaamattoman olotilan valmistuakseen. Tiedän senkin. KUn on aika, se itse tulee valoon, ja kuinka se loistaakaan! Siksi näen, että komerot voivat olla tosi potentiaaleja tiloja! : Mutta esim. Aurinko 1. tai 2.huoneessa, on minusta sellainen suuri energinen vauhdittaja elämässä. Eikö sellaisen ihmisen 'valo' tule esiin jo pienenä, sellaista ihmista ei voi ohittaa, siihen tartutaan ja sen tekemiset kantavat hedelmää tai sitten synnyttävät kaaosta. Ainakin jos Plutokin vielä on siellä. Ja kaaos takaa aina uudelleen syntymistä, uudelleen järjestäytymistä ja vanhojen pölyjen tuulettamista. Minä näkisin sellaisen ihmisen raikkaana ja helposti uuteen asiaan tarttuvana. Eikö se olekin kuin varhainen kesäaamu, ensimmäiset auringonsäteet ja ilo nousevaan päivään. Näen siinä myös jotain vastasyntynyttä, innokasta, luonnonlasta ja jos seksuaalinen energia virtaa myös vapaasti, niin tässäpä oikein elämästä nautiskelija! Tämä kaikki tuli minulta täysin intuitiivisesti...runoilua!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #18 : 07.02.2010 22:15:49 » |
|
Minulla on 2. huone neitsyessä, vaihtuu loppupuolella vaa´aksi. Astron kartalla siellä ei ole mitään, ehkä jotain asteroideja saattaa olla. Yhteenveto: Materiaalinen turvallisuus tärkeää suoraa käytännön kautta. En koskaan ota velkaa ja perusneitsyt (mielestäni) kolikot pussista possuun Olen ollut myös ihanien neitsytmiesten kanssa seksisuhteissa. Sakraalichakra, seksuaalisuus. Näin myös tämä 2.huoneen materiaalinen turvallisuus yhteenkiedottuna seksuaalisuuteen saattaa ehkä valottaa sukupuolitautien pelkoani, joka on epärationaalinen. Neitsyt - terveys. 8.huoneessa kuu kaloissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #19 : 07.02.2010 22:31:52 » |
|
Hömps, mähän olen kaapissa. Meikän aurinko, neppari ja juppari on kaapissa. Miten kaappiin pääsee? Mä olenkin aina ajatellut, että olen ihan sikkehyvä näyttelijä, mutta en vaan tahdo muiden tietävän sitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #20 : 07.02.2010 22:34:55 » |
|
Kiitos Suljin! Mutta tuossa näkee sen, että minun Aurinkoni on kaukana ensimmäisistä huoneista. Tosin kun 1.huoneessa on Jupiter-Jousimieheni innokkuus (Jupiter vauhdittajani tähtikartalla), se heijastuu vielä kakkoseenkin, ja joskus innostun vain lausumahan, vähän ilmoissa liitelijä (se Vesimies-komeroni-sputnik) ehkä näen sieltä jotakin. : , kun muuten olen kaikkea muuta kuin tuo mitä edellä luettelin. Inhoan joskus sitä käpertymistäni rapumaiseen haarniskaani ja mudassa rämpimiseen tuolla 8.huoneessa. Siksi on ihanaa tutkailla teitä aamuauringon huoneissa!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #21 : 07.02.2010 22:36:49 » |
|
Hömps, mähän olen kaapissa. Meikän aurinko, neppari ja juppari on kaapissa. Miten kaappiin pääsee? Mä olenkin aina ajatellut, että olen ihan sikkehyvä näyttelijä, mutta en vaan tahdo muiden tietävän sitä Just, että odottakaapa!!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #22 : 08.02.2010 12:56:08 » |
|
Mulla 2. huoneen kärki Oinaassa, vaihtuu matkalla Häräksi. 2. huoneen hallitsija on 1. huoneessa. Tämän olen kokenut siten, että omaisuutta tulee niin paljon, miten paljon (fyysisesti) jaksaa tehdä töitä. Olen muuten ihan järkyttävä työnarkomaani sille päälle satuttuani ja teen työt vielä niin viimeisen päälle, kuin olla ja voi Varmaan tuo itsekriittisyys johtuu siitä, että ja vielä ovat molemmat Kauriissa... Kovaan työhön motivoi se, että tehdystä työstä on palkkiona tunnustusta, jotain hyötyä esim. työelämää ajatellen - sekä pakko myöntää, myös se itse palkkio, eli riittävä summa rahaa. Mulla 2. huone on tyhjä, eli tuo Oinas-teema vaikuttanee sen takia puhtaammin? Vaikka toisaalta, Härkähän on vielä enemmän materiaalin perään, Oinas vaan haluaa kilpailla, olla paras... Yhdistettynä kultapallin hakemiseen tuo materiaalin ja kaiken kauniin kaipuu, saadaan... Minä?
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.02.2010 13:20:30 kirjoittanut mc82 »
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
ancelica
|
|
« Vastaus #23 : 08.02.2010 13:17:36 » |
|
Niin siis toi oli se kauhuskenario Mä en ole ihme kyllä addiktoinut mihinkään noista... huh, mitä selittelyä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #25 : 17.02.2010 20:13:03 » |
|
Kun tämä huone 2 on myös taloudenpidon huone, niin miten on asiat?
Kuuntelin juuri TV:stä, kun on tehty tutkimusta nuorten rahankäytöstä ja heillä se on pikkuisen vaikeaa. Ja varmaan kaikilla johtuen että sitä rahaa ei enää fyysisenä näe tai oikeammin kosketa, kun kaikki kulkee kortin kautta.
Minulla se rahan meno näkyy Jouskarimaisena maailmalle menona, ja kun Saturnus rajoittavana tekijänäkin on Jupiterin kanssa kolmiossa, niin iloisesti olen elellyt. Se mikä tulee se menee.
Miten tämä puoli näkynee synt.kartalla?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #26 : 17.02.2010 22:19:05 » |
|
Itsellä myös tuo vaikuttaa ehkä siten, että matkustamiseen kuluu kuussa vakiolta noin 100 euroa ja kaikkiin meneviin harrastuksiini melkein saman verran. En ehkä hirveästi murehdi jääkö rahaa ruokaan tai muuhun, kunhan laskut saa maksettua. Tuli mieleen, että itsellä ainakin , vaikuttaa siten, että olen vähän kaikessa sellainen suuruudenhullu, myös raha-asioissa. Jos jotain haluan, niin rahat siihen kyllä revitään jostain ja sitten kun yhdistetään laatua arvostavaan niin eihän sitä mitään huonoa laatua voi ostaa. Köyhän ei kannata ostaa halppista vaan laatua. Mutta laitankin tähän tuolta astro.comista pienen pätkän, kun se on niin osuva tuosta auringon ja jupiterin aspektista. "You like everything around you to be big and grand, which is fine if you know your limitations and what you can handle. If you do not, you will spend too much money and waste what you have. Avoid living more richly than you can afford." Toisaaltahan tuo ei varsinaisesti liity itselläni 2. huoneeseen, mutta ajattelin nyt kommentoida tähän, kun tuo kuitenkin vaikuttaa taloudenhoitoon aika paljon. Koen myös, että itselläni vaikuttaa aika paljon rahan käyttööni, vaikka se sinänsä onkin "positiivinen" aspekti, jos mitään voi sillä sanalla kuvata. Itsellä tuon aspektin vaikutus näkyy esimerkiksi siinä, että kun heittäydyn täysillä tekemään jotain asiaa, niin talousasiat eivät paljon paina siinä menossa. Uhraan kaiken siihen asiaan mihin suhtaudun intohimoisesti, viimeiset ruokarahatkin jos tarvetta on : Tätä vielä vahvistaa se että on ja , joten tulisia päätöksiä ja intohimoa on aika paljon tähän lastattuna =D Mutta tässä nyt jotain mietteitä siitä miten ainakin itsellä näkyy tuo rahankäyttö kartalla =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #27 : 17.02.2010 22:26:52 » |
|
Mulla toi kärki ja myös äiti (rahankäytön opettaja). Kun muut otti opintolainaa, mä tein töitä illat ja viikonloput. Nyt on säästössä marjahilloa ja vapautta. Anteeksi pankkitäti, mutta en voi kuvitella ottavani kovakorkoista lainaa. Ainakaan ennen kuin se kunnallinen ja paikallisesti hyödyttävä pankki saadaan pystyyn. Terveisin hiukan ärsyttäväksi yltyvä Neiti Näpsä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #28 : 23.02.2010 09:37:45 » |
|
Minut on kanssa opetettu pienesta asti ottamatta lainoja-nehan taytyy maksaa takaisin!!! Olen kanssa sen tyyppinen, etta ostan vain jos on rahaa ja mielummin hyvanlaatuista, rakastaa turvallisuutta ja lisana ovat tyhjat 2h ja 8 h=rahanhuoneet-mielummin pistan pankkiin kun tuhlaan johonkin turhaan. Matkustamiseen menee muutama sata euroa/kk ja kauniisiin esineisiin viela enemman , mutta en esim. osta jotain kallista vaatetta vain kayttaakseni sita kerran jossain juhlatilaisuudessa-en ikina!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #29 : 25.02.2010 22:24:56 » |
|
Kyllähän ne raha-asiatkin kuvaavat jotenkin persoonan rohkeutta ja itsetuntoa. Huomaan, että tämä on aina ehkä ollut heikko paikka minulle, sekä 2. chakra, että Kuuhuoneeni. Olen elänyt pienesti nippa nappa. On hyvä sanoa, ettei ole kaivannut suuria juttuja, mutta kyllä taustalla on myös heikkous. Voisi sanoa myös että heikolla vähän rahaa. Ei uskalla tarttua haasteisiin, on laiska yrittämään suurempaa, menee siitä mistä aita on matalin. Mutta, nyt puolustan, on sitten ihan eri asia, mihin sen pienenkin rahan laittaa...ja näitä juttuja en kadu!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|