Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: HELSINKI 2010!  (Luettu 96894 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #75 : 15.04.2010 20:28:22 »

Näillä näkymin en  Cry

Mutta laitan viim. lauantai aamuna yv:n, jos nyt jostain syystä tilanne muuttuisi.

Mutta Oikein Hauskaa Miittiä!  smitten

Ja jos näette meidän "saturnaliaa" niin halatkaa rajusti minunkin puolesta synnttäri onnittelut ja muutenkin.  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #76 : 15.04.2010 20:30:29 »

Mutta Oikein Hauskaa Miittiä!  smitten

Ja jos näette meidän "saturnaliaa" niin halatkaa rajusti minunkin puolesta synnttäri onnittelut ja muutenkin.  smitten

Hauskaa miittiä toivotellen ja halit kuin myös St.PoPille.  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #77 : 15.04.2010 20:31:31 »

Näillä näkymin en  Cry

Voi harmi. Mutta toivotaan että pääset mukaan!  Smiley

Käyn lauantaiaamuna salilla ja sen jälkeen tsekkaan viestit ja sitten vaan menox!!!  Cool

NÄHDÄÄN!!!!!!!!!!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #78 : 17.04.2010 10:44:21 »

Hei ja ihmiset, ottakaahan mukaan omia karttojanne, esimerkiksi Astro.comista saa hyvin tulostettua natal chart + transits, niin saadaan pientä tulkintaa tehtyä jos joku haluaa! Itse ainakin teen pientä tulkintaa, jos on ongelmakohtia tai jotain mietinnöissä!  Smiley

Illalla nähdään!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #79 : 17.04.2010 11:40:05 »

Hei ja ihmiset, ottakaahan mukaan omia karttojanne, esimerkiksi Astro.comista saa hyvin tulostettua natal chart + transits, niin saadaan pientä tulkintaa tehtyä jos joku haluaa! Itse ainakin teen pientä tulkintaa, jos on ongelmakohtia tai jotain mietinnöissä!  Smiley

Illalla nähdään!

Mulle olisi paikallaan nähdä, olisiko jotain ruokavaliohurahdukseen liittyvää kartalla  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #80 : 17.04.2010 15:52:39 »

Niin ja tietenkin katsokaa että missä se oma progressiivinen kuu menee tällä hetkellä! Löytyy esimerkiksi kun menee Astro.comiin ja sieltä Extentended Chart Selectioniin ja valitsee sieltä vetolaatikosta "Progressed chart". Sieltä sitten katsoo kartasta että missä merkissä ja huoneessa Kuu on menossa!

Casperiina, keksin jo nyt pari syytä miksi moinen innostus. Smiley Katsellaan vaikka tarkemmin miitissä sitten!
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #81 : 17.04.2010 23:34:32 »

Olipas ihanaa nähdä teitä kaikkia  smitten  Vaikka foorumilla tuleekin nykyään käytyä harvoin, nämä miitit ovat kyllä aina yhtä mahtavia. Kiitokset mukavasta illasta ja näkemisiin taas!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #82 : 18.04.2010 13:37:34 »

Olipas jännä ilta  Cheesy

Perimmäinen tarkoitus oli tutustua uusiin (ja aikaisempaan tuttuun) mutta jostain syystä puheenaiheena oli vain minä, minä, minä ja mun "huonomminkin olisi voinut käydä -kartta".  Embarrassed Ikimuistoinen tulkinta K  2funny

Puolet naamoista jäi pimentoon, tai ainakaan ei saanut mitään jutustelua aikaiseksi, kun ensin oli liian jäykkää ja sitten liian kova meteli.  Tongue Kimo jäi mieleen, kun siinä vieressä istui. Sympaattinen tapaus, hengin ehkä sellaista sanatonta ymmärrystä meidän välillä.  :Smiley

Vähän jäi keskeneräinen olo tuosta. Haluaa uuden miitin heti perään!  Grin Ja sitten tietenkin se progekuu-esitelmöinti.
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #83 : 18.04.2010 19:45:23 »

Kiitos kaikille paikalla olleille! Mukavaa, että uusiakin oli uskaltautunut mukaan. Smiley Muutamien kanssa on tullut tavattua jo niin monesti, että jutun juurta löytyi saman tien - toisaalta sen takia saattoivat tuntemattomammat jäädä hieman paitsioon. Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan kokenut oloaan ulkopuoliseksi, vaikka osa olikin jo ennestään tuttuja keskenään.

Yhdessä illassa ei tosin ikinä ehdi kovin paljoa, etenkään jos se sisältää muitakin aktiviteetteja kuten syöminen, juominen ja laulaminen. Wink Toivottavasti kuitenkin jatkossakin löytyy innostusta vaikka sellaisiinkin tapaamisiin, joissa ehdittäisiin käydä kattavammin kaikkien karttoja läpi. Sopivan tilan löytäminen on vaan aina se ongelma, joten nyt vaan kaikkien aivosolut raksuttamaan ideoita tällaiseen miittiin. Smiley

Missäs ne teidän muiden proge-kuut muuten liikkuvat? Minulla Härässä, joten herkuttelu sopi hyvin teemaan...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #84 : 18.04.2010 20:03:18 »

Kiitos minunkin puolestani! Oli todella hauska tavata taas teitä kaikkia, syödä hyvää ruokaa ja kuunnella ihanaa laulua.  smitten

Minusta olisi myös kiva järjestää sellainen pieni astrologinen katsaus, jossa voisimme vain keskustella astrologiasta jossain sopivassa tilassa. Ehkä Kaurisenergiaa voisi tällöin pitää pienen esityksen proge-Kuusta ja muut halukkaat jostain muusta aiheesta? Smiley

Kesällä - anyone?  Smiley
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #85 : 18.04.2010 20:27:00 »

Juu hauska oli nähdä teitä vanhoja tuttuja ja myös uusia tuttavuuksia. Ilta menee aina niin nopsasti että harmi kun en ehtinyt kaikkien kanssa vaihtaa rauhassa kuulumisia. Mutta kiva kun olitte paikalla! smitten

Ebenian ehdotus on hyvä. Sovitaan kesällä aika, paikka ja aloitetaan se mun progekuuesitys tiettyyn kellonaikaan ja sitten laulua ja laulua ja laulua...  Wink  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #86 : 18.04.2010 20:37:53 »

Casperiina, keksin jo nyt pari syytä miksi moinen innostus. Smiley Katsellaan vaikka tarkemmin miitissä sitten!

Eipä tullut puheeksi miitissä, eli mitä ihmettä siellä on?
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #87 : 18.04.2010 21:00:18 »

Eipä tullut puheeksi miitissä, eli mitä ihmettä siellä on?

Laitoin YV:tä. Smiley
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #88 : 18.04.2010 21:27:22 »

Kiitos eilisestä!! Teitä kaikkia oli kiva nähdä jälleen ja uusiinkin ihmisiin tutustua...
 smitten

Nyt olen jo kotona Keski-Suomessa jälleen...

Minäkin voisin olla kiinnostunut miitistä kesällä... tosin täytyy katsoa ajankohtaa, ettei tule päällekäisyyksiä..
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #89 : 18.04.2010 21:33:57 »

Kiitos myös minun puolesta kaikille paikalla olleille!  smitten Oli oikein mukava nähdä teitä, vaikka poistuinkin sitten aika "hätäisesti" Wink. Minua jäi hieman jälkeenpäin mietityttämään myös se kuinka vähän sitä kerkeää yhden illan aikana tosiaan mitään ja kuinka isommassa porukassa porukka jotenkin "hajoaa" eikä kaikkien kanssa ehdi oikein jutella ja tutustua. Jää helposti sellaiseksi "pintaraapaisuksi". Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan tuntenut itseään ulkopuoliseksi. Kannatan myös Ebenian ehdotusta, että ensi kerralla olisi jokin tila missä voisi ihan rauhassa tutkailla niitä karttoja ja keskustella niistä. Olisi kiva ottaa mukaan myös ehkä jotain aihetta henkisyydestä, vaikka astrologisesta näkökulmasta tai ihan muuten vain. Itse jotenkin sain ajatuksen, että olisi mukava porukalla pitää esim jokin lyhytmuotoinen hiljentymis/meditaatiohetki. Sitten voisi jälkeenpäin keskustella tuntemuksista jne. Jos siis vain idea saa kannatusta...  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: