Neela
|
|
« Vastaus #75 : 15.04.2010 20:28:22 » |
|
Näillä näkymin en Mutta laitan viim. lauantai aamuna yv:n, jos nyt jostain syystä tilanne muuttuisi. Mutta Oikein Hauskaa Miittiä! Ja jos näette meidän "saturnaliaa" niin halatkaa rajusti minunkin puolesta synnttäri onnittelut ja muutenkin.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #76 : 15.04.2010 20:30:29 » |
|
Mutta Oikein Hauskaa Miittiä! Ja jos näette meidän "saturnaliaa" niin halatkaa rajusti minunkin puolesta synnttäri onnittelut ja muutenkin. Hauskaa miittiä toivotellen ja halit kuin myös St.PoPille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #77 : 15.04.2010 20:31:31 » |
|
Näillä näkymin en Voi harmi. Mutta toivotaan että pääset mukaan! Käyn lauantaiaamuna salilla ja sen jälkeen tsekkaan viestit ja sitten vaan menox!!! NÄHDÄÄN!!!!!!!!!!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #78 : 17.04.2010 10:44:21 » |
|
Hei ja ihmiset, ottakaahan mukaan omia karttojanne, esimerkiksi Astro.comista saa hyvin tulostettua natal chart + transits, niin saadaan pientä tulkintaa tehtyä jos joku haluaa! Itse ainakin teen pientä tulkintaa, jos on ongelmakohtia tai jotain mietinnöissä! Illalla nähdään!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #79 : 17.04.2010 11:40:05 » |
|
Hei ja ihmiset, ottakaahan mukaan omia karttojanne, esimerkiksi Astro.comista saa hyvin tulostettua natal chart + transits, niin saadaan pientä tulkintaa tehtyä jos joku haluaa! Itse ainakin teen pientä tulkintaa, jos on ongelmakohtia tai jotain mietinnöissä! Illalla nähdään! Mulle olisi paikallaan nähdä, olisiko jotain ruokavaliohurahdukseen liittyvää kartalla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #80 : 17.04.2010 15:52:39 » |
|
Niin ja tietenkin katsokaa että missä se oma progressiivinen kuu menee tällä hetkellä! Löytyy esimerkiksi kun menee Astro.comiin ja sieltä Extentended Chart Selectioniin ja valitsee sieltä vetolaatikosta "Progressed chart". Sieltä sitten katsoo kartasta että missä merkissä ja huoneessa Kuu on menossa! Casperiina, keksin jo nyt pari syytä miksi moinen innostus. Katsellaan vaikka tarkemmin miitissä sitten!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #81 : 17.04.2010 23:34:32 » |
|
Olipas ihanaa nähdä teitä kaikkia Vaikka foorumilla tuleekin nykyään käytyä harvoin, nämä miitit ovat kyllä aina yhtä mahtavia. Kiitokset mukavasta illasta ja näkemisiin taas!
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #82 : 18.04.2010 13:37:34 » |
|
Olipas jännä ilta Perimmäinen tarkoitus oli tutustua uusiin (ja aikaisempaan tuttuun) mutta jostain syystä puheenaiheena oli vain minä, minä, minä ja mun "huonomminkin olisi voinut käydä -kartta". Ikimuistoinen tulkinta K Puolet naamoista jäi pimentoon, tai ainakaan ei saanut mitään jutustelua aikaiseksi, kun ensin oli liian jäykkää ja sitten liian kova meteli. Kimo jäi mieleen, kun siinä vieressä istui. Sympaattinen tapaus, hengin ehkä sellaista sanatonta ymmärrystä meidän välillä. : Vähän jäi keskeneräinen olo tuosta. Haluaa uuden miitin heti perään! Ja sitten tietenkin se progekuu-esitelmöinti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #83 : 18.04.2010 19:45:23 » |
|
Kiitos kaikille paikalla olleille! Mukavaa, että uusiakin oli uskaltautunut mukaan. Muutamien kanssa on tullut tavattua jo niin monesti, että jutun juurta löytyi saman tien - toisaalta sen takia saattoivat tuntemattomammat jäädä hieman paitsioon. Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan kokenut oloaan ulkopuoliseksi, vaikka osa olikin jo ennestään tuttuja keskenään. Yhdessä illassa ei tosin ikinä ehdi kovin paljoa, etenkään jos se sisältää muitakin aktiviteetteja kuten syöminen, juominen ja laulaminen. Toivottavasti kuitenkin jatkossakin löytyy innostusta vaikka sellaisiinkin tapaamisiin, joissa ehdittäisiin käydä kattavammin kaikkien karttoja läpi. Sopivan tilan löytäminen on vaan aina se ongelma, joten nyt vaan kaikkien aivosolut raksuttamaan ideoita tällaiseen miittiin. Missäs ne teidän muiden proge-kuut muuten liikkuvat? Minulla Härässä, joten herkuttelu sopi hyvin teemaan...
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #84 : 18.04.2010 20:03:18 » |
|
Kiitos minunkin puolestani! Oli todella hauska tavata taas teitä kaikkia, syödä hyvää ruokaa ja kuunnella ihanaa laulua. Minusta olisi myös kiva järjestää sellainen pieni astrologinen katsaus, jossa voisimme vain keskustella astrologiasta jossain sopivassa tilassa. Ehkä Kaurisenergiaa voisi tällöin pitää pienen esityksen proge-Kuusta ja muut halukkaat jostain muusta aiheesta? Kesällä - anyone?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #85 : 18.04.2010 20:27:00 » |
|
Juu hauska oli nähdä teitä vanhoja tuttuja ja myös uusia tuttavuuksia. Ilta menee aina niin nopsasti että harmi kun en ehtinyt kaikkien kanssa vaihtaa rauhassa kuulumisia. Mutta kiva kun olitte paikalla! Ebenian ehdotus on hyvä. Sovitaan kesällä aika, paikka ja aloitetaan se mun progekuuesitys tiettyyn kellonaikaan ja sitten laulua ja laulua ja laulua...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #86 : 18.04.2010 20:37:53 » |
|
Casperiina, keksin jo nyt pari syytä miksi moinen innostus. Katsellaan vaikka tarkemmin miitissä sitten! Eipä tullut puheeksi miitissä, eli mitä ihmettä siellä on?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #87 : 18.04.2010 21:00:18 » |
|
Casperiina, keksin jo nyt pari syytä miksi moinen innostus. Katsellaan vaikka tarkemmin miitissä sitten! Eipä tullut puheeksi miitissä, eli mitä ihmettä siellä on? Laitoin YV:tä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #88 : 18.04.2010 21:27:22 » |
|
Kiitos eilisestä!! Teitä kaikkia oli kiva nähdä jälleen ja uusiinkin ihmisiin tutustua... Nyt olen jo kotona Keski-Suomessa jälleen... Minäkin voisin olla kiinnostunut miitistä kesällä... tosin täytyy katsoa ajankohtaa, ettei tule päällekäisyyksiä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|