Ebenia
|
|
« Vastaus #120 : 15.08.2010 10:47:42 » |
|
Onko suunnitelmat muuttuneet päivämäärän suhteen ihmisillä? Millaisia ehdotuksia olisi? 4.9 sopisi minullekin, muutkin päivät kyllä käyvät. Ainakin ajalle 15.00 tulee aika mukava kartta, Jousimies nousussa, Merkuriuksen ja Pluton kolmio, Kuu 8.huoneessa aspektoitumattomana, 3.huoneessa Uranus ja Jupiter, Merkurius ja Aurinko yhtymässä 9.huoneessa...
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.08.2010 10:51:10 kirjoittanut Ebenia »
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #121 : 26.08.2010 11:12:44 » |
|
Joudun ikäväkseni toteamaan, ettei tuo 4.9. taidakaan sopia minulle. Laskunmaksu-urakan jäljiltä totesin, että raha on melko tiukilla palkkapäivään asti (15.9.) enkä haluaisi alkaa lainailemaan Voihan voihan...
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #122 : 26.08.2010 12:02:22 » |
|
Niin - siis oletteko päättäneet jotain tapaamisajankohtaa? Entä paikkaa? Kai ehtii vielä mukaan?
/A
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #123 : 29.08.2010 19:52:23 » |
|
Olisko se 11.päivä mitään? Itse en nyt sitten pääsiskään neljäs päivä kun ajattelin lähteä kotosalla käväisemään *A* Tämä tytskä ainakin pääsee paikalle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #124 : 30.08.2010 16:31:50 » |
|
Minulle käy myös 11.9 päiväkin. Heh, tyypillistä retro-Merkuriusta, että miittien päivät muuttuvat.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #125 : 30.08.2010 16:35:47 » |
|
Hmm.
Tuo 11.9 ei valitettavasti sovi minulle.
/A
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #126 : 30.08.2010 19:39:11 » |
|
Hei!! Minä olen tulossa Helsinkiin 10.9, mutta vielä on auki kuinka pitkän vsiitin siitä teen... Jos miitti olisi 11.9 joskus päivällä/ iltapäivällä voisin ehkä osallsitua.. muutoin en oikein vielä tiedä varmaksi omia aikataulujani. En siis ilmoittaudu varmaksi, mutta kiinnostunut olen kyllä, kun/jos maisemissa silloin siellä päin olen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #127 : 31.08.2010 08:46:31 » |
|
Hmm, juuri kun minä olisin ollut Helsingissä 4.9. niin miitti onkin siirtynyt. ^^ Noh, eipä voi mitään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.08.2010 08:51:15 kirjoittanut Ratkaisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #128 : 31.08.2010 12:46:33 » |
|
Heh, tyypillistä retro-Merkuriusta, että miittien päivät muuttuvat. Niimpä! Sikäli on rasittavaa sopia mitään näin retro-Merkkarin aikaan kun aina pitää varautua siihen että suunnitelmat menee mönkään tai ainakin joku peruu jne.... Ainahan se kyllä on niin, että jos ei heti alkuun sanoa pamauta jotain tiettyä päivää vaan jättää sen "leijumaan" niin tosi vaikea on sitten löytää sellaista päivää, joka sopii kaikille. Tästä viisastuneena aloitan pikkujouluketjun toisaalla johon laitan kaksi päivää, joista valitaan toinen ja siinä sitten pysytään. Mutta tästä kesämiitistä vielä että sopikaa te, jotka sitä eniten haluatte, se päivä niin tulevatpa ainakin ne jotka pääsevät. Minä olen Ravun tiukassa saksiotteessa koko syksyn eli jos itse meinaan osallistua niin sitten joku iltapäivä jolloin tulette vaikka tänne niin kerätään omput puista ja leivotaan omenapiirakkaa. En siis ole itse ulos lähdössä.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #129 : 31.08.2010 17:45:52 » |
|
Minulla myös meni syksy uusiksi, kun tuli työtehtävien muutos, joten syyskuu ei käy lainkaan. Kannatan K-NRJn ajatusta pikkujouluista ja että valitaan jotkut vknloput ja sitten mennään, ne joille käy. Minulla jo mennyt kai muutama tapaminen ohi suun, joten toivottavasti pikkujoulut nyt osuisivat. Olisi Tosi kiva taas nähdä ja tohottaa.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #130 : 03.09.2010 19:33:56 » |
|
Joo sama täällä, että on nyt kyllä niin busy, busy syksy kun valmistun jouluksi että aikaisintaan pikkujoulun merkeissä onnistuisi tapaaminen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #131 : 03.09.2010 20:05:39 » |
|
No voi harmin paikka. Minä olisin niin mielelläni vielä nähnyt astrolaisia. Minä kyllä mielelläni voin lähteä 11.9 vaikka kahvittelemaan, jos lähtijöitä on. Mutta jos ei, niin sitten...näemme sitten joskus ehkäpä mikäli maailman kirjat niin sallivat...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #132 : 03.09.2010 20:09:54 » |
|
No voi harmin paikka. Minä olisin niin mielelläni vielä nähnyt astrolaisia. Minä kyllä mielelläni voin lähteä 11.9 vaikka kahvittelemaan, jos lähtijöitä on. Mutta jos ei, niin sitten...näemme sitten joskus ehkäpä mikäli maailman kirjat niin sallivat... Minä myös ajattelin kahveja 11.9. mutta mitä jos sovitaan noista yv:nä ja sitten katsellaan pikkujouluja paremmalla aikataululla!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #133 : 03.09.2010 20:47:51 » |
|
Mulle ainakin kelpaa kahvittelut (ilman kahvia) 11.9. Neljä on aina parempi kuin yksi. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #134 : 03.09.2010 21:07:11 » |
|
Noniin, kivakiva! Tulisiko vielä joku muukin meidän kanssa kahvittelemaan/päivätreffailemaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|