Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasmies hiertää sydämessä :(  (Luettu 6529 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
naikkonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 08.02.2010 22:52:03 »

Hitto vieköön sitä ihanaa, flirttiä, kohteliasta, seksikästä komistusta! Kyseessä on siis Oinasmies, joka asuu aivan toisella puolella Suomea, kaksi kertaa olemme tavanneet. Ja molempina kertoina oli aivan mahtavaa, monella tasolla. Ainakin mun mielestäni... Ja varsinkin ensimmäisellä tapaamiskerralla.

En koskaan, siis koskaan ole tuntenut niin voimakasta seksuaalista vetoa kehenkään mieheen (ja ihan by the way, jos bongaan jonkun miekkosen esim. baarista, se paljastuu melko varmasti oinaaksi, ovat hyvin usein ajelleet päänsä kaljuksi ja niistähän mä tykkään Grin ), seksi sujui ja muutenkin mies kohteli mua tosi nätisti. Vähän retosteli rahoillaan ja avokätisesti maksoi mulle ruuat yms. Sanavalmis, huumorit natsasi yhteen, kaikki sujui. Sitten mies lähti sinne toiselle puolen Suomen.

Viikon verran viestiteltiin ja alkoi tämä ilmeisesti oinaalle hyvin tyypillinen käytös, joka oli tehdä mut ihan hulluksi! Ei vastannut viesteihin ja jos vastasi, niin hyvin muodollisesti ja tyyliin vuorokauden viiveellä... Väitti, että töissä kiirusta. Miten voi olla niin kiire, että ei yhtä viestiä voi laittaa!!!

Jossain vaiheessa, aika pian, väsyin tähän ja sanoin, että jos jatketaan ihan ystävinä vaan. Kun välimatkaa on niin paljon, että kärsin siitä kun ei voi nähdä yms. Siitähän ukkeli kimmastui! Oikein haistatteli ja messusi, että hän on tottunut siihen, että kaikki ei ole aina niin helppoa jne. Vedin sitten sanani takas, mutta jotain viileni kyllä entisestään. Vähän ajan päästä tämä oikkumies sitten poisti mut Facebookistaan ja mesestä ja laittoi todella pitkän viestin, missä selitti, että ei voi tällä hetkellä huomioida mua tarpeeksi yms. että parempi laittaa homma jäihin. Sulatin tämän ihan hyvin, toisaalta olin helpottunutkin, koska todella kärsin siitä kun toinen ei pidä edes murto-osaa yhteyttä kuin minä.

Ikävä kuitenkin jäi... Tämä eka tapaaminen oli siis loppusyksystä. Koko ajan oinasmies oli mun mielessä, vaikka tapailin jos jonkinlaista jamppaa. Kenenkään muun kanssa en ennen enkä oikkumiehen jälkeen ole tuntenut sellaista intohimoa, en ole edes tajunnut, että sellaista voi olla! Tuossa vuoden vaihteen jälkeen pisitin sitten vähän ottaneena miehelle viestin, että ikävä on edelleen ja toivottavasti kaikki hyvin miehellä. No mieshän vastaa heti ja viesti alkaa sanoilla Hei kaunis Smiley... Tää nainen oli heti taas myyty. Ei kuitenkaan enempää viestitelty.

Ja siitä pari viikkoa kuluu, niin mies aivan yllättäen tulikin käymään samalla paikkakunnalla. Ja tavattiin ja taas oli niin helvetin ihanaa... Kokosin sit itseni taas nöyryytyksen uhallakin ja annoin tulla kaiken mitä tunsin. Sanoin, että vaikka välimatkaa on niin olisin valmis yrittämään tätä juttua kuitenkin. Oinasmies on melko hiljainen ja sit hymyilee ja sanoo miettivänsä "tarjousta". Ja taas katoaa.

Sen jälkeen olen laittanut milloin Facebookin kautta kommentoiden tai ihan viesteillä tällä miehelle viestiä, välillä vastaa, välillä ei. Ja hyvin etäiseltä vaikuttaa. Ja ei vaatinut suuria neiti Etsivän taipumuksia selvittää, että mies hakee aktiivisesti netistä itselleen seuraa... Eli olen tämän jutun haudannut teoriassa, mutta henkisesti tämä kalvaa mua jatkuvasti. Olen jotenkin niin vihainen ja samalla tajuan, että eipä tämä mies mulle mitään luvannut... Kunhan vaan tuli ja sai mut ihan sekaisin Sad 

Ja ihmettelen kun tuossa muutamia päiviä sitten hermostuin siihen, että mitään kommenttia ei tule takaisin kun Facebookissa jotain hänen juttujaan kommentoin ja yritin aloittaa keskustelua yms. ja paukautin, että sanoisi sitten suoraan jos ei enää halua pitää yhteyttä. Mies vastasi samantien ja pyysi ensimmäisenä anteeksi ja valitteli työkiireitä. Mutta ei katkaissut välejä vaikka oikein tarjosin sille tilaisuutta siihen, en tiedä miksi. Haluaa pitää varalla, varapanona? Sad

Että ottaa kupoliin. En ole enää vanhemmiten (tai no, ikää on 26) helposti ihastuvaa tyyppiä ja olen tavallaan itselleni raivoissani, että menin tuollaisesta ukosta sitten näin sekaisin. Tarjolla olisi kyllä kaikenlaista ollut, mutta ei vaan jotenkin mulla herää kiinnostus. Nyt tosin on yhden vaakamiehen kanssa vähän jutusteltu netissä ja ainakin huumorit natsaa yhteen, muuten en osaa sanoa juuta enkä jaata. Huomenna ehkä hänet tapaan... Pakkohan tuosta oinaanretaleesta on päästävä eroon, henkisestikin. Suru vaan kalvaa edelleen, kun siitä ei sitten mitään tullutkaan Sad

Ja anteeksi tällainen vuodatus, jos kukaan edes jaksoi tänne loppuun asti lukea... Tiedän vaan, että kaikki oinaan kliseiset piirteet on nyt sitten tullut todistettua enkä käsitä miksi nämä miehet toimivat näin. Mutta joo, ovat ulkoiselta olemukseltaan ja liikkeiltään yms. edelleen mielestäni aivan tolkuttoman seksikkäitä ja miehekkäitä, mutta ilmeisesti en vain heitä ymmärrä pidemmän päälle Tongue
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Leijona
Venus Leijona
Kuu Vesimies
Merkurius Kaksonen
Mars Kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 11.02.2010 10:25:21 »

jaksoin lukea, huomaan että olet aurinko Rapu. tuli vaan mieleen että onkohan rapu liian tunteellinen tai takertuva oinaalle. kuvio näyttää simppeliltä; mies kokeilee seksillä ja rahalla ja katsoo tuntuuko joku jossain. jospa hän oli yksi näistä tunnekylmistä pelureista. itse olen muuten tuntenut tulimerkkinä vetoa vesimerkkiin, enkä  Wink pelaa. mutta monia näkyy tunteet kavahduttavan. sitäpaitsi, kyllä se sieltä Facebookista saa vastaavaa palautetta itselleen.

varo ettet jää ainakaan narsistin koukkuun.

teksikö Venus Leijonassa sinulla rakkaudesta tärkeän.. olen ollut sellaisen ravun kanssa juuri.. ja silti se ei uskalla.

luultavasti annoit tunteiden palaa paljon enemmän kuin hän, joten..
kantsuu hillitä itsensä ja kehittää sellaisen kanssa, joka haluaa. helppo sanoa, mutta älä nyt ainakaan kidu. nimim, minullekin yksi  oinas teki
saman, oli tosi halukasta ja herkkää netissä ja sitten katosi - ja viritys
oli pitkä, mutten odottanut juuri mitään. tai - hetkellisesti ajattelin,
että tuossahan voisi olla jotain edes höysteeksi.. niin ne vaan tekee. tämä myönsi jo alussa ettei ole uskollinen, koska himot vaan jyllää.

ja; jos liian pienet markkinat, katso maan rajojen yli. kokeile  aurinko  rapu  kalat  skorpioni     kuu  askendentti  jousimies  kaksoset  leijona  vaaka  vesimies   oinas

minulla AC oinas eli luulisin oinaan sopivan.. ei ne ole liikaa pahaa
tehneet.. mutta on aika itseään täynnä. kypsempi oinas voisi keskittyä
suhteeseen, perheeseen ja duuniin tasapainossa..  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 11.02.2010 12:41:48 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 11.02.2010 13:05:59 »

Ei kannata stressata. Mikset vaikka itsekin suhtautuisi tähän jamppaan vain panona? Ei niille miehille tarvitse joka hetki olla viestittelemässä. Kyllä ne sitten antaa kuuluaa itsestään.. kun panettaa.. No joo, luulen että monet miehet joilla on vientiä eivät kovin helposti halua yhteen naiseen jämähtää. Kyllä sitä monta on kierroksessa samaan aikaan, ja sitten testaillaan että mimmonen sekopää tuo nainen onkaan, ja sitten joskus kun huvittaa asettua aloilleen, niin sitten päätetään että kukas näistä panoista se olisi. Jep, tunnustan että olen muuttunut kyyniseksi. Ei mussa romantikkoa jäljellä ole enää tippaakaan.. Mutta, sitä se elämä on.

Nauti kun tapaat hänet. Ja väliaikana, nauti siitä ajatuksesta hänestä. Mutta elä silti omaa elämääsi. Jos vaikka tapaatkin jonkun tässä välillä, on sen jätkän oma moka ettei ollut tarpeeksi halukas sinun kanssasi. Ja nauti siitä kiusaavasta flirtistä, joka pysyy salaperäisenä näin kun suhde on näin epämääräinen yhä. Se katoaa helposti. Laimehtuu yhtä nopeasti kun syttyykin.. Kohta toivot että olisit 100 prosenttisesti nauttinut tästä hetkestä. Ja sitten harmittaa jos et niin tehnyt.  Wink


Muok. okei no joo, lisäillään vielä että kun itse olen ollut hieman saman tyyppisessä tilanteessa, niin valitsin että uskon kun hän sanoo haluavansa tutustua minuun, ja päätin että itse sitten ainakin käyttäydyn niin että olen tosissani. Ainakin oma omatuntoni on puhdas. Se on sitten sen jätkän oma murhe miettiä että miten se sumplailee asiat jos se valehtelee. Eikä mua nyt kiinnostakaan ketään muuta tapailla. Ja kyllä sitä aikaa on. Kattelen rauhallisesti miten asiat menee. Ottakoon yhteyttä ja vastailkoon silloin kun haluaa.

Rennosti ottaminen on siis avainsana.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 11.02.2010 13:22:26 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #3 : 11.02.2010 13:38:55 »

Miksi niin monille miehille on niin helppoa ottaa hoitoja, naiset tahtoo HETI sitoutua?
Opetellaan naiset, samaa asennetta. Afro Sitten ne miehet juoksee meidän perässä.

Asenne ratkaisee joka asiassa  police smiley6600

Kääk...mie toimin kyllä yleensä just kuten Ave tuossa aiemmin kirjoitti.. :Smiley

Ja perässä juoksevat...

Vaan kyllä se joskus , luultavasti, mullekkin se sitoutumishalu saattaa tulla. Lips Sealed

Tai sitte ei.

 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 11.02.2010 13:47:48 »

varsinkin kun miehinen elin selkeesti kuluu käytössä, naisella ei, vai??  Grin

eikö tää ole selitetty 1000 kertaa, naisella on se lapsen hoivaamisvietti biologiassa, haluaisi tavallaan perheen heti ja luotettavan tyypin hoivaamaan, miesten "tehtävä" on lisääntyä monen kanssa, vai oliko tää näin..
nimim. yritin olla monenkin kanssa, se ei tuntunut miltään/mutta voihan naamoja ja kehoja vaihtaa.. nimim2. mies entisessä elämässä.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2010 13:50:49 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5 : 11.02.2010 14:16:06 »

Mä luulen että jos jonkun heti saisin, niin en sitä sitten enää haluaiskaan.  Wink  Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 11.02.2010 14:16:34 »

oiekastaan ei tarttis kenenkään haluta mitään ja olla kenenkään kanssa, eiköhän se sillä ratkea.  2funny  tai voishan naiset olla tiedostavien naisten kanssa.. miehetkin vois rauhassa keskittyä rahaan, urheiluun, harrasteisiinsa ja nettideitteihin.  coolsmiley

Tongue
« Viimeksi muokattu: 11.02.2010 14:21:00 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
naikkonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #7 : 11.02.2010 16:12:46 »

Kiitos kommenteista tuohon purkaukseeni  Wink

Joo, näinhän se on, että pitäisi ottaa rennommin ja ehkä omata kyky pelailla vähän näitä samoja pelejä mitä miehet harrastaa... Itse olen vaan sitten niin välitön ja tunteella elävä, että paukautan kaiken ihastumiseni ilmoille jos siltä tuntuu, en osaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa... Paitsi tietysti jo en oikeasti ole kiinnostunut. Sellaistakin on tässä nyt viime aikoina tapahtunut todella paljon ja on se taas ihme, että silloin mies tietty on kiinnostunut!

En tiedä mikä loppujen lopuksi on se, mikä sen pään saa niin sekaisin menemään. Olen ollut aikoinaan syvästi rakastunut lapseni isään (aurinko  leijona, nousu leijona) ja paskat temput anteeksi antaneena meillä on nykyään tosi hyvät välit, voi ihan yatävyydestä puhua. Samoin mies kantaa vastuun lapsestamme, ei tarvitse pelätä ohareita tapaamisten suhteen eikä kinuta elatusmaksuja jne.

Sen jälkeen tullut suhde olikin sitten aivan yhtä helvettiä ja kesti kaikkinensa 1,5 vuotta Sad  idiot2 Mies oli alkoholiin taipuvainen, erittäin mustasukkainen (joskus tuntui ihan vainoharhaiselta) lähes erakoitunut ja työtön (ei siis suurta hinkuakaan töihin) aurinko  vesimies, nouseva  jousimies. En enää edes tiedä, miksi suhteeseen ja avoliittoon rupesimme, kun ei synkannut sitten yhtään. Ei toiminut keskustelu (meni riidaksi, oli aihe oikeestaan mikä hyvänsä), ei seksi (mies vaati minulta mielestäni tosi omituisia juttuja, joihin en vaan pystynyt ja mies sitten pihtas), ei oikeestaan mikään toiminut. Kännipäissään ukolla oli taipumusta väkivaltaan, onneksi (?) osasin lopettaa riidan aikana suunsoiton ajoissa, ettei mitään pahempaa sattunut. No, se oli oikein opettava suhde loppujen lopuksi. Ja minulla on DC  vesimies, joten selittyneekö tuo suhteen vaikeus sitten jotenkin sillä... Samoin veljeni on aurinko  vesimies ja meillä on melkoisen tulehtuneet välit.

Nyt tässä on sinkkuna oltu puolisen vuotta... Välillä mietin, että haluanko edes mitään vakavaa suhdetta  Huh Jospa sitä vain pitäisi hauskaa... Olen kuitenkin noita yhden yön urhoja sen verran katsellut, että tajuan jo riittävän. Kaipaan aitoa hellyyttä ja välittämistä, eikä sitä yhden yön jutuista saa. Lisäksi poikani tekee sen, että täällä ei voi kaikenmaailman turoa ja keijoa rampata... Haluaisin lisää lapsiakin, sen takia varmaan takerrunkin heti jos tapaan kiinnostavan miehen. Nyt tuo  oinas mies sai vain aikaan sen, että haen sitä samaa intohimon tunnetta kaikista. En tosin ole ennen tätä miestäkään sellaista kokenut kenenkään kanssa, joten tuleekohan enää koskaan vastaankaan... Ehkä se oli sellainen once in a lifetime-juttu  Kiss
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Leijona
Venus Leijona
Kuu Vesimies
Merkurius Kaksonen
Mars Kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 12.02.2010 12:29:31 »

elokuvissa.. poika ja tyttö kohtaavat kylässä ja kumpikin haluaa olla ja hullutella toisen kanssa yhtä lailla. kaikki on yksinkertaista. mitä nykyisin, kun on nettideitti, kolmiodraama, exä, tuleva, lapset, sitoutumiskammot, ulkomaalaiset, strategiat, psykot, kaksoisliekkiongelmat, anteeksiantokurssit ja muut.. mitä on jäljellä, merkistä viis.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2010 12:40:22 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: