Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muutokset ja kipeäksi tuleminen  (Luettu 10321 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 11.02.2010 00:08:45 »

"If you're not ready for everything, you're not ready for anything."

I`m not ready for your chakras and you are not ready for astrology? angel
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #16 : 11.02.2010 00:11:55 »

"If you're not ready for everything, you're not ready for anything."

I`m not ready for your chakras and you are not ready for astrology? angel

Whii, voi olla, sulla on kyllä aina niin korkealentoista astro juttua että itseltä menee suurin osa ohi  Grin Ehkä tajuan kaiken vielä joku päivä xD
Eri kielet, aika paljon samat asiat, luulisin, itselle nämä energiajutut on yleensä helpommin tajuttavissa, koska ovat niin konkreettisia, käsin kosketeltavia. Astrologia vaatii aluksi paljon enemmän opiskelua ennen kuin siitä saa kiinni.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2010 00:40:40 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #17 : 11.02.2010 09:41:08 »

Finnit teini-iässä merkkaavat sitä ylivaltaista (seksuaali)energian määrää, joka meillä on käytettävissä, mutta mitä emme osaa kanavoida ja hallita. Sama pätee myöhempiin ikävuosiin. Lainatakseni yhtä edellisistä kirjoittajista ja vähän irvaillakseni, niin suolistossa ei mitään ongelmaa kyllä ole Wink
Ok  :Smiley
Selittää paljon viimisien 5 vuoden meininkejä  2funny
...purkupaikka hieman hukassa, tulvii... ja näkyy naamasta  2funny
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #18 : 11.02.2010 10:51:34 »

...purkupaikka hieman hukassa, tulvii... ja näkyy naamasta  2funny

 2funny

Täältähän löytyy kaikkeen selitys, Kiitti!
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #19 : 11.02.2010 11:26:48 »

Finnit teini-iässä merkkaavat sitä ylivaltaista (seksuaali)energian määrää, joka meillä on käytettävissä, mutta mitä emme osaa kanavoida ja hallita. Sama pätee myöhempiin ikävuosiin. Lainatakseni yhtä edellisistä kirjoittajista ja vähän irvaillakseni, niin suolistossa ei mitään ongelmaa kyllä ole Wink
Ok  :Smiley
Selittää paljon viimisien 5 vuoden meininkejä  2funny
...purkupaikka hieman hukassa, tulvii... ja näkyy naamasta  2funny
Mä en suosittele sitä purkamaan mihinkään, vaan pikemminkin oppia hallitsemaan se. Tämän jälkeen kun saat kiinni tämän energian hallinnasta, sun päivistä tulee todella tehokkaita ja et ole väsynyt ja laiska, vaan osaat hyödyntää omaa toimeliaisuuttasi aivan eri tavalla. Jos mietin omaa tilannettani pari vuotta taaksepäin, niin mä oon kuin uudesti syntyny siihen verrattuna. Aina jos hukkaan tätä energiaa, niin olen järkyttävän väsynyt sen jälkeen, ja unen tarve lisääntyy monella tunnilla.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #20 : 11.02.2010 19:52:23 »

Hyvin aiheeseen liittyen itselle nosti nyt kuumetta, onneksi ei pahasti. Tosiaan minulla käynnissä chakrojen puhdistus ja tasapainotus operaatio, mikä on sinänsä välillä aika rankasti koetellut, joten ehkä tämä kuume sitten osaltaa polttaa kaikkiea juttuja pois ja ainakin pakottaa lepäämään, missä olen erityisen huono ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #21 : 13.02.2010 01:18:02 »

Olen saanut tietää, että niskavammani oli puhtaasti oman todellisen minuuteni aiheuttama. Joten kyllä henkinen muutos voi olla erittäin kivuliasta, mutta se voi olla myös täysin kivutonta. Nyt olen väsynyt, laittakaa vaikka sähköpostia osoitteeseen ulkopuolinen@gmail.com tai lukekaa aiheesta osoitteesta www.parantumiseni.blogspot.com
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #22 : 13.02.2010 01:51:56 »

Mukavaa, että olet palannut kirjoittelemaan ulkopuolinen  smitten Tai ehkä et ollut missään vaiheessa poissa, vähän hiljaisempi vain ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: