Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jäsenkorjaajaa Tampereella tai ympäristössä?  (Luettu 3817 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Miamy
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 09.02.2010 11:43:54 »

Aikaisempi luottohoitaja jäi muuton vuoksi toiselle paikkakunnalle ja nyt etsisin uutta luotettavaa ja pätevää jäsenkorjaajaa Tampereen tienoolta, joka saisi jumiutuneen rintarangan avattua.
Ihmistä joka työskentelee "pehmein" keinoin. (En pidä äkkinykäisyvoima-menetelmällä toteutetuista niksautuksista...)
Löytyykös vinkkejä? Smiley
tallennettu
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 07.04.2010 13:22:34 »

Moron,

oletko käynyt katsomassa Kansanlääkintäseuran sivuilta hoitajia? http://www.kansanlaakintaseura.fi/hoitajat_list.php?g=19

Ylöjärvellä ottaa vastaan Pirttilahden Lotte, Tampereelle on ainakin Monthanin Saana ja Saksalan Terttu. Siis nämä vain sillä, että näistä ainakin olen kuullut hyvää. Nämä ovat nimenomaan kalevalaisia jäsenkorjaajia, kuten muutkin tuolla kansanlääkintäseuran listoilla.
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 07.04.2010 16:37:20 »

Porissa tiedän todella hyvän ja Tampereella no minä nyt pystyn jotain tekemään hyvin hellävaraisesti ilman kosketusta, mutta olen sairaslomalla toukokuun loppuun, aromaterapia voisi toimia myös, Valtasen Marja on hyvä, osaa myös todella hyvin reikiä, akupunktiosta Kari Purhonen on hyvä, Tampereelta molemmat.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: