Tosi hyvä aihe!
Muillakin näköjään samat transiittiongelmat!
Mulla on itsellä maaliskuu alkamassa näinkin mukavilla
transiiteilla:
ja
Lisäksi neliöitä vielä,
ja
(siis jupiterin voima jouskarissa ja nousussa! kääks, mitä tästäkin tulee...?)
ettei yhtään helpottuis meno, mulla on alkuvuosi ollu vahvaa
-aikakautta transiiteissa,
ihanaa, toisaalta, kun se on menny paljon
kanssa samoihin, välillä myös
sekä
ja
Ja tammi-helmi, toi introna välillä tähän hankalaan muutokseen voimakasta uranus-transiittia, kaikessa :
sekä
lasku,
6. huone uranus nousu yhtymä 1. huone Rx., myös jupiter 12. huone yhtymä Rx. Ja nepparikin oli Rx...
nyt mää oon si jo vallan äimänkäkenä tääällä.,.. uups.
EIKÄ SIINÄ VIELÄ KAIKKI:
Jupiter jatkaa mullistavaa otetta, uranus väistyy ja neppari hengaa vielä vähän aikaa maaliskuussa mukana. Pluto on välillä lyhyitä pätkiä, sitte keväällä se pistää kunnon toimintaa, ku tulee oppositiolla
voi huh huh,
oisko kosinta?? mua alettiin "uhkailee" jo muutama päivä sillä....
ois ihan kiva joo, ja kun mulla on
uran huoneessa 10, vaa'an merkissä ja mars ravussa, 7. huone eli ihmissuhteet missä kuunsolmukin on ja kaikki muutkin rapumaiset planeettani, nuo
Eli minä siis oon aurinkorapu ja ukko aurinko vaaka! Uuuu...
Voiko se tarkoittaa sitä, vai onko huonompi enne??
Niin, siis jupiter-----
jatkaa EDELLEEN maaliskuussa, siis, jos ei muuten kato vielä huhti- tai toukokuuta...
mulla menee sen transiiteissa vieläkin,
taas tekee pitkääpitkää transsiittia taas sille jupiterille, on jo jonkin aikaa ollu. Ja laadultaan tuo transiitti on
tummansininen, alku jo 9.2.-11 ja keväällä 13.5.-11 (on aina ollut työn saralla aika onnekas päivä, uusia töitä aiempina vuosina jne. tärkeä synttäripäivä lähipiirille aiemmin jne)
JA: (tää hullunmylly vaan jatkuu...
hih hih
)
ihan kuun alkuun lyhyt pyrähdys:
eli se nousujouskari minä,
toistan itseänikö? jotain ihmeen hyvääkö? ja kolmiota, ööö...?
Lyhyet kuun alussa vielä Jupiterilla:
hyvä vai huono? kuukaksonen olen, ja taas sitä 7. huoneen heiniä, sitten DC kaksonen,
mun MC osuu muuten vaakaan, jännä et puoliso on sitte nyt kans vaaka...
(avo- sellainen tässä vaiheessa...
)
Lyhyet alut, vielä jotka noin vaan liittyy
tuohon muuhun sekametelisoppaan, on että
mars kolmioituttaa itselleen eli marssille, ööö? rapumaista aktiviteettia jossakin, mitäs
kaikkea se mars muuten siellä touhusikaan?? En kaksoskuuna ny jaksa energioillani muistaa... Löytyy aiemmasta.
JA KAIKEN LISÄKSI
kuu alkaa
wow, ihan pimeetä settiä...
Siis sen verran, et eläm suuren muutoksen aikoja... Mulla on nousu---lasku akselilla jatkuvasti jupiteri ja uranus nousupäässä läsnä, (huonejako kaiketi eriää, jupiter yksin jää 12. huoneeseen, en oo muissa systeemeissä tarkistellu pahemmin) ja jupiter, lähellä nousujouskaria, plus uranus 0 ascille,no, ei sitä itekään taho aina ymmärtää.
Sitte laskulla on
ja vesta ja 6. huone, olen ihan täys kaheli, sen itsekin myönnän, silti se musta on jatkuvaa tasapainoilua, että uhraanko auttamisenhaluani muille vai en, olenko itsekäs ja hyppään esiin ---
ja
ja
---- sekä nepparikin rx.:nä
ja ykköshuone... vaiko oonko sitte liian kiltti, uhraudun, se laskukatastrofikone siellä,
kräshbuumbam, siinä ei hyvin aina käy.
Ja kenen kannattaa taas yötä myöten täällä kirjoitella... hmm
tää on niin taas tätä "priorisointia ja omistautumista" no ukko ku on työmatkalla, mä omistan päivää ja yötä luovuudelle, omille jutuille ja odotan. Hmmm... Sanonut on, että tulee yllätyksen kera ja sitte keskustellaan vakavasti se meidän tulevaisuus kuntoon "niin et molemmat on tyytyväisiä, ja tilanne on iloinen" Hmmmmmm?
miehen logiikka, no se on aina välillä mitä se on, pitää sitte astro-hömppää naistansa epätietoisuudessa....
Ja tulos on tämä! Tai joku aivan muu???
En ihan tajua, kun noin voimmakkaasti just mun Rx-planeetat, sekä nousun kannalta oleelliset alkaa kapinoimaan siellä, sitte kaikki samanaikaisesti...
Ja kaiken kukkuraksi kattelin huhtikuuta sitte vähän jo toukoa, pidemmälle en pahemmin enää uskaltanu katella, ku alkoi jo vaikuttaa niin pelottavalta....
Siellä tulee ensin mars (
ja 7. room ) hirveen nopeina transiitteina, vähän jotain pidempääkin, sitten aktivoitui siinä välissä aika pahoin saturnus (monenkin eri kanssa, noita just rx:llä olevia kauempia, mutta silti huoneiden ja akselien ynnä muiden asioiden takia aika tärkeitä, mm. pikkukolmiota ja mahd. kolmioo on niihin sidottu.)
T-ristissä on muuten justiinsa se lasku-
, ja ylhäällä 8. huoneen
(hui? mitähä meinaa tossa, se toimii muuten niin hyvin...) sekä ne just ne
ja
ottavat yhdessä samasta suunnasta kulmaa... oi voi. raavin taas päätä
Jos nyt joku tietäisi tästä sotkusta jotain,
pelottavana keväällä oli se, et vielä saturnuksen transiittien jälkeen, se aktivoi seuraavaksi siellä CHIRONIA, joka tekee mut varmaan hulluksi??? Psyykkiseen (lue adhd-kilttityttö-syndrooma-epätasapainohakuinen välillä vs. tyyni rauhallisuus, vaikeeta...) jaksamiseen pitäis kuulemma jollain hyvällä ja auttavalla tavalla liittyä...?
No käyn raskasta terapiamuotoa nyt läpi, oisko se sitä? Se kyllä auttaa, mutta hitaasti....
Olo kirkastuu, sisäinen muutos, olen iloinen siitä.
Ja uskoisin, että jupiterilla on kuulkaas jokin isällinen vaikutus, ehkä. En tuota ole tarkistanut ennen mistään, mutta alan miettiä, että mullakin on nyt Isän vaikutus vahva. Se suhde, vähitellen paranee, mutta vielä ei täysin. Isä on ennen ollut tosi epäreilu ja vaikea mua kohtaan. Mutta nyt se jopa tekstailee ja soittelee, haluais varmaan jo "uutta" jälkikasvua, ties vaikka sitä ekan lapsensakin kohta jo pyöräyttää... Minen siitä tiedä ainakaan vielä, mutta puhetta (ja pientä säätöäkin
) siihen suuntaan on aika paljon ollut... jo pitkään....
Hmmm.
No, te muutkin jupiter-transiittilaiset, miltä nyt tuntuu??? Urheilukysymys.
Mua ainaki alkoi polttelee, et kauhistus. Elämä muuttuu nyt ja pysyvästi,
lisäksi urajutut on mulla kyllä kohtalaisen auki, en tiedä opiskelisinko vaiko töiden tai toimialan vaihto tms. Vaiko pyhittää kaikki luovuudelle, täysipainoisesti....
Keine ahnung hei oikeestiki... Jos joku osaa auttaa, olen tuhannesti kiitollinen! Voi antaa vaikka tarot, kartta- tai uni- tai muuten selvänäkö- (en oo kovin vahva siinä, vielä, mut...) ennustuksen, jos kaipaa...
KIITOS, aikaa ei aina oo ja poukkoilen, mutta pyrin pysyy luotettavana, vaikka sitten maleksien, ja vasta kuukausien päästä. Ihan kummallinen pöpi siis, otan vaikkapa vuosien hiljaisuuden jälkeen taas ihmiset "agenda-listalleni" eli palaan yhteyksiin!
No mut, auttaa haluan muitakin, ei itsekäs silleen, nyt tällä kertaa ainakaan.
Kertokaa muut, voin avata kirjan jos toisen Jupiterista,
mut jumaliste, sinne nukkumaan on nyt väkisinkin päästävä, vaikka tulis sitte mitä painajaisia hyvänsä... Tai vaikka leijona hyökkäis, tänään en välitä siitäkään!
Rakkautta, rauhaa, riemua ja ratkiriemukasta tiistaita sekä maaliskuun alkua, ihmiset!
t. Topaasi.
MK