aeiouyäö
|
|
« Vastaus #30 : 13.03.2011 22:45:02 » |
|
Olisiko kellään mitään sanottavaa tuohon mun tulevaan , onko mitään kokemusta siitä?Toi transiitti nimittäin kestää mulla yli puoli vuotta, kun jupiter perääntyy seiskahuoneessani ja oppositioi ykköshuoneen venusta. Astro cafen mukaan tämä on joku pahakin transiitti, ja katselin, että isäni ja äitini eron aikaan isälläni oli päällä jupiter oppositio venus.No, eron pelkoa ei mulla ole, koska olen sinkku.Mutta mietin vaan, että kun olen nyt pian vuoden asunut uudella paikkakunnalla, ja mulla on ollut vähän ongelmia ystävien saamisessa, että voisikohan tämä jupiter-kausi parantaa vai pahentaa asiaa?Tuttuja mulla kyllä on, mutta parempia ystäviä ei juurikaan ole.Ennen tuota -transiittia jupiter tekee yhtymän descendenttiini.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone
Kuu Jousimiehessä, 2.huone
Mars-MC-yhtymä leijonassa
Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #31 : 19.03.2011 17:29:29 » |
|
Nyt meneillään Jupiterin trini Uranukselle ja neliö Marsille, aloinpa siis jälleen lisäämään urheilun määrää (au.)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
NiNNi*
|
|
« Vastaus #32 : 19.03.2011 19:13:18 » |
|
en kyl ymmärrä.mulla oli voimakkaat jupiterin transiitit,ja mitään ei tapahtunut?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
Because you never saw your eyes like I did...
|
|
« Vastaus #33 : 26.03.2011 01:40:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #34 : 26.03.2011 17:39:18 » |
|
Mitä meinaa Jupiter kolmio Mars?Ainakin analyysissä sanotaan,että tuo onnea sillä elämänalueella mihin transiitti kohdistuu.Mulla on kyllä tullut eteen todella iso elämänmuutos.Sain uuden työn helmikuussa toiselta paikkakunnalta ja kyllä ollaan vieläkin ihan pihalla kaikesta!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
vintis
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #35 : 08.04.2011 18:53:06 » |
|
No nyt minäkin löysin tähän ketjuun Jupiterin transiitit voimakkaimpana tässä kuussa ja olen kuvitellut että jotain ihmissuhteisiin ja perheeseen liittyvää olisi tulossa näillä aspekteilla omalla kartallani. Juuri sain sitten tänään työpaikan, joka on juuri minulle sopiva ja jopa enemmän palkkaa kuin pyysin. Kaikki kävi todella oudoin sattumien kautta (onnekkaitten)..huh huh. no onneksi positiivista välillä Ihmettelen kuitenkin noita transiitteja ettei omasta mielestäni mikään kerro työhön liittyvistä asioista. Vai onko jollakin parempaa sanottavaa? Topaasi , osaatko sinä sanoa tuohon mitään? En vaan nyt käsitä tätä ollenkaan. Voisiko tuo jupiter oppositio pluto olla ikäänkuin 'hyvä aspekti' ? Kaivelin kaikki mahdolliset solar arcit ja transiitit jne. mutta kaikki on ennemminkin vastaan ettei työkuvioissa mitään pitäisi olla, vai? Jupiter yhtymä venus Jupiter sulkeutuva kolmio kuu (kuu leijonassa 8.huoneessa). Heikompia kuvioita: Jupiter avautuva kolmio neptunus (1.huoneessa jousimiehessä) Jupiter oppositio pluto (pluto 10. huoneessa vaa'assa) Laitanpa liitteeksi tuon syntymäkartan jos joku osaa sanoa voiko nuo jupiterin transiitit vaikuttaa. Kaikki kävi niin yllättävästi ettei olisi uskonut Ihanaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #36 : 11.04.2011 00:38:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #37 : 12.04.2011 23:52:44 » |
|
nikki, luin sun kuunkiertoa! Mieletön naiseus-vaiva alkoi tänään oireilla, rapu-kuutako? U know me, me know u, sie kato kyl sie taas tiedät, eiks je, nikki? vintis, hoooooomiseeeen. Då får vi se. Nyt mä vaan chillaan teidän kanssa, ja unta kupoliin täs välis. Mukavaa taas palata teidän kaikkien pariin, tauon jälkeen.
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #38 : 13.04.2011 16:24:19 » |
|
Topaasi on Leijonassa, ei Ravussa. 20 Sun on myös Leijonassa, tosin Kuu ei ole vielä sitä yhyttänyt. Sun oma saa neliötä Neptunukselta, siitäkö naiseus-vaiva? Ja onhan se sun syntymäkartalla. Marsin transiitti, noviiliko sen Cereksen on aktivoinut? Pyrkimys harmoniaan? on myös ystävättäriä, joista huolehtii. Ja onko merkitystä puolikuulla? Ehkä onkin, koska Aurinkosi on puolikuuta kesäpäivänseisauksesta, Kuun hallitsemassa merkissä Ravussa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #39 : 13.04.2011 16:42:07 » |
|
Jokseenkin nikki taas tajusin. Ainakin melkein. Hih. on vähän vieras, mut juu, kai se tolla lailla voi mennä... mitäs se taas tarkoittikaan se ceres? noviiliuteen en ihan heti osaa mitään heittää... olen NOVIISI, eli vasta-alkaja nääs, asteroidit on vähän kompia, yms noviiliusjutut, siksi sinä ootkin hyvä näissä transiiteissa, voin kysyä. Ja juu, leijona-venus selittää jo jotain ja venuksen avulla, joo ystävätkin tajuan paremmin. Musta se rapu minussa saa aina jostain yllykkeen olla kuuhullu, tai muuten vaan vähän pöpi. oma hitaus tai nopeuskin sillä tuntuu täysin olevan. ei aina kaikkia muita miellytä, varsinkaan nuo ja hömppeet siihen päälle... naiseus-vaivat eivät oo muuten tänään enää pahemmin jatkuneet. Saa nähä sit illalla kun Kuu taas "laskeutuu" osaakohan se käyttäytyä, se rapu ja se hullu, ja kuu ja se tähti... mutta kiitos, ehkäpä se tästä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #40 : 13.04.2011 16:43:41 » |
|
mää kirjoitin nikki sinne sun kuunkiertoonkin jotain kommenttia. täällä tää aina karkaa lapasesta, nytkään ei taas jupsu- ia mainita sanallakaan, no voeha tuksu konsanaan... nos continuamos...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #41 : 13.04.2011 17:23:23 » |
|
okei, mainitaan Jupiter, joka on vasta neliöinyt sun :sta ja irrottanu kielenkannat, onko hyvä? Transiitti . Räcker det eller är det för mycket, när man talar om Juuuuuppiter?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vintis
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #42 : 13.04.2011 20:27:56 » |
|
Nikki,Kerroppas sitten tuon tr IC. ( MC) tulevia vaikutuksia... Itse sain tuon aikaan pieniä 'haaveita' joista en kokenut mitään pysyvää, vaikka voinhan huomata sen myöhemmin, että jokin olikin jotakin tarkoituksellista.. Ehkä se eteenpäin meno potkun saaminen on itsellekin hyvä kuvaus tuolle jaksolle. Nyt tuon 'onnenpäivän' teemat sitten ovat näitä ehdottamiasi tr IC eli MC ja kun se tekee vielä :n kanssa. Mitään helppoa näkyvää tuolle ei jotenkin näkynyt aspekteista omaan silmään. Jotenkin vain tuntui, että kaikki soti tuota vastaan. Saman tyyppinen työkuvioihin liittyvä näyttää vain jatkuvan ja joka puolelta satelee yhtäkkiä työmahdollisuuksia. Tänään jouduin jo kieltäytymään. Itse olen kuitenkin suhteellisen 'erikoisella alalla' ja kuvittelin ettei niinkään heti ole mitään tarjolla. Yhtäkkiä ovia avautuu joka suuntaan. Jupiter yhtymä venus näyttäisi ainakin vaikuttavan myös mielihaluihini ja koko ajan houkuttelee uusi ulkomuoto sekä siihen liittyvä eli vaatekaappi on melkeinpä uusittu yhtäkkiä kokonaan ja silti tuntuu että vieläkin puuttuu jotakin.. heh. Katsotaan nyt mitä muuta uskomatonta tai vähemmän uskomatonta nuo transiitit tuovat..Toukokuussa jatkuu vielä jupiterin näytelmät. Palaillaanpas tähän ketjuun taasen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #43 : 15.04.2011 17:04:44 » |
|
Joku nainen sanoi kerran astropäivillä Jupiterin transiitista, että sen aikana pitää muistaa toivoa. Ehkä siinä pitäs myös uskoa? Ja toisaalta, jos Jupiteriin yhdistää ns. "totuuden" niin ehkä ei pidä sitten toivoa liikoja, vaan muistaa tosiasiat. Ehkä sen opetus ( opettaja) onkin elämän tosiasioiden muistaminen. Kun oma IC on ja yhtyi siihen, niin se on ainakin ärhennellyt, kiukunnut ja kinannut läheisten kanssa. Se on opiskellut positiivista psykologiaa ja siihen pitäs kirjoittaa vielä Jupiter-lisää. Se on myös saanut avaamaan suunsa pelkäämättä hylkäämistä. Kun on irrallisuuden tunne jo ennestään niin enää ei voi tulla hylätyksi. Joku välinpitämättömyyskin ehkä. Se on yhdentekevää.. estetiikan kaipuuta, uudet verhot ois kivat mut Jupiter ei ole tuonut budjettiin lisäystä valitettavasti. Yks ystävä hiertää mieltä. :han on kvinkunssisuhteessa Skorpionin merkkiin ja tuo käy läpi nyt koko stelliumini. Itkua ja naurua vuoronperään. Jännitettä ja sisäistä draivia. Levottomuutta. Käytännössä kissa on vonkunut viikon kiimassa ja tekis mieli kuristaa se.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #44 : 16.04.2011 08:07:06 » |
|
Samanaikainen Jupiterin neliö Marsille ja Marsin neliö Jupiterille - paljon kaoottista ja energistä meininkiä ympärilläni, itsellä vaan koko ajan sellainen tunne että pitäisi tehdä jotain vielä enemmän, mutta toisaalta tr Saturnus on lukkiutunut ASCini päälle; en ole ihan kybällä muiden mukana, koen että jotain olennaista on vielä tekemättä tai jotain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|